Toisen kerran päätin sit keitellä juomaa viime viikon perjantaina. määrät olivat 13g Mimosaa, ja 5,2g Harmalaa. Keitin Mimosaa 2x50min ja Harmalat 2x20-25min. Ekan Mimosankeittelyn aikana liotin kattilassa minipalasen Datura Stamoniumin lehteä 10-15min, mikä saattoi olla virhe... Sit tein liivate-erottelut mimosalle 2 kertaa päästäkseni tanniineista eroon, mutta litku oli ilmeisen väkevää, eikä väri juuri haalentunut. Samalla poltin pienet heinäpaukut, se kyllä lisäsi jännityksen tunnetta ikävästi. Ystäväni joi myös Harmalaa, ja pienen määrän mimosaa. Toinen ystäväni oli trippivahtina, nauttien vähäsen olutta samalla. Olimme A:n kämpässä, se vaikuttaa todella riivatulta paikalta, hän on maalannut Datura-aiheisia teoksia seinään ym. Ohessa trippivahdin versio tapahtumista. Viittaan A:lla ystävääni joka nautti harmalaa, ja B:llä ystävääni joka oli trippivahtina:
"- 19.03 Litkut juotu
- 19.17 burga mata Dagga
- 19.25 burga mata A
- 19.25 Dagga:tosi heikko olo -älä B kato mua noin ihmeellisesti
- 19.32 -Dagga: musaa hiljemmalle peittoo päälle ja vettä tänne ja sassiin
A suht skarppina
- 19.45 Dagga kylmissään ensin tekee mieli 5 peittoo sitte hän menee TOSI
lämpimään suihkuun, haluaa jatkuvasti juttuseuraa, ei haluu olla yksin. Sanoiun vahingossa
sokeri, ja funtsii nyt sitä, mutta haluaa perusteellista selvitystä, mistä on kyse.
Ajoittain 5 sekuntii tajuu koko ympäristön, sitte takas ayan helmoihin
- A vaikuttaa tosi selvältä, tiedä häntä miltä hänestä tuntuu. Haluis taiteilla, mutta sanoi
että älä B kanna kaunaa.
- 20.00 Dagga takas peiton alla, 'kertokaa nyt jotain' kertokaa kaikki'
- sanonut tämän noin 20 kertaa, (luulisin että haluu juttuseuraa ym)
kyllä selvästi enemmän kuin A mutta tuntuu että A:kin on hetkittäin aivan eri vibois, A
ehkä
20.00 - A:' ei oo mitää sanottavaa' vaikuttaa tosi serotoniinivajavaiselta.
20.30 - Dagga tuntuu hetkittäin tajuavan ayan toiminnan - 'aaltoilee'
- kipä on edelleen serovajareis
- A: tekis mieli riehua ja ottaa subua.
author's comment- kädestä pidettäessä tuntuu että joku ERITTÄIN vahva voima suoneutuu mun sisään- iha kuin
- yhtäkkinen skarppaus- TULI TÄYSIN TIETOIHINSA SAMANTIEN, vaikkakin tarina taitaa jatkua vielä, sillä edelleen hetkittäistä 'osmoosinvaihtelua'
aluks aya vei 95 % ja väliin tulee max 20 sekuntisia pätkiä vallitsevasta tilasta, kellon edetessä alkaa 20 sekkaa muuttuu 30.... 40.... 50....sekunniksi
- taitaa aya tosi selkeästi laskea, nyt vasta Dagga 'käy unessa' miettimättä 'ei-unta'
20.46 - Dagga vaikuttaa ayaiselta edelleen, mutta on hyvissä viboissa ja 'oppinut' ja hyvin iloinen siitä
-A:'opiaatit tervetuloa' ja tuntuu että A haluis päästää ulos patoutumia niin hyvässä mutta ehkä jäi vajareihin,
- 'author's läpänderskaja: viude-vaude
- Dagga nousee jo ylös, mutta vaikuttaa että nyt on enää 5-20 sekuntii ayaa loppuaika tässä huoneessa"
Sitten yritän käydä läpi, mitä tapahtui pääni sisällä samaan aikaan: Lähes heti oksennuksen jälkeen alkaa kunnon pyöritys, seinät lattia ja katto väreilevät ja liikkuvat voimakkaasti. Tuntuu että menee ikuisuus ennen kuin ystäväni A käy oksentamassa. Ajan ja paikan taju alkaa häviämään todella pahasti, kaikista asioista ja käsitteistä tulee hyvin irrallisia. Ymmärrän vain että kaikki ei ole nyt ihan hyvin, en pysty pitämään itseäni kasassa. En ole kokenut moista sekasortoa kuin silloin kun palasin 5-MeO-DMT -tripiltä. Hyvin pelottavaa, en pysty käsittämään mistä olotila johtuu, kysyn ystäviltäni mitä olen tehnyt, mutta isopyörä ei liikahda, hoen ääneen ayahuascaa, ja yritän palauttaa mieleen mikä se voi olla, mutta se on liian vaikeaa. Myöhemmin alan kyllä muistamaan, mutta tämä epätietoisuus häiritsi melkein koko tripin ajan . Koko ajan yritän ajatella että kyse on vain sopeutumisvaiheesta, ja että kohta voin olla rauhassa. Tunnen/näen myös yhtäkkiä kuinka huone on täynnä henkiä, mutta niitä on liikaa, enkä halua ajatella niitä, vaan päästä kauemmas niistä, tässä kohtalaisesti onnistuen. Haen ystävistäni tukea, tosin en ole täysin varma kuinka monta heitä on. Tuntuu siltä kuin normaali maailma, unimaailma ja henkimaailma olisi jollain tavalla päällekkäin, ja osittain sekottuisivat toisiinsa. Tuntuu myös siltä, että voisin lähteä ruumiistani, ja valita uusia olomuotoja, mutta en uskalla mennä pidemmälle, koska pelkään että unohdan todellisen olemukseni. Tämä kuolemanpelko hallitsee trippiäni, en tiedä johtuuko tämä siitä daturan palasesta. Minulla on huonoja kokemuksia kyseisestä kasvista, koska innostuin siitä liikaa viime kesänä, ja meinasin tappaa itseni omaa tyhmyyttäni. Kasvi on hallinnut mieltäni sen jälkeen oudolla tavalla. Tämän "kirouksen" poistaminen on isoin osa juoman antamaa parantumiskokemusta. Jokin yrittää sanoa minulle että ei ole hätää, minun on pakko kestää jotta hän/se voi parantaa minut. Olo on kuin eläimellä lääkärissä joka haraa parantajaansa vastaan. näen outoja kuvia siemenen alkiosta, ja itsestäni "leikkaussalissa" neljässä osassa, vain ns. perusrakenne tallella. Jossain vaiheessa olin myös riisunut itseni ja mennyt suihkuun, jota halusin pitää todella kuumalla, koska iho tuntui niin herkältä kylmyydelle. Halusin myös tyynyn suihkuun.
Tässäpä tämä näin lyhykäisesti, ei jaksa nyt muistella enempää, ehkä myöhemmin.