eli oli kolme neljä päivää kiskonu vauhtia ja tapasin jonkun hippi muijan,
jolta sitten sain lapun.. kyseessä oli kuulemma tietäjä happoo..
lapun reunat oli suorat.. ja kokoa oli jokin 7mm x 3mm..
kello oli jokin yö kaksitoista kun pistin sen lapun kielelle..
En ollut aiemmin käyttänyt muita psykedeelejä kuin sieniä. dxm ja muskottipähkinää
ali arvioin sen tehon ja en voinut kuvitella et pienessä lapussa voi olla niin paljon voimaa..
minun käskettiin syödä 1/3. mut söin sen eka puolikkaan ja siit jonku kahen tunnin päästä. viel 1/3 kun en huomannut vielä vaikutuksia.. lappu ei maistunut millekkään.. ja meni jokin 2h ennen kuin tunsi yhtään mitään..
ja aina joka biisin jälkeen huomas jotain uutta kuinka vaikutus oli voimistunut..
huiput saavutin ehkä reilu kolmen tunnin päästä nauttimisesta..
se ei ollut sellast niinko jossain dxm:ssä et se aine vie sua minne se tahtoo..
vaan tossa pysty niinko ohjaamaan sitä matkaa..
jossain vaihees olin vaan silmät kiinni ja tuli sellainen niinko dxm:ssä ruumista irtautumis kokemus.. et pysty käydä missä halusi ja jossain välis meni jonnein aivan eri maailmaan..
ja sit sellasia kelailuja et tajusi elämän tarkoituksen..
jossain vaihees tuli olo että on pakko päästä ulos kävelemään ja kuuntelin musiikkia ja kävelin yksin pihalla ainakin sen reilu tunnin ja ihastelin maailman kauneutta..
se oli kiva kun katseli vaikka jotain kaukana olevaa puuta niin pysty zoomamaan ja näkemään sen lehden täysin selvästi.. jossain vaihees huomasin sitten olevan eksyksissä,
kun olin kävelemässä takaisin tuli sellainen et vaikka kuin käveli ja käveli niin ei liikkunut yhtään eteen päin.. siin alkoi jotenki hieman pelottaan kun musiikki meni hidastukselle ja tuntui kun olisin kävellyt 10m matkaa muutaman minutin.
kun löysin lopulta takaisin kotiin.. ja katsoin peili kuvaa.. niin se alkoi sillain muuttumaan pahaksi minuksi.. vaatteet alkoi repeämään siltä peilikuvalta ja ja sille tuli sellainen vittumainen virne kasvoille.. sitten kun se alkoi puhumaan menin äkkiä huoneeseen kuuntelemaan musiikkia koneelle.. jotenki näin jälkeen päin vituttaa kun en kuunnellut mitä sanottavaa sillä mun peilikuval olisi ollut minulle.. kun yritin lukea koneelta jotain tekstiä, niin jokainen ruudussa näkyvä kirjain alkoi elämään täysin omaa elämää.. niin yritäppä sitä sitten lukea.. se oli kiva kun jossain vaihees tuli sellanen fiilis et pakko saada vauhti vedot. kun aloin lyömään,niin se suoni luikerteli siinä kuin jokin mato.. aikani sitä metsästettyäni sain sen madon kiinni,kun aloin painamaan mäntää hiljaa alas niin sitä mukaa tuli ihon läpi sellasta mustaa smägmää.. ja toi tapahtu samallailla kolme kertaa..
kun siinä joskus päiväl 12 aikaan alkoi olla pää jo melko selvä mut näköharhoi viel oli ja kun kävelin kaupalle niin tuli sellainen fiilis et olen tämän planeetan kuningas.. et oli niin sellainen voittaja fiilis et oksat helvettiin.. mutta viel siin kolmen aikaan kun olin minigolffia pelaamassa
niin se ei ollut kovin helppoa kun se vihreä matto aaltoili viel melko kivasti.. no se saatto johtua siitäkin, kun siinä vaiheessa oli lähteny 5. vuorokausi samoilla silmillä. ja vähän väliä kävi vetämässä lisää vauhtia..
mut en vaan hoksannu siltä hippi muijalta kysyä mitä ainetta se on..
ainakin sen oppi tosta et kannattaa kait valmistautua hieman paremmin tohon trippiin..
ja benzoja ois ollu kyllä hyvä olla seuraavalle päivälle..
mut oli kaiken puolin mahtava ja opettavainen kokemus.. välil meinas pelottaa mut kun piti vaan mielessä et se johtuu tästä aineesta et en ole hulluksi tulossa..
Eli jos jokin pystyy tuosta tunnistamaan et onko ollu esim LSD vai sit jotain tutkaria..