Ulkomailta tilaaminen
-
Shro
- Apteekki
Ulkomailta tilaaminen
Kokemuksia ihmisillä kauanko M:stä kestää saada paketti/vahvistus että maksettu?
Tässä jo kohta viikon odottanut (tiedän, hidasta touhu) Mutta samaan aikaan laitettu A:asta tilaus on jo postitettu minulle päin.
Edit: moi savuis saa
Tässä jo kohta viikon odottanut (tiedän, hidasta touhu) Mutta samaan aikaan laitettu A:asta tilaus on jo postitettu minulle päin.
Edit: moi savuis saa
Last edited by Shro on Sun 03 Sep 2006, 11:13, edited 1 time in total.
-
psyke
-
Maor
- Kameleontti
-
Kalastaja
Pistä benelux viestiä sinne. Itsellä kävi pariin otteeseen samallalailla, mutta tullista en koskaan mitään viestiä saanut. Tarjosivat rahoja takaisin tai tilattujen tuotteiden muuttamista toisiin.
Tuskinpa ne tullissa minkään erityisen lafkan paketteja voi seurata, ainahan ne on ihan perus ruskeita laatikkoja missä lukee vaan lähettäjän osoite tai maksimissaan pieni tarra. Maita ne varmasti seuraa eri tavalla.
Tuskinpa ne tullissa minkään erityisen lafkan paketteja voi seurata, ainahan ne on ihan perus ruskeita laatikkoja missä lukee vaan lähettäjän osoite tai maksimissaan pieni tarra. Maita ne varmasti seuraa eri tavalla.
-
benelux fat
- Kameleontti
-
h.s.t.
-
Shro
- Apteekki
-
psyke
- Lepakko
-
benelux fat
- Kameleontti
-
h.s.t.
Joo, pari viikkoa sitten ne on tilaustietojen mukaan laittanu lähetyksen tulemaan, joten kai se sieltä sitten aikanaan... Niin ei toikaan ole tuolta mayasta tilattu. Rupesin jo huolestumaan kun aikasemmin oon saksasta tilannut ihan laillista tavaraa ja tullut alle viikossa perille. Mutta kiitos vastauksista!
Last edited by h.s.t. on Tue 21 Mar 2006, 18:41, edited 1 time in total.
-
Mortimer
eka postaus
asiaan:
kerran jäi Peyote tulliin, mutta tuli tullin tarralla varustetussa minigrip-pussissa kotiin. Pienokainen oli pahasti leikelty ja oli aika pahassa kunnossa. Noh, elossa on kuitenkin...vaikka tästä tapahtumasta onkin aikaa. Tilasin ***, mistä paketit on yleensä tullut ihan muutamassa päivässä, mutta tämä kyseinen paketti oli teillä tietämättömillä vielä parikymmentä päivää siitä kun se lähti ***. Otin tulliin yhteyttä, ja annoin pussissa olevan numerosarjan. Siitä selvisi että kyseinen kaktus ei sisältänyt "tarpeeksi suuria määriä ihmisille vaarallisia aineita"..ja se lähetettiin minulle kotiin. Ihan *** mielenkiinnosta tilasin kaktuksen, minkä tein myös tullille selväksi..ja palvelu oli hyvää ja ystävällistä. Lupasin selvittää tilaamani tuotteiden laillisuutta ENNEN seuraavaa tilausta. :idea:
Mutta että tulli ei avaa paketteja, BS. Eivät lähettäneet minulle mitään papereita että saisin itse tulla avaamaan, vaan paketti auki siellä, testeihin..ja tässä tapauksessa minulle kotiin.
