rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
HUUHAA
Apteekki

rahaa palamaan, LUJAA menee mutta MENKÖÖT

Post by HUUHAA »

:shock: elikkäs nyt menee aikasen lujaa, uusi mottoni on kuten otsikosta näkyy= lujaa menee mutta menkööt, ja nyt tuntuisikin menevän aika lujaa. :shock:

seuraavan laista trippistooria ois kerrottavana: :arrow:

sunnuntai iltapäivä,500 euroa velatonta rahaa lompakossa, eikä mitään kuulu tai näy, kaverini on jo aiva depressiossa että taas selvinpäin koko viikonloppu, lupaan kuitenkin hänelle että tänään emme ole selvinpäin vaikkei mitään vielä ole tiedossakaan. :?

puhelin soi ja kaverit pyytää kylään, otetaan siinä sitten muutamia oluita.
tässä vaiheessa saan 2 x 150mg tramalia, tekee mieli muutamaa kaljaa lisää joten ei kun kauppaan.
seuraavaksi yritetään säätää 50g savua mutta aika kiven alla on, kuitenkin saimme yhden kaverin kiinni joka myi viimeiset 5g meille.
soitamme kuskin ja lähdemme hakemaan savua, bensa rahaa annoin ihan reilusti.
matkalla hakemaan savua olen jo aika kuoseissa, nääs sitä ennen koko viime yö valvottu selvinpän.
puhelin soi juuri ennen kun olemme perillä, "tarvitteko essoja".....hmm ei tarvii paljon miettiä kun jo sovimmekin tapaamisen.
60e maksoin savusta koska ei ollut pienempiä seteleitä tai jotain.....

sitten essoja hakemaan, tapaamme huolto aseman pihalla ja annan jotain 300e kouraan ja sanon " KOKO RAHALLA ".
sainkin sitten 25 " $ "merkkistä essoa.
matkalla muutamia naamaan ja kuskille kanssa (tietysti).
takaisin aloitus paikkaamme päästyämme annoin ja myin muillekkin essoja ja söin kait itsekin, sitten väsättiin aivan armottomasti savua ja poltettiin.

alkaa olla jo melko pihalla essoista ja pillereistä ja kaljasta ja savusta (vaikka tramalit vähän blokkaakin esson vaikutusta).
ja alan selitteleen jotain aivan ihme juttuja ja pyörin pitkin kämppää ja soitten kaikille ja sekoilen jotain.
koko yö hereillä ja alkaa essot laskemaan, poltetaan savua.
vähän ajan päästä kauppaan ostamaan karkkia ja kotiin suihkuun, viihdyn kotona ainakin puoli tuntia ja lähden taas.
yllätys yllätys 25:stä essosta on vielä 3 jälellä , annan kavereille yhden puoleksi ja toisen kaverin kanssa syömme itse yhdet.
noin puoli tuntia menee ja pitää säätää lisää $$$, joten kaverit hommaavat taas kuskin ja kohti huumeluukkua......

takaisin tullessaan heillä taitanee olla 12 essoa joista syödään siis suunnilleen 9 aikaan illalla ensimmäiset. (olen siis ollut jo kaksi yötä putkeen hereillä, ja essot eivät edes olleen amfetamiini pitoisia)
ja savua poltetaan taas ja pari kaljaakin taisi siinä illan mittaan mennä.
kello aamu 6 ja vielä tekisi mieli lisää, ei muuta kun kuskia kehiin ja minä maksan bensat, tällä kertaa tulee 6 meille ja yhdelle eri kaverille 30.
kello taitanee tässä vaiheessa olla noin 13:00 ja kaikki on menny, jostain ois jotain nyt saatava joten säädetään lisää savua ja tällä kertaa se onnistui.

