Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3673
Joined: 2006-11-18 17:16

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by mauseri »

Drawsku wrote:Mitenkäs on mimosan säilyvyyden laita? Olen nyt 2 kertaa nauttinut (ensin 8g ja sitten 10g annoksilla), mutta edes tuo 10g ei tuntunut vaikuttavan aivan niin lujaa kuin muiden trippiraportit ovat antaneet ymmärtää. Meininki jäi visuaaliselta puolelta lähinnä siihen, että näin välillä melko häilyviä kuvia silmät suljettuina.

Olen säilyttänyt mimosajauhetta ilmatiivissä pussissa, pimeässä ja huoneen lämmössä. Olen lukenut että valmiita keitoksia kehotetaan säilyttämään jäädytettynä pakastimessa, mutta mitenkäs on tämän jauheen laita?
Olisi suunnitteilla keitellä tällä viikolla uudet sopat, mutta epäröin että uskallanko nostaa annosta esim. 15 grammaan huoletta jos jauheesta olisikin hävinnyt tehoa.
ei kannata odottaa samoja vaikutuksia, kuin muiden raporteissa on.. ihmiset ovat erillaisia.
oon 3 kertaa ottanut huascaa ja kerran se vaan on näyttänyt mulle todelliset (kasvonsa). oman trippini visuaalista puolta en nyt muista, mutta silmät kun laitto kiinni, niin kyllä oli kuvia/värejä/kuvioita/kieputusta/KAIKKEA :D .. ja tuntu ku ois leijunut.. se matka oli kyllä jotain uskomattoman hienoa.

en usko että jauheestasi on tehoja hävinnyt.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
frapathea

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by frapathea »

Kalavale wrote:
frapathea wrote:
Kalastaja wrote: Ei vittu frapa oikeesti. Kelaa nyt vähän ja lopeta toi urpo nistaaminen ennen ku se on liian myöhästä. Sun automaattinen oletusreaktio on heittää 2C-E:tä hihaan.....
Tuski se o teizin asia moralisoida mua siitä. Ja mikä nistaamine? Mä oon tänä vuonna polttanu yhet paukut ja juonu energiajuomia. Kauheet nistaamista.

Onks siinä jotain väärää et mua viehättää se välitön toimiminen, se on vitun huikee fiilis imo ku ihan BAM yhtäkkiä tiäx kaikki muuttuu. Kyllä mä tota aikoisin myös muilla tavoin nauttia. Voit tunkea ne moralisointis sinne mihin on toisiks parasta tunkee myös huumeet.
Oi sä oot niin vahva, oikeen vapautettu ihminen, virroista vedetty ja viaton. Lännen nainen preerian laidalla... Vai vai.
Ynnynnyy joo mite vaa. 8,(
Anonyymi

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Anonyymi »

dredi wrote:Miksi ihmeessä haluaisit heittää 2CE:tä hihaan? :roll:
Koska se tuntuu äärimmäisen äärimmäisen höpölle? Done, eikä ollut loppupelissä mitenkään erikoista. En suosittele.
frapathea

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by frapathea »

Anonyymi wrote:
dredi wrote:Miksi ihmeessä haluaisit heittää 2CE:tä hihaan? :roll:
Koska se tuntuu äärimmäisen äärimmäisen höpölle? Done, eikä ollut loppupelissä mitenkään erikoista. En suosittele.
Miks vetää sitä nenään, vatsaan, perseeseen? Koska se on huume ja siit menee vitun sekasin!!! Tiättex
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: 2008-11-07 00:33
Location: hyperspace

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by dredi »

Se on psykedeeli, ja psykedeelejä tulee kunnioittaa, eikä ajatella niitä "huumeina".

Joo, itse joskus heitin 2CI:tä hihaan, DPT:tä tuli kokeiltua IV:nä myös, enkä kyllä suosittele tätä annostelutapaa psykedeeleille. Se odottelu kun vaikutukset alkavat nousemaan pikkuhiljaa rakentaa hyvin suuren osan tripin vaikutuksista. Kun trippi alkaa yhtäkkiä siihen ei ehdi valmistautua ja se jotenkin latistaa vaikutuksia. Siitä häviää se hohto, ja aineesta tulee vain pelkkä kemikaali jota työnnetään elimistöön...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
frapathea

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by frapathea »

dredi wrote:Se on psykedeeli, ja psykedeelejä tulee kunnioittaa, eikä ajatella niitä "huumeina".

Joo, itse joskus heitin 2CI:tä hihaan, DPT:tä tuli kokeiltua IV:nä myös, enkä kyllä suosittele tätä annostelutapaa psykedeeleille. Se odottelu kun vaikutukset alkavat nousemaan pikkuhiljaa rakentaa hyvin suuren osan tripin vaikutuksista. Kun trippi alkaa yhtäkkiä siihen ei ehdi valmistautua ja se jotenkin latistaa vaikutuksia. Siitä häviää se hohto, ja aineesta tulee vain pelkkä kemikaali jota työnnetään elimistöön...
Eiks ne tontut sit tuu kertomaan jos tekee väärin? ;)
User avatar
CharlieBigPpotato
Kameleontti
Posts: 692
Joined: 2006-02-20 10:53

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by CharlieBigPpotato »

Ainoa ongelma psykedeelien kanssa ollut kun IM pistin 2C-B:tä annoksella 250mg, joutui 5ml ruiskuun laittamaan tavallisen 2ml:n sijaan, ja kuumentamaan injektioveden että kaikki kiteet liukenivat.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
scoff
Psykonautti
Posts: 133
Joined: 2008-08-20 21:47

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by scoff »

Mitenkäs on LSA:n säilyvyyden laita? Minulla on n. 40 HBWR:n siementä ja ajattelin, että säilöisin erotellut LSA:t gelatiinikapseleihin käyttöä helpottamaan.

Erotteluprosessini:
http://users.lycaeum.org/~sputnik/Misc/kitchen.html wrote: Lysergic Acid amides can be extracted from Baby Hawaiian Wood Rose seeds or Morning Glory seeds. To my knowledge, the LSA content in BHWR seeds is of a ratio of 10/1 to Morning Glory seeds. This ratio does not pertain to weight, but means that 10 Morning Glory seeds equals 1 BHWR seed in LA-111 content. The seeds are ground and soaked in a non-polar solvent (500 ml) for 20 minutes. The solution is filtered and the solvent is discarded. The seed mush is evaporated fully and then soaked in one of the above mentioned alcohols for 3 days. The solution is filtered and the alcohol is evaporated. What is left is put into gelatin capsules.
User avatar
Flood
Lepakko
Posts: 164
Joined: 2010-02-12 16:43

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Flood »

Hmm.. tuosa aikaisemminkin oli juttua 2c-e:n säilymisestä alkoholiin liuotettuna, mutta minkäänlaista ratkaisua asiaan ei tullut.

Eli mulla ois tossa nyt 500mg tavaraa, ja ajattelin että kehtaako koko määrän sekoittaa esimerkiksi kahteen desiin 40% viinaa?
Silloinhan liuos olisi 2,5 mg/ml...
Mutta sitten se suuri kysymys, että mitenkä se siellä alkoholissa säilyy?
Jauheena oikein säilytettynä säilyy vissiin vaikka maailman tappiin saakka, mutta haitaako tuo liuottaminen jotain?
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
User avatar
Gartargor
Psykonautti
Posts: 148
Joined: 2008-07-03 03:51

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Gartargor »

jossei paljoa valoa saa niin pitäisi säilyä, itsellä säilynyt 2c-i hyvin pitkiäkin aikoja tislattuun veteen liotettuna.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
User avatar
Flood
Lepakko
Posts: 164
Joined: 2010-02-12 16:43

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Flood »

Hyvä juttu..
Pakkaseen ajattelin liuksen laittaa.
Ei ainakaan pääse jäätymään, jos se nyt mitään vaikuttaa...

