The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Hyvin silti toimi. :D
Tosin huomasin jonkunverran eroa että mielestäni tällä kertaa trippi oli vähemmän fyysisesti raskas kun yleensä mutta lieneeköhän vain arpapeliä tuo.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Thoxium

Post by Thoxium »

Asidyyli wrote:Viinaa pataan ja kunhan ne tahnajämät on liuenneet siihen niin viinat pataan ja toimii dexmit. Näin siis vain jos on omalla kohdallaan havainnut hyväksi komboksi tahnadexmi+viinaa pataan -yhdistelmän. Älkääkä unohtako jäitä.

PS: Syön muuten just turkinpippureita. Niistä tulee aina himo dexmiin... kiero Sir Robin kun joskus jossain erotteluohjeissa neuvoi vetämään dexmit jäiden, elintarvikevärin ja turkkareiden kera. Kauheeta miten tosta mömmöstä tehdään lapsille seksikästä herkkujuomaa. Eikö salmiakkikossu-riittänyt, nyt pitää teineille olla myös salmiakkiyskänlääkkeet ja muut limuhuumeet! Siksi kai ne pirinkin pinkiksi värjää ja siksi on LSD-lapussa hymyilevä naama! :roll:
Pitäis pysyä hämärämiesten eliittihommina noi huumeilut, kaikki pulverit ja litkut likasissa minigripp pusseissa ja niitä sit salaa diilataan, kaikilla hienoilla jatkeaineilla tiedysti. Glamouria 8)
highkuumottaja
Tuppisuu

Post by highkuumottaja »

kaus muuten yleensä annatte sen bensa+resilar mönjön erottua? siis minuuteissa?
Usoda
LD50

Post by Usoda »

n 5-10min, eli kunnes se bensamäärä mitä käytin siihen on täysin palautunut takaisin ylös eikä kuplia bensakerroksen alaosassa enää ole.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Nyt mulla olis taas dxm:ää, 11mg/kg, eroteltua.
Paljonkohan tällä kertaa kannattaisi ottaa? Viimeksi otain n. 5mg/kg ja vaikutukset jäi tosi vähäisiksi, saattoi kyllä johtua siitä että olin juuri syönyt ennenkuin otin dexmit..
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Tyhjään mahaan voi toimia yli puolet paremmin. Ei kannata hätiköiden nostaa annosta, ennenkuin on koittanut miten tyhjään mahaan toimii, sillä voit yllättyä :)
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Lännen nopein wrote:Tyhjään mahaan voi toimia yli puolet paremmin. Ei kannata hätiköiden nostaa annosta, ennenkuin on koittanut miten tyhjään mahaan toimii, sillä voit yllättyä :)
Ok. Pitää sitten lakata syömästä jos huomenna testaan.
Mut se ei oo niin kivaa jos on kauhea nälkä. Voiko heti dxm ottamisen jälkeenkään syödä?
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Ei vielä tarvi ruveta paastoamaan. En tarkkaan muista, mutta 4-6h syömättä luulisi riittävän hyvin, kunhan ei syö mitään kahden kilon pihviä. Ottamisen jälkeen ei kannata varmaan heti ruveta syömään. Sitten varmaankin kun trippi on jo päällä, mutta eipä silloin ainakaan minulle ruoka maistu.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Dalph wrote:Sitten varmaankin kun trippi on jo päällä, mutta eipä silloin ainakaan minulle ruoka maistu.
Harvemmin kyllä itsellekään tripeillä ruoka maistuu.
-:- We're All Mad Here -:-
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

DXM:n jälkeen minulle ei maistu ruoka kunnolla oikeastaan moneen päivään. Jättää pitkät jälkiolot muutenkin.
spasm
OD

Post by spasm »

No ei kyllä maistu.. Kerpeles, menin ostamaan Ressua pullon.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
immuzu

Post by immuzu »

Käytä yskänhoitoon :lol:
Nakuttaja
Tuppisuu

Post by Nakuttaja »

Oon varmaan perverssi, mutta musta ensimmäinen 25ml ressua maistui hyvälle! Seuraavat 10ml (testiannos) meni ihan kakimatta alas vaikkei samanlaista makuelämystä enää tullutkaan :)
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Mun mielestä eroteltu dxm:kin on hyvää. :D

Otin tänään taas 5mg/kg, mutta olin ensin syömättä 14h.
Tällä kertaa ei mitään vaikutusta! Viime kerralla (monta viikkoa sitten) oli sentään jotain pientä vaikutusta, vaikka olin juuri syönyt.
Tai tais se olla dxm:n takia tullut vaikutus kun poltin jotain ultra-light tupakkaa ja kun se oli puoles välissä ei pystynyt edes seisomaan koska pyörrytti niin paljo. Sillon kun pyörytti oli iha vitun kuuma naamassa ja joka paikassa kehoa tuntu joltain, en tiedä miltä. Pyörrytys kesti noin 5min ja ei voinut tehdä muuta kuin maata sohvalla, oli myös huono olo. Ei normaalisti pyörrytä mistään tupakasta.
5min tuota ennen olin polttanut piipussa mun 5cm korkean kuolleen pikku hampun taimen. Tuskin se mitään vaikutti..

Mulla on vielä 8mg/kg jäljellä. Pitäisiköhän ne ottaa ensi viikolla viinan kanssa, että edes jotain vaikuttaisi ja sen jälkeen jättää dxm-kokeilut kokonaan ja yrittää etsiä niitä sieniä? Tai sitten vaan jätän "vahvemmat" huumeet ja odotan että hamput on valmiita.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Muista että alkoholi voimistaa yllättävän paljon dexmiä..
Jussi wrote:..yrittää etsiä niitä sieniä? Tai sitten vaan jätän "vahvemmat" huumeet ja odotan että hamput on valmiita.
Etsi mielummin vaikka niitä sieniä.. ; )
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Jussi wrote:... kun poltin jotain ultra-light tupakkaa ja kun se oli puoles välissä ei pystynyt edes seisomaan koska pyörrytti niin paljo. Sillon kun pyörytti oli iha vitun kuuma naamassa ja joka paikassa kehoa tuntu joltain, en tiedä miltä. Pyörrytys kesti noin 5min ja ei voinut tehdä muuta kuin maata sohvalla, oli myös huono olo. Ei normaalisti pyörrytä mistään tupakasta.
5min tuota ennen olin polttanut piipussa mun 5cm korkean kuolleen pikku hampun taimen. Tuskin se mitään vaikutti..
Onkos kenelläkään selitystä miten rööki noin vaikutti??
Iha älytön jumitus, huippaus ja huono olo.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Jussi wrote:
Jussi wrote:... kun poltin jotain ultra-light tupakkaa ja kun se oli puoles välissä ei pystynyt edes seisomaan koska pyörrytti niin paljo. Sillon kun pyörytti oli iha vitun kuuma naamassa ja joka paikassa kehoa tuntu joltain, en tiedä miltä. Pyörrytys kesti noin 5min ja ei voinut tehdä muuta kuin maata sohvalla, oli myös huono olo. Ei normaalisti pyörrytä mistään tupakasta.
Onkos kenelläkään selitystä miten rööki noin vaikutti??
Iha älytön jumitus, huippaus ja huono olo.
No enpä tiedä tarviiko tuohon se kummempia selittelyjä kuin DXM. Se, kuten monet muutkin päihteet kuitenkin aiheuttaa jo itsessään joskus tuon tyyppisiä oireita, joten ei ihme jos tupakka (jolla siis on tunnetusti samantyyppisiä vaikutuksia, jotka me tervakeuhkot huomaamme lähinnä niissä jotka eivät polttamiseen ole tottuneet) tekee todella huonon olon deelipäissään. Toki joidenkin deelien kanssa taas päin vastoin tupakka maistuu taivaalliselta.

Jos jokin tieteellinen pohja tuohon täytyisi löytää, niin ehkä se että sekä nikotiini että DXM vaikuttavat CYP2d6-entsyymeihin, mutta tämä on tietysti vain kaukaa haettu spekulaatio, enkä myöskään tiedä millä toimintamekanismilla näiden kahden vaikutus tuolla maksassa sitten saisi aikaan pahoinvointia.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Asidyyli wrote:Toki joidenkin deelien kanssa taas päin vastoin tupakka maistuu taivaalliselta.
Kannattaa muuten kokeilla piippua/sikaria deeleissä, minulle ne suunilleen määrittelevät mitä taivaallinen tarkoittaa. DXM:n kanssa en toistaiseksi ole kokeillut.

Tupakasta ja DXM:stä sen verran, että yhden kerran muistan kun polttelin juuri DXM:n nauttimisen jälkeen ja sillä kerralla sain voimakkaimmat DXM-nousut mitä olen kokenut. Istuin koneella ja odottelin vaikutuksia niin yhtäkkiä vaan jalat lähtivät vipattamaan tahattomasti ja huone lähti pyörimään. En tiedä oliko polttelulla osuutta asiaan, normaalisti en polta.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Lymykonna wrote:n tiedä oliko polttelulla osuutta asiaan, normaalisti en polta.
Todennäköisesti johtui juuri tuosta.
-:- We're All Mad Here -:-
nickha
Tuppisuu

Post by nickha »

Toimiiko resilar sellaisenaan edes hitusen vai pitääkö se erotella ?
Usoda
LD50

Post by Usoda »

nickha wrote:Toimiiko resilar sellaisenaan edes hitusen vai pitääkö se erotella ?
Toimii ihan samalla lailla, paitsi laittaa myös vatsan toimimaan turhankin hyvin sorbitolin takia joten erottelu kannattaa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
nickha
Tuppisuu

Post by nickha »

Usoda wrote:
nickha wrote:Toimiiko resilar sellaisenaan edes hitusen vai pitääkö se erotella ?
Toimii ihan samalla lailla, paitsi laittaa myös vatsan toimimaan turhankin hyvin sorbitolin takia joten erottelu kannattaa.
Allright, mutta jos ei syö paljon ennen tuota. Yleensäkin syön vaan 2500 kaloria / pvä ja pääsääntöisesti protskua eli tulee kusena ulos.. Paljonko resilaria vaikuttaa jo mielialaan, viinan kans tietenkin..
shishamon

Post by shishamon »

nickha wrote: Paljonko resilaria vaikuttaa jo mielialaan, viinan kans tietenkin..
Ykkösplateau vaikuttaa mielialaan ja on ihan viihteellinen vielä. Annosmäärät löytyy tästä ketjusta kyllä. Suurempia annoksia en menis itse ottamaan ilman erottelua, mut kukin tavallaan. Vaikka mahassa ei paljon mitään oliskaan niin uskoisin, että sorbitolin perkele aiheuttaa silti vatsanväänteitä. Viinan kanssa kantsii olla varovainen, max pari kaljaa ennen ressun nauttimista voi vaikuttaa trippiin ja vähentää pahoinvointia.
William White wrote:Note that large doses of alcohol combined with DXM often cause prolonged vomiting (up to 2 hours!) Alcohol after the end of a high dosage DXM trip has been reported to temporarily bring back many of the dissociative effects (cannabis and nitrous oxide also do this). This seems possible up to five days after the DXM trip, depending on your metabolism and brain chemistry.
Tässä ketjussa on joskus aikaisemmin joku sanonut, että DXM kutsuu vaikkei edes oikeastaan haluis sitä ottaa. Oon huomannut saman. :lol: Aika vahva viha/rakkaus-suhde mulla tohon kakkaan tällähetkellä. Viimekerralla ostin ihan yskään tota ja tietenkin piti vähän isompi kulaus hörpätä. Vessassa tuli vietettyä aikaa iha hyvin vaikkei ees ollut iso annos, ykkösplateaun alkupäässä/keskivaiheilla vierailin. Mulla vaan on aika herkkä vatsa. Tuli kaadettua loput ressut viemäriin, koska en halua resilaria enääää ja tiedän, että jos se pullo tuolla kaapissa odottaa, tulen sen juomaan. Mulle on apteekkiin meneminen niin iso kynnys kuitenkin (kuumottaa ja ahdistaa ilman mitään syytä), ettei tota kovin usein tuu ostettua. Yskä kyllä loppu ihan ku seinään ton jälkeen, eli dxm teki sille tarkoitetun tehtävänsä.

