MODE: Erotin tämän Savia divinorum ketjusta. -Ahab
Valaistunut wrote:Olisi tässä lähipäivinä tarkoitus popsia lehtiä. Lehdet ovat kuivattuja ja niitä olisi tarkoitus liottaa ennen pureskelua. Mitä suosittelette määräksi (kuinka monta lehteä kannattaa pureskella)? Ja minkä lämpöisessä vedessä noita olisi hyvä liottaa, ja kuinka kauan, että niistä saisi ns. pureskelukelpoisia?
Mä olen pureskellu aina 3-6g kuivaa lehteä. Olen ensin liottanu niitä 20 minuuttia niin että kuivat kokonaiset lehdet minigrippiin ja tilkka vettä perään. (Yritin ekakerralla pureskella silputtua lehteä, mutta syljen määrä oli niin valtava että posket puutu ihan liikaa, eikä ollu mitään kivaa toi. Kannattaa pitää ne siis ehyenä.) Pussi kiinni ja ravistelua ja puristelua. Sit kun niistä tulee sellasia tuoretta vastaavia ja notkeita, niin pussi auki ja lehdet ulos. Sit olen napsinu lehtirangat pois kynsien välissä(tuntuvat ikävältä suussa) ja pinonnu lehdet niin että kaikkein alimmaiseks jää kaikkein suurin lehti jne... Sit vaan rullannu ton nyytin sen suurimman lehden sisään, pessy hampaat ja heittäny koko nyytin tonne oikeeseen poskeen. Maanu paikallaan hiljaisuudessa ja pureskellu hissukseen, mutta voimalla niitä mehuja(jotka on kyl aluks aika kitkeriä, mut kaikkeen tottuu). Pyörittelen mehuja kielen alla ja koko suussa ja pikku hiljaa aina kun purasen uusia mehuja niin nieleskelen entisiä. Oikee tapa tuntus olevan sellanen että suu tavallaan puutuu siitä mausta, et sitä väkevintä mehua on koko ajan niin paljon että se maku ei laimene ollenkaan suussa. Kun olen pureskellu jonkun 15 minuuttia otan quidin pois ja lepuutan suuta ja sit heitän toiseen poskipussiin saman nyytin ja puresken niin pitkään kun maku on voimakas. Jossakin vaiheessa kun kyllästyttää niin sylkäsen ton pois. En ole vielä saanu vaikutuksia kertaakaan näin, paitsi jotakin tosi mietoa ja lempeää ajatuksen kiihtymistä ja todellisuuden vääristymää...ulottuvuutta, mutta niinhän sitä sanotaan että Salvia on kärsivällisten kasvi. Jotkut puhuu että voi ottaa pureskeltuna noin puol vuotta ennen kuin Salvia alkaa näyttäytyä, mut sillonpa se kärsivällisyys palkitaankin. Osittain tämän takia oon sitä mieltä että polttaminen on tosi moukkamaista ja loput onkin sit ihan henkilökohtasia keloja, joista ei sit sen enempää ettei kukaan taas loukkaannu.
dredi wrote:
Siis mun mielestä ihan helvetin huono juttu. Salvia d ei tosiaan kuulu kioskin hyllylle...
Mun mielestä tän kans ei pitäs olla niin jyrkkä. Onhan vastuullinen Salvian käyttö toki parempaa kuin vastuuton, mut mitä nyt kattoo näitä youtube videoita missä porukka ympäri maailmaa polttaa sitä kuin jotakin hassuheinää, niin ei näytä mun silmään sen vastuullisemmalta. Mä diggailen pureskelusta ihan sen takia että se ei ole mikään instant high eikä mua haittais hakee mun salviaa kioskista jos se vaan olis mahdollista. Mun mielestä psykoaktiivisten kasvien leviäminen ja yleinen tarjonta maailmalla on aina eteenpäin ja että porukka alkaa oikeasti valveutua ajattelemaan että mitä vittua on tekeillä. En mä näkis tossa mitään niin kamalaa, parempi niin, kuin se että ostetaan sitä tölkkiolutta sieltä kiskalta ja turrutetaan aivokoppia vielä lisää...