savuraportti: black domina

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Zen
Tuppisuu

savuraportti: black domina

Post by Zen »

Black domina:

HIeman pelottaa... jumittaa. suurta kunnioitusta spugeja kohtaan. Tuomari nurmio - valo yössä. kaveri näköjään levyttää... jos haluaisin nähdä jonkun julkkiksen, niin se olisi varmasti Riku ja Tunna... hehän ovat erottamaton pari... olisi hienoa tarjota Rikulle ja Tunnalle 26" martikaisella pienet luonnon omat yrtit ehkä hamppua tai ehkä todella narkooottista ja vastenmielistä huumetta kuin tupakka..?? en tiedä... luulin olevani merirosvolaivan kapteeni, poltin kessua ja katsoine eteeni.. laiva...! vihollis laiva.! tumppasin tupakin ja tulin sisään.. ei laiva vaan kerrostalo joita jaellaan seikkaperäisesti opiskelijoille ja juopoille... kurkkuani kuivasi... tahdoin otaa huikan myrkkypullosta mikä myydään 12 kappaleen erinä laheisissä kaupoisssa... tämä aine liuottaa aivoistani terkeitä osia niinkuin itse aivosoluja.. tuhansia jopa pelkän kahdentoista (12) myrkky annoksen jälkeen. kuningas alkoholi. tämä maailman suurin päihdyttävä aine, kaikkein vastenmielisin... yritän saada smokereportia päätökseen.. ehkä liian pitkä, ehkä liian lyhyt, ehkä liian pitkäveteinen, ehkä liian sekava? ehkä...?ehkä...?ehkä...? mutta luettavaa kuitenkin.. mukavaaa iltaa vaikka onkin hieman pilvistä ;) tähän loppuun tuomari nurmio - tonnin stiflat.
..
LadyDilemma
Karvakuono

Post by LadyDilemma »

Minä pidin :D
Aika on vain rapistuvan materian kuolinkamppailua
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

hyvä lajike ja hyvä tarina ^^
HZB
Psykonautti

Post by HZB »

knockin on heavens door.

Be happy!

Thank You!
Nabaztag (Joka muuten on muinaista klingonimurretta galaksin toiselta puolelta ja viittaa kuulemma paikallisiin pörröisiin mutta isokorvaisiin loikkiviin sienieläimiin) ,...
made
Karvakuono

Post by made »

Itse en oikeen pidä Black Dominasta liian jumittavaa. Maku ja tuoksu ovat erinomaisia todella "makea". Kukka on hyvin vahvaa mutta liian jumittavaa. Olo on kun zombilla...

Itse en oikeen pidä noista vahvoista/jumittavista indicoista...