Suosittelen ottamaan himassa vaan allergiatestin ja festareilla päihdyttävän annoksen, koska muuten menee jännitys...Usoda wrote:Kannattaa kotona testata ensin, ihan jo sen takia että tiedät että sopiiko aine sinulle vai ei.
The DXM topic
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Re: The DXM topic
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
outo-olio
- Psykonautti
Jaa, kyllä se vähän piloille oli tainnut mennäouto-olio wrote:Mites tuo erotellun DXM:n säilyvyys?
Ollut kaapissa huhtikuussa lähtein (pimeässä, suljettu lasipullo),
päällisin puolin liuos näyttää ihan asialliselta.
Eikun huiviin vaan?
Hurahti masu vähän pruikulille, kun heitin tuon lopun naamaan. Ikinä aiemmin ollut mitään ongelmia mahan kanssa.
Tuli vaan taas mieleen, että miksi tuota pitää ottaa, töitten jälkeen 6mg/kg annos ja
olo on ollut kuin 8 kaljan laskuhumalassa. No tulipa edes siivottua :?
-
mastermind
- Karvakuono
Usoda wrote:Olisi varmaan jännät festarit tulossa jos pullollisen nautittuaan paljastuisikin että kuuluu niihin yliherkkiin joille se todellakin potkii pienelläkin annoksella.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Minua on nyt mietityttänyt semmoinen asia että... Mitä aineita tällä erottelulla lähtee oikeasti pois siitä resilarista, ja mitkä aineet siinä muuttuvat? Itse en kemiasta hirveästi ymmärrä, jos joku joka ymmärtää enemmän voisi selittää ihan tarkasti että mitä siinä erottelussa oikein tapahtuu sille resilarille, olisi kiva.
Pakkausselosteen mukaanhan resilar sisältää näitä aineita:
dekstrometorfaanihydrobromidia(3 mg/ml)
natriumbentsoaattia
fruktoosia(137mg/ml)
sorbitolia(500mg/ml)
etanolia(50mg/ml)
glyserolia
natriumsitraattia
anis-luumuesanssia
poltettua sokeria
kloorivetyhappoliuosta(suolahappoa siis?)
natriumhydroksidiliosta
puhdistettua vettä.
Sen olen ainakin ymmärtänyt että sorbitoli siitä lähtee helvettiin. Onko siinä lopullisessa erotellussa litkussa siis muuta kuin vettä, DXM-hydrositraattia ja ehkä ylijäänyttä sitruunahappoa vai kuinka on?
Ihan mielenkiinnosta kysyn.
natriumbentsoaattia
fruktoosia(137mg/ml)
sorbitolia(500mg/ml)
etanolia(50mg/ml)
glyserolia
natriumsitraattia
anis-luumuesanssia
poltettua sokeria
natriumhydroksidiliosta
puhdistettua vettä.
Sen olen ainakin ymmärtänyt että sorbitoli siitä lähtee helvettiin. Onko siinä lopullisessa erotellussa litkussa siis muuta kuin vettä, DXM-hydrositraattia ja ehkä ylijäänyttä sitruunahappoa vai kuinka on?
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Erotellussa tuotteessa on alkuperäisen valmisteen ainesosia, joita liukenee poolittomaan ja taas uudelleen pooliseen liuottimeen. Tietääkseni tällaisia on vain vaikuttava aine merkityksellisessä määrin. Hatusta vetäen voisin arvata, että vähäisiä jäämiä etyylialkoholista ja ehkä glyserolista päätyisi uutokseen.Pakanasoturi wrote:Minua on nyt mietityttänyt semmoinen asia että... Mitä aineita tällä erottelulla lähtee oikeasti pois siitä resilarista, ja mitkä aineet siinä muuttuvat? Itse en kemiasta hirveästi ymmärrä, jos joku joka ymmärtää enemmän voisi selittää ihan tarkasti että mitä siinä erottelussa oikein tapahtuu sille resilarille, olisi kiva.
natriumbentsoaattia
fruktoosia(137mg/ml)
sorbitolia(500mg/ml)
etanolia(50mg/ml)
glyserolia
natriumsitraattia
anis-luumuesanssia
poltettua sokeria
natriumhydroksidiliosta
puhdistettua vettä.
AD_HD @ synirc
-
jonza
- Psykonautti
Skandinavian ulkopuolella ei myydä dexibuprofeenia [(S)-(+)-ibuprofeenia] siksi että se ei ole yhtään tehokkaampaa tai turvallisempaa. 300mg dexit voi olla hyvä jollekin korkeintaan siksi että tavallisesta ibuprofeiinista ei saa 300mg muuta kun ottamalla 1,5 200mg tablettia. 300mg tavallista on ihan yhtä tehokasta, ja ihan tasan yhtä haitallista vatsalle. Levoibuprofeiinin[(R)-ibuprofeeni] on joskus luultu olevan tehotonta, mutta vähän sen jälkeen kun alettiin miettimään dexibuprofeeinin kaupallisia mahdollisuuksia huomattiin että levoibuprofeeni muuttuu erään isomeraasin toimesta dexibuprofeeniksi. Ilmeisesti ei sitten ole ulkomailla firmat saaneet myyntilupaa tuotteelle jota mainostetaan niin kun stereoselektiivisesti valmistettuna tuotteena ilman että siitä olisi mitään etua raseemiseen verrattuna. Täällä pohjolassa ei ilmeisesti viranomaiset viitsi tollaseen pikkuseikkaan puuttua, vaan suojellaan mieluummin lääkefirmojen oikeutta kusettaa ihmisiä. Ainakin omassa lähihoitajan lääkekoulutuksessa mainittiin kyllä ohimennen tästä, joten kyllä on ollut dexitin tullessa jo asia tiedossa.Delirium Tremens wrote:Lyhyesti sanottuna parannettu lääkevalmiste. Esimerkiksi Burana -> Dexit. Vastaava tapaus on setiritsiini -> levosetiritsiini eli Zyrtec, Xyzal. Voidaan mainita myös Dexedrine tässä yhteydessä.Maor wrote:Mitä tämä on?Delirium Tremens wrote: Vielä kun korvaa sen vähän pienemmällä annoksella puhdistettua d-isomeeria
Tulee halvemmaksi syödä puoltoista 200mg:sta halpis-ibuprofeiinia. Dexit mainokset on kyllä suorastaan nerokkaita. Olen ollut luennolla jossa luennoitsija käytti dexit-mainosta malliesimerkkinä siitä miten saadaan tavallinen asia muutettua ilmaiseksi mainokseksi. Tässä tapauksessa on yritetty saada ihmiset assosioimaan tuotteen exit-kylttiin, jolloin mainostamisen tarve on alkumarkkinoinnin jälkeen pienempi kuin perinteisemmällä nimellä varustettu. Paketin nimi ja ulkoasu on tarkkaan harkittu.
Älä anna lääkefirmojen kusettaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibuprofen
-
spasm
- OD
Mikähän olisi kaikista optimaalisin ph-arvo dexmin erottelussa, sitruunahappoliuosta tehdessä?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Usoda
- LD50
Resilarista eroteltu deksmi on parempaa vatsalle kun dxm gelcapsit. Gelcapsejen kanssa saan itse oksentaa väkisin jo 450mg annostuksella kun normaalisti resilarista eroteltu menee 500mg asti ilman oksentamista.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Tämä olikin uutta ja hyvä tietää. Jollain vakuuttavaa lähdettä? Wikipedia ei nimittäin anna sellaista ainakaan suoraan tekstin seassa viittauksena.jonza wrote: Skandinavian ulkopuolella ei myydä dexibuprofeenia [(S)-(+)-ibuprofeenia] siksi että se ei ole yhtään tehokkaampaa tai turvallisempaa. 300mg dexit voi olla hyvä jollekin korkeintaan siksi että tavallisesta ibuprofeiinista ei saa 300mg muuta kun ottamalla 1,5 200mg tablettia. 300mg tavallista on ihan yhtä tehokasta, ja ihan tasan yhtä haitallista vatsalle. Levoibuprofeiinin[(R)-ibuprofeeni] on joskus luultu olevan tehotonta, mutta vähän sen jälkeen kun alettiin miettimään dexibuprofeeinin kaupallisia mahdollisuuksia huomattiin että levoibuprofeeni muuttuu erään isomeraasin toimesta dexibuprofeeniksi. Ilmeisesti ei sitten ole ulkomailla firmat saaneet myyntilupaa tuotteelle jota mainostetaan niin kun stereoselektiivisesti valmistettuna tuotteena ilman että siitä olisi mitään etua raseemiseen verrattuna. Täällä pohjolassa ei ilmeisesti viranomaiset viitsi tollaseen pikkuseikkaan puuttua, vaan suojellaan mieluummin lääkefirmojen oikeutta kusettaa ihmisiä. Ainakin omassa lähihoitajan lääkekoulutuksessa mainittiin kyllä ohimennen tästä, joten kyllä on ollut dexitin tullessa jo asia tiedossa.
---
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibuprofen
AD_HD @ synirc
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Mainitsemasi annosmarginaali saattaisi vielä selittyä normaalilla satunnaisuuden osallisuudella, mutta minähän en tiedä mitään geelikapseleista. Minkä merkkisiä ja maalaisia kapseleita olet käyttänyt?Usoda wrote:Resilarista eroteltu deksmi on parempaa vatsalle kun dxm gelcapsit. Gelcapsejen kanssa saan itse oksentaa väkisin jo 450mg annostuksella kun normaalisti resilarista eroteltu menee 500mg asti ilman oksentamista.
AD_HD @ synirc
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Niin, kuka mitäkin tavoittelee.Tofupekoni wrote: Suosittelen ottamaan himassa vaan allergiatestin ja festareilla päihdyttävän annoksen, koska muuten menee jännitys...
AD_HD @ synirc
-
Usoda
- LD50
Robitussin CoughGels on merkki, näitä saa lähikaupasta USAssa.Delirium Tremens wrote:Mainitsemasi annosmarginaali saattaisi vielä selittyä normaalilla satunnaisuuden osallisuudella, mutta minähän en tiedä mitään geelikapseleista. Minkä merkkisiä ja maalaisia kapseleita olet käyttänyt?Usoda wrote:Resilarista eroteltu deksmi on parempaa vatsalle kun dxm gelcapsit. Gelcapsejen kanssa saan itse oksentaa väkisin jo 450mg annostuksella kun normaalisti resilarista eroteltu menee 500mg asti ilman oksentamista.
Vaikuttavana aineena näissä on pelkästään DXM 15mg / tabletti.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Ooksä tilannu, vai onko kaveri lähettäny/tuonu?Usoda wrote: Robitussin CoughGels on merkki, näitä saa lähikaupasta USAssa.
Vaikuttavana aineena näissä on pelkästään DXM 15mg / tabletti.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Usoda
- LD50
Ihan lomalla olen täällä ja itse kaupasta ostin 
Nämä gelcapsit on muuten käteviä kun ei joudu maistelemaan sitä karmeaa jälkimakua minkä resilar-seoksesta saa, mutta yhdessä purkissa on vain 300mg DXM (20 tablettia) joten jo 600mg vie kaksi purkillista. Dexalone-tabletteja en vielä ole nähnyt ja niissä pitäisi olla 30mg DXM per pilleri.
Nämä gelcapsit on muuten käteviä kun ei joudu maistelemaan sitä karmeaa jälkimakua minkä resilar-seoksesta saa, mutta yhdessä purkissa on vain 300mg DXM (20 tablettia) joten jo 600mg vie kaksi purkillista. Dexalone-tabletteja en vielä ole nähnyt ja niissä pitäisi olla 30mg DXM per pilleri.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Nyt kun sanoit, ni kyllähän sä tosta sun matkasta postailit aikasemminkin.Usoda wrote:Ihan lomalla olen täällä ja itse kaupasta ostin
Heh. Kyllä mielummin juon extraktin, kuin syön joku 80 pilleriä.Usoda wrote:Nämä gelcapsit on muuten käteviä kun ei joudu maistelemaan sitä karmeaa jälkimakua minkä resilar-seoksesta saa, mutta yhdessä purkissa on vain 300mg DXM (20 tablettia) joten jo 600mg vie kaksi purkillista. Dexalone-tabletteja en vielä ole nähnyt ja niissä pitäisi olla 30mg DXM per pilleri.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Vaikka tuo maun puuttuminen on ihan houkutteleva juttu niin en kyllä haluaisi syödä kauheaa kasaa pillereitäkään, ylipäänsä mitään pillereitä.