Pikkasen meinaan helpompi mittailla liuoksesta ku jollain romulla vaa'alla tai silmäpalloilemalla...
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
User avatar
horna
Kameleontti
Posts: 847
Joined: 2009-05-28 17:42
Location: Halinallemaa

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by horna »

Flood wrote:Hyvä juttu..
Pakkaseen ajattelin liuksen laittaa.
Ei ainakaan pääse jäätymään, jos se nyt mitään vaikuttaa...

Pikkasen meinaan helpompi mittailla liuoksesta ku jollain romulla vaa'alla tai silmäpalloilemalla...
Kannattaa muuten käyttää mahdollisimman väkevää alkoholia.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
User avatar
horna
Kameleontti
Posts: 847
Joined: 2009-05-28 17:42
Location: Halinallemaa

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by horna »

Olisko mahdoillista saada tästä aiheesta vaikka sticky tänne psykedeeli osastolle. Siihen voisi koota yhteen paikkaan tryptien, fenyjen, hapon, sienien, siementen yms. säilyvyyteen ja varastointiin liittyvät tiedot.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
hörhö
Psykonautti
Posts: 96
Joined: 2011-06-25 18:21
Location: Kuopion seutu

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by hörhö »

25c-nbome ei näemmä säily vesiliuoksessa hyvin.Oli mulla viikon verran jääkaapissa valolta suojattuna niin oli menettänyt puolet tehoistaan.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
User avatar
Neste
OD
Posts: 1057
Joined: 2010-07-03 13:41
Location: Tutkan alla

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Neste »

Touchet taisi kirjoitella jossain 2C-NBOMe threadissa että ne nostavat tolet melko pitkäksi aikaa. Voisiko kyse olla ihan siitä?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
User avatar
Touchet
Moderator
Posts: 1711
Joined: 2007-05-18 13:45

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Touchet »

Neste wrote:Touchet taisi kirjoitella jossain 2C-NBOMe threadissa että ne nostavat tolet melko pitkäksi aikaa. Voisiko kyse olla ihan siitä?
Nope. Ehkä mieleesi tuli tämä postaukseni? Kyllä viikon tauko riittää laskemaan toleranssit psykedeelille kuin psykedeelille.
hörhö wrote:25c-nbome ei näemmä säily vesiliuoksessa hyvin.Oli mulla viikon verran jääkaapissa valolta suojattuna niin oli menettänyt puolet tehoistaan.
Muut eivät ole raportoineet vastaavaa ja molekyylirakenne on periaatteessa hyvin vakaa, joten olettaisin vian löytyvän muista tekijöistä.

Mikä nyt välittömästi tulee mieleen, on se, että et välttämättä käyttänyt tislattua/ionipuhdistettua vettä, vaan otit suoraan kraanasta, jolloin vesijohtoveden epäpuhtaudet saivat aineen hajoamaan. Saattaa myös olla, että 2C-C-NBOMe on liuennut huonosti ja siten sakkaantunut pohjalle tai olet doussannut ensimmäisellä kerralla pinnalle lillumaan jääneet molekyylit. Ravistele uudelleen.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
User avatar
Neste
OD
Posts: 1057
Joined: 2010-07-03 13:41
Location: Tutkan alla

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Neste »

Touchet wrote:Nope. Ehkä mieleesi tuli tämä postaukseni? Kyllä viikon tauko riittää laskemaan toleranssit psykedeelille kuin psykedeelille.
Joo.. varmaankin. Taas näkee ettei pitäisi möläyttää mitään ennen kuin on jaksanut tarkastaa asian :doh:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
sadsad
Karvakuono
Posts: 30
Joined: 2012-02-28 18:48

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by sadsad »

Tosi vanhoja noi postaukset joihin omani edes etäisesti liittyy, mutta postaanpa kuitenkin.

