Uunituore APB korvike...kokemuksia, vaikutukset?
5-EAPB
-
Skilla
- Lepakko
Re: 5-EAPB
ihan kuriositeettinä tahon kysyä että MIKS HELVETISSÄ et voinu vaikka copypastee jotain buelight, df, ym. foorumin aiheesta olevaa threadia? tai jos tästä ko. myrkystä ei oo missään kansainvälisellä,vitusti vaulttia isommalla sivulla ei oo tietoa aineesta niin milä logiikalla aattelit että täältä joku tietäis? onko mulle unohdettu mainita että Shulgin käy täällä?
Musta nää tmmöset avaukset mahtuu top 3 ärsyttvintä tapaa vaultissa. huomaan että postausten määrän perusteella et kauheen aktiivinen oo mutta jos oot rekannu jo vuosia sitten niin luulis että oot törmänny ko. ilmiöön? älä ota ittees.. ehkä puran krapulan pahaa henkeä tässä vaan mutta pointti pysyy...
Musta nää tmmöset avaukset mahtuu top 3 ärsyttvintä tapaa vaultissa. huomaan että postausten määrän perusteella et kauheen aktiivinen oo mutta jos oot rekannu jo vuosia sitten niin luulis että oot törmänny ko. ilmiöön? älä ota ittees.. ehkä puran krapulan pahaa henkeä tässä vaan mutta pointti pysyy...
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Mun mielestä tollasen uuden aineen topikki pitäis avata vasta sitten,
kun on itse ainetta vaikka testannu, tai aine on noussut selvästi muuten yleiseen suosioon,
jotta luulisi aineesta kokemuksia leviävän suht nopeasti.
Kyllä, hyvinkin turhauttavaa välillä. (Selaa topikkeja taaksepäin).
kun on itse ainetta vaikka testannu, tai aine on noussut selvästi muuten yleiseen suosioon,
jotta luulisi aineesta kokemuksia leviävän suht nopeasti.
Kyllä, hyvinkin turhauttavaa välillä. (Selaa topikkeja taaksepäin).
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
-
SadPanda
- LD50
Skilla siistisit vähän tota kirjotustyyliäs. Endinäkin esim toi diphedine ei löytyny maailnan "isoist mestoist" iv kokemuksia ja määriä.. mutta tääläpä olisi yksi "shulgin" sulle ja olen monet monet kerrat itse jakanut vaultissa tietoa mitä ei noilta sun "isomist foorumeist" ole löytynyt ja olen myös lukent itseleni tietoa mikä on monesti osottautunut täysin vääräks esim sinivalos missä jo koonki ja suuruuden vuoksi on PALJON trollaajia. Eipä ole täälä heitetty randomina lukuja ja jos itsekin olen siis ottanut jotain 10x enempi mitä df mukaan *(olen varoittanut että dose on todnäk liian iso ja vaarallinen.. niin pointtini on se että melkein luotan vaultissa yhteen pätevään kommentiin ku taas sinivalon 50 megatopicxi +trollailut. Välinpitämättömät. Ja ota siitä sitte selvää kun kaikki nicit on järestään uusia ja ei osaa lukea oikein sitä..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Joo, mun mielestä ei ole mitään väärää siinä että pistää vaulttiin tämmöisestä uudesta aineesta topikin pystyyn vaikka ei paljoa tietoa aineesta löydy. Ja useinhan se on niin että täällä vaultissa onkin joku jo ehtinyt uutuuksia kokeilemaan, ja itse henk. koht. koen paremmaksi kysellä eri aineista tietoa vaikkapa vaultista, kuin etsiä ja selailla foorumeita, ristiriitaista tietoa ym. Mutta siis toki kannattaa perusjuttuja lueskelemassa tällaisista muualtakin kuin vaultista. Paras tapa saada tietoa on selailla useita eri lähteitä ja koota ja tehdä yhteenveto näistä. en tiiä menikö nyt sivuraiteille, ei meinaan ajatukset oikeen pysy kasassaSadPanda wrote:Skilla siistisit vähän tota kirjotustyyliäs. Endinäkin esim toi diphedine ei löytyny maailnan "isoist mestoist" iv kokemuksia ja määriä.. mutta tääläpä olisi yksi "shulgin" sulle ja olen monet monet kerrat itse jakanut vaultissa tietoa mitä ei noilta sun "isomist foorumeist" ole löytynyt ja olen myös lukent itseleni tietoa mikä on monesti osottautunut täysin vääräks esim sinivalos missä jo koonki ja suuruuden vuoksi on PALJON trollaajia. Eipä ole täälä heitetty randomina lukuja ja jos itsekin olen siis ottanut jotain 10x enempi mitä df mukaan *(olen varoittanut että dose on todnäk liian iso ja vaarallinen.. niin pointtini on se että melkein luotan vaultissa yhteen pätevään kommentiin ku taas sinivalon 50 megatopicxi +trollailut. Välinpitämättömät. Ja ota siitä sitte selvää kun kaikki nicit on järestään uusia ja ei osaa lukea oikein sitä..
