Metamfetamiinikristallikokemukseni

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
dazzyflipper
Psykonautti

Metamfetamiinikristallikokemukseni

Post by dazzyflipper »

Ilta alkoi polttamalla hyvää indicaa itsekseni kesäiltana kotini lähellä olevalla pellolla. Muutamaa tuntia myöhemmin ystäväni tuli autolla hakemaan. Hän ajoi minut ja kolmannen sankarimme mökille. Lähellä puoliväliä minulta kysyttiin tekisikö mieli kristallimetaa. Aluksi olin epävarma, mutta kun he kertoivat minulle, että he olivat molemmat mukana hommassa ja kertoivat hyvistä kokemuksista, suostuin. Noin klo 23.45. kaverini otti pienen laukkunsa ja näytti pussin, jossa oli täysin kirkasta kristallia. Tämä ghettojen timantti säkenöi mökkimme rustiikkisessa maalaismiljöössä, tuoden urbaanin viban keskelle metsää. Se oli todella kaunista katseltavaa. Tuli aivan törkeän jännittynyt ja innostunut olo, kun viimein sai tätä herkkua käsiinsä... Noh, onhan tällä oma "kulttimaine". Kaverini antoi pienen määrän kristallia ja aloimme polttaa "cbd-piipusta" (aka. crack-piippu) tätä substanssia . Määrä oli 0.05 grammaa puntarilla katsottuna. Olin tuohon aikaan hiukan laihempi, noin 71kg eli suurinpiirtein normaalipainoa. Otimme kynttilän ja laitoin piipun oikealle etäisyydelle. Lähensin piippua liekkiin varovasti niin, että alkoi tulla valkoista huurua piippuun. Kristalli suli nätisti, eikä kärtsääntynyt (kannattaa olla huolellinen ja varovasti sen liekin kanssa!!!).
Kun päästin irti "hitholesta" ja kiskaisin piippuun täyteen keräntyneen huurun, menin makaamaan suoraan sohvalle. Sain erittäin hyvät hitin piipusta. Se oli kuin vesiputous, joka valutti minut alas korkealta jyrkänteeltä pehmeästi. En ollut enää ollenkaan väsynyt pilvestä tulleesta pöhnästä. Euforia valtasi minut ja kehoni tuntui erittäin rennolta. Olo oli kuin mämminousuissa, jopa kovemmat. Pupillit pamahti täysin lautasiksi ja koin suurta empatiaa, sekä kaikki oli terävempää. Pysyimme hereillä noin viiteen asti aamulla. Polttelimme välillä savua ja uudestaan piipusta kristallia. Tämä kombinaatio oli hämmästyttävä. Euforisoitunut ja rento, mutta ilman väsymystä ja todella vakaa. Minulle tuli jopa älykäs, skarppi sekä itsevarma olo. Metan vaikutusta on hyvin vaikea selittää, mutta se on kuin heräisit pitkästä unesta ja tunnet olevasi täynnä energiaa, sekä syvää euforiaa. Seuraavana aamuna olin väsynyt, mutta en tuntenut laskuja tai päänsärkyä, kuten likaisissa katusotkuissa. Tämä ei tuonut "tärkyisen huumeen" tunnetta, jonka saan yleensä seuraavana päivänä sen jälkeen, kun olen ottanut lisdeksamfetamiinia tai dexamfetamiinia tms. Kombo oli hieno, tämä nousi minun suosikkeihin heittämällä! Indica toi todella mukavan flown tämän kanssa. Mukana oli myös DMT:ä, jota varovasti huurustimme piipusta myös. Oli aika härski olo, kun puut vetivät täyttä rokkia ja visuaalit olivat todella terävät ja "svengaavat".
Voin suositella lämpimästi tätä. En ole ikinä koittanut muuten, kuin klassisesti huurustamalla tätä ja vaikutuskaan ei ole niin pitkä, kuin syömällä ja tuottaa voimakkaamman euforian ja nousut :mrgreen: .
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...
dazzyflipper
Psykonautti

Re: Metamfetamiinikristallikokemukseni

Post by dazzyflipper »

Vastatkaa nyt jotain tähän, jos haluatte enempi kysyä ko. aineesta tms. Tai jakaa omia kokemuksia ,peace :cheers:
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...