The DXM topic
-
spasm
- OD
Re: The DXM topic
Luultavasti elämäni härskimmät tripit sain 1200mg dxm:llä, nautin sen kahtena annoksena kun edellinen rupesi laskemaan (tosin dxm kehotti minua ottamaan lisää). Silloin mentiin kovaa, persoona vaihtui kun käänsin päätä o.O
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Maor
- Kameleontti
Näin kävi minulle kerran Ayahuascan kanssa.spasm wrote:(tosin dxm kehotti minua ottamaan lisää). Silloin mentiin kovaa...
-:- We're All Mad Here -:-
-
outo-olio
- Psykonautti
Mites tuo erotellun DXM:n säilyvyys?
Ollut kaapissa huhtikuussa lähtein (pimeässä, suljettu lasipullo),
päällisin puolin liuos näyttää ihan asialliselta.
Eikun huiviin vaan?
Eikun huiviin vaan?
-
Maor
- Kameleontti
Eikö sen pitäisi alkaa kellertämään pidempiaikaisessa säilytyksessä? Noin vanhasta en tiedä, mutta kai sitä voi parikin viikkoa säilöä, maku vaan huononee, näin siis lueskelin tuolta vanhasta holvista.outo-olio wrote:Mites tuo erotellun DXM:n säilyvyys?
Eikun huiviin vaan?
-
Lymykonna
- Kameleontti
Itse olen aina heittänyt pois kun on alkanut kasvamaan hometta.
-
Maor
- Kameleontti
Itse säilyttäisin jääkaapissa, niin kuin kaikkea muutakin pidempään säilytettävää.
-
mufa
- Tuppisuu
anteeksi, etten jaksa kollata uudelleen kaikkea 49 sivua, mut kertokaas tuleeko dexmistä mitään hirveää krapulaa tai muuta masentavan oloista jälkiolotilaa? olis tarkotus tislailla täs ku saa rahaa ja aikaa aikaseks.
"It's insane world, but I'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
Maor
- Kameleontti
-
LD50
- Apteekki
Ei. Tapauskohtaista, eli kai joillaki voi tulla, mutta itselläni ei ainakaan mitään.mufa wrote:anteeksi, etten jaksa kollata uudelleen kaikkea 49 sivua, mut kertokaas tuleeko dexmistä mitään hirveää krapulaa tai muuta masentavan oloista jälkiolotilaa? olis tarkotus tislailla täs ku saa rahaa ja aikaa aikaseks.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Usoda
- LD50
Joskus saan päänsärkyä krapulaksi mutta muita oireita en ole huomannut.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Lymykonna
- Kameleontti
Minulle on tullut hyvä olo keskisuurilla annoksilla ja hyvin epätavallinen, mutta lievä päänsärky liian suurilla annoksilla.
-
tRip
- Moderator
Itellä viikon kestävä masennus ja aivojumi.. Mutta mulla onkin aivokemiat muutenkin vitturallaan :?mufa wrote:kertokaas tuleeko dexmistä mitään hirveää krapulaa tai muuta masentavan oloista jälkiolotilaa?
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
arbello
- Psykonautti
Eipä ole koskaan tullut minkäänlaista krapulaa.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mulle tulee toi omituinen päänsärky kans. Se on tosi kummallinen, vaik ruumis olis ihan tunnoton +1000mg dxm höykytyksen jälkeen, ni silti pää särkee! Särkylääke, yllättävää kyllä, auttaa. Yleensä kovan tripin jälkeen menee 10-20 ihan perus 500mg parasetamolipilleriä yks kerrallaan tunnin välein. Ei varmaan kovin terveellistä...Lymykonna wrote:Minulle on tullut hyvä olo keskisuurilla annoksilla ja hyvin epätavallinen, mutta lievä päänsärky liian suurilla annoksilla.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Shro
- Apteekki
No ei tosissaankaan. Tuossahan on ihan saatanasti parasetamolia vaikka tuninn välein otatkin.Tofupekoni wrote:Lymykonna wrote:Yleensä kovan tripin jälkeen menee 10-20 ihan perus 500mg parasetamolipilleriä yks kerrallaan tunnin välein. Ei varmaan kovin terveellistä...
Maksa tykkää hyvää.
-
Usoda
- LD50
Kokeile buranaa parasetamolin sijaan, toimii ainakin minulla hyvin päänsärkyyn.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Vielä kun korvaa sen vähän pienemmällä annoksella puhdistettua d-isomeeria, niin ruoansulatusoireita ei tule niin pahasti.Usoda wrote:Kokeile buranaa parasetamolin sijaan, toimii ainakin minulla hyvin päänsärkyyn.
AD_HD @ synirc
-
Maor
- Kameleontti
Mitä tämä on?Delirium Tremens wrote: Vielä kun korvaa sen vähän pienemmällä annoksella puhdistettua d-isomeeria
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Tällä kertaa ei menny ku kaksi (siis pilleriä). Sattus tippumaan sauhua suoraan postiluukusta alas!
Oli kyllä omituinen päivä. Otin 1050mg DXM:ää päivällä n. klo 16.00 ja meno jatku sekavana ja hauskana ryypätessä ja sauhutellessa n. klo 03.00 asti!
Tänään on olo mitä mahtavin! KAIKKI on mukavaa!!!!!
