seuraavan laista trippistooria ois kerrottavana: :arrow:
sunnuntai iltapäivä,500 euroa velatonta rahaa lompakossa, eikä mitään kuulu tai näy, kaverini on jo aiva depressiossa että taas selvinpäin koko viikonloppu, lupaan kuitenkin hänelle että tänään emme ole selvinpäin vaikkei mitään vielä ole tiedossakaan. :?
puhelin soi ja kaverit pyytää kylään, otetaan siinä sitten muutamia oluita.
tässä vaiheessa saan 2 x 150mg tramalia, tekee mieli muutamaa kaljaa lisää joten ei kun kauppaan.
seuraavaksi yritetään säätää 50g savua mutta aika kiven alla on, kuitenkin saimme yhden kaverin kiinni joka myi viimeiset 5g meille.
soitamme kuskin ja lähdemme hakemaan savua, bensa rahaa annoin ihan reilusti.
matkalla hakemaan savua olen jo aika kuoseissa, nääs sitä ennen koko viime yö valvottu selvinpän.
puhelin soi juuri ennen kun olemme perillä, "tarvitteko essoja".....hmm ei tarvii paljon miettiä kun jo sovimmekin tapaamisen.
60e maksoin savusta koska ei ollut pienempiä seteleitä tai jotain.....
sitten essoja hakemaan, tapaamme huolto aseman pihalla ja annan jotain 300e kouraan ja sanon " KOKO RAHALLA ".
sainkin sitten 25 " $ "merkkistä essoa.
matkalla muutamia naamaan ja kuskille kanssa (tietysti).
takaisin aloitus paikkaamme päästyämme annoin ja myin muillekkin essoja ja söin kait itsekin, sitten väsättiin aivan armottomasti savua ja poltettiin.
alkaa olla jo melko pihalla essoista ja pillereistä ja kaljasta ja savusta (vaikka tramalit vähän blokkaakin esson vaikutusta).
ja alan selitteleen jotain aivan ihme juttuja ja pyörin pitkin kämppää ja soitten kaikille ja sekoilen jotain.
koko yö hereillä ja alkaa essot laskemaan, poltetaan savua.
vähän ajan päästä kauppaan ostamaan karkkia ja kotiin suihkuun, viihdyn kotona ainakin puoli tuntia ja lähden taas.
yllätys yllätys 25:stä essosta on vielä 3 jälellä , annan kavereille yhden puoleksi ja toisen kaverin kanssa syömme itse yhdet.
noin puoli tuntia menee ja pitää säätää lisää $$$, joten kaverit hommaavat taas kuskin ja kohti huumeluukkua......
takaisin tullessaan heillä taitanee olla 12 essoa joista syödään siis suunnilleen 9 aikaan illalla ensimmäiset. (olen siis ollut jo kaksi yötä putkeen hereillä, ja essot eivät edes olleen amfetamiini pitoisia)
ja savua poltetaan taas ja pari kaljaakin taisi siinä illan mittaan mennä.
kello aamu 6 ja vielä tekisi mieli lisää, ei muuta kun kuskia kehiin ja minä maksan bensat, tällä kertaa tulee 6 meille ja yhdelle eri kaverille 30.
kello taitanee tässä vaiheessa olla noin 13:00 ja kaikki on menny, jostain ois jotain nyt saatava joten säädetään lisää savua ja tällä kertaa se onnistui.
savu alkaa palamaan ja siinä jumitellaan iltaan asti jolloin yksi kaveri sanoo että hänellä on vielä muutama $ jemmassa, ja että olin tarjonnut hänelle ja hän oli minulle velkaa.....joten ei muuta kun taas muutama kehiin ja seuraavaan päivään asti fiilistelin siinä poltellen savuja.
kaverini jonka kanssa alunperin olin liikkeellä ei myöskään ollut nukkunut moneen yöhön ja alkoi olla pikku psykoosissa ja näki kaiken mailman virtahepoja vessanpöntössä ja oli aivan skitsona kokoajan eikä tajunnut mistään mitään, tässä muutami lainauksia hänen sanoistaan:
"mitä vittua, tuo seinä on ihan vinossa"
mitä helevettiä, sää oot osa tuota seinää, paitti sun pää ei oo"
"mä oon tuo yx tyyppi tuolta olo huoneesta"
tunnin päästä " jos mä siis oon se tyyppi tuolta olohuoneesa niin senhän täytyy olla mä ???"
kaveri nauraa aivan jollekkin typerälle asialle ja käsken häntä levähtämään
5 minuuttia hän kerkeää makoilla kun kämppään saapuu lisää savua.
ja tunnetusi "pikku psykooseissa" ja monen päivän valvomisen jälkeen savut on mitä on.
savut palaa ja kaveri alkaa taas skitsoilla:
"ÄLÄ SOITA MUN ISÄNNÄLLE ETTÄ MÄ OON PSYKOOSISSA"
"ÄLÄKÄ SOITA AMBULANSSIA VITUN HOMO"
"VITTU SOITA SE AMBULASSI ETTÄ PÄÄSEN SAIRAALAAN JA SAAN LÄÄKKEITÄ JA OON SEKASI ENKÄ MEE ENÄÄ IKINÄ NUKKUMAAN"
ja tuota rataa jatkuu taas monia monia monia monia tunteja, hän kerkeää juuri nukahtaa kun luulen ettei hän edes nuku ja menen tökkimään häntä ja hän herää.
kysyn, lähdetäänkö meille levähtään ja syömään ku ei olla vissiin syöty ku viimeksi viime torstaina tai jotain.
kaveri pomppaa pystyyn ja lähdettiin meille, syötiin pari suklaa patukkaa ja kaveri nukahti tohon sohvalle.
loppujen lopuksi mulla ei ollu 500 eurosta eurookaan jälellä että etes tupakkaa ois saanu, toisekseen mun muut kaverit sieltä kämpiltä on ainaki yhteensä sen 500e luukkuihin velekaa tosta meinä pikku kuosittelusta ja nyt ei tuo kuosittelu lopu kellään meistä ei sitten millään, eli uuden vuoden lupaukseni taitaa olla -->* ei päivääkään selvin päin koko vitun vuonna*
aika hullu olo tälläkin hetkellä ja jotain ois kohta saatava, ja niin saankin, piakkoin tulee 8 laattaa kymppipameja ja vois muutaman oluen ja savua hommata taas... ja muutama esso sitten illan päälle.....
dollari , eli $<-- merkillä varustettu esso, kerronpa siitä oman mieli piteeni.
ei sisällä amfetamiinia.
puretuttaa hampaita vielä parin päivän jälkeenkin niin armottomasti ettei mikään ikinä.
nousee hiukka hitaasti mutta myös laskee ERITTÄIN hitaasti. peak noin 4-5 tunnin kohdalla !!!!!
eli niin kuin jotain depot tabletteja, paitsi että on essoja.
mielestäni ei todellakaan mitään huonoja mutta ei ihan sieltä parhaasta päästäkään.... kuka tykkää mistäkin
noista valvotuista öistä tuo taisi olla toissa sunnuntaina koska nyt taitanee olla keskiviikko tai jotain.... vaikka en ole edes varma lähdimmekö liikeelle sunnuntaina....saattoi olla vaikka esim. torstai tai jotain... :?:
oli by the way melko levotonta läppää koko porukalla tuona aikana, siis aivan kipeetä settia lähti joka paikkaan, puhelimeen ikkunasta ulos huudettiin keskellä yötä vaan kaikkee huumeista ja kaikesta. kaupassa käytiin (en es muista) mutta olin mukka ottanu kärryy ostoksia, mennyt normaalisti kassalle, ladannut ostokset hihnalle, sitten kassiin siitä laarista ja kävellyt ihan pokkana maksamatta ulos.
olen tuon homman kyllä monesti tehny pillereissänikin mutta en mielestäni lähiaikoina enää ole harrastanut tuollaisia.
no joo pitää vissiin lopettaa tää kirjottaminen ku eihän tätä jaksa kukaan es lukee alusta loppuun, ja tässä ei varmaan oo es päätä eikä häntää niinko mun jutuissa ei tosiaankaan ollut missään aiheessa, ei täällä eikä elämässä yleensä.....ALOHA