Kannabislajikkeet

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Chronic123
Lepakko

Re: parhaat kannabis lajikkeet

Post by Chronic123 »

Tanz wrote:Yks mikä yllätti oli BlueBerry ja jonku toisen lajikkeen risteytys. Oulussa oli kuukausi kaksi takaperin. Perkele ku muistais sen toisen lajikkeen, oli helevetin hyvä risteytys kyllä. Sativamaista ja jumalattoman trippaavaa meininkiä.
Omasta mielestäni Blueberry on ollut trippaavinta ja parasta mitä olen polttanut, mutta toiseksi sioittuu Northern Lights! :>
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Lajikkeista harva mun tuttu tietää/on kiinnostunu. Nyt oli kyllä erinomaista nypittävää, tosin kaveri aina sytyttää palamaan ja pehmeesti sitoo röökiin. :) Kuosikin meinaa olla luvattoman kova, mut kuinka usein te tiiätte mitä merkkiä te poltatte? Tuntus olevan hankalahkoa selvitellä, jos ei itse kasvattele?

Sillonku itse jotain vatkas niin, se oli kans niitä ainasia kysymyksiä. Kotikylän mukaan tuli siihen aikaan noi nimet yleensä.
(poliisille tiedoksi: tapahtunu vuonna kivi ja keppi, joten ei voi enää ees syyttää. :> )

Meneekös se nykyään siementen mukaan, vai risteytättekös? Sillonhan pääsisitte itse nimeemään. stroperryskunk on ollu yks parhaita risteytyksiä mitä joskus tuli maistettuu. Siinä oli mansikan makua ittessään. 8)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tanz

Post by Tanz »

Kyllä sen useasti saa tietää. Kavereiden puskista tulee suurin osa, ja jos ei kavereiden niin kavereiden kavereiden. Ja kasvattajat monesti tietää. :D Itse suhtaudun mielenkiinnolla noihin lajikkeisiin, saa näppäriä vinkkejä mitä sitten joskus kasvattaa itse.

OFF: Kaverille ensivuoden puolella menossa kasvamaan tuota BlueberryxCC9 niin saa taas sitä itteään. :coool:
King Ink
Moderator

Post by King Ink »

Yleensä jos tulee suomalaisilta kasvattajilta, tai todella paljon itse polttavilta tyypeiltä niin sillon saa tietää lajikkeen vaikkei kysyisikään. Tarjotaan lajikkeena eikä ''budina'' tai ''guugelina''. Ihan kiva miusta tietää lajike mitä polttaa, ainakin voi sitten tulevaisuuden kasvatusprojekteihin päättää omien kokemuksien perusteella.
Tanz

Post by Tanz »

Yksi uusi nimi listaan, joka eroaa peruskukkelista huomattavasti: Vanilla Kush. Nimi tulee siitä, että syödessä maistuu vanilialle. Huomasin kun väsäyksen jälkeen nuolin sormet. Ja toimii ku junan vessa. :jou:

En tiiä, olen hyvin kiinnostunut kaikista risteytyksistä, ja tuotako pääsis risteyttään jonku muun mukavan kanssa niin vois olla kasvien kuningas se.
Varjo

Post by Varjo »

Tosta Vanilla Kushista tuli mieleen Orange Kush, joka oli sekin ihan perus mukava ja päräyttävä setti. Aika normi oikeestaan... Nojoo, miksköhän mä tän mainitsin : D
Sambatsu
Psykonautti

Post by Sambatsu »

XTCVelho wrote:
Philosophize wrote:White Widow potki kyllä eilen siihen malliin että....
Mä en tajua tota ww:n hehkutusta.
Jep, en mäkään todellakaan.. Onhan se nyt stydiä kukkaa, mutta mitä vittua ei se mitää spesiaalia ole muuta kuin vahvuudeltaan.. Mutta, mutta kaikil on omat kokemuksensa ja mielipiteensä. Jeeeees, nyt asiaan.. Mitäs sitä nyt on tässä viime aikoina tullut poltettua? Ööh... AK-48 vahvaa indicaa jopa pisti tälläsen hc-budinistin iha totaalijumiin, hyvää iltapolttoa jotain sarjoja jumitelles / PS3:sta hakaten, Northern Lights sekin vahvaa indicaa mutta tolet kasvoi kyseiseen lajikkeeseen ihan vitun nopeasti. Ekana iltana poltti yhen raakajoopelin ja seuraavana päivinä niitä sai kääriä puolen tunnin välein/bongia porisuttaa.. AK 48 x Lowryder niin frendi väittää ja en ole uskoa kun o nii sativaine feno.. parasta polttoa hetkeen .. erittäin mukavaa sosiaalista polttoa.. mutta mutta joo mä lopetan paskanjauhamisen top number uno Ice... ohhh my god.. siis vittu mitä budia sekin on.. mä halun sitä.. vitun ison kasan tohon mun eteen heti.. en pysty ees sanoin kuvailemaan tai no koitan.. Taivaallista, hybridi, trippaavaa, sosiaalista.. sitä seuraavaks kaappiin perkele
Tanz

Post by Tanz »

Varjo wrote:Tosta Vanilla Kushista tuli mieleen Orange Kush, joka oli sekin ihan perus mukava ja päräyttävä setti. Aika normi oikeestaan... Nojoo, miksköhän mä tän mainitsin : D

Minäkin oon Orangea polttanu joskus aikoinaan, ja ei mielestäni ollut niin hyvää kuin Vanilla. Mutta tiedä häntä, riippuu monista asioista.
Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 »

top44, ak-48, mk ultra, g13 ja cali chronic

edit: pakko laittaa viel vanilla gush itelki
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.

Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
Varjo

Post by Varjo »

Indica-puolelta mainittava Afghan! Päräyttävää settiä... 8)
Last edited by Varjo on Sun 12 Dec 2010, 22:14, edited 1 time in total.
Tanz

Post by Tanz »

Master Kush. Nämä kushit on vitun hyviä. Ehkäpä parasta kukkelia hetkeen, jos ei koskaan tuo Master Kussi. Päräytti kyllä aivot pihalle, puhekyky kärsi ja aika karskeja visuaaleja pukkas pintaan. Toisaalta poltin sitä aika paljon, mutta tolejakin on jonkin verran. Voi olla että ei mikä tahansa hässäkkä tuon jälkeen tunnu oikein miltään.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Super Silver Haze, Apollo 11 ja Nebula, mut Nebulan kaa saa vaa varoo ettei polta övereit... :D Kaikki noista pistää kyl todella hilpeelle mielelle.

Varjo, no ei oo mikää ihme jos oot tollasii määrii kiskonu kofeiinii et pulssi vähän koholla!! :D Eiköhän se oo ihan siitä kofeiinista kuule kii. Mulla itellä tulee liiasta kofeiinist rytmihäiriöit ym.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
joviaali
Psykonautti

Post by joviaali »

Mitä nyt nopeesti tulee enemmän poltelluista mieleen: Bubblicious/Bubblegum, T-G13, LUI. Saa arvailla miksi.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez »

Jack herrer on potkinu hyvin....
Tarpeeks sativainen mun makuun :up:
Tanz

Post by Tanz »

Sweet Tooth on pakko lisätä listaan kyllä. Maku aivan uskomaton ja toimikin paremmin kuin kiitettävästi ihan pienillä määrillä. Tosin tolet oli silloin aika alhaalla, mutta monen olen kuullut kyseistä kukkaa kehuvan.
Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi »

Hawaiian Snow. Greenhouse Seedsiltä. Huippulaadukasta polttoa vaikutuksiltaan ja aivan loistava kasvatettava.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

NewYorkCityDiesel. Luvattoman vahvaa oli, tosin vähän oli ollu kans taukoa tossa polttelussa. Mut eipä oo ikinä ennen kukasta tipahtanu, ja yksistä savuista. :shock:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Tanz wrote:Master Kush. Nämä kushit on vitun hyviä. Ehkäpä parasta kukkelia hetkeen, jos ei koskaan tuo Master Kussi. Päräytti kyllä aivot pihalle, puhekyky kärsi ja aika karskeja visuaaleja pukkas pintaan. Toisaalta poltin sitä aika paljon, mutta tolejakin on jonkin verran. Voi olla että ei mikä tahansa hässäkkä tuon jälkeen tunnu oikein miltään.

Parhaista 'lekalla päähän'-lajikkeista mitä on mun komerossa ollut... Minkä siemenpankin versio on valitettavasti vaipunut unholaan koska näissä havaittu myöhemmin suuriakin eroja firmojen välillä, hyvää budia kuitenkin aina tehnyt. Yksi vain oli ylitse muiden, niitä tyttöjä kaivaten RIP MK SINÄ ROVIOLLA POLTETTU HUORA!
Parhaat karstat on pohjalla.
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

onko kellään tietoo tälläsesta kukasta.. harmi kun ei tajunnut lajiketta kysyä.. ja jäi vaivaamaan..
isoimmat nuput on melkee nyrkin kokosia.ei ole sellasia pitkiä ja suippoja. vaan pallompia.. haisee tosi tosi voimaakkaalle.. ei voi verrata normaaliin kukkaan mitä kadulla pyörii..
jos on etes se gramma pusissa ja kyhäät jojon niin varmasti koko huone haisee tosi vahvalta budilta..
maku on jos raakana polttaa niin tosi voimakas.. raapii kurkkua yllätys tosi kovasti.. eikä ole mikään hirveän hyvä maku mun mielestä,parempiakin makuja maistanut. olot mitä siitä tulee niin joku kuvaili brainstormia niin tosi samallaiset.. melko psykedeelinen kukka
ja tosi jumittava..jotku alkoi puhumaan aivan omia, itselle ei kyllä tollaista tullut. autolla kun ajoin niin ei oikeen uskaltanut ajaa yli 60km/h kun se tuntu jo melko kovalta vauhdilta..
dazerc