asiaan:
kerran jäi Peyote tulliin, mutta tuli tullin tarralla varustetussa minigrip-pussissa kotiin. Pienokainen oli pahasti leikelty ja oli aika pahassa kunnossa. Noh, elossa on kuitenkin...vaikka tästä tapahtumasta onkin aikaa. Tilasin ***, mistä paketit on yleensä tullut ihan muutamassa päivässä, mutta tämä kyseinen paketti oli teillä tietämättömillä vielä parikymmentä päivää siitä kun se lähti ***. Otin tulliin yhteyttä, ja annoin pussissa olevan numerosarjan. Siitä selvisi että kyseinen kaktus ei sisältänyt "tarpeeksi suuria määriä ihmisille vaarallisia aineita"..ja se lähetettiin minulle kotiin. Ihan *** mielenkiinnosta tilasin kaktuksen, minkä tein myös tullille selväksi..ja palvelu oli hyvää ja ystävällistä. Lupasin selvittää tilaamani tuotteiden laillisuutta ENNEN seuraavaa tilausta. :idea:
Mutta että tulli ei avaa paketteja, BS. Eivät lähettäneet minulle mitään papereita että saisin itse tulla avaamaan, vaan paketti auki siellä, testeihin..ja tässä tapauksessa minulle kotiin.
-
psyke
- Lepakko
-
h.s.t.
Ja taas rupes kuumottamaan, yli 5 viikkoa tilaus ollu matkalla, eikä vieläkään kuulu mitään. Ja mun tilaus sisältää tarpeeksi suuria määriä ihmiselle vaarallista psilosybiiniä...Otin tulliin yhteyttä, ja annoin pussissa olevan numerosarjan. Siitä selvisi että kyseinen kaktus ei sisältänyt "tarpeeksi suuria määriä ihmisille vaarallisia aineita"
-
psyke
- Lepakko
Oi voi, mulle tuli tänään mitä vittumaisin "noudetaan tullista" -lappu. Kysyms oli siis ayahuascatilauksesta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että nyt on kehitettävä joku käsittämätön stoori jolla saisin keploteltua itselleni myös nuo dmt -pitoiset chalipongan lehdet, caapin kanssa TUSKIN tulee mitään vaikeuksia. Toivottavasti ei sentään huumausainerikosta tule, caapia oli kuitenkin 500g ja chalipongaa 200g...
-
h.s.t.
-
Ahab
Niin eikös ne vaan lähetä ne takaisin lähettäjälle. Näin ainaki omalla kohdalla kerran käynyt. Sitten vaan myyjä pistää paketin uudestaan tulemaan kun saapuu. Sehän on vaan paskaa säkää että tulli pysäyttää sen tollalailla.h.s.t. wrote:Jos jätät noutamatta, niin tuleekohan mitään sanktioita tms.? Vai onko liian arvokas lasti jätettäväksi tulliin? Tosin jos on vaara, että tulee h-merkintä ja rapsut päälle, niin kannattaa ehkä luopua suosiolla...Oi voi, mulle tuli tänään mitä vittumaisin "noudetaan tullista" -lappu.
-
psyke
- Lepakko
Siis, totta kai aion hakea paketin. Caapia siinä on 500g joten sen ainaki aion saada sieltä. Myös chalipongan lehdet OVAT laillisia, mutta dmt ei. Toisin sanoen jos pystyn osoittamaan etten aio valmistaa huumausainetta saatan saada jopa koko paketin itselleni. Huumausainerikoksen vaaraa tuossa tuskin on, sillä soitin tulliin ja sanoin että saavat avata paketin omin nokkineen ja tulen ite maanantaina käymään siellä. Onneksi tilanne on se että h-merkintää varten tullin pitäisi todistaa että aion valmistaa huumausainetta, eikä niin päin että minun pitäisi todistaa etten aio. Jos he EPÄILEVÄT että aion valmistaa huumausainetta silloin laittomat osat kai vain takavarikoidaan.
-
h.s.t.
No, kuinka kävi? Haitko jo paketin?Siis, totta kai aion hakea paketin.
Hitto, itellä menny 9 viikkoo siitä ku tilaus on lähteny, eikä vieläkään oo kuulunu mitään...
Ne ei oo varmaan ees lähettäny mulle mitään sieltä nimeltämainitsemattomasta shopista, ottanu tyytyväisenä rahat, ku tietää ettei niitä oikein voi rueta takasinkaan perimään. No ei, en tiiä, joku postin työntekijä varmaan saanu itellesä mukavat olot, vali vali...