Oli kyllä omituinen päivä. Otin 1050mg DXM:ää päivällä n. klo 16.00 ja meno jatku sekavana ja hauskana ryypätessä ja sauhutellessa n. klo 03.00 asti!
Tänään on olo mitä mahtavin! KAIKKI on mukavaa!!!!!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Lyhyesti sanottuna parannettu lääkevalmiste. Esimerkiksi Burana -> Dexit. Vastaava tapaus on setiritsiini -> levosetiritsiini eli Zyrtec, Xyzal. Voidaan mainita myös Dexedrine tässä yhteydessä.Maor wrote:Mitä tämä on?Delirium Tremens wrote: Vielä kun korvaa sen vähän pienemmällä annoksella puhdistettua d-isomeeria
AD_HD @ synirc
-
spasm
- OD
Jostain syystä dxm-oloissa luulen että seurassani on enemmän ihmisiä(?) kuin siinä oikeasti on. Jotenkin todella skitsottava olo tulee kun joutuu kokoajan katselemaan ympärilleen ja miettimään että mihin se yks oikein meni.. kuka yks? kuka se on? Kuitenkin, aistin aina ylimääräisen persoonan keskuudessamme, ja välillä tuntuu että olisin juuri jutellut hänelle. 
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mulla on usein ihan sama tunne. Se on tosi friikkiä!spasm wrote:Jostain syystä dxm-oloissa luulen että seurassani on enemmän ihmisiä(?) kuin siinä oikeasti on. Jotenkin todella skitsottava olo tulee kun joutuu kokoajan katselemaan ympärilleen ja miettimään että mihin se yks oikein meni.. kuka yks? kuka se on? Kuitenkin, aistin aina ylimääräisen persoonan keskuudessamme, ja välillä tuntuu että olisin juuri jutellut hänelle.
-
Lännen nopein
- Apteekki
Varsin tuttu ilmiö varsinkin paukuissa ja muissa kuoseissa, mutta en koe asiaa negatiiviseksi, lähinnä huvittavana.Tofupekoni wrote:Mulla on usein ihan sama tunne. Se on tosi friikkiä!spasm wrote:Jostain syystä dxm-oloissa luulen että seurassani on enemmän ihmisiä(?) kuin siinä oikeasti on. Jotenkin todella skitsottava olo tulee kun joutuu kokoajan katselemaan ympärilleen ja miettimään että mihin se yks oikein meni.. kuka yks? kuka se on? Kuitenkin, aistin aina ylimääräisen persoonan keskuudessamme, ja välillä tuntuu että olisin juuri jutellut hänelle.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
mufa
- Tuppisuu
juu kiitos vastauksist ja kertokaas viel, onko liian iso riski koittaa ensimmäisen kerran dexmiä festareilla? vai suosittelettko paremmin jotain suljetupaa ja 'valvotumpaa' tilaa ?
"It's insane world, but I'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
Thoxium
Ensimmäinen ja toinen plateau sopiikin juuri tuohon tarkoitukseen, kolmas ja neljäs sitten parempi ottaa kotona.mufa wrote:juu kiitos vastauksist ja kertokaas viel, onko liian iso riski koittaa ensimmäisen kerran dexmiä festareilla? vai suosittelettko paremmin jotain suljetupaa ja 'valvotumpaa' tilaa ?
-
spasm
- OD
En kyllä ekaa kertaa festareilla ottaisi, ellei kyseessä ole melko pieni annos.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Sinne vaan rohkeesti festareille. Ota max 450 mg DXM (Eli pieni (150ml) pullo) eroteltuna, mielummin vähemmän 300 mg kin luulis riittävän (jaa kaverin kanssa iso 200ml pullo). Vaikutusten loputtua hyvin varovasti alkoa, jos ollenkaan. Festareilla kiinnijäämismahd. on sika pienet, koska kaikki on kuitenkin ihan päissään.
-
Mirrorland33
- Psykonautti
kannattaa varmaan ensin kokeilla kotioloissa ettei aineelle ole yliherkkyyttä. ite en kokeilis mitään uusia aineita festareilla, mut kukin tyylillään.mufa wrote:juu kiitos vastauksist ja kertokaas viel, onko liian iso riski koittaa ensimmäisen kerran dexmiä festareilla? vai suosittelettko paremmin jotain suljetupaa ja 'valvotumpaa' tilaa ?
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Aivan! Unohtui mielestä toi HYVIN tärkeä seikka, eli kokeilla yliherkkyys. Onniistuu parhaiten ottamalla vaikka 0,5 dl raakaa resilaria.Mirrorland33 wrote:kannattaa varmaan ensin kokeilla kotioloissa ettei aineelle ole yliherkkyyttä. ite en kokeilis mitään uusia aineita festareilla, mut kukin tyylillään.mufa wrote:juu kiitos vastauksist ja kertokaas viel, onko liian iso riski koittaa ensimmäisen kerran dexmiä festareilla? vai suosittelettko paremmin jotain suljetupaa ja 'valvotumpaa' tilaa ?
-
Usoda
- LD50
Olisi varmaan jännät festarit tulossa jos pullollisen nautittuaan paljastuisikin että kuuluu niihin yliherkkiin joille se todellakin potkii pienelläkin annoksella. 
Kannattaa kotona testata ensin, ihan jo sen takia että tiedät että sopiiko aine sinulle vai ei.
Kannattaa kotona testata ensin, ihan jo sen takia että tiedät että sopiiko aine sinulle vai ei.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava