Porilaista psykedeliaa.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
zerk

Porilaista psykedeliaa.

Post by zerk »

Mies, 95kg
Nautittu vuorokauden aikana;
~20mg 4-HO-MET
~200mg MXE
~500mg MDAI
~350mg 6-APB (? menin laskuissa täysin sekaisin :D )
Vähän kai 2C-E ellen täysin väärin muista (mahdollista toki)
Pari ISOA jointtia
Laskuvaiheessa 20mg oksikodonia ja kai öö 70mg nitratsepaamia.

Lauantaina suuntasin siis erään bändin kanssa roudarina kohti poria. Tarkoitus oli kuosata hyvässä seurassa ja kokea loistavaa livemusiikkia monelta hienolta kokoonpanolta.

Aamulla herätessä 09:00 aikoihin pienet lainit mexeä. Kaikin puolin hyvä fiilis. No, missasin tietysti bussin ja piti taksilla suunnata treenikämpälle, eli bye bye mun ruokarahat. Kamojen roudaus sujui jouhevasti ja kohta oltiin matkalla kohti poria.

Joskus 12:00 ja 13:00 välillä nautin ensimmäiset pommit 6-APB ja MDAI, tyhjään mahaan. Samalla yksi annos alkoholia. Nousut yllättivät mut täysin ja olin todella puhelias ja euforinen. Matkaseura ei niinkään pitänyt siitä :D.

Poriin saavuttuamme hoidettiin soittokamat sisään backstagelle ja samalla nautin hometin. Lähdimme tutustuman porin keskustaan ja hakemaan safkaa. Kävellessä nousut yllätti jälleen. Nauratti, rakastin kaikkea ja maailma näytti niin kauniilta, että teki välillä mieli itkeä silkasta ilosta.

Pizzeriaan päästyämme piti kokoajan pidätellä naurua, en tiedä mistä se kumpusi. En ole hometilla koskaan päässyt vastaavaan tilaan. Varmasti aikaisemmin nautituilla substansseilla oli osansa asiassa. Pizzat saatuamme siirryimme jälleen kohti keikkapaikkaa ja vastaan tuli vihdoin rakas veljeni (bändin kitaristi) tyttöystävineen.

Backstagella vetelin naamaan lisää 6-APB ja suunnilleen loput mexet mitä mulla oli jäljellä. Tuloksena oli aivan käsittämätön euforia ja uskomattoman hieno visuaalihyökkäys. Bändin odottaessa vuoroaan kävimme seuraamassa muita esiintyviä bändejä ja oli muuten taitavia kavereita. Livemusiikki yhdistettynä euforiaan ja visuaaleihin oli loistava kokemus!

Joskus illalla Bändin vuoron ollessa käsillä MXE ja 4-HO-MET alkoivat laskea, joten korjasin asiaa suurehkolla pommilla 6-APB ja tietysti seuraksi MDAI. Tuloksena aivan täysin MDMA- fiilis. Liittyi ilmeisesti mexen ja hometin vielä heikkoihin vaikutuksiin.

Keikka oli jälleen kerran rautaa ja yleisö oli täysillä mukana. Muistikuvat tästä eteenpäin ovat välillä aika hataria, mutta hauskaa oli :D. Näin pari tuttua ja oli mukava jutella. Backstagen meninki oli helvetin hienoa - vitun upeita ihmisiä.

Tämä tapahtumahan oli ikärajaton ja päihteetön, mutta eipä meikäläiseen kukaan kiinnittänyt sen suurempaa huomiota, varsinkaan backstagella.

Joskus aamuyöllä suunnattiin nukkumaan erääseen toimistoyksiöön, jossa ei ollut toimivaa lämmitystä. Ja itsehän olin koko päivän todella pahassa funssassa vielä kaiken lisäksi. Oxyt ja insominit antoivat ihanan rauhallisen unen, mutta seuraava aamu oli suorastaan helvettiä. Olin todella kipeä ja onnistuin myös saamaan todella vittumaiset laskut. Insominit ei jeesannu oikeestaan yhtään.

Iltapäivällä roudattiin kamat autoon ja suunnattiin kohti turkua, viisi ISOA miestä samassa autossa. Pääsin illalla vihdoin kotiin ja sammuin kuin saunalyhty, kun pääsin sänkyyn.

Yöllä mulle nousi kuume suunnilleen 40c ja olin täydellisessä deliriumissa. Ahdisti ja näin sekä kuulin harhoja. Samalla alkoivat helvetilliset kivut polvisssa, selässä, kaikissa nivelissä, kurkussa jne... Aamulla totesin, että joko tilaan ambulanssin tai lähden yksityiselle lekurille.

Kannatti käydä yksityisellä. Verinäyte varmisti, että kyseessä on todennäköisesti keuhkokuume mykoplasman aiheuttamana. Kuulemma 2-3 päivää niin olisin ollut sairaalassa. Lääkäri oli vilpittömän kiinnostunut mun hyvinvoinnista. Kerroin myös aikaisemmista ongelmista opiaattien kanssa, mutta tropeiksi tuli silti 400mg tramalia/vrk, 500ml pulllo codesan comppia ja tietysti se antibioottikuuri. Hyvä niin. Kivut alkoivat olla liian pahat, jopa mulle. Nyt vähintään 10 päivää vuodelepoa, saa laiskotella luvan kanssa :mrgreen:. Jos nyt mexet ja amt:n hakisi postista.

