akshdkahsdklöa, hyvä, näppäimistö toimii edelleen.
Ikä: 18
Paino: n. 57kg
Substanssi: 2C-E
Nauttimistapa, ja määrä: Nasaalisesti, 5mg.
Alkupiste.
Olen kotonani, en tiedä mitä olen tekemässä, minulla on tylsää.
Päätän nauttia huumeita pussistani, valitsen umpimähkään pussin, kas. 2C-E.
Fiktailen siitä sopivan annoksen ekaksi nokituskerraksi.. teen 2 x 5mg:n linjaa.
Pistän The Mayan Factoria soimaan, rentoudun, isken toisen nenään, tapahtuu seuraavaa:
KIPU. Ihmettelen miten voi koskea NOIN PERKELEESTI.
Mene istumaan sohvalle, mietin että kuinka kauan koskee.
Sattuu edelleen, myös pieniä vittumaisuuden piirteitä saavuttava kipu kääntyy ja muottaa muotoaan, se kehittyy.
Hm, musiikki alkaa kuulostaa entistä paremmalle, kipu alkaa laantua. Mulle rupeaa tulemaan heikko olo, odottelen visuaaleja.
Kipu vähenee pikkuhiljaa, oloni syvenee. Ihmettelen siinä aikani odotellen visuaaleja kunnes huomaan että minulla on oikeasti aika huono olo.
Rymyän alakertaan heiluvasti ja juon vettä, koitan saada oloa paranemaan. Olotila vain syvenee, visuaalit puuttuvat edelleen. Mietin että otinko liian vähän. HAHAHHAAHAHA, LISÄÄKÖ VAI? EI HELVETISSÄ JOS SE TUOLTA TUNTUU, ei nyt.
Ryin paskaa nielustani pois, hyi vittu se maistuu paskalta, melkein yhtä pahalta kuin ketamiini. Mulla rupeaa olemaan jo aika ''psykedeelinen olo'' vähän samanlaisia fiiliksiä kuin mitä koin 2C-E:n kanssa noustessa, oraalisella nauttimistavalla.
Huomaan että alkaa muodostumaan visuaaleja, otan yhden röökin mukaan ja menen pihalle tuoliin istumaan.
Visuaalit syvenee, olotila syvenee, mulle meinaa ruveta tulemaan hätä, nousee liian nopeesti, pelottaa.
Rauhoittelen itseäni ja poltan tupakkaa, ihmettelen sitä mössöä minkä visuaalit muodostaa ruohikosta. En saa ajatuksistani kiinni, mutta tiedän ettei ole mitään hätäiltävää asian kanssa, rushi menee pois kuitenkin kohta ja sit on VITUNKIVAA. Alankin pikkuhiljaa rauhoittumaan, imen Bonuksen menthol-savuketta oikein antaumuksella ja alan nauttimaan puun ja nurmikon mössöytymisestä.
Sammutan tupakan ja menen sisälle sillä minulla alkaa olemaan kylmä. Rymistelen portaat ylös, menen sängylle makaamaan katson kuinka koko katto keinuu venyy ja paukkaa vaihdellen lievästi samalla värejä. CD-telineeni muljuilee yhtälailla. Wow, en tiennytkään että 2C-E voi olla näin visuaalista. Kattoni paneelit vaihtelevat värejä oikein vauhdilla, kehossani on todella jännittynyt olo, hieman huonohko olo vielä. Oksensinko aiemmin? En muista, enkä välitä, sillä huono olo laantuu. Olen jäässä ja kiskon peiton päälleni.
Siinä sitten rauhoitun pikkuhiljaa ja visuaalit rauhoittuvat, eivätkä enää hallitse koko maisemaa. Rupean ajattelemaan Asioita, oikein antaumuksella isoja Asioita joista en muista enää mitään. Nousen seisomaan huojuen, menen tietokoneelle ja vaihdan muutaman sanan kaverin kanssa mesessä (siqqe).
Pyöriskelen levottomasti aikani sisätiloissa kunnes päätän lähteä seikkailemaan ulos, NAUTTIMAAN tripistä, se on ollut vaikeaa tähän asti.