Paskaa, mut ei voi mitään. :roll:
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Usoda wrote:
Olkoon vaikka mielipide, mutta mä kyllä sanon, että toimii hyvinkin eri tavalla eroteltuna.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Usoda
LD50

Re: The DXM topic

Post by Usoda »

Tulipas taas apteekista tätä vahingossa mukaan. Huomenna sitten kokeilen 600mg annostuksen kanssa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Delirium Tremens
Kameleontti

Re:

Post by Delirium Tremens »

Tofupekoni wrote:
Usoda wrote:
Olkoon vaikka mielipide, mutta mä kyllä sanon, että toimii hyvinkin eri tavalla eroteltuna.
Ehkä imeytyy eri tavalla. Ehkä runsas bromi vaikuttaa, ainakin toistuvasti käytettynä.

Eroa en ole henkilökohtaisesti huomannut, mutta se johtuu siitä että voin vertailla vain alle 250mg annoksia. Isompia olen ottanut vain eroteltuna. Edes suunnitelmissa ei ole nauttia moisia määriä laksatiiveja.

Vatsan toiminnassa huomaan kyllä muutoksia ilman sorbitoliakin nautittuna, suoli liikkuu jotenkin poikkeavasti. Isompia oireita tämä ei minulla aiheuta kaasua muodostavan sorbitolin puuttuessa.
AD_HD @ synirc
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Mielestäni tulee paljon mukavemmin nuo vaikutukset on jos erottelee, eikä se tarkemmin ajateltuna ole kauhean iso hommakaan ni on se sen arvoista.
Lisäks on paljon helpompi vetää se eroteltu drinkki kauhean resilar kittaamisen sijaan.
alkoipas tekeen mieli dexmiä :D
Insanity creeping]
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Otin lauantaina sen 8mg/kg + viinaa, vaikutuksia huomasin että näin kaiken kahtena, aistit herkentyivät ja välillä olin hilpeämpi. Aikasemmin oon kokeillu 2 kertaa 6mg/kg, ekalla kerralla tais olla vähän visuaaleja, ei muuta.
Onko DXM aine joka ei kaikilla toimi? Alkaa jo siltä vaikuttaa..

PS: Rupesin 3.6 raittiiksi :)
dr.odd
Karvakuono

Post by dr.odd »

Itselläni toimi jo 400mg melkein liikaakin (5,2mg/kg), tämä siis eroteltuna. Muutaman kerran kokeilin tuota ennen 600mg erottelemattomana mutta tahtoi tulla aika äkkiä tavaraa ensin yläpäästä ja sitten alapäästä joten ei varmaan kerennyt imeytyä kunnolla tuo 600mg, ehkäpä onneksi... Joskus vielä testattava tuo 600mg eroteltuna, sitten saa jäädä DXM minun puolestani.
börb
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Mulla sitten taas tulee parhaat mindtripit tolla 600mg. Oon kokeillu asteittaan aina 1200mg asti, mut ainoastaa bodyloadi on kasvanut. Voi olla että 700mg olis just oikea annos, mut koska en kuitenkaan malta olla kaikkea juomatta tai jätä erottelematta, niin toi on vähän vaikee annos... Voishan sitä tehä enemmän kerralla, mut tulis varmaan sit otettua liikaa tai liian usein, eikä viehättäis alueen kaikkia apteekkeja juosta läpi.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.