Puhdasta 2C-B:eetä saa liuotettua ainakin hcl-muodossa 5g per 50ml 40% alkoholiin, eli pieneen pulloon Absolut vodkaa.
Inside every cynical person, there is a disappointed idealist. - George Carlin
hörhö
Psykonautti
Posts: 96
Joined: 2011-06-25 18:21
Location: Kuopion seutu

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by hörhö »

Touchet wrote:
Neste wrote:Touchet taisi kirjoitella jossain 2C-NBOMe threadissa että ne nostavat tolet melko pitkäksi aikaa. Voisiko kyse olla ihan siitä?
Nope. Ehkä mieleesi tuli tämä postaukseni? Kyllä viikon tauko riittää laskemaan toleranssit psykedeelille kuin psykedeelille.
hörhö wrote:25c-nbome ei näemmä säily vesiliuoksessa hyvin.Oli mulla viikon verran jääkaapissa valolta suojattuna niin oli menettänyt puolet tehoistaan.
Muut eivät ole raportoineet vastaavaa ja molekyylirakenne on periaatteessa hyvin vakaa, joten olettaisin vian löytyvän muista tekijöistä.

Mikä nyt välittömästi tulee mieleen, on se, että et välttämättä käyttänyt tislattua/ionipuhdistettua vettä, vaan otit suoraan kraanasta, jolloin vesijohtoveden epäpuhtaudet saivat aineen hajoamaan. Saattaa myös olla, että 2C-C-NBOMe on liuennut huonosti ja siten sakkaantunut pohjalle tai olet doussannut ensimmäisellä kerralla pinnalle lillumaan jääneet molekyylit. Ravistele uudelleen.
No siis joo oikeassa olette kraanavettähän tuolloin meni kun ei ollut saatavilla muutakaan ja tuo on hyvinkin todennäköistä että eivät olleet liuenneet kunnolla ei oikein veteen liukene ihan heti mut tuli vähä myöhässä postattua kun ei muistanu kattoa ketjua.Kokeilin 80% viinaan liuottaa sihen liukeni hyvin ja tehot säilyi mutta sitä ei nenään viittiny edes yrittää vaikka laimeintaiski ja kielen alta toimii huonommi
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
User avatar
Personaes
OD
Posts: 1916
Joined: 2013-05-25 19:26

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Personaes »

dredi wrote:Se on psykedeeli, ja psykedeelejä tulee kunnioittaa, eikä ajatella niitä "huumeina".

Joo, itse joskus heitin 2CI:tä hihaan.
Täällä oli pari HC-nistiä jotka veteli 2C-E:tä hihaan sellaisia "kevyitä" 50mg annoksia...
Uskomattomia kavereita, kun itellä oraalisesti 30mg oli jo aika nasevaa menoa.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: 2008-10-01 19:41
Location: 130

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Velho »

Mulla on tossa 25i-nBOMea johonkin litkuun sekotettuna veikkaisin suolaliuosta tai tislattuavettä ellei peräti jotai alkoholi pohjaista isopropanoli,etanolo jne mut tuntuu hyvin säilyvän kunhan pitää valolta suojattuna ja korkin kiinni :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Pen
OD
Posts: 1290
Joined: 2012-06-19 14:26
Location: Tampere

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Pen »

^ Oiskohan huomattavaa eroa jos heittäs vielä jääkaappiin litkut?

Kyllä noi useita kuukausia ellei vuosia tosiaan säilyy ihan hyvänä jos on tippapullos joka kii ja pimeessä huoneenlämmössä.
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: 2008-10-01 19:41
Location: 130

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Velho »

Pen wrote:^ Oiskohan huomattavaa eroa jos heittäs vielä jääkaappiin litkut?

Kyllä noi useita kuukausia ellei vuosia tosiaan säilyy ihan hyvänä jos on tippapullos joka kii ja pimeessä huoneenlämmössä.

Joo tätä itekki pohtinu mut oon kelannu et jos se pakastimee työntäs ni menisköhä se piloille jotenki? :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Pen
OD
Posts: 1290
Joined: 2012-06-19 14:26
Location: Tampere

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by Pen »

Pakkaseen en laittais, jääkaappii ehk.

