1200 mg ja sekoilu alkakoon!

Dekstrometorfaani
Dexma
Moderator

1200 mg ja sekoilu alkakoon!

Post by Dexma »

Jep... Elikkäs eilen tuli sitten vedettyä tuo "kuuluisa" 1200 mg... Pidin oikein yhden päivän paastoamalla jotta mossahtais paremmin dexmit päälle... Painoa itselläni on joku 55 kg. Eli noin 21 mg kiloa kohden... Nelosplateaulle oli tavoite, ja kait sen siinä saavuttikin...

Trippi alkaa kello 21.00. Juomat väsättyinä valmiina laseissa ja sitten nopeasti vaan juomat kurkusta alas. Ensimäisen 600 mg kohdalla tuli jo sellainen olo, että hyi saatana ja tämä tuntui nousevan hattuuun niinkuin alkoholin kanssa tapahtuu... No sitten toinen lasi kurkusta alas, enemmän irveellä ja tuskalla... Tämän jälkeen tarkistin set and settingin... Olin pistänyt olohuoneeni leppoisaan kuntoon ilman mitään esteitä kävelylle yms... Patja, peitto ja tyyny stereoiden viereen, stereoista Pink Floydin Atom Heart Mother.

Nesteiden juomisen jälkeen menin paskalla ja tällöin jo tuli sellanen olo, että piti pitää pöntöstä kiinni, ettei putoa hurjasta menosta... No sen jälkeen menin patjalle istumaan ja vähän katselin olohuonettani ja ympäristöäni... Katseessa oli pienet viiveet ja muutenkin näkö oli aika "dexmimäinen". Joskus ennen kello 21.30 oli pakko pistää silmät kiinni ja mennä makuulle... Tämän jälkeen alkoikin häröily ja outo meno. Ensiksi aloin dissosioimaan, aluksi putosin psykedeeliseen mönjään ja koin muutaman kehosta irtautumisen... Välillä olin jossa isossa säiliössä ilman mitään ajatuksia/tunteita yleensäkkin aisti toiminto oli ihan nollassa. Tästä ajasta jonka vietin sängyssäni makaamalla minulla ei ole paljoa hajua, tuskin tiedostin mitään...

Herättyäni dissosiaation ihmeellisestä maailmasta ehkä muutaman tunnin jälkeen joskus kello 23.40... En tiedä tarkkaa kellonaikaa koska en saanut kellosta mitään selvää katsomalla sitä... Mutta kumminkin, heti dissosioinnin jälkeen heräsin ja aloin pyörimään '"hädissäni" taloa ympäri, oikeastaan koko ajan ryömin, koska kävely oli mahdotonta, kun kaikki huoju niin saatanasti...Yleensäkkin koko talo huojui ja välillä tuntui olevan katto erittäin matalalla ja välillä erittäin korkealla... Tällöin siis olin menettänyt itseni jotenkin oudosti kokonaan... En tiennyt mihinkä menin, en tiennyt mitä tein asiat vain tapahtui jollain oudolla tavalla... Aamulla ajattelin, että tunsin olevan sätkynukke joka toimi vain muutaman sekaisen aistin avulla ILMAN mitään ajatuksia...
Jossain kohtaa tuota sekoilu kohdassa luulin olevani joku muu, esim, luulin olevani yksi minun koulu kavereista... Jossain kohtaa ajatukseni kulku (siis sitten kun niitäkin rupesi selviämään) muuttui ruotsinkieliseksi, ja kun ruotsia en paljon osaa niin silloin ajatukset olikin enemmän, sellasia mitä vittua, mikä maa, mikä planeetta...

Jossain kohtaa kello 00.16 (nyt kelloaika tarkka koska pää alkoi olemaan yllättävän selvä silloin) pääni alkoi selviämään, pystyin kävelemään ja pystyin ajattelemaan... Eniten itseäni ihmetytti se kuinka paljon oli tapahtunut viimeisen kolmen tunnin aikana... Olin "kuollut", olin syntynyt uudestaan, olin ollut ihan vitun sekaisin ja yhtäkkiä oli taas asiat selviä ja suht koht. normaaleja... Tai no ainakin sellasia normaaleja dexmi oloja... Joskus 01.00 sain itselleni vaatteet päälle ja lähdin pihalle... Pihalla meno oli enemmän sellaista robo kävelyä, eikä oikeastaan siellä tapahtunut mitään outoa... Mutta olo oli yleensä vain hyvä ja euforinen, toisaalta myös sekainen...

Seuraavan aamuna olo on ollut erittäin pirteä ja kevyt koko ajan, euforinen ja pirteä... Oikeastaan loistava... Pahinta tässä on se, että haluais päästä takaisin dextroverseen... Toisaalta onhan tässä tullut jo 5 päivää siellä taas oltua...
Pahoittelen, että sain näin huonon tarinan aikaseksi tuosta 1200 mg... Mutta niille jotka kokeilevat sillä määrällä niin kehoitan heitä suunnittelemaan tarkasti missä vetävät ja milloin vetävät, ja ehkä kenen kanssa... Itse ainakin aion ottaa joku päivä kun taas on sellainen olo... 1200 mg oli minulla aika kova annos ja eilinen kokemuskaan ei ollut mitenkään maailmaa mullistava, mutta silti tuota annosta voi tutkia enemmän nyt kun on kerran jo sen kokenut... Ehkä saisi enemmän irti siitä sitten...