savu alkaa palamaan ja siinä jumitellaan iltaan asti jolloin yksi kaveri sanoo että hänellä on vielä muutama $ jemmassa, ja että olin tarjonnut hänelle ja hän oli minulle velkaa.....joten ei muuta kun taas muutama kehiin ja seuraavaan päivään asti fiilistelin siinä poltellen savuja.
kaverini jonka kanssa alunperin olin liikkeellä ei myöskään ollut nukkunut moneen yöhön ja alkoi olla pikku psykoosissa ja näki kaiken mailman virtahepoja vessanpöntössä ja oli aivan skitsona kokoajan eikä tajunnut mistään mitään, tässä muutami lainauksia hänen sanoistaan:
"mitä vittua, tuo seinä on ihan vinossa"
mitä helevettiä, sää oot osa tuota seinää, paitti sun pää ei oo"
"mä oon tuo yx tyyppi tuolta olo huoneesta"
tunnin päästä " jos mä siis oon se tyyppi tuolta olohuoneesa niin senhän täytyy olla mä ???"
kaveri nauraa aivan jollekkin typerälle asialle ja käsken häntä levähtämään
5 minuuttia hän kerkeää makoilla kun kämppään saapuu lisää savua.
ja tunnetusi "pikku psykooseissa" ja monen päivän valvomisen jälkeen savut on mitä on.
savut palaa ja kaveri alkaa taas skitsoilla:
"ÄLÄ SOITA MUN ISÄNNÄLLE ETTÄ MÄ OON PSYKOOSISSA"
"ÄLÄKÄ SOITA AMBULANSSIA VITUN HOMO"
"VITTU SOITA SE AMBULASSI ETTÄ PÄÄSEN SAIRAALAAN JA SAAN LÄÄKKEITÄ JA OON SEKASI ENKÄ MEE ENÄÄ IKINÄ NUKKUMAAN"
ja tuota rataa jatkuu taas monia monia monia monia tunteja, hän kerkeää juuri nukahtaa kun luulen ettei hän edes nuku ja menen tökkimään häntä ja hän herää.

kysyn, lähdetäänkö meille levähtään ja syömään ku ei olla vissiin syöty ku viimeksi viime torstaina tai jotain.
kaveri pomppaa pystyyn ja lähdettiin meille, syötiin pari suklaa patukkaa ja kaveri nukahti tohon sohvalle.

loppujen lopuksi mulla ei ollu 500 eurosta eurookaan jälellä että etes tupakkaa ois saanu, toisekseen mun muut kaverit sieltä kämpiltä on ainaki yhteensä sen 500e luukkuihin velekaa tosta meinä pikku kuosittelusta ja nyt ei tuo kuosittelu lopu kellään meistä ei sitten millään, eli uuden vuoden lupaukseni taitaa olla -->* ei päivääkään selvin päin koko vitun vuonna*

aika hullu olo tälläkin hetkellä ja jotain ois kohta saatava, ja niin saankin, piakkoin tulee 8 laattaa kymppipameja ja vois muutaman oluen ja savua hommata taas... ja muutama esso sitten illan päälle.....

dollari , eli $<-- merkillä varustettu esso, kerronpa siitä oman mieli piteeni.
ei sisällä amfetamiinia.
puretuttaa hampaita vielä parin päivän jälkeenkin niin armottomasti ettei mikään ikinä.
nousee hiukka hitaasti mutta myös laskee ERITTÄIN hitaasti. peak noin 4-5 tunnin kohdalla !!!!!
eli niin kuin jotain depot tabletteja, paitsi että on essoja.
mielestäni ei todellakaan mitään huonoja mutta ei ihan sieltä parhaasta päästäkään.... kuka tykkää mistäkin :shock: :shock: :shock:

noista valvotuista öistä tuo taisi olla toissa sunnuntaina koska nyt taitanee olla keskiviikko tai jotain.... vaikka en ole edes varma lähdimmekö liikeelle sunnuntaina....saattoi olla vaikka esim. torstai tai jotain... :?:

oli by the way melko levotonta läppää koko porukalla tuona aikana, siis aivan kipeetä settia lähti joka paikkaan, puhelimeen ikkunasta ulos huudettiin keskellä yötä vaan kaikkee huumeista ja kaikesta. kaupassa käytiin (en es muista) mutta olin mukka ottanu kärryy ostoksia, mennyt normaalisti kassalle, ladannut ostokset hihnalle, sitten kassiin siitä laarista ja kävellyt ihan pokkana maksamatta ulos.
olen tuon homman kyllä monesti tehny pillereissänikin mutta en mielestäni lähiaikoina enää ole harrastanut tuollaisia.

no joo pitää vissiin lopettaa tää kirjottaminen ku eihän tätä jaksa kukaan es lukee alusta loppuun, ja tässä ei varmaan oo es päätä eikä häntää niinko mun jutuissa ei tosiaankaan ollut missään aiheessa, ei täällä eikä elämässä yleensä.....ALOHA :wink:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Älä nyt sentään tapa/vahingoita itseäsi tollasella tahdilla, ei tee ollenkaan hyvää päälle syödä essoja serotoniinit nollassa, ainakin pari lepopäivää kannattaisi pitää. Voisi olla viellä mukavempaa niinkin, että ne essot oikeasti toimii.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Sitäpaitsi essot on aika syvältä!
...vaikkakin sillointälloin niitä tulee nautittua, viimeisen vuoden aikana ehkä jotain ~10 kertaa.
-:- We're All Mad Here -:-
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Aika hyviä hintoja olet maksanut. mut elämä on.

Välillä on kyllä kiva kuosailla kunnolla ajattelematta rahan menoa. Nykyään sellainen on minulla vähentynyt kun jostain syystä ne usein päätyy morkkikseen.. :?
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Naureskelin noille kaverisi läpänheitoille. :lol:
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

:shock: aika villiltä kuulostaa... miulle ainakin tulis aikamoinen morkkis tuollaisen rahasumman kuluttamisesta huumeisiin..! :roll:
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

artemisia absinthium wrote::shock: aika villiltä kuulostaa... miulle ainakin tulis aikamoinen morkkis tuollaisen rahasumman kuluttamisesta huumeisiin..! :roll:
Toi rahasumma (500e) on se millä meitti elää 10 viikkoa että kyllähän siinä 9,5 viikon aikana morkkista kerkeis potemaan kun rahattomana elelis :F
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

powergrower wrote:
artemisia absinthium wrote::shock: aika villiltä kuulostaa... miulle ainakin tulis aikamoinen morkkis tuollaisen rahasumman kuluttamisesta huumeisiin..! :roll:
Toi rahasumma (500e) on se millä meitti elää 10 viikkoa että kyllähän siinä 9,5 viikon aikana morkkista kerkeis potemaan kun rahattomana elelis :F
Niinpä..
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

ku kirjotin ton edellisen viestin niin sitten lähdin syömään pameja, vetämään piriä ja savuja ja meni muutama kaljaki siinä sivussa.... aika pihalla oon vieläki ja jotain kivaa vielä tuolla pilleri purkin pohjallakin taitaa olla, ja savuja jemmassa.

olihan se 500e iso raha itellenikin, mutta se on vaan rahaa eikä jaksa stressata sen enempää, tänää piti tulla kotiin vähä nukkumaan ja syömään ja suihkuun. huomenna varmaan jatkuu sama meininki ku saa xanoreita, essoja, tramaleita, savuja ja varmaan joku ostaa kaljaakin... en tietenkään vedä pillereitä ja essoja yhtäaikaa, tulee vaan varmaan jonkin aikaa oltua kuoseissa, synttäreiden juhliminen alko sillon sunnuntaina ja niihin on viäl pari viikkoo, joten ennakkoon on alotettu ja varmaan menee joulu ja uus vuosi samaan syssyyn.

hoksasin yks päivä että mitä ihmeen järkee olla selvinpäin, sitä vaan oottelee ja pojottaa että millon sais taas jotain ja että vois alkaa säätään jotain, asioitahan pitää tietty hoitaa mutta pakkoko niitäkään selvinpäin on hoitaa, riittänee että vaikuttaa selvältä... eikä tietänkää aina KUNNON kuoseissa tarvii olla, sillee vaa ettei harmita.... elämäkin päättyy kuitenkin jossain vaiheessa, ehkä ens vuonna ehkä vasta 60 vuojen päästä joten sama kai tässä on vaan nauttia elämästä :wink:
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

