Oxamin

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
powergrower
Kameleontti

Oxamin

Post by powergrower »

Tämä ei ole varsinaisesti mikään trippistoori, mutta päätin kirjoittaa kokemuksestani suoraan näin pari tunti tapahtumahetken jälkeen.

Nautin siis 5 * 15mg oksatsepaamia mikä siis ei todellakaan ole paljon, ja "viihdekäytöllinen" arvo on miltei nolla. Hieman nousuhumalan kaltainen fiilis siitä tuli.

Illan aikana nautin pari olutta ja pari drinkkiä. Mutta fiilis oli alusta loppuun (klo ~22 - ~5) aivan ehdottoman mukava. Mitään euforiaa ei siis kuitenkaan tullut, ei juurikaan vaikutusta,mutta mielialaan se antoi semmoisen mukava "kaikki on mainiosti, hälläväliä 8) " rohkaisun.

En siis tiedä onko tällä viihdekäytöllistä arvoa viihdekäytön perinteisessä merkityksessä, mutta minulle se toimi lääkkeenä joka poisti turhan jännittämisen. Vähän samaan tapaan kuin alkoholi voi poistaa estoja joillakin.

Ja mikä parasta: Pari kaveria jotka oli mukana potee kauheaa laatta-pahaolo-heikotus-sammumis syndroomaa. Minulla ja oxaminia nauttineella kaverilla sensijaan ei semmoisesta tietoakaan - tälläkinhetkellä korkeintaan väsynyt olo koko illan kestäneestä biletyksestä.
Last edited by powergrower on Thu 01 Feb 2007, 14:41, edited 3 times in total.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Kokeilin kerran noita oxamineja just ton saman määrän 12 päälle. En huomannu muutoksia olotilassa. Oluen nauttimisestakin oli jo tovi, enkä ollu oikeestaan enää kunnon kännissäkään.

Toleranssia ei noihin ole, koska viimeks oon vetäny 14 kesäsenä diapameja 3x10mg+0,5l80%viruvalge+1lappelsinimehu=2vrk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Oksatsepaami antaa minulle hyvin tyytyväisen olotilan (ja unen), ei siis ihan turha. Kuitenkaan mitään pähtymystä en siitä saa/hae.

Hmm... kohtuus kaikessa niin pysyy toleranssi alhaisena ja voi vastaisuudessakin nauttia.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

selvinpäin en edes huomaa okatsepaamin vaikutusta, sitten pikku savut niin AWOT!!, on niin JEESUS olo että ei paljo harmia eikä huolta kanneta.

oikeastaan mitkään bentsot ei nykyään toimi ilman savuja, eikä essot, eikä tramalit, kohta ei toimi mikään ilman savuja... sitten on pakko polttaa kokoajan että elimistö pysyy käynnissä, pitääpä lähtä tämä juttu kertoon lääkärille ni tipahtelee taas lisää opamoxeja :D

edit:
ensimmäisen viestin kirjoitttaja !!!
olet keksinyt bentsojen lääkinnällisen tarkoituksen (itse keksin sen jo joku aikaa sitten), noh kuitenkin..... ÄLÄ syö niitä, näyttää ja kuulostaa siltä että olet kohta bentso koukussa....
pidä järki päässä :D
kerran elämässäin oon syöny lääkärin ohjeen mukaan bentsot... kahen viikon ajan.... siitä asti menny enempivähempi ohjeitten mukaan 8) , mutta kyllähän mä ny ite tiiän mikä annos mulle on sopiva :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

HUUHAA wrote:selvinpäin en edes huomaa okatsepaamin vaikutusta, sitten pikku savut niin AWOT!!, on niin JEESUS olo että ei paljo harmia eikä huolta kanneta.
Täytyypä pistää korvan taa!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

HUUHAA wrote: oikeastaan mitkään bentsot ei nykyään toimi ilman savuja, eikä essot, eikä tramalit, kohta ei toimi mikään ilman savuja... sitten on pakko polttaa kokoajan että elimistö pysyy käynnissä
totta :P
oli sitten hyvä tai huono juttu, jos on savua ni hyvä juttu, jos ei oo ni tosi huono juttu :D
kannabisaddiktit.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Hyvä että oksatsepaami joillekin toimii :D