Post by dazerc »

kokasmurffi wrote:onko kellään tietoo tälläsesta kukasta.. harmi kun ei tajunnut lajiketta kysyä.. ja jäi vaivaamaan..
isoimmat nuput on melkee nyrkin kokosia.ei ole sellasia pitkiä ja suippoja. vaan pallompia.. haisee tosi tosi voimaakkaalle.. ei voi verrata normaaliin kukkaan mitä kadulla pyörii..
jos on etes se gramma pusissa ja kyhäät jojon niin varmasti koko huone haisee tosi vahvalta budilta..
maku on jos raakana polttaa niin tosi voimakas.. raapii kurkkua yllätys tosi kovasti.. eikä ole mikään hirveän hyvä maku mun mielestä,parempiakin makuja maistanut. olot mitä siitä tulee niin joku kuvaili brainstormia niin tosi samallaiset.. melko psykedeelinen kukka
ja tosi jumittava..jotku alkoi puhumaan aivan omia, itselle ei kyllä tollaista tullut. autolla kun ajoin niin ei oikeen uskaltanut ajaa yli 60km/h kun se tuntu jo melko kovalta vauhdilta..
Vaikka kuinka tarkkaan kuvailisit sitä kukkaa, niin kukaan ei voi varmuudella sanoa mitä olet saanut käsiisi.
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

dazerc wrote:
kokasmurffi wrote:onko kellään tietoo tälläsesta kukasta.. harmi kun ei tajunnut lajiketta kysyä.. ja jäi vaivaamaan..
Vaikka kuinka tarkkaan kuvailisit sitä kukkaa, niin kukaan ei voi varmuudella sanoa mitä olet saanut käsiisi.
niin oisin vaan jotain tollasia sinnepäin veikkauksia voinut vastaan ottaa että, olisin voinut jatkossa sitten ostaa samaa,
dazerc

Post by dazerc »

kokasmurffi wrote:
dazerc wrote:
niin oisin vaan jotain tollasia sinnepäin veikkauksia voinut vastaan ottaa että, olisin voinut jatkossa sitten ostaa samaa,
No heitetään jotain arvausta... Indicainen hybridi, ehkä joku skunkki tai sen risteytys?
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Huiko wrote:NewYorkCityDiesel. Luvattoman vahvaa oli, tosin vähän oli ollu kans taukoa tossa polttelussa. Mut eipä oo ikinä ennen kukasta tipahtanu, ja yksistä savuista. :shock:
Aijaijaija :P toi oli kyl nannaa sillon ku sitä oli <3 <3 <3
joodoo
Karvakuono

Post by joodoo »

Blueberry ja Jack Herer
Tanz

Post by Tanz »

Jack Herrer sai kyllä kerran potkittua minusta paskat pihalle. En tiedä onko tuo vaikutuksiltaan meikälle sitä ykköskukkaa mutta tehollista potentiaalia siinä on kyllä paljon.

4Windsiä eli tätä ''psykekukkaa'' on tullut kanssa yksi ilta poltettua. Helllllvetin tripauttavaa, ei kovin hamppumainen mielestäni.
Vitusti visuaaleja ja kevyitä hallujakin tuli koettua, ilmeisesti ei ole paskapuhetta nuo hehkutukset tuosta.
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Moby Dick: Voimakas, pitkään kestävä pilvi.

Super Lemon Haze: Myöskin voimakas, todella naurattava sekä pitkäkestoinen pilvi. :mrgreen:

Bubblecious: Voimakas, psykedeelin pilvi.

Tässä omat suosikit. :up: :mrgreen: :D :P
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Tähän astisista on paras ollu ehdottomasti jack herrer jota tuli amsterdamissa polteltua aika huolella

en muuten tiedä johtuiko vaan omasta pääkopasta vai itse lajikkeen vahvuudesta, mutta ensimmäisellä kerralla kun poltin niin iski jäätävä ahdistus, meinasin ihan poruksi pistää kun tuntuu että seinät kaatuu päälle
ei siinä auttanut kun mennä hotellin sänkyyn sikiöasentoon ja koittaa psyykata itteäsä kuntoon.
Ajan myötä lähti kyllä ahdistus ja pysty nauttiin taas oloista
King Ink
Moderator

Post by King Ink »

Mie en osaa kertoa lajikkeiden nimiä oikein.

Mut tykkään miedoista sativaisista. En tykkää yhtään psykedeelisistä lajikkeista.
jos haluun trippailla niin otan happoo, en polta jonnebist.

Myös vahvat indikat on yleensä mieluisia, indikaiset harvemmin kuumotuksia aiheuttaa.
Ja jumittelu nyt on mukavaa..
psycoma
Lepakko

Post by psycoma »

Reijo's special - kavereiden kesken kyseinen laji tunnetaan myös paralyysibudina ,)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Poltettiin 3 hengeen n 0,25 sellasta ku canal digital.. mentiin ihan saatanan kujalle
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"