osu_ja_uppos wrote:Voiko skitsofreniaa olla ilman että ihminen itse tietää sairastavansa sitä? Miten skitsofrenia tunnistetaan? Mietin vain että voiko minulla olla skitsofenia ilman että itse tiedän sen olemassaolosta. Olen esimerkiksi kuullut ihmisiltä että olen tehnyt jotain eilen mutta itse en ole tietoinen että näin olisi tapahtunut. Luulen että minua kusetetaan että tulisin hulluksi.
hulluus on siiitä hyvä juttu ettei sitä itse huomaa, ks, eduskunnan suurimmat ajatukset vol. III
niin sinuakin kusetaan ja luuletko että jos sinua paikataan tai hoidetaan jossain etteikä vapaamuurarit jotka tämän maailmanruhtinaankanssa ovat liitossa eivät tunkisi sinuun laastareita, bakteereja, raskametalleja ja muuta joka sinua heikentää? sitä paitsi ihmisten sekoittaminen on osa tutkintoa, jos saat jonkun sekoamaan pelkästään puhumalla on tämä kaveri aika psykeninja, eikö?
muurareille terveisiä: Luuletteko että viholliset loppuvat jossain vaiheessa? ihminen on pahin vihollinen itselleen, miettikääpä sitä vaikka pari vuotta..
p.s. sama on akvaario, suljettua ekojärjestelmää tuskin tulee ihmisten toimesta (muuta kuin tämä uusiuljasjärjestäytynyt TELLUS)