Tutkimusmatka omaan mieleen jatkuu.... olkoon tämä sitten vaikka eräänlainen trippistoori suoraan tajunnasta.
Olen tähän threadiin jo pariin otteeseen postannut aikaisempien LSD -trippien toimivuudesta / toimimattomuudesta.
Nyt olen kolmannesta lähteestä hommannut kyseistä ainesta. Eri lähteestä jotta voin itselleni todistaa kyseessä olevan juuri kyseinen aines..
Sitä otin nyt yhden 220ug lapun, mieli kirkas. ( Sama vaikutus 1/4 lapulla )... Ulkoinen minä pysyy. Sisäinen venyy... mieli kirkas...
Välillä liiankin kirkas. Otin myös DMT:tä tuon yhden lapun vaikutuksen aikana... se iski kuin tuhat jääpiikkii... Koko maailma romahti. Kyseenalaistin kaiken tietämäni...
Ymmärsin mitä on kaikki. Avasin oven jota ei voi sulkea. Astuin askeleen josta ei voi peruuttaa... Pelkäsin sekoavani. Menettäväni mielen hallinna. Psykoosi?
Nyt oo keräilly romahtaneen maailman palasista uutta maailmaa... minun maailmaa...
Kutsun sitä uudelleenohjelmoinniksi... Oma mieli rakentuu siitä informaatiosta jota ympäröivästä maailmasta keräät... Ajatukset toisista ajatuksisa. Musiikista. Tietokirjoista. Keskusteluista. Runoudesta. Kokemuksista. Tunteista. Tunteista.
Nyt vihdoin tuntuu että tiedän miltä elämä tuntuu... Se tuntuu puhtaalta energialta.
Kaikki mitä tiedän, koostuu yhdestä asiasta... Energiasta. Aine on tiivistä energiaa. Aika on energian luoma asia. Aivot. Mieli. Mieli on todella korkealla taajuudella värähtelevää energiaa... se on totuus... Kaikki on koko universumissa on uudelleen järjestäytynyttä energiaa. Loogista.
Älykkyys on tuon energiavärähtelyn hallintaa ja uusien väreiden luomista... Viisaus on tallennettua värähtelyä. Tietoisuuden Dataa.
Ihminen on energiaolento, joka luo uutta, korkeampitaajuista energiaa... ihminen hallitsee energiaa.
Aluksi primitiivinen tuli - nyt jo ydinenergia. Pian fuusio. ne on sitä puhdasta energia-massaa.. Ihminen oppinut myös hallitsemaan energian väreitä. Luomaan ajatuksia. Muuttanut ne ääniksi- tallentanut tarinoihin, kiveen. Nyt bittiavaruus. Integroimme pian itseämme yhteisen tietoisuuden verkkoon.. Vai olemmeko jo?
Pakko välil meditoida ettei aivot ylikuumene!
Ihminen voia ajattella itsensä umpisolmuun. Kadottaa itsensä, kuin tutkimuslaiva tuntemattomille merille.. Mielellä pitää olla satama jonne palata. mielen turvasatamaa. Keho on mielen koti... Tunne kehosi. Aistisi. Muistosi. Todellisuus... Ja muut ihmiset.
Kun seilaat kauas satamasta pidä kompassi mukana! ... rakkaat lähelläsi.
-ja kyllä--- olen hapois

( ja tän reissun jälkeen piitkä breikki aineista )