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Sori, ei munkaan mielestä ole väärin. Vedän sanani takaisin.
Ihmisiä voi kyl herätelläkkin vähän uusista mielenkiintosista stimuista.
Itsellä ainakin melkoinen kiinnostus ollut jo pitkään uusista stimulanteista.
Ihmisiä voi kyl herätelläkkin vähän uusista mielenkiintosista stimuista.
Itsellä ainakin melkoinen kiinnostus ollut jo pitkään uusista stimulanteista.
-
korvasieni
- Tuppisuu
Kuukausia takaperin tuli tätä testailtua. En koko reporttia viiti pastea / kääntää. Jäi mieleen, että inhottavan paljon stimulanttimaisia sivuvaikutuksia & kognitiivista häiriötä suhteessa itse miellyttäviin vaikutuksiin. Mutta kokonaisuudessaan POSITIIVINEN kokemus. Ei ehkä niin voimakas kuin 5-APB eikä lähellekään 5-MAPB:ia. Ja tosiaan tähän liittyenhän oli pari kuolintapausta, että kantsii varovasti mennä.
.: E n t h e o g e n :.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Jos tätä hommais stimulanttihommiin, meniskö pirin korvikkeena? 
-
gerotimo
- Kameleontti
Yhden illan poreiluun menee mainiosti, mutta mitään putkia, edes kevyillä annoksilla, ei kannata vetää. Laskut ovat erittäin epämiellyttävät.
Joten suosittelen harkintaa oman kyvykkyyden suhteen tai sitten pienen pussin poistoa.
Joten suosittelen harkintaa oman kyvykkyyden suhteen tai sitten pienen pussin poistoa.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
SadPanda
- LD50
Siis tääkö on stimu eikä niinkään empatogeeni? Elikä turha hommata 5-mapb korvikkeeksi! Vaikka myyvät ja vertaavat siihen. 5-mapb oli oikeastikin LÄHIMPÄNÄ mdma kaikin puolin ja ite tykkäsin jopa enämpi mitä mdma. Myös jälki olot pahemmat (sähköiskut , huimaus yms)
Elikä en vaivaudu tätä edes testaamaan.
Elikä en vaivaudu tätä edes testaamaan.
-
gerotimo
- Kameleontti
Kyllähän tämäkin serotoniinin pistää jylläämään, minkä huomaa esimerkiksi juurikin mainitsemistasi sähköiskuista (hyi saatana). Mutta sanoisin, että hieman stimuloivampaa.
Varovasti suosittelen ottamaan, jos tämän kanssa touhuaa. Itse olen tästä ja 6APB:sta aiheutuneiden laskujen takia päätynyt jättämään nämä serotoniinimömmöt väliin kokonaan. (ehkä ei mämmiä kuitenkaan aina voi vastustaa : D)
Varovasti suosittelen ottamaan, jos tämän kanssa touhuaa. Itse olen tästä ja 6APB:sta aiheutuneiden laskujen takia päätynyt jättämään nämä serotoniinimömmöt väliin kokonaan. (ehkä ei mämmiä kuitenkaan aina voi vastustaa : D)
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Onhan ne MDMA-olot ihan taivaallisia, mut itte oon ettimäs jotain enemmän pörrin tapasta..
Tietty, empatogeeneja ei voi kuurittaa samalla lailla kun dopaminergisia...
Onko täästä siis laskut NOIN KAMALAT mitä ootte täällä kirjotellu?
Tarkotan että onko jotain vakavempaa, siis ihan ÄLYTÖNTÄ masennusta, joka jatkuu kauan?
Nämähän on ihan tapauskohtasia tietenki mut noin yleisesti ottaen?
Tietty, empatogeeneja ei voi kuurittaa samalla lailla kun dopaminergisia...
Onko täästä siis laskut NOIN KAMALAT mitä ootte täällä kirjotellu?
Tarkotan että onko jotain vakavempaa, siis ihan ÄLYTÖNTÄ masennusta, joka jatkuu kauan?
Nämähän on ihan tapauskohtasia tietenki mut noin yleisesti ottaen?
-
SadPanda
- LD50
Minulla ainakin jo yhdestä illasta 5-mapb ja 5 & 6apb niin todella sairaita unia / unihalvauksia,
Ahistusta, sähköiskuja päässä, jopa MANIAA elikä kyl luin sinivalost samanlaisia oireita monilla ollut
Kesällä tuli otettua 3 iltana 5-mapb ja sanon et siihen mdpv masennuksen lisäks ei paljo halunnu elää..