-
psyke
- Lepakko
-
Ahab
Eli he siellä avasivat pakettisi sinun luvalla ja sisällön perusteella kotietsintä? Enpä taida paljoa mennä noita paketteja noutamaan jos tulliin jää.psyke wrote:Hommahan meni täysin vituiksi. Paketin perusteella tehtiin kotietsintä ja sattumoisin oli puskat kasvamassa samaan aikaan. Varmaan joutuu ootteleen ainaki oikeudenkäyntiin asti ennen kuin on mitään toivoakaan saada pakettia takaisin.
-
psyke
- Lepakko
-
kurz
- Psykonautti
-
Shro
- Apteekki
-
Ivy
- Psykonautti
-
joviaali
- Psykonautti
Menikö arvaus pahasti pieleen?psyke wrote:Jep, eikä kytillä ollu hajuakaan siitä et mitä paketti sisälsi. Varmaan ajattelivat tyyliin "hei, näähän on jotain kasveja mitä me ei tunneta. varmasti HUUMEITA! Käydäänpä tekemässä kotietsintä"
Jee jee...
Älkääkä nyt herran jestas säilyttäkö sellaisessa osoitteessa mitään laittomia päihteitä, mihin meinaatte jotakin tilailla. Etenkään omia puskia, jotka on helppo havaita mahdollisen kotietsinnän sattuessa...
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
-
soija
- Karvakuono
Re: Ulkomailta tilaaminen
niin tota noin onnaiskoha toi oopiumin tilaamine ulko mailta vaikka vaan 3g ittee vähä epäilyttää mitä mieltä muut :?
-
Ahab
Vois luulla että sen kyllä koirat haistaa. Kai ne niitä koiria siellä pakettien seassa käyttää niin tullissa kuin lajittelukeskuksessakin. Vaaditaan kai mäihää jo vähän enemmän.soija wrote:niin tota noin onnaiskoha toi oopiumin tilaamine ulko mailta vaikka vaan 3g ittee vähä epäilyttää mitä mieltä muut :?
-
Ahab
Näitä tilauksia käsitteleviä ketjuja on jo aika monta.
Salvian tilaaminen suomeen?
Tulli nappas salviat
hbwr-siemenien tilaaminen netistä
Netistä tullinläpi tulevat päihteet?
Sienet, tulli ja armoton kuumotus
Noissa mennään myös otsikon aiheen ohi ja puhutaan tilauksista yleensä. Olisi kätevämpää jos kaikki tuo tieto olisi samassa paikassa. Keskitytään yhteen ketjuun eikä aloteta joka aineelle omaa tilausketjua pliis.
Salvian tilaaminen suomeen?
Tulli nappas salviat
hbwr-siemenien tilaaminen netistä
Netistä tullinläpi tulevat päihteet?
Sienet, tulli ja armoton kuumotus
Noissa mennään myös otsikon aiheen ohi ja puhutaan tilauksista yleensä. Olisi kätevämpää jos kaikki tuo tieto olisi samassa paikassa. Keskitytään yhteen ketjuun eikä aloteta joka aineelle omaa tilausketjua pliis.
-
amx03
- Psykonautti
Kyllä luulis, että tulliin tulee aika lujaa tahtia tietoo luonnon omista päihteistä, esim. Jos jokkut panikoidessaan sairaalaan joutuessaan mainitsee mitä on tullu nautittua yms.
Itte kuitenkin sain mun sienet (30g) ulos sieltä ihan asiallisella keskustelulla tullin työntekijäin ankaran sieni syynäyksen jälkeen, jossa toinen herrasmies tais kysyä multa eka, että "mikä tää on, onks tää joku rohdoskasvi?" (oli sieni raukat kuivahtanu melko pahasti
) Hymyssä suin vastasin, että noilla annettaan semmonen kiva lisä aromi ruokaan
toista kertaa en kyllä uskalla sieniä tilata siltä varalta, että siä sattuis olee joku yli innokas virkailija paikalla 
Itte kuitenkin sain mun sienet (30g) ulos sieltä ihan asiallisella keskustelulla tullin työntekijäin ankaran sieni syynäyksen jälkeen, jossa toinen herrasmies tais kysyä multa eka, että "mikä tää on, onks tää joku rohdoskasvi?" (oli sieni raukat kuivahtanu melko pahasti
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.