-
spasm
- OD
Eilen dxm 600mg (n.10-11mg/kg) + pienet lehtisavut teki kummia. Pahoinvointia ei esiintynyt ollenkaan, eikä tarvinnut oksentaa. Luultavasti juuri siitä johtuen olin aivan kummallisesti tripeillä, kun dxm ei poistunut elimistöstä niin kuin se normaalisti tekee 30-60min jälkeen ottamisesta. Egon menetystä, persoonan vaihtumista, todellä häröjä juttuja ja lopuksi pelottava flippaus. Luulin että flippasin lopullisesti, että se oli siinä sitten. En tainnut kuitenkaan menettää lopullisesti järkeäni. Jessus sentään. Nyt taukoa dexmistä, oli psyyke aika kovilla. Vaikka helevatan hauskaa oli kuitenkin.
-
MadHatter
- Psykonautti
Ei se enää tossa ajassa oksennuksen mukana mihkään poistu. On jo ehtinyt imeytyä helposti, varsinkin tyhjään vatsaan. No suurin osa ainakin. Alkaahan se jo vaikuttamaankin jossain ~20min.Luultavasti juuri siitä johtuen olin aivan kummallisesti tripeillä, kun dxm ei poistunut elimistöstä niin kuin se normaalisti tekee 30-60min jälkeen ottamisesta.
-
spasm
- OD
Hmm, voihan se tietysti näinkin olla. En vain keksi oikein muutakaan selitystä, miksi vaikutukset olivat niin eri luokkaa sekä intensiivisyydeltään, että kestoltaan. Laskut alkoivat n. 2-3 tuntia myöhemmin kun normaalisti, ja yhteiskesto oli ehkä jopa puolet pidempi kuin normaalisti (kun laatta lentää).MadHatter wrote:Ei se enää tossa ajassa oksennuksen mukana mihkään poistu. On jo ehtinyt imeytyä helposti, varsinkin tyhjään vatsaan. No suurin osa ainakin. Alkaahan se jo vaikuttamaankin jossain ~20min.Luultavasti juuri siitä johtuen olin aivan kummallisesti tripeillä, kun dxm ei poistunut elimistöstä niin kuin se normaalisti tekee 30-60min jälkeen ottamisesta.
Ja mitä tulee tuohon 20 minuuttiin, minulla ei ikinä ole tullut minkäänlaisia vaikutuksia 20 minuutissa. Vähintään sen puoli tuntia vaatii, usein kauemminkin.
E: En tosin ottanut tyhjään vatsaan niin kuin yleensä. Siitä saattaisi hyvinkin johtua tuo vaikutusten pitkä kesto ja oksentamattomuus. Mutta tripin intensiivisyyttä ja selvästi merkittävästi vahvempia vaikutuksia se ei selittäne.
-
MadHatter
- Psykonautti
^ Niin, ei ne vaikutukset siinä 20-30min kohdalla vielä mitään ihmeempiä ole, mutta jotain alkaa selvästi tapahtumaan. Voihan siinä jotai hävikkiä tulla, jos jo <30min päästä oksentaa. Joku 2h yleensä menee ennen kun on kunnolla noussu.
Söitkö sattumalta greippiä?
Se selittäisi voimistuneet ja pidentyneet vaikutukset. Onhan se muutenkin tosin normaalia, että samalla annoksella vaikutukset vaihtelee kertojen välillä.
Itselläni 300mg toimii yleensä hyvin, mutta 450mg ei kerran sanonut yhtään mitään, vaikka en oksentanut, enkä ollut syönyt paljoa. Pohjillakin oli 6bisseä ja pajautusta ym. No oikeestaan sillä kertaa ei kyllä bisse eikä pajauskaan toiminut.. eli kunnon komboa hain, mutta mitään ei tapahtunut. Paitsi loppuillasta poltetut värinokkospaukut pisti ihan löysäks ehkä 5minuutiks
Söitkö sattumalta greippiä?
Itselläni 300mg toimii yleensä hyvin, mutta 450mg ei kerran sanonut yhtään mitään, vaikka en oksentanut, enkä ollut syönyt paljoa. Pohjillakin oli 6bisseä ja pajautusta ym. No oikeestaan sillä kertaa ei kyllä bisse eikä pajauskaan toiminut.. eli kunnon komboa hain, mutta mitään ei tapahtunut. Paitsi loppuillasta poltetut värinokkospaukut pisti ihan löysäks ehkä 5minuutiks
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mulla on joskus on alkanu vaikuttaa jo tyyliin alle 5 min. Joskus menny tunti. Joskus potkii 600mg ihan sikana. Joskus 1200... No... Ihan sikana, mut ei liian kovaa, niin ku pitäis.
Mut tosiaan arvaamaton huume ja Set & Setting vaikuttaa enemmän, ku luuliskaan.
Esimerkki: Oon ottanu Lähes aina illalla/yöllä ja samassa paikassa (Kotona) ja valmistanut aina extraktin samana päivänä. Eli antanut ruumille vihjeen ja aikaa valmistautua aineen ottamiseen (esim. moni herska yliannostus johtuu siitä, että aine otetaan uudessa paikassa).
Yks kerta otin sitten isomman annoksen ku ikinä (1350mg) (, päivällä ja olin valmistanut extraktin edellisenä päivänä. Tuloksena oli yli 18h, ehkä 24h järkyttävää kieputusta, dissosisaatiota, deliriumia, näkyjä, outoja tuntemuksia ja muuta kivaa, mitä en ole vielä pystynyt kokonaan edes käsittelemään. Ehkä tää on se raja minkä jälkeen mä pidän perusteellisen tauon, ainakin siks aikaa, että oon sulattanu ton viimesimmän reissun.
Mut tosiaan arvaamaton huume ja Set & Setting vaikuttaa enemmän, ku luuliskaan.
Esimerkki: Oon ottanu Lähes aina illalla/yöllä ja samassa paikassa (Kotona) ja valmistanut aina extraktin samana päivänä. Eli antanut ruumille vihjeen ja aikaa valmistautua aineen ottamiseen (esim. moni herska yliannostus johtuu siitä, että aine otetaan uudessa paikassa).
Yks kerta otin sitten isomman annoksen ku ikinä (1350mg) (, päivällä ja olin valmistanut extraktin edellisenä päivänä. Tuloksena oli yli 18h, ehkä 24h järkyttävää kieputusta, dissosisaatiota, deliriumia, näkyjä, outoja tuntemuksia ja muuta kivaa, mitä en ole vielä pystynyt kokonaan edes käsittelemään. Ehkä tää on se raja minkä jälkeen mä pidän perusteellisen tauon, ainakin siks aikaa, että oon sulattanu ton viimesimmän reissun.
-
Boddah
- Karvakuono
Typerä kysymys, mutta paljon suunnilleen yksi 200ml Resilar-pullo maksaa? Hintahan ei ole tässä tärkeä (eikä este), haluaisin vaan tietää kuinka paljon varaan käteistä kun käyn apteekissa. 
A friend with weed is better.
-
Miasma
- OD
Resilar 200ml oraaliliuos: 7,14€Boddah wrote:Typerä kysymys, mutta paljon suunnilleen yksi 200ml Resilar-pullo maksaa? Hintahan ei ole tässä tärkeä (eikä este), haluaisin vaan tietää kuinka paljon varaan käteistä kun käyn apteekissa.
Linkki
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
"Life is a joke and death is the punchline."
-
moonmanzx
- Tuppisuu
eilen otin reilu 1mg/kg DXM ja nousi vähän.
tänään otin 3½h sitten ~4mg/kg ja olen tässä ollut selvänä kohta tunnin.
vaikutukset tuntuivat about yhdeksänkymmentä minuuttia.
tunnen edelleen euforiaa ja vähän dissosiatiivisia vaikutuksia, mutta en muuta.
vaikutukset loppui minuutissa. toisena hetkenä olin ihan pihalla ja toisena ihan täysin selvänä.
aineessa ei ollut mitään vikaa, koska samasta otti kaverini, joka ei ole selvänä
onko muilla samanlaisia kokemuksia
tänään otin 3½h sitten ~4mg/kg ja olen tässä ollut selvänä kohta tunnin.
vaikutukset tuntuivat about yhdeksänkymmentä minuuttia.
tunnen edelleen euforiaa ja vähän dissosiatiivisia vaikutuksia, mutta en muuta.
vaikutukset loppui minuutissa. toisena hetkenä olin ihan pihalla ja toisena ihan täysin selvänä.
aineessa ei ollut mitään vikaa, koska samasta otti kaverini, joka ei ole selvänä
onko muilla samanlaisia kokemuksia
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Kaverisi on herkempi dxm:lle, ku sä. Ja sun pitäis koittaa ottaa joku 10mg/kg, ni sitte sitä ei tarvii enää ottaa välttämättä ollenkaan ikinä!