Kerään ehkä 10 minuuttia kamojani ja mietin mihin pitikään lähteä. Missä on tupakat? Missä on puhelin? Missä on sytkäri? Missä on kengät, en tarvii kenkiä. Missä tupakat? Ja sitä rataa.
Saan viimein puettua ja pääsen ulos ovesta. Törmään kuin seinään sillä siellä on Kaunista, kaikki puut ja rakennukset vellovat kauniin visuaalisessa meressä mikä koostuu vihreästä ja keltaisista ja punaisista pisteistä jotka ovat ilmeisesti kukkia. Suuntaan metsään päin ihmetyksen vallassa, mutta viimein käännynkin pellolle sillä tuntuu paremmalta olla avarassa tilassa sillä hetkellä. Kävelen pellon keskelle jossa on muutama kivi, istun siihen, sytytän tupakan. Nautin tupakasta, nautin siitä kun koko luonto hyökii minua päin sykäyksittäin. Kimalaiset pörräävät ohitseni ja jään seuraamaan niitä. Visuaalit, psykedelia. Rakastan tätä tunnetta. Rakastan näitä värejä.
Tupakka on palanut. Laitan mp3-soittimesta Dream Theaterin A Change of Seasons kappaleen, sytytän toisen mentholin - nyt kun kerran olen näitä ostanut niin nyt niitä myös saan polttaa, vapaasti. Musiikki valtaa pääni ja ajatukseni, tää kappale rupeaa mulle olemaan henkilökohtaisesti todella tärkeä, olen kuunnellut sitä viime aikoina paljon, varsinkin tripeillä. On mielenkiintoista, kuinka tietyt kappaleet tai bändit voivat muodostua tietylle ihmiselle niin merkitykselliseksi. Mietiskelen tämänlaisia asioita ja poltan siinä tupakkaa. Mietin että minkälaista olisi olla kovemmalla tripillä tässä samassa tilanteessa, varmasti SAIRAAN SIISTIÄ, mut toisaalt. tiedän et jos menisin nyt snorttaamaan sen toisenkin 5mg:n niin tulisin sitä myös katumaan jossain vaiheessa, viimeistään kun pitäisi tulla pois tuolta metsästä minne oon tippunut visuaalien mukana. Äh, eka kerta, ei tarvii pistää överiks. Voi vain nauttia tästä tripistä minkä saa, sillä mulla on aikaa, mulla on kaikki maailman aika. Voin ottaa huomenna, voin ottaa vuoden päästä, milloin vain..
Nautiskelen ajatuksesta että mulla on PALJON HUUMEITA vielä kotona. Ja nousen seisomaan. Tyrmistyn sen kauneuden edessä minkä Taivas, Pelto, ja niiden välissä oleva Puukerros muodostavat. Pyhä kolminaisuus, maa, puut ja taivas, todellakin. Taivas on oma lempielementtini, siitä olen aina pitänyt eniten, nuorenakin. Dream Theater soi, nautin kauneudesta minkä näköni suo, toivon etten tule unohtamaan tätä hetkeä, tätä nautintoa. Tiedän kuitenkin, että en välttämättä edes muista huomenna tätä, sillä se on vain osa tripistä, lyhyt osa, lyhyestä tripistä. Nokittaminen tosiaan kestää vähemmän aikaa... haluan nauttia tästä ennenkuin se loppuu!!
Lähden kävelemään peltoa pitkin, kuuntelen musiikkia, nautin.
Tää pelto on minulle rakas, täältä oon löytänyt silokeita syksyllä, täältä tulen löytämään silokeita syksyllä. Täällä olen pilvessä kuunnellut musiikkia. Täällä olen polttanut tupakkaa salaa vanhemmiltani, tänne oon tullut oksentamaan överikänneissä. Muistoja, paljon muistoja.
