Korvaushoito

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Avaruuskoira
Psykonautti

Re: Korvaushoito

Post by Avaruuskoira » Sat 19 Jan 2019, 07:37

Kh vaihtu haittoja vähentävään hoitoon omasta halusta pääsin, koska en vaan pärjää kokonaan ilman bentsoja niin kun nyt ei seulota eli toisin sanoen ei tarvi pelätä tuleeko rike jos näkyy.

Ja ainahan mulla näkyy diatsepaami varmaan hamaan tulevaisuuteen saakka, nyt onneks se puoli jotenkin hanskassa yritän vähän gaboilla korvata bentsoja sekä hoitaa illasta ilmeneviä semiviekkareita jne. Nihkeyttä.
Ei se metadon vaa taida kantaa lääkkeen otosta seuraavaan kuppiin asti jos illalla jo sellainenkin olo että mitään pysty tekemään ja aamulla ripuliralli ja viekkarit jo kunnolla päällä.

Ehkä se 5millin nostoa vielä kaipaa jos sitten vielä ei yhtään helpota asiaa vittuako sitä turhaa nostamaan ku sivuoireita pahentaa vaa. Onneksi tää HVH nii voi pahimmat olot gaboilla korjailla, hankkiuduin äskettäin lopuista metasta nii ei lähde käsistä.
Ei se passaa valvoo Es selvinpäin jos on metadonihoidos ku siitäki paukahti psykoosi ja olinki osastolla pari PV sitten sai nukuttua sen verran siellä ettei oo enää nii sekasi, kestää näissä aikansa toipua kuitenkin..zemppiä ja hyviä vointeja kohti kevättä kh potilaat !
“It’s getting so hard to understand why, when only way to get respect is when you die..if you’re a friend of mine I feel hurt, i feel sad ,I feel lonely, i feel mad..i feel disappointed in you”

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Mon 28 Jan 2019, 10:22

Mitä mieltä te ootte tuosta tulevasta bupre valmisteesta, joka tulee suboxonen tilalle? Ihonalainen depot valmiste, joka annetaan kerran viikossa tai kerran kuukaudessa.

Tässä uutinen jonka bongasin pari päivää sitten.
https://yle.fi/uutiset/3-10598731

Thatspecialsomeone
Psykonautti

Post by Thatspecialsomeone » Mon 28 Jan 2019, 21:08

Tuo uusi lääke on aivan mahtava juttu. Antaa ihan uuden tilaisuuden kuntoutua kun vaan kerran kuukaudessakin on mahdollista käydä. Odotan innolla.
The blue bus is calling us
Driver, where you taking us?

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Mon 28 Jan 2019, 23:28

Oho! Toi uus lääke kyllä vaikuttaa melkee liian hyvältä ollakseen totta... Ois mielenkiintoista tietää miten tuon valmistus on toteutettu ja miten se toimii kropassa.

Jäädään innolla odottamaan kokemuksia tästä asiasta...

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Tue 29 Jan 2019, 11:26

Klinikalla kyselin tuosta niin eivät hekään vielä juuri mitään tienneet. Sen verran selvitin että ruuminnesteiden vaikutuksesta tuo liuos muuttaa kiinteäksi köntiksi ihon alla ja liukenee ikäänkuin siitä sitten. Levittänyt tietoa ,että jos kaduille tuota päätyisi (epäilen vahvasti. ) että ei missään tapauksessa saa heittää ränniin.

Vaikuttaa erittäin kiinnostavalta uudistukselta.

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Sat 02 Feb 2019, 21:46

Itselläni ei tosiaan ole mitään kokemuksia korvaushoidosta, mutta noin muuten tässä vuosien varrella kehittyneellä narkomaanin mentaliteetilla tuntuisi mahdottomalta vaihtaa päivittäinen "lääkkeen"otto kerran kuukaudessa tapahtuvaan annosteluun. Jos kyseinen lääke nyt toimisikin 100% varmasti tasaisesti koko lääkkeenottovälin, niin vähintäänkin psyykkamalla onnistuisin varmasti kehittämään itselleni jonkinlaista vieroitusoiretta. Se jokapäiväinen annostelu kuitenkin tuo sellaista tietyntyyppistä henkistä varmuutta ja rauhaa, että tapahtuipa mitä tahansa, niin ainakin siihen voi aina luottaa että huomisen annos odottaa kaapissa. Meinaan siis, että se rituaalinomainen päivittäisen annostelun tapa on olennainen osa riippuvuutta. Tietysti jos on hoidossa sillä ajatuksella, että riippuvuudesta on tarkoitus ennen pitkää päästä, niin tuo voi siltä kantilta olla positiivinenkin puoli, että ei enää tarvitse joka päivä uhrata aikaa ja energiaa ja etenkin ajatuksiaan terveenä pysymiseen. Miten moni korvaushoidossa oleva sitten on valmis lopulliseen päihteettömyyteen, sitä en osaa lähteä arvailemaan.

Ihmetytti kyllä taas tällainen "asiantuntijan" lausunto tuossa artikkelissa:
Miina Sillanpää wrote:Tutkimusprofessorin mukaan lääkkeen vaikuttava aine buprenorfiini on yleisin huumekuolemia aiheuttava aine, kun sitä käytetään yhdessä alkoholin tai bentsodiatsepiinin kanssa.

– Jos otat tabletin, voidaan tehdä vastahuuhtelu. Mutta jos ihon alla on kuukauden annos, mitä sitten teet? Alho kysyy.
Luulisi professorin tietävän, että buprenorfiinitabletteja ei syödä. Herääkin kysymys, millä tavalla vatsahuuhtelu auttaa sen enempää kielen alta liuotetun buprenorfiinin, kuin pistoksenakaan otetun, kehosta poistamisessa? Ihan oikein on tässä huomioitu, että yliannostuskuolemat buprenorfiinin kanssa johtuvat käytännössä aina muiden keskushermostoa lamaavien aineiden yhteiskäytöstä, ja näiden poistaminen vatsasta luulisi onnistuvan ihan samalla tavalla riippumatta siitä, miten buprenorfiini on kehoon annosteltu.

SahanSheriffi
Tuppisuu

Post by SahanSheriffi » Mon 18 Feb 2019, 20:19

Torstaina sain piikin ensimmäisenä täällä etelä-savon suurcityssä. Ihan ok mennyt kyllä. Lauantaina tosin tuli pienoinen paniikki painajaisyön jälkeen, kovat viekkarit oli, alitajunnassa kai. Sunnuntaista eteenpäin mennyt ihan ok. Torstaina uusi injektio kai.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Wed 20 Feb 2019, 14:02

Itellä ei varmaan luottamus riittäis tuohon uuteen bupre injektio lääkkeeseen (tai siihen, että se liukenee tasasesti siellä ihon alla).
Voi hyvinkin olla taika uskoa, mutta kyllä epäilyttää.

Oon vähä samoilla linjoilla Kisun kans, että jotenki on parempi varmuuden tunne, kun tietää sen seuraavan päivän annoksen olevan tulossa ja sen tietää vaikuttavan tasasesti, kun sen saa päivittäin.
Itellä on tosin metadoni lääkkeenä, mutta periaatteessa sama juttu.

puhallus
Psykonautti

Post by puhallus » Thu 21 Feb 2019, 18:56

Kisu wrote:
Sat 02 Feb 2019, 21:46
Tietysti jos on hoidossa sillä ajatuksella, että riippuvuudesta on tarkoitus ennen pitkää päästä, niin tuo voi siltä kantilta olla positiivinenkin puoli, että ei enää tarvitse joka päivä uhrata aikaa ja energiaa ja etenkin ajatuksiaan terveenä pysymiseen. Miten moni korvaushoidossa oleva sitten on valmis lopulliseen päihteettömyyteen, sitä en osaa lähteä arvailemaan.
Ellen ole väärässä, niin ei tätä vaihtoehtoa taideta ihan kenelle tahansa tarjotakkaan. Vaan nimenomaan niille, joilla on halu irtaantua tuosta kuvailemastasi rituaalista & addiktin mielenmaisemasta ja mahdollisesti koko korvaushoidosta. Muuten kyllä komppaan tekstiäsi. Jos tämä olisi jokin standardi, niin varmasti siinä moni aivan vähintäänkin psyykkaisi itselleen refloja ja ajautuisi taas oheiskäyttöön. Mut niille joil on suunnitelmia - lähteä aamulla tekemään juttuja - yöpyä toisaalla - luoda uusi ajattelun viitekehys itselleen. Tää tarjoaa mahdollisuuden päästä irti siitä ajatuksesta että mä oon potilas, mä oon addikti, mulla on aina pallo jalassa jne. Toisille se liuotus on tuki ja turva joka rytmittää menoa, toisille se on viimeinen kahle joka voi esimerkiks estää työllistymisen.

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 28 Feb 2019, 18:28

Ite tässä alottelemassa KH:ta 4. Kertaa nyt :foil: Mut on vaiheeessa kun pitää nyt viellä näyttää ennen hoidon alkamista että ei oo oheiskäyttöä muista aineista.
Herää kyl kysymys siitä haittojavähentävästä muodosta myös kun muualla sitä saa ja täälläkin on muutamia siinä ollut mut mitenhä ne kriteerit siihen täyttyy? En siis halua 'lupaa ' vetää kamaa lääkkeen päälle vaan sellasen turvan joksikin ajaksi ettei katkasta siinä 6kk kohdalla kun tuntuu et tarviin myös aikaa totutella et on hoidossa ja päästä eroon kaikesta ylimääräsestä törttöilystä. Yleensä kun oon retkahtanut se on ollut 1-2 kertaa otettu oheiskäyttöaine (esim 1-2 'vetoa' piriä/kk) ja se ollu siinä mut sit kuitenkin se on näkyny pari päivää seuloissa ja joka päivä kun on näkynyt tullu olo et ne on laskettu omiksi kerroiksi per pv ja just viimeeks sen takia pudotettiin 1/2 doseen n. 1kk ajaksi eikä päästetty esim osastolle kun kerroin ette yksinkertasesti pärjää näin kotona ja sit katkastiinkin hoito, Eli onko tollane oikein tai että seula näyttää esim trml + ja kun kiistät asian (koska Et ole ottanu sellasta) jättää lääkkeettä ja tekemättä b-tikkua varmistukseksi kustannus syistä? Eikö jonkun addiktin elämä ole arvokas? Ja oli selkeää näyttöä aimellilla trml + seulojen kohdalla THL varmistus että se on ollut väärä + tulos :!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Fri 01 Mar 2019, 10:18

Tsemppiä Velho sulle hoidon alotukseen. :up:
Kyllä se haittoja vähentävä KH pitäis olla joka paikassa suomessa.
Oon tosin itekkin kuullut väitteitä siitä ettei sitä joissakin paikoissa järjestettäisi.

Velho
LD50

Post by Velho » Sat 02 Mar 2019, 08:34

Joo no ainaki tääl mun omahoitaja ehotti sitä sillo viime hoitokerral ja sit en päässy siihen ja muut hoitajat sano et "ei täällà oo ku kuntouttavaa hoitoa" ja samaan aikaan 2 muuta kävi tuolt vinkist hakemas lääkkeesä ja samalla ilmeisesti värkkejä ja ainut ehto lääkkeen saamiselle oli et kestää pystyssä ni saa lääkkeesä suboxone+pamit :roll:

Luulis et kaikille ois säännöt mut ei. Jos jollai muulla näky amf / met /bnz/THC yms ni oli sen aikaa 1/2 dosella itelle se oli yks ja sama ku jos näky ni olin Useesti 2vk 1/2 annoksella vaik olis seula ollu puhtaana seuraavana päivänä :x ja just noi väärät positiiviset (joita ei voinu toisel tikul varmistaa vaik kerran teki sit sen ja silloki trml oli negatiivinen)

Noh kuha nyt alotuksee pääsis ni vois miettii kaupungin vaihtoa

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Sat 16 Mar 2019, 20:17

SadPanda wrote:
Wed 05 Dec 2018, 21:02
Miten teillä menee noi pitoisuudet metadonin kanssa? Minulla ne olivat 0.11 ja jo netistä selaillen löysin infoa, että pitoisuus alle 0.15 ei vie refloi ja aineen himoa pois.

Nyt nostettiin 100mg ja katsotaan pitoisuudet, kunhan tasoittuu. Miten äkkiä ne yleensä otetaan? Kysyvinkö tätä jo. :D muistiin tämä vaikuttaa suuresti!
Mulla oli viimeks 0.21 ja tosiaan hyvin viitearvoissa. Mulla kantaa hyvin tuo metis 60mg.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Wed 27 Mar 2019, 13:21

Nyt tuli ,mukava ylläri kun kävin lääkkeellä. Olivat minun pyynnöstä vaihtaneet ne paskat (TODELLA HUONOT) Bunalict-napit 20mg / pvä,
Suboxone-filmeihin (20mg/pvä). Heti ensiummäisen tunnin aikana huomasin niiiiin selvän eron vaikutuksessa, että olen nyt onnellinen ja kamanhimo poistui välittömästi! Kun meillä KH:ssa vaihdettiin Suboxone-napit Bunalict-nappeihin noin 4 kk sitten, tuntui että Bunalicteissä ei ole kuin pelkkää naloksonia. Sellainen vaikutuskin niillä oli. Ilmeisesti Bunalict-valmisteessa on joku jatkeaine siinä napissa että Buprenorfiini (jos sitä siinä oikean verran edes on), ei pääse imeytymään kunnolla. Olen nyt todella tyytyväinen korvaushoitooni, kun pääsin ilman lääkäriaikaa vaihtamaan ne napit suoraan takaisin filmeihin. Filmit vaihdoin noin 1,5 vuotta sitten eli jo hoidon alkuvaiheessa filmeistä nappeihin kun suupielet olivat veressä. Noh, nyt ei ole mitään reaktiota tullut. Ja jos tulee, niin muut asiakkaat joilla on filmit sanovat että kyllä suu ja koko keho tottuu niihin filmeihin ja tollasia (esim. haavoja suuhun) ei tule enää. Peace!
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Wed 27 Mar 2019, 17:46

En oo ennen noista bunalict napeista kuullutkaan.
Vasta kuulin myös, että metadoniakin joillakin paikkakunnilla annettu nappeina KH:ssa. En muista oliko ne nyt 20mg vai 40mg tabletteja, mutta kuitenkin näitä on KH:ssa käytetty, eikä ole mitään huhu puhetta, kun ihan hoitajan suusta kuulin, joka ollut niitä klinikalla jakamassa (jokunen vuosi taakse päin).

Onko muuten täällä porukkaa, joilla on se buprenorfiini injektio lääke muoto käytössä?
Jos on niin, miten se on teillä toiminut?

SahanSheriffi
Tuppisuu

Post by SahanSheriffi » Thu 28 Mar 2019, 20:33

Mulla kokeiltii ensimmäisenä sitä injektioa täälläpäin. Ei ollut mun juttu vain. Ensi viikolla ku meen hakee lääkkeet, olisi tarkoitus nyt vaihtaa noihin filmeihin. Siis jotai laastarin tapaisia jotka laitetaa kielen alle? Hoitajien mukaan pitäisi imeytyä paremmin entä nää xone- napit. Kuulostaa iha hyvältä!

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 29 Mar 2019, 08:27

Joo kyl niis filmeis pitäs olla parempi hyötyosuus ku napeilla ja sen ku laittaa kielenalle ni se 'iskeytyy'kiinni sinne kans. Ainaki tällästä oon kuullu niistä useemmalt ihmiselt.

Se injektio kuullostaa sellaselle et ois päässy normi elämään kiinni kunnolla jo eikä oo sillee tarvetta ottaa sitä lääkettä joka päivä :!

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Mon 01 Apr 2019, 13:57

SahanSheriffi wrote:
Thu 28 Mar 2019, 20:33
Mulla kokeiltii ensimmäisenä sitä injektioa täälläpäin. Ei ollut mun juttu vain. Ensi viikolla ku meen hakee lääkkeet, olisi tarkoitus nyt vaihtaa noihin filmeihin. Siis jotai laastarin tapaisia jotka laitetaa kielen alle? Hoitajien mukaan pitäisi imeytyä paremmin entä nää xone- napit. Kuulostaa iha hyvältä!
Miten se injektio pitää terveenä? Itellä olis tarkotus jossaivaiheessa mennä Suboxonelle ja ajattelin filmeistä vaihtaa injektioon kunhan mennyt hyvi tovi. Yks frendi ainakin kehu että pitää hyvin terveenä ja kuhan tottuu siihen ettei tarvitse jokapäivä sitä lääkettä ottaa. Mietin että jos on ollu 5 päivää ni alkaako tekemään mieli ja tulemaan nhikeä olo?
Hi..!

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 02 Apr 2019, 18:25

Oon samoil linjoil musta8 kans ku itekki yritän päästä suboxonelle. Metadoni on muute toimiva mut se yliväsymys toimivalla dosella on perseest ja joutuu Vetää pirii et saa normi asiat hoidettuu (esim siivous ja tiskaus yms asioitte hoitamista) ja entine omahoitaja sano viimeekski et oon paremmassa kunnossa ku vedän bupree ni varmaa Kokeilen alkuu xonee ja back up planin sit metadonii vaihto jos ei suju xonel. Varmaa 12+8mg filmeil tai 16mg + 2x2mg jos nappeina saa. Ne bunaligt vai mitkä lie rinnakkais valmisteet taitaa olla paskoja mitä kuullu.

Ne arrow napit ois kans kovii ku pikkase temgesiccii isompii mut 2 tai 8mg bupree :)

Toivottavast nyt sujuis tällä kertaa ja luulisin et jonkilaisee HVH pääsis (et ganja/bnz/lyrica akselil näkyis vaa) jos en joudu ensiapuu intoxicaation takia kuten metiksel kävi et DC päissää vedin 1/4x18mg selincroota IV ja jonku näköne shokki tuli ku syrjäytti metikset reseptoreist ja sain instant reflat x 100. Oleha siin sit vaipat jalas ensiavussa ja on hirvee ripuli viel :doh:

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

dpi
Karvakuono

Post by dpi » Mon 15 Apr 2019, 01:24

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 16 Apr 2019, 07:02

Oujee 8) Mulla alkaa KH suboxonelle ja avo-alotus :up: Ens kuun aikana ilmeisemmin alkaa :mrgreen:

Edit. Kuulin myös ohimennen tosta injektiosta että on kalliimpi kuin suboxone filmit :foil:
Eli ei varmaan ihan hepposilperusteil sitä aloteta

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

dpi
Karvakuono

Post by dpi » Wed 17 Apr 2019, 13:20

Itsellä alkaa osastoaloituksella Xone joku kuukauden päästä. Jonoa on kuulemma paljon.
Syytä ei pahemmin avattu osastoaloitukseen, kuin "neuropsykiatriset häiriöt".
Toki bentsolääkityksen stabilointi. Ja sain kyllä xonen puolesta taistellakin, kun benjot respalla (45mg opamox).

--

Joo toi injektio on kalliimpi, mut säästää sit taas hoitajien kuluissa, kun ei vaadita hoitajaa kuin kerran viikossa tjsp. Emt..

Kyl ite ton filmin kannalla toistaiseksi. =)

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 14 May 2019, 08:03

Oikeasti nyt menee ihan VITUN LUJAA aka. siiis HYVIN!

Tän vuoden puolelle 1-3x nauttinut amfetamiinia ja 2x metyylifenidaattia /SYÖMÄLLÄ! Mulla alotettiin nyt uus masennus lääke voxra (jonka otan valvotusti) ja annos nostettiin tos torstaina tulee 3vkoa täyteen, niin AUTTANUT., MUTTA ahdistaa paljon tämä lääke. Ja diapami ei nyt oikeasti auta mun ahdistuksessa ku max 4h. Että se siitä. Mutta olosuhteisiin nähen helvetin hyvin (frendi kuoli oli täällä foorumilla Bsonen nicillä. eli siis RIP bsonen. eikai se paljo kirjoitellu mut taas on yks poistunut joukostamme :( Ja vielä tärkeempi frendi lähti viime loppukesästä milloin aloin vetää aphp 13e /g hintaan (kyllä labrapuhdasta) Ja olin kokoajan sekasin. Kunnes aloin kuulee ite ääniä, jotka olivat vanhoja ystäviä (joiden kans ei oo tullu oltua tekemisissä) Yritin eka ottaa isompaa vetoa "virnuilivat etten osaa piikittää enää) laitoin nii isooo dosee klikkiin et puolessa väli9issä puutu suu ja aloin hallusinoimaan!. Hyi vittu. toi oli,ehkä juurikin mun pohja. En oo tutkareita ottanut,kun viimeeeksi joulukuun puolessa välissä. Ja olen helvetin yleä itsestäni! Eli hyvin menee :)

ps_ EN OLIS IKINÄ USKONU, ETTÄ MINÄ VOIN OLLA YLPEÄ ITSESTÄNI DOUPIN SUHTEEN(paitsi käytön hypettämistä)

Pidän myös youtube vlogia- Aika paljon nykyisin live lähetykisä, mutta nyt tänään pitäs tehdä lsa :sta video + salvia extracteista. Ei oikeen löydy noista suomivideoita. (sry offtopic tilatkaa tyypit joita kiinostaa seurata mun matkaaa : https://www.youtube.com/channel/UCjYfKI ... subscriber
subatkaa siis "tilatkaa" :D Kattokaa vaikka muutama video sielt alkupäästä, niin huomaatte miten esim viimesyksyn olotilat on muuttunu tähän päivään! Ja AIHEET!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Fri 17 May 2019, 09:58

Velho wrote:
Tue 16 Apr 2019, 07:02
Oujee 8) Mulla alkaa KH suboxonelle ja avo-alotus :up: Ens kuun aikana ilmeisemmin alkaa :mrgreen:

Edit. Kuulin myös ohimennen tosta injektiosta että on kalliimpi kuin suboxone filmit :foil:
Eli ei varmaan ihan hepposilperusteil sitä aloteta
Mulla alkaa kans IHAJUST hoito. Lääkäriaika ja sit alotus. Pelkkä bupre näkyny sseuloissa niin ehottivat mullekkin avoalotusta. Kieltäydyin. En todellakaa jaksa kipeenä kulkea 7km matkaa joka aamu ja ihan silläkin et pysyy sit oheiskäyttö kurissa ku ei tarvi kipeenä olla siviilissä alussa. Saa vaan nähdä toteutuuko tuo kun tän kaupungin katkasu menee kiinni juhannuksena että kerkiikö sinne. Mitä luultavimmin kyllä. Onnee Velho sulle!! Parempaan päin niinkuin täälläkin!
Hi..!

Velho
LD50

Post by Velho » Mon 03 Jun 2019, 14:00

No nyt on velhoki KHssa jälleen :up: Aika matkusta toi ksone ja vähä tollane haisra vittu annos tuo 2mg+2mg mut huomenna saaki jo 6+6mg eli kyllä tää tästä :mrgreen:
Mukavaa kesää koko vaultille ja koitetaas kääntää suuntaa ylöspäin vaik sit lopetus ja KH topiikkien myötä

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde » Wed 05 Jun 2019, 08:21

Xone filmillä olijat, kauan sulatatte sitä? eli kuinka pitkään pidätte siellä kielen alla ja nielette/syljette jäljelle jäävän moskan pois? itse pidän mieluusti n. 10 min tai muuten koen että sulatus "epä onnistuu" vaikka tosi vaikea tuota tyriä on.
pysyykö pupillit pienininä? ei ne aamulla enää ainakaan mulla ole vaikka ei reflanen olo olekkaan. mitäään tuntemuksiahan ei lääkkeestä saa vaan olo on kuin täysin selvinpäin.

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 05 Jun 2019, 09:41

avantGarde wrote:
Wed 05 Jun 2019, 08:21
Xone filmillä olijat, kauan sulatatte sitä? eli kuinka pitkään pidätte siellä kielen alla ja nielette/syljette jäljelle jäävän moskan pois? itse pidän mieluusti n. 10 min tai muuten koen että sulatus "epä onnistuu" vaikka tosi vaikea tuota tyriä on.
pysyykö pupillit pienininä? ei ne aamulla enää ainakaan mulla ole vaikka ei reflanen olo olekkaan. mitäään tuntemuksiahan ei lääkkeestä saa vaan olo on kuin täysin selvinpäin.
Itse juuri kokeilen eri liotus menetelmiä tänää laitoin 2mg+8mg päälekkäin ja kielen alle. Oon toistasex aika amatööri tässä asiassa kun oon alotuksessa vast ja yritän pitää 10-15min sen suussa ja myös ne järkyttävän makuset syljet yritän ton aikaa pitää ton ajan kunnes nielasen ne sit. Oon kokeillu yksitellen erikseen ja et peräjälkeen ja en oo sen kummempia eroja huomannu mut seki voi olla kun toi annos nousee päivittäin etten osaa vastata oikei viellä. Mut sen oon huomannu ku vedin IVnä 3-4krt/vrk ja nyt tollee kerran kielenalta ni ei tuu samallaisia hetkiä et tuntuis laskevan et pitäs lisää ottaa, paitsi ensimmäisinä päivinä ku annos oli viellä niin pien ja aamusin on huono olo ja tärisyttää ja vituttaa mut ei oo sellasia refloja sen enempää havaittuna.

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 07 Jun 2019, 09:44

Nyt ollu tuo 12mg filmi toista päivää ja eile epäonnistuin liotuksessa omasta mielestä kun se jäi kielee kiinni ja muuteki varma 5min pidin sitä jälkisylkeä mut muuten oli kyl jees. Tänää pidin varmaa 20min suussa sylkeä ja xonea oli hiukan haasteellista samaa aikaa kioski myyjälle selittää minkä röökiaskin haluun :mrgreen:

Mut en sen enempää oo viellä huomannu eroa eliseen ja otan yleensä aamusta 3x25mg ataraxii ku on huono olo ja siitepölyn takia myös ni kai silläki jotai vaikutusta on. Lievempi kuitenki ku esim metadonilla. Pitää lääkärin kanssa keskustella tästä ku auttaa hyvin pahoinvointii ja yms reflasuuteen ja on muitaki hyötyjä ja tarkotus ei oo mitenkää buustii xonee vaa nuo aamu olot pysyy kurissa :up:

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

dpi
Karvakuono

Post by dpi » Fri 14 Jun 2019, 23:41

Tuntuu että 14mg on meigälle ehkä just se "sweet spot" xonea.

Sulattelen xone-filmit sillai, et eka yks lappu, ja sit joku minuutin päästä heitän toisen lapun kielenalle..
Kyllä ne mielestäni aika nopeesti siitä imeytyy, vaikka usein jäänkin sitä sylkimujua pyörittelemään suussa pidemmäksikin aikaa. Niin en huomaa vaikutuksessa eroa, vaikka jo 5min päästä huuhtelisin vedellä.

Outoo muuten että mulla ei vaikuta pupilleihin juuri mitenkään toi xone.

Alkanu kans kelaan täs, josko vaihtais metikselle, vaikka kuukauden vasta ollut xonella. Jollaintapaa passivoittaa ja vie tunteista liikaa sitä jotain, jotta osais iloita elämästä ja liikunnasta (kävelen päivittäin paljon).

Mikään ei oikein tunnu enää innostavan jollain mystisellä tapaa. Voi olla elämäntapa masennustakin.. Taisiis, sitä kun en löydä enää oikein tapaa elää sellaista mielekästä elämää, josta saisi edes jotain iloa, joka kantaisi.

Ja sit kans, tuntuu et jatkuvasti pitäis boostia jollain (gaboilla, benjoilla..), että on hyvä olla. Vaikee selittää.

Toki, ehdottomasti koen korvaushoidon olevan äärimmäisen hyödyllinen. Saanut elämään toisenlaista otetta. Ja elämä on muutakin kuin jatkuvaa säätöä ja rahapulaa.

Xonessa on paljon hyvää. Ehkä juurikin se, ettei se päihdytä tippaakaan, muttei se myöskään anna mitään kipinää mihinkään suuntaan.
Ja ennenkaikkea se, että koukku itse aineeseen on paljon miedompi riippuvuus. Se on xonen lohdullisin puoli.

Metadoni taas painii jo astetta kovemmassa sarjassa.
Ei se välttämättä huono asia ole, hieman vain pelottaa ajatus.

Vähän mitä Panda tässä topicissa on puhunut, että xone tylsistyttää, vai miten se nyt sen ilmaisikaan
(koitan löytää quoten)
(edit)
SadPanda wrote:
Thu 16 Jun 2016, 12:17

TÄÄ ON HUIPPU LÄÄKE! SIIS EI SEN OLON TAKIA. vaan siis mä huomaan että mun ajatus on KIRKASTUNUt. siis en oo enää niin masentunut mitä sillon ku olin buprella ja jotenki tunteetki pelittää iha erillalailla. Esim olen itkenykki ihan siis ikävää mitä ei oo tapahtunu aikoihin ku olen ollu buprella. Mutta siis uskon että tää on just mulle hyvä juttu! Ja en nosta enää annosta tästä ja sanon sen myös lääkärille tänään. Toivotaan ettei nyt ilmaannu mitn kauheita sivuoireita.
SadPanda wrote:
Fri 01 Jul 2016, 07:09
Metis antaa mulle virtaa ja samalla huomaan että mä innostun nykysin paljo enemmän asioista mitä sillon ku olin burprel.. mutta siis kyllä mä sanon et hyvä juttu oli ku vaihdoin. Ei ole ollut AINEENHIMOJA ei stimu eikä jarru tms ja osaa ajatella kyllä ihan täysin erillälailla kaikkea ku aiemmin. Metiksen syytä tai ei niin hyvä juttu anyways ;)
Jotenkin uskon, jos hänen mielestään metadonilla vastaavaa ei samallatapaa ole, vaan pystyis jotenkin edes puolittain nauttimaan täysillä tunteista elämässä.

Emt. Vähän ehkä petttynyt xoneen pidemmän päälle.
Taustalla kumminkin puhtaasti täysagonisti koukku.
Ja stimuaddiktio.

Alkutaipaleellahan tässä vasta ollaan. Eli pidän xonesta kiinni, niin kauan kunnes olen varma onko metikselle vaihtaminen välttämätöntä hoidossa pysymisen kannnalta.

Lisäks toi bentojen nollatoleranssi alkaa ketuttaa xone-hoidossa.. En tiedä mitä se metiksellä, mutta loppuispahan uhkailut pistää metikselle kun pamit näkyy toistuvasti seuloissa. Ja ollut ihan rehellinenkin niiden suhteen.

Noh. Toistaseks xonella mennään ja.. Ehkä parempi olla liikaa vaikuttamatta siihen mitä tulee tapahtumaan.

Pääasia että pysyy hoidon piirissä, ja on yhteistyöhaluinen & sitoutuu hoitoon, miten siitä on sovittu.

Yksinkertaisesti en tämän parempaan pysty bentsojen alasajossa.. 15v kumminkin niitä syönyt. :/

P. S. Mulla itellä on pelkästään hyvää sanottavaa xonen osastoaloituksesta.. Eipähän tarvii ensimetreillä ravaa klinikalla, kun lääkkeet saa samasta rakennuksesta heti aamupalan jälkeen. Ja viikko meni todella nopeasti täyshoidossa:)

Pitää puntaroida vielä tarkkaan josko metis ois itselle sopivampi. Ehkä vanhana stimunistinäkin huomaan, että xonella on hyvin rajallinen vaikutus päihdemielitekoihin.
Ehkä se sopii niille parhaiten ketä on "vain" bupre koukussa. En tiedä..

En ainakaan usko liikaa metadonin demonisointiin.

Eli kiitos SadPanda:)
. Sun postauksista ollut paljon itselle hyötyä.
Toki muidenkin mielipiteet olleet / on, ja tulee olemaan arvokkaita.

Must tämä topicci on tällähetkellä Vaulti parasta antia.
Let's keep this topic alive,!

Kaikkea hyvää & hyvää kesää tutuille & Vaulttilaisille :)
Last edited by dpi on Sat 15 Jun 2019, 20:37, edited 1 time in total.

Velho
LD50

Post by Velho » Sat 15 Jun 2019, 11:18

Itellä se metis kyl oli kunno emotionalkiller ku en tuntentu enää juuri mitään ja kokoajan vaa sellasta tasasta settiä tunne elämällä ja jatkuva turtuneisuus ja mun kohalla se metis aiheutti nimenomaa vetohimoja etenkin stimujen suuntaa et pystyin siivoo ja tiskaa ja hoitaa iha normi juttui :doh:

Ja se jatkuva yliväsymys vei amfetamiineja kohti tai muita stimuja mm. Kokaiini, crack, meth, mf jne

Ja myös koin tarvetta buustailla ajoittain bentsoilla, lyricoilla ja gaboilla sitä metkuu sit myös ja dokaamisesta tuli normipäivää et aamu sidu oli saatava joka aamu ja myös söin hirveesti makeeta yms ni olin metadonipallo ja ku hoito loppu ni -25lg lähti painoaki samalla ja ikinä mikäö oo nii kovin koukuttanu ku metadoni juomalla :twisted: ja kerran iha raakana koin ne reflat jotka kesti 2kk fyysiset siis ja sit alko henkinen helvetti mitä oli jo refloissa mut sillo niitä sieti paremmin ku oli tosi paskana eikä päässy sängystä mihikää ja ainoa ajatus oli itsemurha mut ei ollu voimia toteuttaa sitä eli helvetin pimeesee paikkaa vei se ja muutamia kertoja olin hyppäämässä sillalta mut joku sivullinen otti kyytii ja se ajatus jäi siltä erää siihe.

Joillekkin se metadoni sopii tosi hyvin kyllä mut ite oon päätyny nyt xoneen ja ainaki mieliala ja tunteet on toiminu ja pitäs hiukan nostella tota annosta et kantais paremmin mut tuskin tulee kantaa lääkkeestä lääkkeeseen mut nyt jo jokseeki tottunu tähä ettei ookkaa heti herättyä fixei vaik alkuun se oli yhtä helvettiä pakottaa puurot alas ettei oo iha vitu huono olo sit

Ja varmaan seksikin sujuu xonella ku metadoni esti laukeemista ja se hiki et koko sänky iha märkänä tai kesäsin t-paidasta vaa tippuu norona sitä hikee :doh:

J viagraa otin useesti et varmasti toimii kikkeli ja toi ettei lauennu johti siihe et vähä väliä piti naia napsauttaa tai sit 4-8h maratoonipano yhtä soittoa joka oli varsin mukavaa mut loppuhuipennuksen puute ei niinkään

Mut kai se myös on motivaatiostakin kii ja myönnän et kun oon metiksel ollu ni on ollu ajatus et voinha mä jotai opiaattia vedellä oxy,herska,mopo tai hydromopoo koska ei oo sitä blokkaavaa vaikutusta ni seki vieny tuhoa kohti ja tosi riskaabeli combo tollane + bnz/lyr ja alko :doh:

Nyt oon antabuksella (vapaaehtosesti) ja oon kyllä kerran käyny kaveri kans bissellä mut join alkoholitonta olutta eikä ollu pahaa eikä tehny pahaa vaik ties ettei se nouse kuuppaan

Mut tuli mielee kertoa noista omista metis hoidoista vähä myös tännekkin ja varmaa raportoin sitä mukaa ku tää nykyinen hoito etenee :up:

Don't drink and drive

Take LSD and teleport