Jos ei toimi, ni tuplaa annos joka kerta niin kauan, että ei enää ikinä maistu!
Älä ota neuvosta vaaria.
Itse asiassa sulla on ihan oikea asenne. Alotat hitaasti ja nostat annosta pikkuhiljaa, niin kauan, että löydät oikean annostuksen. Älä ota liian usein. Myöhemmin, kun olet sinut DXM:n hengen/hengettömyyden, voit kokeilla isompiakin annoksia.
Muista set & setting. Linkki1, Linkki2
Älä ota neuvosta vaaria.
Itse asiassa sulla on ihan oikea asenne. Alotat hitaasti ja nostat annosta pikkuhiljaa, niin kauan, että löydät oikean annostuksen. Älä ota liian usein. Myöhemmin, kun olet sinut DXM:n hengen/hengettömyyden, voit kokeilla isompiakin annoksia.
Muista set & setting. Linkki1, Linkki2
-
spasm
- OD
En syönyt. Ja minulla greippi ei voimista tai pidennä vaikutuksia, se vain tuo humalatilan kaltaista (lähinnä näön) sekavuutta.MadHatter wrote:Söitkö sattumalta greippiä?Se selittäisi voimistuneet ja pidentyneet vaikutukset. Onhan se muutenkin tosin normaalia, että samalla annoksella vaikutukset vaihtelee kertojen välillä.
Onhan se totta että vaikutukset vaihtelee rankastikin. Ehkä yllätyin vain miten 600mg potki 10x kovemmin kuin normaalisti.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mulla on aika pitkälti toi sama vaikutus greipistä. Oikestaan ihmetyttää toi greipin ylistäminen ja että se muka tehostais vaikutuksia ihan sikana. Mut sitten taas meillä on kaikilla eri aivot, ainakin jossain suhteessa.spasm wrote:En syönyt. Ja minulla greippi ei voimista tai pidennä vaikutuksia, se vain tuo humalatilan kaltaista (lähinnä näön) sekavuutta.
Onhan se totta että vaikutukset vaihtelee rankastikin. Ehkä yllätyin vain miten 600mg potki 10x kovemmin kuin normaalisti.
Humala iskee päin naamaa sitä joka kosmista rakastaa. -Acid shotgun
-
Shro
- Apteekki
Itselläni greippi boostasi hyvin, tosin yhden kerran vain kokeillu. Pitäisi kai jatkaa greipin kanssa kun nyt sen ehkä osaisi jopa sanoa paremmin vaikuttiko se mitenkään trippiin.Tofupekoni wrote:Mulla on aika pitkälti toi sama vaikutus greipistä. Oikestaan ihmetyttää toi greipin ylistäminen ja että se muka tehostais vaikutuksia ihan sikana. Mut sitten taas meillä on kaikilla eri aivot, ainakin jossain suhteessa.spasm wrote:En syönyt. Ja minulla greippi ei voimista tai pidennä vaikutuksia, se vain tuo humalatilan kaltaista (lähinnä näön) sekavuutta.
Humala iskee päin naamaa sitä joka kosmista rakastaa. -Acid shotgun
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mä testasin sitä useamman kertaa, mut ei toimi. Ainakaan mulla. Kertokaa omia kokemuksia ja testatkaa.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Anteeksi saivarteluni, ei ole tarkoitus vittuilla. Tarkoitatko siis, että vaikutus kesti 1,5 kertaa vai 2 kertaa niin pitkään kuin normaalisti? Noillahan on suuri ero ja ihmiset käyttävät usein tällaisia paljoussanoja aivan väärin, kyselen vain tarkennusta.spasm wrote:yhteiskesto oli ehkä jopa puolet pidempi kuin normaalisti (kun laatta lentää).
AD_HD @ synirc