Meen istumaan yhteen kohtaan peltoa missä oon tykännyt istuskella aiemminkin. Se on kohta josta ei nää taloa, aika reunassa. Vaihdan soimaan Jean-Michel Jarren Oxygene 7-13 levyn. Kaunista musiikkia, avaruuksellista musiikkia. Ihmettelen pellolla aikani mietiskellen asioita joita en muista enää. Poltan menthol-tupakkaa, poltan ketjussa, ei se haittaa - on mulla varaa polttaa vaikka ketjussa, ei ne niin paljoa maksa.
Mulle rupeaa tulemaan kuuma, heitän vaatetta vähemmäksi. Syvennyn ihmettelemään luontoa ainakin kymmeneksi minuutiksi, ilman mitään sen kummempia ajatuksia. Pääni on ihan kuollut, se ei toimi enää. Nyt voin vain puhtaasti NAUTTIA, ilman että mietin turhaan samalla. Vaikka toisaalta kaipaan sitä samaa mitä koin aiemmin siellä kivien luona, kaipaan ajatuksia.
Mua rupee väsyttämään, en jaksa enää, kiukuttaa. Haluun et katois jo visuaalit niin pääsis tekemään tavallisia asioita, haluun palavasti takaisin arkeen, tai selväpäisyyteen. Vaikka en koe ongelmana kuitenkaan senhetkistä tripillä olemistani, en vain JAKSA nauttia siitä enää. Päätän että annan sen valua hukkaan, en nauti siitä enää, annan sen vain mennä.
Kävelen takaisin sisälle ja pistän musiikkia soimaan, nyt. Nyt on oiva hetki aloittaa tarinan kirjoittaminen.
Nyt.
Neitsyyteni veit, pistoolilla (2C-E, 5mg)
-
King Ink
- LD50
-
King Ink
- LD50
Re: Neitsyyteni veit, pistoolilla (2C-E, 5mg)
Tuo vaikuttaa ainakin itestäni tosi lyhyelt. Jätin kirjoittamasta parista kohdasta ''TUIJOTAN LUMOISSANI VISUAALEJA JA AJATTELEN MERKITYKSELLISIÄ'' tapaisia juttuja mitä joka tripillä on. 
-
siqqe
- Apteekki
Aika mukavaltahan tuo kuullosti tuollakin dosella! Nyt kävi tekemään mieli 2c-e 
ʘᴥʘ
-
King Ink
- LD50
Ekoi kertoi sitten viime syksyn sienireissujen, saavutin psykedeeleil oikeest THA NAUTINNON, enkä vaa diippei keloja. Cool. Onneks on viel 2C-E:tä jäljel, ihan mukava douppi.
-
wRRa
- Moderator
Aikamoista settii 5mg:llä! Itelle ei toi 5mg juuri mitään sanonu, 25mg nokitettuna sano kyl sit sen edestäki.
Huomenna vois ottaa eetä miitissä
Huomenna vois ottaa eetä miitissä
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
King Ink
- LD50
Mietin itsekin että paskoiko fikti vai kusinko näköni vai toimiko 5mg tosiaan noin hyvin. Taisi toimia.wRRa wrote:Aikamoista settii 5mg:llä! Itelle ei toi 5mg juuri mitään sanonu, 25mg nokitettuna sano kyl sit sen edestäki.
-
wRRa
- Moderator
Kylhän jossain wikipedias suositelluks annokseks on sanottu "nenän kautta alle 5 milligrammaa"
et kai se pärisee iha hyvi. Mä kyl tykkään vähän överimmästä.
Ei sulla bodyloadeja kuitenkaan ollu paljoa tolla annoksella? Mulla ainoa mikä trippiä häiritsi oli vitulliset bodyloadit, niska ja leuat niin jumis et auauauauauauuu....
Ei sulla bodyloadeja kuitenkaan ollu paljoa tolla annoksella? Mulla ainoa mikä trippiä häiritsi oli vitulliset bodyloadit, niska ja leuat niin jumis et auauauauauauuu....
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
King Ink
- LD50
Ehkä vähäc, mut ei juurikaan. Ei haitannut menoa.
-
ViCe
- Psykonautti
Noi alku rushit on kyllä rajut ku 2C-kemikaaleja ottaa nenään. Kokeilemisen arvosta.
