Pilveä+Popperssia=visuaalitykitystä :o

Muita käyttökertomuksia, muistoja ja anekdootteja päihteidenkäytöstä.
Jeshu
OD

Pilveä+Popperssia=visuaalitykitystä :o

Post by Jeshu » Mon 18 Aug 2008, 15:40

Popperssista hallusinaatioita ja visuaaleja?! En ole ennen kuullutkaan sellaisesta… Onko joku muu kokenut samaa?

Poltin pesällisen lehteä. Olen joskus sanonut, että kannabis ei aina sovi minulle. Mutta tavallaan tykkään siitä kovasti. Tykkään siitä siinä missä itsestänikin ;) Se pysäyttää. Miettimään. Olin leudossa mukavassa pilvessä.

Olin jo aikaisemmin polttanut jointin lehteä ja nuuhkinut sen perään kahdesta kolmeen nuuhkaisua Jungle Juice nimistä popperssia. Tämän seurauksena näin väritäpliä joka puolella, lähinnä vaalean vihreitä. Kaikki pinnat aaltoilivat. Kun laitoin silmät kiinni ja annoin maiseman muodostua itsekseen alkoi pikkuhiljaa eteeni tulemaan aurinkoinen kesäsää, pyörätie, nurmikkoa, puita ja miespyöräilijä. Joku pyöräili luomieni alla siis. Se siitä sitten pääpiirteittäin, vaikka luomeni aukaustuani näin vielä hyvän tovin vihreitä täpliä ja pinnat aaltoilivat…

Jonkun ajan päästä poltin tuon pesällisen. Melkein heti tämän jälkeen kaadoin arviolta 3ml popperssia jo käyttökelvottomaksi menneeseen silmälasien puhdistusliinaan. Tämän jälkeen seurasi hetken aikaa jotain sellaista visuaalista tykitystä jota olen saanut kun olen ottanut 30mg 2c-e:tä (josta viimeset 10mg nokkiin) päivän aikana yhden esson lisäksi. Mukana oli myös vahva deliriumin maku. Makasin pimeässä hiljaisessa huoneessa ja kaikki muuttui täysin kummalliseksi. Onko tuossa tuo lamppu jonka olen laittanut sänkyni viereen? Vai onko se puunhaara? Hapuilen ilmaa, en tunne mitään. Hapuilen lisää, lamppua tai haaraa ei ole, mutta näen jotain joka muistuttaa lehdetöntä, hieman karua puunhaaraa. Huoneen muiltakin puolilta alkaa syntymään hämäriä tummia paksuja haaroja. Seinät ja katto, eritoten katto tuntuu tulevan lähemmäksi minua. Pimeässä katossa näen sanoin kuvailemattoman kauniita fraktaaleita. Siis ihan kunnollisia, sellaisia joita voi nähdä netissä jonkun psyke-taiteilijan tekemänä. Kaikki huojuu, lähenee, loittonee. Vääntyilee. Aaltoilee. Laitan silmät kiinni ja kaunis visuaalinen tykitys jatkuu vielä hetken. Trippi haihtuu pikkuhiljaa pois nuoren miehen naaman myötä joka ensin tulee hieman epäselvänä näkyville, mutta kun annan kuvan muodostua rauhassa tulee siitä täysin selvä. Pääpiirteittäin tuo siis tässä, enintään 10 minuutin matkailu. Jään makaamaan sänkyyn, laitan Satumnaisuutta soimaan ja olo on erittäin levollinen.

Olen erittäin hämmentynyt tapahtuneesta. En ollenkaan tiennyt, että popperssista voi seurata moista. Kyseessä oli kyllä ilmeisen tuhti annos. Tuolla tavalla rätistä nuuhkittunahan tuota saa sieraimiinsa huomattavasti isomman määrän kuin pullosta nuuhkittuna. Vahva sekoitus deliriumia ja tryptamiinimaista / fenetyyliamiinimaista näkymää. En tiedä mistä pitäisi puhua. Silkasta silmän karkista vaiko myös psykedeliasta, kenties hieman myös psykedeliasta.
Last edited by Jeshu on Fri 22 Aug 2008, 15:27, edited 1 time in total.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

chibbo

Re: Pilveä+Popperssia=visuaalitykitystä :o

Post by chibbo » Mon 18 Aug 2008, 16:15

Hieno tarina, pitää itsekin koittaa uudestaan jahka seuraava putilo tuota tulee hommattua. Tähän mennessä en itse ole saanut kannabis+poppers combolla muuta kuin ne normaalit CEVit mitä saan aina kannabiksesta. LSA+poppers ja Bromo-Dragonfly+poppers sen sijaan taas ovat olleet hulluinta menoa visuaalien puolesta mitä ikinä kokenut Salviaa lukuunottamatta ;)
Last edited by chibbo on Tue 19 Aug 2008, 19:00, edited 1 time in total.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 19 Aug 2008, 01:12

Tänään sain lievän epileptisen kohtauksen Popperssista.

Alproa oli 3mg taustalla. Olin kaatanut viimeiset popersit tenox purkkiin koska originellista oli korkki hajalla. Tenox purkki on leveämpi ja siitä saa myös nuuhkaistua enemmän. Taju lähti veks heti nuuhkaisun jälkeen, polvi haavautui ja kaveri sai kiinni päästäni juurjuur jottei se kolahtaisi maahaaaaaaan. Sit siinä silmät auki jotain olin sätkinyt taju kankaalla parisen minuuttia. vittu jee.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 19 Aug 2008, 18:49

Miten helvetissä muuten popperssista voi tulla tommonen kohtaus. Liittyykö siihen että veri pakkautuu päähän ja happi pakenee? Vähän epilepsia kohtauksen näköinen vissiin ollut tuo mun kohtaus :shock: , mutta onko varsinainen epilepsia kohtaus silti? Tai sit on ja mulla on taipumusta epilepsiaan kun onhan mulla kaikkia unihalvauksia ja möllötyskohtauksia (siis semmosia et jää tuijottamaan jotain mestaa, ei oikein pysty lopettaa sitä - paitsi kunnon ravistuksella - mut tajuu sen silti) ts. jotain sähköisiä häiriöitä aivoissa muutenkin ...

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 20 Aug 2008, 03:19

Bentsojen, alkoholin ja stimujen käyttö ainakin lisää epileptisten kohtausten riskiä..
Joku sähköhäiriö, jota mullakin satunnaisesti esiintyy erilaisissa muodoissa, kuten jo niitä kuvailitkin.

Mulla herätti itseasiassa muutamia ajatuksia toi sun poppers-trippailu, mutta näin väsyneenä ajatusten saaminen lauseiksi alkaa olla jo liian työn takana.

Noh, yritän..
Useinhan väsyneenä voi nähdä kaikkea kummaa. Kuin myös pilvessä.. Itseasiassa jollain tietyllä tietosuuden tasolla.
Sen voi saavuttaa meditoimalla, pilvellä, psykedeeleillä.. kuka milläkin. Myös vaikka sillä poppersilla
Pointti on se, että joskus ihan selvinkinpäin näkee sellaista mitä ei normaalisti näe.. tai huomaa. Tai joskus jopa kykenee luomaan eteensä kuvan.. se vaan vaatisi jonkin(psykedeelin tms.) katalyytiksi, että kykenisi näkemään sen selkeästi.
Ehkä sulla toimi katalyyttinä poppers.

Mutta, näitkö siis ihan visuaaleja, selkeitä kuvia? Vai vaan aisti 'vääristymiä' mielikuvituksella höystettynä...
Keep it unreal.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Wed 20 Aug 2008, 16:06

tRip wrote:Useinhan väsyneenä voi nähdä kaikkea kummaa. Kuin myös pilvessä.. Itseasiassa jollain tietyllä tietosuuden tasolla.
Sen voi saavuttaa meditoimalla, pilvellä, psykedeeleillä.. kuka milläkin. Myös vaikka sillä poppersilla
Pointti on se, että joskus ihan selvinkinpäin näkee sellaista mitä ei normaalisti näe.. tai huomaa. Tai joskus jopa kykenee luomaan eteensä kuvan.. se vaan vaatisi jonkin(psykedeelin tms.) katalyytiksi, että kykenisi näkemään sen selkeästi.
Ehkä sulla toimi katalyyttinä poppers.
Voi se olla vähän siitäkin kiinni antaako virran viedä. Niin kuin yllä olen kuvaillut muodostui kuvat silmät kiinni niin että annoin rauhassa niiden muodostua. Pyöräilijä ja mies. Maiseman muodostuminen olisi ehkä katkennut jos en olisi keskittynyt.
Mutta, näitkö siis ihan visuaaleja, selkeitä kuvia? Vai vaan aisti 'vääristymiä' mielikuvituksella höystettynä...
Ihan selkeitä kuvia myös.