Mulle annettiin heti leikkauksen jälkeen osastolla panacodia ja pameja. Aamulla sain sitten buranan ja kun sitten kysyin panacodeja niin sanottiin ettei voi antaa ku oot saanu pari tuntia sitten buranaa ja antoivat jotain muuta jonka nimeä en tajunnut kysyä. Tämän takia kysyin tuota.plei-taim wrote:Esimerkiksi leikkauksen jälkeen määrätään buranaa estämään tulehdusta, ja panacodeja kivun lievitykseen.
Kodeiini
-
peili
- Psykonautti
Re: panacod
-
eNZYMe
- OD
Kyllä noita voi sekaisin ottaa. En tiedä miksi sairaalassa sulle noin sanottiin. Panacodia + tulehduskipulääkkeitä määrätään usein samaan aikaan esim, jonkun pikku leikkauksen jälki särkyihin.peili wrote:Mulle annettiin heti leikkauksen jälkeen osastolla panacodia ja pameja. Aamulla sain sitten buranan ja kun sitten kysyin panacodeja niin sanottiin ettei voi antaa ku oot saanu pari tuntia sitten buranaa ja antoivat jotain muuta jonka nimeä en tajunnut kysyä. Tämän takia kysyin tuota.plei-taim wrote:Esimerkiksi leikkauksen jälkeen määrätään buranaa estämään tulehdusta, ja panacodeja kivun lievitykseen.
Ei kai 4+4 vielä mitään ihmeempiä oireita anna. Burana lähinnä voi ärsyttää vatsalaukkua.
Miksi et muuten erottele? Menee joku 15-30 minuuttia aikaa ja suurimman osa muusta moskasta saa eroteltua. Vähän kodeiiniakin menee hukkaan, mutta ei merkittävästi.
-
Dexma
- Moderator
Kyllä tämä kodeiini on oikeasti ihanaaaaaaa.... Erittäin koukuttavaa kyllä minulla... Heti kun ottaa vähänkin niin tuntuu, että pakko saada hetken päästä lisää... Jos mulla olis tätä loputtomasti mää vetäisin tätä joka päivä!!!! Harmi kun ostan panacodeja niin vähän... Hyvin toimii varsinkin dexmin kanssa, kun ottaa ensin kodeiinin ja sitten dexmiä... OUJEE!!!!

-
peili
- Psykonautti
Mulla ei vaan toimi eroteltuna niin hyvin ku 'raakana'. Esim 4 Ardinexiä erottelematta on toiminu paremmin ku 6 eroteltuna. Luulen että en ole mokannut erotteluakaan mitenkään pahasti.eNZYMe wrote: Miksi et muuten erottele? Menee joku 15-30 minuuttia aikaa ja suurimman osa muusta moskasta saa eroteltua. Vähän kodeiiniakin menee hukkaan, mutta ei merkittävästi.
-
haSec
- Tuppisuu
Itselläni sama homma. Voi olla, että olen kussut tuon erottelun.
Codeiinihan muuttuu morfiiniksi CYP2D6 avulla, joten on olemassa aineita, jotka
lisäävät kyseisen etsyymin määrää seerumissa.
Eli codeiinia muuttuu enemmän kuin ~5-10% morfiiniksi.
Piperidiinit ovat aineita, joissa on piperidiini-rengas(heterosyklinen kuusikulmio), wikipedian
mukaan useimmat piperidiinit lisäävät CYP2D6 toimintaa.
Esimerkiksi glutetimidi (rauhoittava/unilääke) toimii tällä tavalla, lääke vedettiin pois kun
viranomaiset tajusivat ihmisten kombottavan glutetimidia ja Codeiinia saaden herskan tapaisen
Euforian.
Mustapippuri sisältää runsaasti piperidiinejä(saavat polttavan maun aikaiseksi), itse jauhoin
n. 1g pippureita jauhoiksi ja join veden kanssa, sitten 10 min päästä otin yhden Panacodin
ja kyllä toimii hyvin, mulla ei ole toleja (ja olen alipainoinen), pääsee halvemmalla ja vähällä vaivalla
.
Lisäksi mustapippuri estää CYP3A4 toimintaa (CYP3A4 muuttaa normaalisti ~80% codeiinista
Norcodeiiniksi).
Muita CYP2D6 kiihdyttäjiä ovat mm. St John's wort ja muut wikipediassa mainitut lääkeaineet: http://en.wikipedia.org/wiki/CYP2D6 kohdassa inducers.
Vielä kun löytyisi helposti saatavia UGT2B7 estäjiä (morfiini muuttuu UGT2B7 takia erittäin vesi liukoiseksi ja erittyy munuaisten kautta)
Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä, koska olen juuri kyseisen aineen vaikutuksessa
.
Codeiinihan muuttuu morfiiniksi CYP2D6 avulla, joten on olemassa aineita, jotka
lisäävät kyseisen etsyymin määrää seerumissa.
Eli codeiinia muuttuu enemmän kuin ~5-10% morfiiniksi.
Piperidiinit ovat aineita, joissa on piperidiini-rengas(heterosyklinen kuusikulmio), wikipedian
mukaan useimmat piperidiinit lisäävät CYP2D6 toimintaa.
Esimerkiksi glutetimidi (rauhoittava/unilääke) toimii tällä tavalla, lääke vedettiin pois kun
viranomaiset tajusivat ihmisten kombottavan glutetimidia ja Codeiinia saaden herskan tapaisen
Euforian.
Mustapippuri sisältää runsaasti piperidiinejä(saavat polttavan maun aikaiseksi), itse jauhoin
n. 1g pippureita jauhoiksi ja join veden kanssa, sitten 10 min päästä otin yhden Panacodin
ja kyllä toimii hyvin, mulla ei ole toleja (ja olen alipainoinen), pääsee halvemmalla ja vähällä vaivalla
Lisäksi mustapippuri estää CYP3A4 toimintaa (CYP3A4 muuttaa normaalisti ~80% codeiinista
Norcodeiiniksi).
Muita CYP2D6 kiihdyttäjiä ovat mm. St John's wort ja muut wikipediassa mainitut lääkeaineet: http://en.wikipedia.org/wiki/CYP2D6 kohdassa inducers.
Vielä kun löytyisi helposti saatavia UGT2B7 estäjiä (morfiini muuttuu UGT2B7 takia erittäin vesi liukoiseksi ja erittyy munuaisten kautta)
Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä, koska olen juuri kyseisen aineen vaikutuksessa
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Piti kirjottaa tähän vähän selvitystä kokeilusta noitten pippurien kanssa, mut teinkin raporti tonne jarruihin.
Linkki
Linkki
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Poliklinikka
- OD
Mikä se nyt sitten on vahvin kodeiinikipulääke, jota myyvät virossa ja paljon sitä myyvät yhdelle ostajalle?
-
superii
- Karvakuono
Otin eile tos 5 panacodii ja siit pari tuntii myöhemmi alotin kiskoo alkoholii.Eikai tälläne annos ole vaarallinen?
-
mauseri
- LD50
voi ollakin,varsinkin tuo sun sana "kiskoo" kuullosti vähän pahalta..napit nappeina ja viina viinana.superii wrote:Otin eile tos 5 panacodii ja siit pari tuntii myöhemmi alotin kiskoo alkoholii.Eikai tälläne annos ole vaarallinen?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
over
- Tuppisuu
Otin tossa norflexin ja paramax-codin ja sen jälkeen codia 150ml eroteltuna, koppas hiukan mut sit piti psyykata musalla ni johan rupes toimii ku rauhottu paikalle fiilistelemään mut siitä joku 5h. ni tempasin 15mg. dodmicumin hihaan ja ei sanonu oikeestaan mitään perr.. kait ruettava nokittelee 4:sen sirda... Muutanan bissen ois vaatinu alkuun ja 2x annos codia.. noh oppia ikä kaikki..!
-
sipuli
- Tuppisuu
Virosta toin n 2g kodeiinia co-codamolin muodossa. Hintaa satsille tuli 24 euroa, ja apteekissa sanoi, että olisi täysin laillista viedä Suomeen, kun on käsikauppalääke. Vesierotteluhan tuossa on pakollinen, mutta käytän sitä aina muutenkin.
