hapoissa linnanmäellä ym munkitusta

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
heihoi
Lepakko

hapoissa linnanmäellä ym munkitusta

Post by heihoi »

Juuh eli tää trippi oli joskus 2012 kesällä, ja ei oo ikinä ollu näi hyvää tuuria matkassa :D otettiin laput, en enää muista mitä mut ei hirveen vahvoja, mut kyl kuiteski päris iha jees. Noh, hilluttiin sitte stadissa ja vastaan tuli kaveri kuka oli ollu lintsillä, ja se anto mulle ja kaverille sen vanhan rannekkeen,ku se oli ollu sen verta löysällä sen kädessä että sen sai irti. Riemastuttiin tästä tietty niin paljon et lähettiin melkeen juoksemaan sinne, ja parkkipaikalla huomattiin, että siellä maassa oli rannekkeita mitkä ihmiset oli repiny pois ku ne oli lähteny pois sieltä. Ja niitä oli useampi ku oltiin lähellä sulkemisaikaa.
Saatiin sitten idea että noukitaan niitä rannekkeita, ostetaan linnanmäeltä tikkari, ja sen avulla liimataan ne rannekkeet meijän käsiin ku tikkarit tulee niin tahmeeks et toimii ihan liimana :DDDD Ekaks kelattii et iha läpällä vaan mut sit se oikeesti onnistu :D tässä siis vinkki kaikille ketkä haluu pummilla huvipuistoon xDD
Linnanmäellä mentiin sitte vuoristorataan ainaski, en iha muista missä laitteissa käytiin ku täst on jo pari vuotta aikaa mut ainaki vuoristoradassa. Oli todella päräyttävää, mut yllätyksenä tuli et laitteet ei tuntunu yhtä hurjilta ku selvinpäin, koska olin ajatellut et efekti ois lähinnä päinvastanen.
Häröiltiin hetki lintsillä, ja sit lähettiii seikkailee, ja sit huomasin että mun tupakat oli loppu, ja aloin miettimään että mistähän sais lisää. Vähän matkaa ku käveltiin ni näin maassa askin. Sit ihan huviksee päätin kattoa, että oisko siellä sisällä jotain, ja hitto olihan siellä melkee puol askia :D ja tää on eka kerta ku oon löytäny röökiä..

Sitte taas häröiltii hetki ja päätettii hypätä raitiovaunuun ja sillä keskustaan. Sitte raitiovaunussa

meillä nyt oli perus happosta läppää kunnes viereisel penkkirivistöl joku vanhempi mies liittyy keskusteluun ja heittää jotain että "EI MEIJÄ VANHEMPIEN TYYPPIENKÄÄ ELÄMÄ MITÄÄ TYLSÄÄ OLE, LAITA KÄSI ALLE!!" hämmennyttiim tästä.aika paljon, ja mun kaveri ojentaa kätensä ja sitte hänen ilmeensä vaan kirkastuu ihan hyper eeppisesti. Sitte tää näyttää mulle että se mies anto sille ihan himmeen kokosen nupun budia :DDD

Tässä vaiheessa alettii jo oikeesti kelaa et mitähä vittua täällä tapahtuu ja noustaa ratikasta ja vaa iha hysteerisesti fiilistellää et mite päästii pummilla linnanmäelle ja löydettii röökiä ja vielä noi budit joltai randomilta, ja sitte mun kaveri samal hetkellä alkaa vaa huutamaan että "JA MÄ LÖYSIN 20 EUROO!!!!" ja nappaa 20e setelin maasta :DD

Sitte oltii ihan sekasin tästä kaikesta ja häröiltii loppuilta pitkin helsinkiä :D sit ne röökit loppu aika nopeesti ja löysin viel myöhemmi kolme röökiä lisää maasta :DD

Tää keissi on yliluonnollisint mitä mulle on koskaa tapahtunu. Tää kaikki tapahtu jonku iha muutaman tunnin sisällä :D
heihoi
Lepakko

Re: hapoissa linnanmäellä ym munkitusta

Post by heihoi »

Ja oli pakko jakaa tää ku toi oli niin eeppistä.. et tiivistettynä päästiin ilmaseks lintsille, löydettii röökiä, saatiin random äijältä melkee gramma budia ja sitte vielä löydettii maasta 20e :D En vieläkää oikeesti kässää et miten tää voi olla mahollista..et olikohan hapol jotai osuutta et jos oli nii hyvä flow et asiat vaa menee tollee.. jos yliluonnollisee haluu uskoa xD
ja sori tuplapostaus mut mul ei oo tietsikkaa vaa pelkkä kännykkä ja viestien muokkaamine on lähes mahdotonta näil neulankärjen kokosil kirjaimil ja toi kirjotuskohta ei ikin mee siihe mihi haluis -.-
Hoomie
Karvakuono

Post by Hoomie »

Aika siistiltä päivältä/illalta kuulostaa ! Ite oon aina miettiny et haluun huvipuistoon hapoissa :D Mut ei oo tullu tilannetta vastaan viel et sais jonkun frendinkin suostuteltua mukaan, ja sit mietin vähän et miten sitä pärjäis siellä ihmisten seassa normaalisti, vaikka eihän sitä kauheen isoa annosta kannata varmaan ottaa jos haluu just johonkin yleisille paikoille mennä.

Jos mulle kävis noin hyvä tuuri niin koittaisin kyllä varmaan herättää itteni jotenkin, kunnes olisin vakuuttunut et oon oikeesi hereillä, hah.
We can't stop here, this is bat country!
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

Joo oli kyl aika hullu fiilis :D ja joo ei ehk kovin isoo annost mut kyl must voi ottaa iha normi dosen minkä ontottunu ottaa ku huvipuistot on nii lapsekkait ja leikkisii mestoi ni ei mua ahistanu vaik oliki paljo ihmisii :)
Hoomie
Karvakuono

Post by Hoomie »

Niin se on kyl totta, et siellä on aina hyvä fiilis ympärillä, ihmiset ilosii, lapset nauraa leikkii riehuu jne, et varmaan tarttuis siihen omaan trippiinkin se ilosuus. Miten sitä voi olla pahoissa ajatuksissa sellasessa ilmapiiris :)

Rakettiin haluun kyllä mennä sit, vaikka voihan se pelottavalta siinä alhaalla katsoessa sit näyttääkin, kun kattoo että siinä on kyllä varmasti korkein asia mitä ikimaailmassa oon nähny :D Kun normaalit talotkin näyttää valtavilta hapoissa kun alhaalta tuijottelee
We can't stop here, this is bat country!