huh huh (LSA)
-
magicmerlin
- Tuppisuu
huh huh (LSA)
vittu mikä trippi meneillään lsasta
Vittu mä oon sekasin
en tajuu enää mistään mitään apua en osaa koht enää puhua tai kirjottaminenkin alkaa olla vaikeeta... 
-
kissankorva
- Apteekki
-
Thoxium
-
Maor
- Kameleontti
-
Usoda
- LD50
Paljonko LSAta otit ja minkälainen ekstraktio? HBWR vai morning glory?
mua haluttais kokeilla noita loppuja päivänsinen siemeniä mulla on vielä 10g jälellä pearly gatesseja ja 10g heavenly bluea. pitäis opetella tekee vaan se zippobensa ekstratio että sais paremman toimivamman tuloksen, ei vaan jaksa sitä vatsanväänteitä joka kerta.
Kirjoita jotain pidempää trippiraporttia jos jaksat, näitä on aina mukava lukea.
mua haluttais kokeilla noita loppuja päivänsinen siemeniä mulla on vielä 10g jälellä pearly gatesseja ja 10g heavenly bluea. pitäis opetella tekee vaan se zippobensa ekstratio että sais paremman toimivamman tuloksen, ei vaan jaksa sitä vatsanväänteitä joka kerta.
Kirjoita jotain pidempää trippiraporttia jos jaksat, näitä on aina mukava lukea.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Monet sanovat että tuo ekstraktointi huonontaisi tehoa jopa olemattomiin... Kannattaa ottaa ne vain niin että antaa ensin olla niiden siementen zippobensassa(kannattaa "puhdistaa" se vedellä minigrip tekniikalla)/puhdistetussa bensiinissä jonkun aikaa lillumassa, sitten murskaa ne ja liuottaa veteen ja juo nesteen tai vain pureskelee suussa ja nielaisee. Tämän jälkeen muutama kalja, pilveä ja buranaa ja loput pahoinvoinnit kärsii kuin mies. Kaljan ja pilven vaikutus kerkeää jo myös laskea siihen mennessä ihan tarpeeksi kun siemenet alkavat vaikuttaa, jos ei halua niiden vaikutusta sekoittaa päivänsinen vaikutukseen. Itse tosin tykkään niiden vaikutuksesta siementen vaikutuksen päällä.Usoda wrote:Paljonko LSAta otit ja minkälainen ekstraktio? HBWR vai morning glory?
Pah, offtopicia, ei jatketa tätä täällä.
-
D.E.S
- Kameleontti
-
Lännen nopein
- Apteekki
Onhan se rumasti ilmaistu, mutta pakko myöntää, että en ole mistään koskaan niin sekaisin ollut kuni pykeissä. En nyt tiedä onko se tila "sekaisin", mutta kyllä sitä aikas ulapalla on.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Lasipallo
- Kameleontti
Irtautunut, maailmoissa, tutkimusmatkalla vieraassa galaksissa. Ihan vitun sama.Shro wrote: Taajuuksilla.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.