-
chibbo
Kuinka täydellisesti parasetamoli lähtee tuolla vesierottelulla? Itseä kiinnostaisi mutta tuossa alkaa olemaan jo niin paljon parasetamolia, että mitä jos kaikki ei lähdekään erottelussasipuli wrote:Virosta toin n 2g kodeiinia co-codamolin muodossa. Hintaa satsille tuli 24 euroa, ja apteekissa sanoi, että olisi täysin laillista viedä Suomeen, kun on käsikauppalääke. Vesierotteluhan tuossa on pakollinen, mutta käytän sitä aina muutenkin.
-
Ram1t
Jos teet sen oikein saat varmasti melkein kaiken pois siitä. Jos kuumottaa niin tee erottelu toisen kerran uuden suodatinpussin avullachibbo wrote: Kuinka täydellisesti parasetamoli lähtee tuolla vesierottelulla? Itseä kiinnostaisi mutta tuossa alkaa olemaan jo niin paljon parasetamolia, että mitä jos kaikki ei lähdekään erottelussa
-
Poliklinikka
- OD
Otitko nuo kaikki samasta apteekista? Eli pari euroo paketti.sipuli wrote:Virosta toin n 2g kodeiinia co-codamolin muodossa. Hintaa satsille tuli 24 euroa, ja apteekissa sanoi, että olisi täysin laillista viedä Suomeen, kun on käsikauppalääke. Vesierotteluhan tuossa on pakollinen, mutta käytän sitä aina muutenkin.
Ite lähen kanssa hakemaan piakkoin ja myös muita ryynejä jos en suomesta saa
-
Myskoala
- Tuppisuu
Itelläni tulee hemmetin moinen maha kipu.
Parin kaljan jälkee joku 8 ja aika unimainen fiilis tuli ennenku tuntu et synnytän.
Eroteltuna kolisee omast mielest suht hyvin ja pienemmil annoksil.
Parin kaljan jälkee joku 8 ja aika unimainen fiilis tuli ennenku tuntu et synnytän.
Eroteltuna kolisee omast mielest suht hyvin ja pienemmil annoksil.
-
sipuli
- Tuppisuu
Jeps. Ei ainakaan merekeskuksen apteekissa katsonut pahalla (yllätysyllätysPoliklinikka wrote:
Otitko nuo kaikki samasta apteekista? Eli pari euroo paketti.
Ite lähen kanssa hakemaan piakkoin ja myös muita ryynejä jos en suomesta saa
-
Smack
- Karvakuono
tuleeko paramax-cod liuoksesta siis kun on eroteltu niin normaalisti sinistä?
-
eNZYMe
- OD
En mä ole noitä nähnyt kun kodeiini ei hirveästi nappaa, mutta jos pillerit on sinisiä, niin kyllä varmaan sitten on ihan normaalia. Pillereiden väriaineet, sikäli kun niitä on, yleensä värjäävät nesteen tasaisesti.Smack wrote:tuleeko paramax-cod liuoksesta siis kun on eroteltu niin normaalisti sinistä?
-
Smack
- Karvakuono
No sillä mä sitä ihmettelin että kun pillerit on valkosia että onkohan nyt varmasti oikeita nappeja, mutta kostutin sitä pilleriä niin "muuttu" siniseks. Näytti vaan pelottavalta kun normi panacod liuos on ihan kirkasta
Mutta juu ihan normaalisti toimii. Helvetin hyvä fiilis tuli kun monen kuukauden jälkeen tuli 240mg otettua, josta 60mg poretabletteina
-
tRip
- Moderator
Ei pitäis lukee näit topikkeja

Pitää ostaa seuraavaks tota sinistä codee
Pitää ostaa seuraavaks tota sinistä codee
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Smack
- Karvakuono
Vittu että oli pelottavan näköstä 
-
Poliklinikka
- OD
Mulla kiehuu Suomen byrokratiaan!!!
Ensinnäkin, mulla on käsi kipeä joka on tullu työstä.
Jos menen terkkariin ja sanon, että mulla on käsi kipeä, joka on luultavasti työpohjaista. Haluan Panacodeja tai Ardinexeja tähän käsikipuun?
Ensinnäkin, miten on niin helvetin vaikea hankkia Kodeiinia tai Bentsoja. Jos ihnminen oikeasti niitä halua, niin kirjoittavatko TK lääkärit mulle reseptin.
Voiko mennä lääkärille ja sanoa, mulla on hirveät opa reflat antakaa jotain? Tuleeko "vasta" sillon oikeat lääkkeet?