Useimmat kun pitävät sitä turhimpana bentsona, minä mukaanlukien. Aiheuttaa vain väsyneen pöhnän.
Looking for planet Gong...
figaro
Karvakuono

Post by figaro »

Happohuppu wrote:Hyvä että oksatsepaami joillekin toimii :D

Useimmat kun pitävät sitä turhimpana bentsona, minä mukaanlukien. Aiheuttaa vain väsyneen pöhnän.
Kyllä se toimii jos sitä käyttää reseptin mukaan siihen mihin lääkäri on sitä määrännyt.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Trinitron wrote:Kyllä se toimii jos sitä käyttää reseptin mukaan siihen mihin lääkäri on sitä määrännyt.
Ei aina toimi. Eri bentsot vaikuttavat ihmisiin eri tavoilla, ja toimivan bentson löytyminen voi edellyttää useita kokeiluja. Esimerkiksi minulle lääkäri määräsi Oxepameja, mutta eivät ne auttaneet mihinkään. Kerroin asiasta lääkärille ja päätimme kokeilla Xanoreita, ja ne auttoivat jonkin verran.

Edittiä: Tarkemmin ajateltuna tuo väitteesi, että lääke toimii jos sitä käyttää reseptin mukaan siihen mihin lääkäri on sitä määrännyt, on täyttä paskaa. Minä en ole saanut juuri mitään apua lääkkeistä, en fyysisiin enkä psyykkisiin vaivoihin, vaikka niitä on määrätty roppakaupalla. Yleensä lääkärit ovat ihan hukassa sen suhteen, mistä vaivasta on edes kyse.
Looking for planet Gong...
PCD
Psykonautti

Re: Oxamin

Post by PCD »

Itselläni ensimmäinen annos Opamoxia 30mg joskus vuosia sitten tolettomana toimi hyvin toi positiivisen ja hieman voin tehdä mitä haluan fiiliksen... Oxaminissa/Opamoxissa on vaan miinuksena lyhyt kesto ja tolet nousee ajan kanssa jos päivittäin rouskii, tarpeeseensa hyviä, mutta mielummin suosin mm. Rivoja taikka Xanttuja niiden parempien vaikutuksien ja pidemmän keston takia 8) Rivat+Budi combo toimii itsellä ainakin erittäin hyvin, tuoden letkeän ja rauhallisen olon, joskin välillä hieman jumittavankin, riippuen tietysti lajikkeestakin mitä on poltellut.
Panic Chaos Disaster!
mauseri
LD50

Re:

Post by mauseri »

Happohuppu wrote:
Trinitron wrote:Kyllä se toimii jos sitä käyttää reseptin mukaan siihen mihin lääkäri on sitä määrännyt.
Ei aina toimi. Eri bentsot vaikuttavat ihmisiin eri tavoilla, ja toimivan bentson löytyminen voi edellyttää useita kokeiluja. Esimerkiksi minulle lääkäri määräsi Oxepameja, mutta eivät ne auttaneet mihinkään. Kerroin asiasta lääkärille ja päätimme kokeilla Xanoreita, ja ne auttoivat jonkin verran.

Edittiä: Tarkemmin ajateltuna tuo väitteesi, että lääke toimii jos sitä käyttää reseptin mukaan siihen mihin lääkäri on sitä määrännyt, on täyttä paskaa.
kyllä mulla ainakin xanorit auttaa just siihen mihin ne on määrätty..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Oxamin auttaa itselläni ihan kiitettävästi ahdistukseen ja jännitykseen mihin se on määrättykin, mutta tosiaan mitään erityisiä viihdekäytöllisiä arvoja en ole havainnut.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo kyll noi opamoxit auttaa ahdistukseen ja paniikkikohtauksiin helvetin hyvi! Ehkä jopa paremmin ku pamit.
Ei noilla kannata viihteillä mut lääkkeenä auttaa tosi hyvin etenkin ahdistukseen..mun mielestä kyl bentsot on yleensäkkin viihteilyyn ihan perseestä :roll:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*