Mut säilyyy se monta kuukautta iha huoneelämmös pimeessä.
User avatar
xeemelio
Karvakuono
Posts: 27
Joined: 2014-07-08 16:32
Location: kuikkapanta

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by xeemelio »

Ruoasta ainakin katoaa ravintoaineita jos pakastaa, KUULEMMA...

LSD:tä säilyttänyt yhtä lappua n. puoli vuotta jääkaapissa foliossa ja oli toiminut hyvin(vahva lappu) kahdelle jannulle jaettuna.
User avatar
eNZYMe
OD
Posts: 1024
Joined: 2008-03-26 06:42

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by eNZYMe »

xeemelio wrote:Ruoasta ainakin katoaa ravintoaineita jos pakastaa, KUULEMMA...

LSD:tä säilyttänyt yhtä lappua n. puoli vuotta jääkaapissa foliossa ja oli toiminut hyvin(vahva lappu) kahdelle jannulle jaettuna.
Eikä katoa. Auttaa ravinteita säilymään ja estää haitallisten mikorobien kasvua.
DarkPath
Psykonautti
Posts: 54
Joined: 2014-01-04 02:47
Location: Beyond the universe

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by DarkPath »

Velho wrote:Mulla on tossa 25i-nBOMea johonkin litkuun sekotettuna veikkaisin suolaliuosta tai tislattuavettä ellei peräti jotai alkoholi pohjaista isopropanoli,etanolo jne mut tuntuu hyvin säilyvän kunhan pitää valolta suojattuna ja korkin kiinni :up:
Mulla samaa, mutta lapulla. Viimekesänä vuosi sitten laitoin tunniksi naamaan. Säilytin kirjekuoressa sellaisenaan ilman folioa kaapinperällä. Nappasin saman käytetyn lapun uudestaan tässä joku aika sitten tänäkesänä ientä vasten. Toimi ja potki kivasti edelleen. :D
User avatar
lordshiva
Karvakuono
Posts: 49
Joined: 2011-05-23 17:08

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by lordshiva »

Oye amigos..!i Mites ihan perinteiset cubensikset? Mulla ollut nyt yli puoli vuotta ihan gripissä valolta suojattuna. Ei nyt lähiaikoina ainakaan ole tarkoitus noita lisää syödä, ehkä sit kun ulkona lämpimämpää. Kantsiiko heittää esim pakkaseen tai jotenkin muuttaa säilytysmenetelmää?
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3911
Joined: 2009-07-10 10:38

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by King Ink »

lordshiva wrote:Oye amigos..!i Mites ihan perinteiset cubensikset? Mulla ollut nyt yli puoli vuotta ihan gripissä valolta suojattuna. Ei nyt lähiaikoina ainakaan ole tarkoitus noita lisää syödä, ehkä sit kun ulkona lämpimämpää. Kantsiiko heittää esim pakkaseen tai jotenkin muuttaa säilytysmenetelmää?
Söin varmaan 2-3 vuotta vanhoja Cubensiksia jotka oli ihan minigripissä vaan, valolta suojassa huoneenlämmössä, toimi 0,5g just niin hyvin kun odotinkin sen toimivan näin herkkään päähän. En tiedä asiasta, mut ite pitäsin riskinä olojen muuttumista enemmän kuin sitä, et viel jonkun aikaa on huoneenlämmössä pussukassa.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6177
Joined: 2005-09-22 01:40

Re: Psykedeelisten aineiden säilyvyys ja liukeneminen

Post by tRip »

Gartargor wrote:jossei paljoa valoa saa niin pitäisi säilyä, itsellä säilynyt 2c-i hyvin pitkiäkin aikoja tislattuun veteen liotettuna.
Jep. 2C-chemit kyl vedessäkin säilyy viileässä hyvinkin pitkään. Voihan sekaan vähän alkoholia heittää ni ainakin säilyy.

Jauheena ilmatiiviys & valolta suojattuna on i m o keskeisimmät säilyvyyden kannalta.
Keep it unreal.
Post Reply