Kiehuu, kiehuu, Viroon mars!
Ensinnäkin, mulla on käsi kipeä joka on tullu työstä.
Jos menen terkkariin ja sanon, että mulla on käsi kipeä, joka on luultavasti työpohjaista. Haluan Panacodeja tai Ardinexeja tähän käsikipuun?
Ensinnäkin, miten on niin helvetin vaikea hankkia Kodeiinia tai Bentsoja. Jos ihnminen oikeasti niitä halua, niin kirjoittavatko TK lääkärit mulle reseptin.
Voiko mennä lääkärille ja sanoa, mulla on hirveät opa reflat antakaa jotain? Tuleeko "vasta" sillon oikeat lääkkeet?
Kiehuu, kiehuu, Viroon mars!
-
Dexma
- Moderator
Poliklinikka wrote: Kiehuu, kiehuu, Viroon mars!
Joo nyt hiukan offaria, mutta mitä sieltä Virosta saa ja miten? ps, itseänikin kiinnostaisi mitä konsteja kannattais käyttää jotta sais jotain lääkkeitä lääkäriltä.... Itse ainakin sain aikoinaan Alprazolaamia, kun sanoin saavani ahdistus kohtauksia... Niitä kyllä sain, ja nyt minulla on diagnosoitu paniikki häiriö... Mutta siis noiden Alprazolamien hankinta oli eeeasy... ps. potilas tiedoissa kyllä luki entinen alprazolaamin väärinkäyttö....
-
Jeshu
- OD
Käsittääkseni tuossa on jotain ainetta (steariini?) joka estää erottelun. Mutta jos oot saanu toimii, niin sitten oon tietty väärässäSmack wrote:tuleeko paramax-cod liuoksesta siis kun on eroteltu niin normaalisti sinistä?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
NapalmSatan
- Lepakko
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 8956.shtmljesuiitta wrote:Käsittääkseni tuossa on jotain ainetta (steariini?) joka estää erottelun. Mutta jos oot saanu toimii, niin sitten oon tietty väärässäSmack wrote:tuleeko paramax-cod liuoksesta siis kun on eroteltu niin normaalisti sinistä?
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 5325.shtml
Kohta 6.1: Apuaineet
Steariinihappoa molemmissa näkyisi olevan, joten ei varmaan sillä merkitystä luulisi olevan.
Indigokarmiini taitaa olla se sinisyyden tekijä, kun sininen väriaine on.
"Natriumtärkkelysglykolaatti", mikä liekään, on ainoa apuaine jota panacodeissa ei ole mutta paramax-codeissa taas on. Tekeeköhän se kodeiinista veteen liukenematonta?
Murderous motivation
-
bUkkA
Kyllä se kodeiini liukenee veteen, steariinihappo on sidosaine joka vissiin pitää sen kasassa.
-
turhimus
- Tuppisuu
Tuo Paramaxin natriumtärkkelysglykolaatti on hajotusaine. Sen tehtävänä on nimensä mukaisesti hajottaa (esim. turpoamalla tullessa kosketuksiin veden kanssa) kiinteä tabletti osiin, jotta sen tehoaineet vapautuvat. Erotteluun se ei vaikuta muuta kuin positiivisesti. 
-
Smack
- Karvakuono
Miten se estäis erottelun? Kodeiiniko jäis siihen sinivalkoiseen jauhooon/tahnaan? Join pelkän liuoksen ja hyvin toimi, en sitten tiedä oisko toiminu paremmin ilman erottelua.
Last edited by Smack on Mon 18 Aug 2008, 22:31, edited 1 time in total.
-
tRip
- Moderator
Käsittääkseni 3g parasetamolia pidetään viellä turvallisena rajana _päivän aikana_ nautittuna.Smack wrote:Onko 4500 mg parasetamolia jo vaarallinen annos maksalle, ilman alkoholia?
En itse lähtisi ottamaan tuota 4500mg, vaikkei maksa nyt saman tien sanoisikaan poxxxx
Eroteltuna vaikutus on sitäpaitsi paljon miellyttävämpi, varsinkin suuremmilla annoksilla.
Keep it unreal.
-
Wol
- Psykonautti
Tuleeko 100mg:stä kodeiinia mitään? Onko pelkkää aineen tuhlausta?
Wöl, bongia polttava lohikäärme.