puhallus wrote: ↑Sun 17 Oct 2021, 07:04
Sellaset 45 mg [väitetty] yhteensä eli käytännössä … varmaan selkeesti vähemmän. Ei itse testattu, kaveri väitti tunnistavansa ja kuvaili dosea suureksi.
Varmaankin oli vähemmän sun kuvailun perusteella. Ite saan luotettavalta lähteeltä tätä ja 30mg on itselle jo aika psykedeelinen, että paikat hengittää ja tapettien kuviot liikkuu ja vääntyilee selkeesti. Otan koko annoksen aina oraalisesti.
Oon joskus ottanut ton noin 45mg ja siinä kyllä alkaa olemaan jo aika täyttä psykedeliaa, vaikkakin ei niin syviä ajatuskulkuja ku vaikka hapoissa. Tykkään tän kanssa kombottaa ketamiinia, ja sillon on kyllä sängyn pohjalla ihastelemassa miten musiikki herää henkiin ja CEVt on tosi mahtavia sekä super värikkäitä
Joskus otin tätä n. 40mg ja DXM 1200mg (ajatus ottaa 2cb tuli DXM nousuissa ). Täysi egokuolema ja takasin tullessa kaikki ikävät DXM laskuvaikutukset yhdistettynä 2cb niin olin aika paniikissa kun universumi oli ihan hajalla
Oli aika rankka kokemus vaikka on kokemusta niin DMTstä kuin monista dissoista ja psykedeeleistä. Opetus itselle oli että aina pitää olla nöyrä ja kunnioittaa aineita mitä vetää
Aivan mahtava aine, otin joskus 2 kpl "miffy"-nimisiä puputabletteja, sisältivät 15-20mg per nappi. Oli aivan loistava kokemus. Todellisuus muttui sarjakuvaksi ja kaikki näytti värikkäältä ja kauniilta, ei ahdistusta niin kuin, sienien kohdalla. Värit kukoisti ja olo oli todella nautinnollinen, harmi nykyistä ainetta vaikea saada nykyään... Paljon pehmeämpi ja rennompi, kuin 2-C-E... vasokonstriktio oli läsnä tämän kanssa, anteeksi offtopic. Suosittellen kaikille tätä, jos ei LSD nappaa... Rentoa menoa, kuin mämmi visuaaleilla!
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...