The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
spasm
OD

Re: The DXM topic

Post by spasm »

Luultavasti elämäni härskimmät tripit sain 1200mg dxm:llä, nautin sen kahtena annoksena kun edellinen rupesi laskemaan (tosin dxm kehotti minua ottamaan lisää). Silloin mentiin kovaa, persoona vaihtui kun käänsin päätä o.O
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

spasm wrote:(tosin dxm kehotti minua ottamaan lisää). Silloin mentiin kovaa...
Näin kävi minulle kerran Ayahuascan kanssa.
-:- We're All Mad Here -:-
outo-olio
Psykonautti

Post by outo-olio »

Mites tuo erotellun DXM:n säilyvyys?
Ollut kaapissa huhtikuussa lähtein (pimeässä, suljettu lasipullo),
päällisin puolin liuos näyttää ihan asialliselta.

Eikun huiviin vaan? :shock:
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

outo-olio wrote:Mites tuo erotellun DXM:n säilyvyys?
Ollut kaapissa huhtikuussa lähtein (pimeässä, suljettu lasipullo),
päällisin puolin liuos näyttää ihan asialliselta.

Eikun huiviin vaan? :shock:
Eikö sen pitäisi alkaa kellertämään pidempiaikaisessa säilytyksessä? Noin vanhasta en tiedä, mutta kai sitä voi parikin viikkoa säilöä, maku vaan huononee, näin siis lueskelin tuolta vanhasta holvista.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Itse olen aina heittänyt pois kun on alkanut kasvamaan hometta.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Itse säilyttäisin jääkaapissa, niin kuin kaikkea muutakin pidempään säilytettävää.
mufa
Tuppisuu

Post by mufa »

anteeksi, etten jaksa kollata uudelleen kaikkea 49 sivua, mut kertokaas tuleeko dexmistä mitään hirveää krapulaa tai muuta masentavan oloista jälkiolotilaa? olis tarkotus tislailla täs ku saa rahaa ja aikaa aikaseks.
"It's insane world, but I'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä DXM:stä 'krapula' tulee.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

mufa wrote:anteeksi, etten jaksa kollata uudelleen kaikkea 49 sivua, mut kertokaas tuleeko dexmistä mitään hirveää krapulaa tai muuta masentavan oloista jälkiolotilaa? olis tarkotus tislailla täs ku saa rahaa ja aikaa aikaseks.
Ei. Tapauskohtaista, eli kai joillaki voi tulla, mutta itselläni ei ainakaan mitään.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Joskus saan päänsärkyä krapulaksi mutta muita oireita en ole huomannut.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Minulle on tullut hyvä olo keskisuurilla annoksilla ja hyvin epätavallinen, mutta lievä päänsärky liian suurilla annoksilla.
tRip
Moderator

Post by tRip »

mufa wrote:kertokaas tuleeko dexmistä mitään hirveää krapulaa tai muuta masentavan oloista jälkiolotilaa?
Itellä viikon kestävä masennus ja aivojumi.. Mutta mulla onkin aivokemiat muutenkin vitturallaan :?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

Eipä ole koskaan tullut minkäänlaista krapulaa.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Lymykonna wrote:Minulle on tullut hyvä olo keskisuurilla annoksilla ja hyvin epätavallinen, mutta lievä päänsärky liian suurilla annoksilla.
Mulle tulee toi omituinen päänsärky kans. Se on tosi kummallinen, vaik ruumis olis ihan tunnoton +1000mg dxm höykytyksen jälkeen, ni silti pää särkee! Särkylääke, yllättävää kyllä, auttaa. Yleensä kovan tripin jälkeen menee 10-20 ihan perus 500mg parasetamolipilleriä yks kerrallaan tunnin välein. Ei varmaan kovin terveellistä... :roll:
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Tofupekoni wrote:
Lymykonna wrote:Yleensä kovan tripin jälkeen menee 10-20 ihan perus 500mg parasetamolipilleriä yks kerrallaan tunnin välein. Ei varmaan kovin terveellistä... :roll:
No ei tosissaankaan. Tuossahan on ihan saatanasti parasetamolia vaikka tuninn välein otatkin.
Maksa tykkää hyvää.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kokeile buranaa parasetamolin sijaan, toimii ainakin minulla hyvin päänsärkyyn.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Usoda wrote:Kokeile buranaa parasetamolin sijaan, toimii ainakin minulla hyvin päänsärkyyn.
Vielä kun korvaa sen vähän pienemmällä annoksella puhdistettua d-isomeeria, niin ruoansulatusoireita ei tule niin pahasti.
AD_HD @ synirc
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Delirium Tremens wrote: Vielä kun korvaa sen vähän pienemmällä annoksella puhdistettua d-isomeeria
Mitä tämä on?
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Tällä kertaa ei menny ku kaksi (siis pilleriä). Sattus tippumaan sauhua suoraan postiluukusta alas! :mrgreen:

Oli kyllä omituinen päivä. Otin 1050mg DXM:ää päivällä n. klo 16.00 ja meno jatku sekavana ja hauskana ryypätessä ja sauhutellessa n. klo 03.00 asti!