No aivan vitun sekasin oleminen ei välttämättä nyt sitä nauttimaista ole IMO.
Monesti myös ihmiset, jotka tuota päivittäistä päihtymistä harrastavat pakenevat jotakin sen "pidetään hauskaa" jutun taakse ja jos homma taas on sitä, että kuosataan, kun ei tekemistä ole niin eikös se ole vähän tyhmää? :?
I'm going upstairs now to turn my mind off
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Joo piti jo aikaisemmin mainita hinnoista mutten muistanut. Viimeksi kun essoja itse ostin 200 eurolla, sain niitä muistaakseni 30 kpl. Kovaa hintaa olet kyllä maksanut.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

no täällä vitun tuppukylässä hinnat on mitä on.... joskus on saattanu saaha 6 euroon kappale, joskus taas yli 20e.

pitäs vissiin alkaa ite salakulettaa ni ei mitään kiskuri hintoja tarviis maksaa....

ja jos pakenenkin jotain hyvänolon taakse niin mitä sitten kun lopetan pakenemisen.... mitä sitten tapahtuu, hyvä olo van loppuu ja se on siinä.

eilen tulikin oltua lähes selvinpäin, pari kaljaa, pari pamia ja parit savut....
nyt on sellanen olo että ei mitään bentsoja, ei savuja,ainakaan viikkoon. eikä alkoholikaan ole pitkään aikaan ollut viihtellistä...

vois sitä välillä olla selvinkinpäin ja tehdä jotain muuta miellyttävää, katella elokuvia ja syyä ja nukkua niin kauan että niihin taas kyllästyy ja sitten lähtee taas viihteelle.....

oikeestaan tehny psyykkelle ihmeen hyvää toi mun päihdekuuri, nyt ei vituta mikään vaikka oon selvinpäin , ei ahista ja uskallan sanoa kaikki asiat kaikille ihmisille suoraan. oikeastaa aika euforinen olo kun ei mitään paniikkihäiriötä eikä mitään pukkaa päälle selvinpäin
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Ei vissiin heitetä rahaa tuolla tavalla menemään.

Ei vissiin tarjota kuskille essoja.

Ei vissiin sanota, että pari kaljaa, pari pamia ja savuja on "melkein selvä päivä".

Ei vissiin aleta neuvomaan toisia kuten minä juuri teen. :wink:
AD_HD @ synirc
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Toivon, ettei kuski napsinut niitä essoja ajellessaan.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
father yoo
Karvakuono

Post by father yoo »

Hhöhö. Niin joo, tää kyllä vois olla trippistoorien sijaan jollain huumeongelmaosastolla. Kannattaa varoa kuitenkin vähän!
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

father yoo wrote:tää kyllä vois olla trippistoorien sijaan jollain huumeongelmaosastolla.
Sellaisen voisi perustaa, ellei vastaavaa jo olisi olemassa. http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewforum.php?f=1
AD_HD @ synirc
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Delirium Tremens wrote:Ei vissiin heitetä rahaa tuolla tavalla menemään.

Ei vissiin tarjota kuskille essoja.

Ei vissiin sanota, että pari kaljaa, pari pamia ja savuja on "melkein selvä päivä".
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!

Kuskille namien tarjoaminen on vähintäänkin typerää, asia erikseen sitten ajelun jälkeen!
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

ei kuskille ajon aikana niitä essoja ole syötetty :!: .
ei jaksa stressata elämää.... kaikki menee miten menee, pyrin vaan kokoajan olemaan hyvällä tuulella ottaen tietty muutkin huomioon.
välillä on paljon rahaa ja välillä sitä ei riitä ees ruokaan.... mutta sellasta se on.
ootte vissiin saanu sellasen kuvan ettei mulla mitään järkee oo päässä? mutta ei se ny ihan nii oo... :? välillä tulee kuosailtua vähän turhanki paljo mutta oon mä omat asiat saanu hoidettuu aina.... suunnilleen :D
veke
Psykonautti

Post by veke »

kyl vähä hirvittää jotenki tollanen essoilu meininki, ite ku syön yhenki napin ni meneeki muutaks päiväks ihan paskaks
...
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

veke wrote:kyl vähä hirvittää jotenki tollanen essoilu meininki, ite ku syön yhenki napin ni meneeki muutaks päiväks ihan paskaks
Mulle taas ei ole ikinä vain yksi namu riittänyt. Ekallakin kerralla meni kaksi ja suurimpia määriä ei viiti tähän edes laittaa. :shock:

Mutta tosiaan, paskaksihan siitä menee.. Siksi ei varmaan nakkulat enää hirveän usein maistukkaan.
Jihad
Psykonautti

Post by Jihad »

Paljonko ja kuinka usein te oikein syötte naksuja jos niistä niin paskaksi menette?
Mulla tulee yleensä 1-2 vuorokauden afterglow ja sitten olo hiipuu pikku hiljaa normaaliksi. Mitään masennuksia tai laskuja ole koskaan tullut.
Syönkin melko harvoin kyllä. Ja varsinkin viime kerta oli niin upea kokemus että päätin etten koskaan aiokaan pilata taikaa liialla rouskimisella vaan harvennan reippaasti entisestään. Ekstaasi jääköön todella spessutilanteisiin vaan. :!:
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Herra 12 wrote: Mainio päihde illanviettoihin, joskus vain tuntuu ottavan enemmän kuin omansa takaisin.
Näin se on minustakin.

Itse en ole "aaltoja" kokenut, tai jos olenkin, niin en ole pitänyt niitä minään normaalista poikkeavana. :lol:

Muutaman päivän masennus on minulla se hallitsevin jälkivaikutus. Siinä vaiheessa kun viikonlopun essoilut rupesi selvästi haittaamaan normaalia elämää, tajusin että on aika vähentää reilusti.

Eihän nyt kukaan voi elää niin että on viikonloput nousuissa ja arjet laskuissa. :roll: Ottaa muuten kuukkarollekkin se rouskiminen..
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Herra 12 wrote:Eräänlaiset sähköaallot (sellaisilta ne tuntuvat) sen sijaan ovat melko inhottavia ja saattavat häiritä elämää vielä useita päiviä jälkeenpäin. En tiedä onko kukaan muu täällä sellaisia kokenut, kenties jollain olisi enemmän tietoa tästä? 'Aallot' ovat ikäänkuin aivoista lähtöisin, hieman kuin tinnittäisi todella rajusti hetken aikaa, mutta on samalla jollain tapaa väreilevä efekti. Heijastuu parhaimmillaan myös muuhun kroppaan, mahan alueelle ja sormenpäihin asti. Ääni pään sisällä on enemmän sellainen kumahtava, kuin korkea. Voi lisäksi toistua esim. puolen sekunnin välein hetken aikaa.
-H12
Olen lukenut raportteja, joiden mukaan on tullut samankaltaisia kroonisia vaivoja napittelusta, jo vähästäkin. Tuota kannattaisi varmaan vähän tutkia, infoa löytyy netistä reilusti aiheesta.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

enpä ole essoja syönyt kun kerran ton kuurin jälkeen.
ton kuurin jälkeen mulla oli tosian sellanen sähköaaltoinen olo, se kesti noin viikon... tai siis olisi kestänyt mutta ostin 30g säkin pilveä niin pärjäsi sen viikon ihan hyvin... mitään masennuksia tms. ei minulla ole ikinä ilmaantunut, päinvastoin pitkä päihdekuuri tekee vaan hyvää psyykkeelleni, oppii arvostamaan elämää aina vaan uudemmalla tavalla.

nytte oon jotenki kummasti rauhottunu 500% tuosta muutaman kuukauden takaisesta meiningistä.... ei vaan jaksa enää... tai jaksais kait sitä mutta ei se oo sen arvosta ku on välillä muutaki tekemistä..... :wink:
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Muistan ku kaveri ajo autoa joskus: "mä en nää mitään":D. Ajaa jotain kolmeakymppiä,välillä vieressä oleva ohjaa rattia, ja kaikkea kivaa:D.

Ei näin.:)
psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi »

Jihad wrote:Paljonko ja kuinka usein te oikein syötte naksuja jos niistä niin paskaksi menette?
Itellämeni kun sen aloitin niin se 1-2 per ilta mutta parhmaimmillaan mennyt 8-10 illan aikana. Enäänpä ne eivät pahemmin kiinnosta.

Niin ja tuosta unohtui se että 5kuukauden aikana meni joka viikonloppu välillä arkipäivisinkin kuintenkin ihan maksimissaan 3krt/vko.
Luonnontuotteet<3
Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija »

juu kyllähän noita hirmukuosituksia tukee nyt vois vähän heittää juttu ku alkaa selviämään.. perjantai alko x-seudulla n klo:13 heittämällä 3 hoffmannia huiviin siitä sitten pari xanorit 12 bissee ja kohti ydintä n. 30ml lakkaa,20 happoa taskussa.. saavuin ystävän luo joka heitti minulle n. 0,2g tiukkaa metukkaa joka yllättäen potkaisi aika lujaa sit kohti rantaa tapaan herra x:n jonka kanssa oli lähtä bileisiin tuli siin sit paikallisessa istuskeltua ja
syötyöä 1 mdma kapseli huiviiin, olo oli erittäin euforinen ja hapot jylläsi lujaa.

n.22.00 kohti ydintä paikallisiin bileisiin jossa matkan aika tuli nautittua vielä 2 happoa naamaan. Saavuimme discoon jossa oli tottakai armoton meininki sain siinä vielä 0,5g piriä pommina ja 4 essoa joita tuli napsittua tiuhaan tahtiin.. loppu meni todella sekavaksi häröilyksi baarissa..havahduin joskus 15:00 aikaa lauantaina parin ystävän luota joidenka kanssa oltiin pidetty sitten hieman aamujatkosia pirä ja naksuja syöden siitä sitten himaan
ja siitä sitten takaisin jonnekki jätkät päätti sitten lähtä veneelle jossa vaiheessa minä jöttöydyin seurueesta menin himaan polttelemaan kukkaa
ja jumitteleen taju lähti siinä n.21:00 lauantaina parin seroquelin kera sit 16h unta palloon olo on suhteellisen outo olen syönyt pari xanoria,siiderin ja savuja perskules huomenna töihi 8)
Last edited by Humuilija on Tue 22 May 2007, 20:08, edited 1 time in total.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Sillä lailla!
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Humuilija wrote:juu kyllähän noita hirmukuosituksia tukee nyt vois vähän heittää juttu ku alkaa selviämään.. perjantai alko pkseudulla n klo:13 heittämällä 3 hoffmannia huiviin siitä sitten pari xanorit 12 bissee ja kohti ydintä n. 30ml lakkaa,20 happoa taskussa.. saavuin ystävän luo joka heitti minulle n. 0,2g tiukkaa metukkaa joka yllättäen potkaisi aika lujaa sit kohti kallioo tapaan herra x:n jonka kanssa oli lähtä bileisiin tuli siin sit paikallisessa istuskeltua ja
syötyöä 1 mdma kapseli huiviiin, olo oli erittäin euforinen ja hapot jylläsi lujaa.

n.22.00 kohti ydintä paikallisiin bileisiin jossa matkan aika tuli nautittua vielä 2 happoa naamaan. Saavuimme discoon jossa oli tottakai armoton meininki sain siinä vielä 0,5g piriä pommina ja 4 essoa joita tuli napsittua tiuhaan tahtiin.. loppu meni todella sekavaksi häröilyksi baarissa havahduin joskus 15:00 aikaa lauantaina hertsikasta parin ystävän luota joidenka kanssa oltiin pidetty sitten hieman aamujatkosia pirä ja naksuja syöden siitä sitten himaan
ja siitä sitten takaisin kalliion jätkät päätti sitten lähtä tallinnaa jossa vaiheessa minä jöttöydyin seurueesta menin himaan polttelemaan kukkaa
ja jumitteleen taju lähti siinä n.21:00 lauantaina parin seroquelin kera sit 16h unta palloon olo on suhteellisen outo olen syönyt pari xanoria,siiderin ja savuja perskules huomenna töihi 8)
Hahhahhah!! Ei jumalauta.... :lol: :lol:

Veikkaan et itellää olis loppunu hyvä meininki aika lyhyee tol setil.
"Taste
Ahab

Post by Ahab »

Oliko kaikki laput samoja mitä otit? Tossahan on mahdollisuus kunnon rc-koktailiin.