Ahistusta, sähköiskuja päässä, jopa MANIAA elikä kyl luin sinivalost samanlaisia oireita monilla ollut
Kesällä tuli otettua 3 iltana 5-mapb ja sanon et siihen mdpv masennuksen lisäks ei paljo halunnu elää..
-
gerotimo
- Kameleontti
Yksi vähän raskaanpi (semiöysky) 6APB-ilta aiheutti kevyitä sähköiskuja ja itkukohtauksia, ne tosin olivat muistaakseni ihan positiivisia ja oivaltavia tavallaan.
5-EAPB:tä tuli vedettyä 0,7 kolmen päivän aikana, suurin osa ekana ja kevyesti kahtena päivänä sen jälkeen. Armottomia koko kehon läpi päähän tulevia sähköiskuja niin, että oikeesti _hieman_ kuumotti. Salamaa tuli salaman perään. Toki, aivan liian suuria määriä, mutta ei esim. puoli grammaa MDMA:ta iiihan samalle tasolle vedä vaikka hajottaa sekin.
Ei voi tehdä kovin hyvää kuupalle, joten pidättäydyn näistä kyllä ilolla.
5-EAPB:tä tuli vedettyä 0,7 kolmen päivän aikana, suurin osa ekana ja kevyesti kahtena päivänä sen jälkeen. Armottomia koko kehon läpi päähän tulevia sähköiskuja niin, että oikeesti _hieman_ kuumotti. Salamaa tuli salaman perään. Toki, aivan liian suuria määriä, mutta ei esim. puoli grammaa MDMA:ta iiihan samalle tasolle vedä vaikka hajottaa sekin.
Ei voi tehdä kovin hyvää kuupalle, joten pidättäydyn näistä kyllä ilolla.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
No joo, empä taida alkaa leikkimään näillä aineilla.
Kuukaus sitte lopettanu masislääkityksen, niin en ota kyllä mitään noin suuria riskejä.
Kuukaus sitte lopettanu masislääkityksen, niin en ota kyllä mitään noin suuria riskejä.
-
phantom
- Karvakuono
Mitä vittua?Skilla wrote:ihan kuriositeettinä tahon kysyä että MIKS HELVETISSÄ et voinu vaikka copypastee jotain buelight, df, ym. foorumin aiheesta olevaa threadia? tai jos tästä ko. myrkystä ei oo missään kansainvälisellä,vitusti vaulttia isommalla sivulla ei oo tietoa aineesta niin milä logiikalla aattelit että täältä joku tietäis? onko mulle unohdettu mainita että Shulgin käy täällä?
Mitä ärsyttvintä tällä on? Mulla on mielepiden vapaus kirjoittaa mitä mä haluan ja kaikki muutkin...se että olit aktiivisempi kun minä vaultti:ssa ei tarkoittaa vitun et päätät kenen viestit on ärsyttvintä tai ei. En ota itteeni pienist enkä välttämät isommistakaan jutuist, enkä tärise turhia...ihmiset on erilaisia ja krapula on erilainen ihmisestä riippuen...koita ensin puraa paha krapulan henkeä ja sit kirjoittaa sun pointti
-
phantom
- Karvakuono
Kysyin 5-eapb legal highs kaupassa "uk skunkworks" Lontoossa kun olin reissulla tässä vielä ennen joulua, kaveri sanoi että stimuloivampaa enemmän, rento kohtalainen psykedeli..niin se jää ostamatta kun enemmän kiinnosti bk-2-cb tapasta...kaikille ostajille tämmöstä kaupan päälle! 
-
^Gangsteri^
- Apteekki
MDMA on ollut ainoa mikä ei toimi SSRI:n kans. Silokit ja AMT ja muut tollaset serotoniiniin vaikuttavat kuten DXM on toiminu (DXM jopa "vaarallisen hyvin"). Toimiikohan tämä SSRI:n kans? Cipralex 15mg.
Riskinsähän tollasella on aina, mutta esim. kun luin monesta paikasta että moni on ottanut AMT:tä juuri Cipran kans
niin uskalsin sit ittekki kokeilla. Lähinnä kuitenkin melko varovaisesti ja vastuullisesti aloittaen.
Ja en kaipaa tähän nyt niitä:
"Älä ota kun oot tarkotuksella sillä lääkityksellä" blaa blaa.
Riskinsähän tollasella on aina, mutta esim. kun luin monesta paikasta että moni on ottanut AMT:tä juuri Cipran kans
niin uskalsin sit ittekki kokeilla. Lähinnä kuitenkin melko varovaisesti ja vastuullisesti aloittaen.
Ja en kaipaa tähän nyt niitä:
"Älä ota kun oot tarkotuksella sillä lääkityksellä" blaa blaa.
-
SadPanda
- LD50
No mä en usko että toimii mitenkään ku tää nyt keskittyy siihen serotoniinin..