Sellaista. Sekavaa tekstiä ja tuskin kovin montaa, jos ketään, kiinnostaa mutta tunsin suurta tarvetta purkaa tätä reissua tänne. Tuon kombon turvallisuudesta en todellakaan ole varma. Ainakin ruumiinlämpö oli välillä TODELLA korkea. Uudestaan en kokeile, mutta hienoa oli. :mrgreen:

Suurkiitos jos jaksoit lukea, vielä suurempi kiitos jos kommentoit. :love:
Last edited by zerk on Fri 30 Sep 2011, 02:15, edited 1 time in total.
tomatoe
Karvakuono

Re: Porilaista psykedeliaa.

Post by tomatoe »

Hyvä stoori :) Oli mukava lukea vähän MXE:n, MDAI:n ja 6-APB:n kombottelusta. Huomasitko muita sivuvaikutuksia kuin ruumiinlämmön nouseminen? Ei kyllä kuulosta ihan turvalliselta tuokaan, tuo lähinnä mieleen surullisenkuuluisan PMA:n ja serotoonisyndrooman.

Hieman ikävästihän tuo loppui, mutta toisaalta hyvä, että saat nyt parannella rauhassa sen keuhkokuumeen pois. ;)
Feya
OD

Post by Feya »

tomatoe wrote:Hyvä stoori :) Oli mukava lukea vähän MXE:n, MDAI:n ja 6-APB:n kombottelusta. Huomasitko muita sivuvaikutuksia kuin ruumiinlämmön nouseminen? Ei kyllä kuulosta ihan turvalliselta tuokaan, tuo lähinnä mieleen surullisenkuuluisan PMA:n ja serotoonisyndrooman.
MXE + MDAI kombo on ainakin vaarallinen - niiden IV käyttöön on kuollut yksi ihminen Ruotsissa.
tomatoe
Karvakuono

Post by tomatoe »

Feya wrote:
tomatoe wrote:Hyvä stoori :) Oli mukava lukea vähän MXE:n, MDAI:n ja 6-APB:n kombottelusta. Huomasitko muita sivuvaikutuksia kuin ruumiinlämmön nouseminen? Ei kyllä kuulosta ihan turvalliselta tuokaan, tuo lähinnä mieleen surullisenkuuluisan PMA:n ja serotoonisyndrooman.
MXE + MDAI kombo on ainakin vaarallinen - niiden IV käyttöön on kuollut yksi ihminen Ruotsissa.
Muistaakseni tuossa oli taustalla todella korkeat annokset sekä MXE että MDAI, mutta voi hyvinkin olla, että nuo eivät myöskään oikeen sovi kombotettavaksi. Tuskin olisi yksinään kumpaakaan edellämainittuun kuollut.
zerk

Post by zerk »

Jostain muistan lukeneeni, että tämä edesmennyt henkilö heitti hihaan samaan aikaan 100mg MXE ja 400mg MDAI.

Tuo mun teksti oli kyllä sekavasti kirjoitettu - syytän kyllä nyt tätä kuumehourailua. Mutta siis, yritin ainakin pitää huolta, ettei MXE ja MDAI mene ihan samaan aikaan - vaikkakin aikakäsitykseni ei ollut aivan priimakunnossa. Ja tuo MDAI:n määrä oli kyllä reilusti yläkanttiin, kun äsken katsoin pussia.

Toimikoot vaikka ainakin varoituksena muille. Mutta oli hauskaa. Todella hauskaa.

Ja kiitos, kun jaksoitte lukea ja kommentoida. :love:

edit; ai niin, oliko kukaan sattumalta paikalla tuolla HOAX tapahtumassa porissa? :D
zerk

Post by zerk »

Nyt kun jälkeenpäin miettii, niin eihän tuo ollut niitä viisaimpia komboja, vaikka olikin aivan helvetin hauskaa. Parhaimpia päiviä vuosiin.

Yhdessä vaiheessa eräs henkilö (mun muistikuvat on vähän hatarat tässä kohtaa) seurasi mun vointia, eli siis lähinnä ruumiinlämpöä ja pulssia, eikä kumpikaan kuulemma ollut vaarallisissa lukemissa. Mutta älkää siltikään kokeilko. Ei hetken hyvä olo ole hengenlähdön arvoista. Pliis.

Meinaa hävettää toi douppaus, olen yleensä helvetisti tarkempi siitä mitä vedän, miten paljon ja milloin minkäkin kanssa. Tuli vain stressin ja ahdistuksen myötä tarve täydelliseen nollaukseen, joka kyllä onnistuikin, typerällä tavalla vaan.

Tekee hyvää purkaa näitä ajatuksia tänne. Tuli taas mietittyä omaa päihteilyä vähän tarkemmin, lähinnä sitä, että minkälaiseen suuntaan se nyt profiloituu.

Kiitos kaikille lukijoille! :love:
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

hyvä stoori :D rupes noi pulut kiinnostamaan. ja etsinkin käsiini niiden mikseri-sivut. ja kuuntelin ja tykästyin! :up:
vastatkaa vihaan rakkaudella
zerk

Post by zerk »

Kiva että jaksoit tutustua! Noiden soittoa on tullu seurattua vierestä alusta alkaen ja keikkoja on nyt edessäpäin ilmeisesti aika runsaasti - tosin lähinnä turun alueella.