Siisti kertomus.
-
King Ink
- LD50
Tosi mielenkiintosta lukee näitä vanhoja itse kirjoitettuja trippistooreja, vois kokeilla taas pitkästä aikaa kirjottaa jotain. Jos vaik ens kerral ku dexmi. Ja ViCel kiitos kehuista. Ja tosiaan, nousut on pahat, nousut on pelottavat. Mut ne tasaantuu kyl ja sit on kivaa.
Oon ite vihannut aina psykedeelinousuja, tulee tosi kylmä ja jännittää.
Oon ite vihannut aina psykedeelinousuja, tulee tosi kylmä ja jännittää.
-
lappilainen
Lähes mielestäni kaapattuja ajatuksia, täysin samoin ajattelin sienillä trippaillessani. Myöhemmin (lue: tripin päätyttyä) kaduin kovasti etten nauttinut visuaaleista ja ajatusten vapaasta virtaamisesta, vaan annoin vain kaiken valua ohi ja odotin sitä samaa olotilaa mitä koen valtaosan elämästäni. Toisaalta, normaaliin maailmaan ja tähän ulottuvuuteen palaaminen tuntui erittäin euforiselta ja tuntui kuin olisin saanut eräänlaisen boostin elämään.Mua rupee väsyttämään, en jaksa enää, kiukuttaa. Haluun et katois jo visuaalit niin pääsis tekemään tavallisia asioita, haluun palavasti takaisin arkeen, tai selväpäisyyteen. Vaikka en koe ongelmana kuitenkaan senhetkistä tripillä olemistani, en vain JAKSA nauttia siitä enää.
Hieno kertomus, ei liian lyhyt, ei liian pitkä. Tykkäsin kovasti!
-
King Ink
- LD50
Jee, kiitos.
Yleensä ottaessa pieniä annoksia deelejä, tuntuu olevan hirvee tarve tehdä jotain.
kun ei oo niin vahvoissa, että olisi oikeesti tripillä. Niin visuaalien möllöttäminen, ja eritavalla ajattelu alkaa väsyttää aika nopeesti.
Siks pyrinkin pitämään paperia ja kyniä aina mukana jos on vaara joutua syömään huumeita,
tai suuntautua paikkoihin joissa on instrumentteja.
Ja nokittaessa tuntuu myös varsinainen kokemus laantuvan tosi nopeesti.
Syötynä kun 'varsinaiset vaikutukset' tuntuu kestävän huomattavasti isomman osan kokonaisajasta kuin nokkaan laittaes.
Tai en oo vaan nokittanu niin isoja annoksia, et ois mitää nousuja kummempaa mietittävää lopputunneiks.
Tylsä on tylsää myös deeleis, ku oppis vaan olee.
Yleensä ottaessa pieniä annoksia deelejä, tuntuu olevan hirvee tarve tehdä jotain.
kun ei oo niin vahvoissa, että olisi oikeesti tripillä. Niin visuaalien möllöttäminen, ja eritavalla ajattelu alkaa väsyttää aika nopeesti.
Siks pyrinkin pitämään paperia ja kyniä aina mukana jos on vaara joutua syömään huumeita,
tai suuntautua paikkoihin joissa on instrumentteja.
Ja nokittaessa tuntuu myös varsinainen kokemus laantuvan tosi nopeesti.
Syötynä kun 'varsinaiset vaikutukset' tuntuu kestävän huomattavasti isomman osan kokonaisajasta kuin nokkaan laittaes.
Tai en oo vaan nokittanu niin isoja annoksia, et ois mitää nousuja kummempaa mietittävää lopputunneiks.
Tylsä on tylsää myös deeleis, ku oppis vaan olee.
-
Enfini
- Psykonautti
Nokittaessa tulee kyl niin ärhäkästi se pahaolo et laatta lentää kyl oikeen kunnolla
Joo ja tosiaan toi tylsistyminen on tosi paha, siihen pitää varautua kun ois tässä tarkotus bromoo nautiskella.