Sinivalon mukaan suuri riski serotoniinisyndroomaan. Niinku imo. Mikään ei ainakaan samallailla
toimi jos on ssri lääkitys ja ku kuitenki pointti on et ne menee tukkoo ja en nää edes järkee miks
ottaa riski kun nenei sieltä pääse rushaamaan ko sul on ssri päällä. Turhaa riskeeraat henkesi !!!!
Edit: Amt kuitenkaan ei vapauta sitä samallalailla ku nää mdma, 5apb, 6apb, 5mapb, ja kaikki 5-it ymz..
Sinivalon mukaan suuri riski serotoniinisyndroomaan. Niinku imo. Mikään ei ainakaan samallailla
toimi jos on ssri lääkitys ja ku kuitenki pointti on et ne menee tukkoo ja en nää edes järkee miks
ottaa riski kun nenei sieltä pääse rushaamaan ko sul on ssri päällä. Turhaa riskeeraat henkesi !!!!
Edit: Amt kuitenkaan ei vapauta sitä samallalailla ku nää mdma, 5apb, 6apb, 5mapb, ja kaikki 5-it ymz..
-
Illuusio
Ei ole muuten järkevää dexminkään otto. Olen ollut todistamassa suhteellisen huolestuttavaa psykoottista käyttäytymistä henkilöllä, jolla juuri sama lääkitys kuin sinulla. Ja hänen annoksensa oli vielä jotain 150mg. Häneen ei saatu pariin tuntiin puhumalla kontaktia. Psykoosi oli hänen omien sanojensa mukaan erittäin lähellä. Tiedä sitten, että onko yksilöllistä, enkä haluaisi moralisoida, mutta onhan siinä ihan oikeastikkin riskinsä.^Gangsteri^ wrote: Silokit ja AMT ja muut tollaset serotoniiniin vaikuttavat kuten DXM on toiminu (DXM jopa "vaarallisen hyvin"). Toimiikohan tämä SSRI:n kans? Cipralex 15mg.
Wikipaste: " Dekstrometorfaania sisältäviä lääkkeitä ei tule missään tapauksessa käyttää jos viimeisen kahden viikon aikana on käytetty MAO-estäjiä [4] tai SSRI-lääkkeitä.[5] "
Huom, lääkekäytössähän dexmi on niin paljon pienempi kuin päihdekäytössä, ja silti sanotaan ettei " Missään tapauksessa " saisi käyttää, ja puhutaan LÄÄKEKÄYTÖSTÄ. Vedän tästä omat johtopäätökset, ettei ole täysin järkevää, tervettä ja/tai kannattavaa ottaa dexmiä päihtyäkseen.
Se että olet siitä selvinnyt ilman ongelmia dexmeilyn jälkeen, ei tarkoita sitä, että selviäsisit seuraavalla kerralla samalla tavalla.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Juuri tuon reaktion vuoksi olenkin suurimmalla DXM.-tripilläni joutunut sairaalaan, koska koko maailmaan ei ollut enää kontaktia. En tuolloin tiennyt riskistä, vaan luulin sen pelkästään koskevan MAOI-lääkkeitä. Ihmettelinkin tuolloin kerran kun kaverillani ei pieni annos toiminut (1 pieni pullo), ja itse olin totaalisen kujalla siitä.
Mutta se siitä DXM jutusta. Nykyään tiedän paremmin ja kiitän luojaani että olen selvinnyt ilmeisesti vaurioitta.
aMT:n kanssa olin tosi varovainen ja kaikki sujui ihan hyvin. Noissa piilee älytön riski, ja joo:
EN LÄHDE KOKEILEMAAN.
Kiitos vastauksistanne!
Mutta se siitä DXM jutusta. Nykyään tiedän paremmin ja kiitän luojaani että olen selvinnyt ilmeisesti vaurioitta.
aMT:n kanssa olin tosi varovainen ja kaikki sujui ihan hyvin. Noissa piilee älytön riski, ja joo:
EN LÄHDE KOKEILEMAAN.
Kiitos vastauksistanne!
-
Team-aita
- Karvakuono
Ihan jees kamista, mutta hampaiden narskuttelua ja leukakipua paljon enemmän kuin madamissa tai muissa apb-sarjalaisissa. Oma dose oli suht iso 170mg ja kyllä siinä tuli jo jonkiasteinen serotoniinishokki. Pyörrytti sairaasti nousuissa ja hieman oksetti ja olin monessa paikassa samaan aikaan jne...
Varovasti...
Varovasti...
-
container
- Karvakuono
Olisi tänään kokaiinin kanssa tarkoitus vetää tätä, onko turvallista? Pienin annoksin toki.. Entä jos sotkee alkoholia vielä joukkoon aiheutuuko ongelmia :p kiitos