Tänään on olo mitä mahtavin! KAIKKI on mukavaa!!!!!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Maor wrote:
Delirium Tremens wrote: Vielä kun korvaa sen vähän pienemmällä annoksella puhdistettua d-isomeeria
Mitä tämä on?
Lyhyesti sanottuna parannettu lääkevalmiste. Esimerkiksi Burana -> Dexit. Vastaava tapaus on setiritsiini -> levosetiritsiini eli Zyrtec, Xyzal. Voidaan mainita myös Dexedrine tässä yhteydessä. :D
AD_HD @ synirc
spasm
OD

Post by spasm »

Jostain syystä dxm-oloissa luulen että seurassani on enemmän ihmisiä(?) kuin siinä oikeasti on. Jotenkin todella skitsottava olo tulee kun joutuu kokoajan katselemaan ympärilleen ja miettimään että mihin se yks oikein meni.. kuka yks? kuka se on? Kuitenkin, aistin aina ylimääräisen persoonan keskuudessamme, ja välillä tuntuu että olisin juuri jutellut hänelle. :o
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

spasm wrote:Jostain syystä dxm-oloissa luulen että seurassani on enemmän ihmisiä(?) kuin siinä oikeasti on. Jotenkin todella skitsottava olo tulee kun joutuu kokoajan katselemaan ympärilleen ja miettimään että mihin se yks oikein meni.. kuka yks? kuka se on? Kuitenkin, aistin aina ylimääräisen persoonan keskuudessamme, ja välillä tuntuu että olisin juuri jutellut hänelle. :o
Mulla on usein ihan sama tunne. Se on tosi friikkiä!
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Tofupekoni wrote:
spasm wrote:Jostain syystä dxm-oloissa luulen että seurassani on enemmän ihmisiä(?) kuin siinä oikeasti on. Jotenkin todella skitsottava olo tulee kun joutuu kokoajan katselemaan ympärilleen ja miettimään että mihin se yks oikein meni.. kuka yks? kuka se on? Kuitenkin, aistin aina ylimääräisen persoonan keskuudessamme, ja välillä tuntuu että olisin juuri jutellut hänelle. :o
Mulla on usein ihan sama tunne. Se on tosi friikkiä!
Varsin tuttu ilmiö varsinkin paukuissa ja muissa kuoseissa, mutta en koe asiaa negatiiviseksi, lähinnä huvittavana.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
mufa
Tuppisuu

Post by mufa »

juu kiitos vastauksist ja kertokaas viel, onko liian iso riski koittaa ensimmäisen kerran dexmiä festareilla? vai suosittelettko paremmin jotain suljetupaa ja 'valvotumpaa' tilaa ?
"It's insane world, but I'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
Thoxium

Post by Thoxium »

mufa wrote:juu kiitos vastauksist ja kertokaas viel, onko liian iso riski koittaa ensimmäisen kerran dexmiä festareilla? vai suosittelettko paremmin jotain suljetupaa ja 'valvotumpaa' tilaa ?
Ensimmäinen ja toinen plateau sopiikin juuri tuohon tarkoitukseen, kolmas ja neljäs sitten parempi ottaa kotona.
spasm
OD

Post by spasm »

En kyllä ekaa kertaa festareilla ottaisi, ellei kyseessä ole melko pieni annos.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Sinne vaan rohkeesti festareille. Ota max 450 mg DXM (Eli pieni (150ml) pullo) eroteltuna, mielummin vähemmän 300 mg kin luulis riittävän (jaa kaverin kanssa iso 200ml pullo). Vaikutusten loputtua hyvin varovasti alkoa, jos ollenkaan. Festareilla kiinnijäämismahd. on sika pienet, koska kaikki on kuitenkin ihan päissään.
Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 »

mufa wrote:juu kiitos vastauksist ja kertokaas viel, onko liian iso riski koittaa ensimmäisen kerran dexmiä festareilla? vai suosittelettko paremmin jotain suljetupaa ja 'valvotumpaa' tilaa ?
kannattaa varmaan ensin kokeilla kotioloissa ettei aineelle ole yliherkkyyttä. ite en kokeilis mitään uusia aineita festareilla, mut kukin tyylillään. :)
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Mirrorland33 wrote:
kannattaa varmaan ensin kokeilla kotioloissa ettei aineelle ole yliherkkyyttä. ite en kokeilis mitään uusia aineita festareilla, mut kukin tyylillään. :)
Aivan! Unohtui mielestä toi HYVIN tärkeä seikka, eli kokeilla yliherkkyys. Onniistuu parhaiten ottamalla vaikka 0,5 dl raakaa resilaria.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Olisi varmaan jännät festarit tulossa jos pullollisen nautittuaan paljastuisikin että kuuluu niihin yliherkkiin joille se todellakin potkii pienelläkin annoksella. :lol:
Kannattaa kotona testata ensin, ihan jo sen takia että tiedät että sopiiko aine sinulle vai ei.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava