Saatiin sitten idea että noukitaan niitä rannekkeita, ostetaan linnanmäeltä tikkari, ja sen avulla liimataan ne rannekkeet meijän käsiin ku tikkarit tulee niin tahmeeks et toimii ihan liimana
Linnanmäellä mentiin sitte vuoristorataan ainaski, en iha muista missä laitteissa käytiin ku täst on jo pari vuotta aikaa mut ainaki vuoristoradassa. Oli todella päräyttävää, mut yllätyksenä tuli et laitteet ei tuntunu yhtä hurjilta ku selvinpäin, koska olin ajatellut et efekti ois lähinnä päinvastanen.
Häröiltiin hetki lintsillä, ja sit lähettiii seikkailee, ja sit huomasin että mun tupakat oli loppu, ja aloin miettimään että mistähän sais lisää. Vähän matkaa ku käveltiin ni näin maassa askin. Sit ihan huviksee päätin kattoa, että oisko siellä sisällä jotain, ja hitto olihan siellä melkee puol askia
Sitte taas häröiltii hetki ja päätettii hypätä raitiovaunuun ja sillä keskustaan. Sitte raitiovaunussa
meillä nyt oli perus happosta läppää kunnes viereisel penkkirivistöl joku vanhempi mies liittyy keskusteluun ja heittää jotain että "EI MEIJÄ VANHEMPIEN TYYPPIENKÄÄ ELÄMÄ MITÄÄ TYLSÄÄ OLE, LAITA KÄSI ALLE!!" hämmennyttiim tästä.aika paljon, ja mun kaveri ojentaa kätensä ja sitte hänen ilmeensä vaan kirkastuu ihan hyper eeppisesti. Sitte tää näyttää mulle että se mies anto sille ihan himmeen kokosen nupun budia
Tässä vaiheessa alettii jo oikeesti kelaa et mitähä vittua täällä tapahtuu ja noustaa ratikasta ja vaa iha hysteerisesti fiilistellää et mite päästii pummilla linnanmäelle ja löydettii röökiä ja vielä noi budit joltai randomilta, ja sitte mun kaveri samal hetkellä alkaa vaa huutamaan että "JA MÄ LÖYSIN 20 EUROO!!!!" ja nappaa 20e setelin maasta
Sitte oltii ihan sekasin tästä kaikesta ja häröiltii loppuilta pitkin helsinkiä
Tää keissi on yliluonnollisint mitä mulle on koskaa tapahtunu. Tää kaikki tapahtu jonku iha muutaman tunnin sisällä