Annos siis tosiaan oli tuo 20mg 4-ho-met & 30mg 2c-c. Nautitntatapa(?) oli per... rectum. Klikissä ilman suodatusta ruittaan ja pikku irvistyksellä...
Alkuun kun annoin vaikuttaa ja siitä suihkuun. Suihkussa koin vahvoja aistiharhoja ja hallusinaatioita.Tilan muoto ei ollut vakio. Yksi mikä jäi vastapäiseltä seinältä mieleen oli ihmishahmojen näkyminen vähän kuin muovin takaa. Siinä tuntui välillä olevan takana hissi, klubi, näyteikkuna jossa minä olin ihmeteltävänä, ja tupakka koppi hyvin väsyneiden kauniiden ihmisten asuttamana. Jaloissa huomasin veden muuttuneen öljyksi. muutenkin tummempi sävy saavutti tilan kun seurasin jalkoihini. Päätin kuitenkin nostaa pääni ja keskittyä kirkaisiin valoihin ja noihin kummallisiin hahmoihin. Oi olemisen onnea.
Kun tulin suihkusta laitoin läppärin taas päälle ja kirjoittelin tämmöistä:
Kun tulet jostain niin täyteen onnea ja fiilistä, tiedätkö sitä? Veren virtaamaan ja keuhkot täyttymään? Mulla on se fiilis plus sitten kirjottelen kumman geometriseen bitti univrsumiin. WTF? Euforiaa ja elämisen tuntua. Ainoa jota kaipaisin ois nimenomaan fyysinen kontakti. Seksi. Ei mitään semmoista mitä harrastetaan pimeässä peiton alla, pian ennenku panee halla.
On joskus perin terapeuttista muljauttaa maailmaa. Koen tajunnan ajattelutason psykedeliaa ja heilahtelua. Aisti havainnot ovat vuoroin vetäytyviä, vuoron työntyviä. (mistäköhän siis sain eroottisen latauksen? hmm
Psykedelia on kyllä kaunista ja saa minut tuntemaan oloni todella hyväksi. Paljon jää päällekkäisiä tuntemuksia ja juttuja kuvailematta ja huomioimatta, mutta koska tuntuu että koko ajan olisi menossa mukana on vaikea selittää ja säilyttää edes jonkin laista konteksia.
Sillä kait selittyy aika vääristymäkin. Kun koet jotain paljon lyhyessä ajassa tuntuu että kokemuksen saavuttamiseen olisi kulunut pitempi aika. No shit, sherlock? :heh: :heh: :heh:
Mukavaa kun voi haastaa ittensä väittelyyn ja voittaa. Kokeilla uusia ajatus kuvioita, ja ajatella siis yleensäkin koko mielikuvituksella.
Noh plplplpooo!
Niin. kerta. Nyt tekee tavattomasti mieli tupakkaa. Vähän kuin ois se hetki kun vois röökin ääressä vähän summailla.
Nyt afterglow:ssa huomaan taas euforiasta olleen muuntunutta särkyä, jota siis tapahtuu mulle joskus psykeissä. Siitä en tiedä kuinka moni muu sais ehkä kipuihinsa apua näistä ja kuinka muuten vois perustella somaattisesti trippailua, mut mulle siis: jees! Bodyloadia en huomannu jos edes oli. Tuntu että ois vaan pitäny olla seurassa, koska fiilis oli niin aineellisesti läsnä ja siinä olisi halunnu piehtaroida muutenkin kuin ittensä syleilyssä. Raikastunu olo on kyllä. Seuraavan kerran ehkä uutenavuotena kun ampuvat niitä rakettejakin.