The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Thoxium

Re: The DXM topic

Post by Thoxium »

Et sä tietenkään enää mitään osaa / muista, oot liikaa roboillu, aivot jo reikäjuustoa ;)
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Vielä oli taito tallella 8)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kannattaa erotellun deksmin nauttimisen jälkeen muuten aina heti ottaa suuvettä suuhun ja purluttaa. Vie tehokkaasti deksmin jälkimaun pois. :)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Usoda wrote:Kannattaa erotellun deksmin nauttimisen jälkeen muuten aina heti ottaa suuvettä suuhun ja purluttaa. Vie tehokkaasti deksmin jälkimaun pois. :)
Ei ku kannattaa kurlata DXM ennen kuin nielasee.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tuo siis nielaisun jälkeen, tarkoitin.
Onkohan mitään jolla tuon erotellun seoksen maun saisi hyvin peitettyä? Vaikka sekoittamalla eroteltu lious siihen.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Jotain tabascoa olen kokeillut suuhun laittaa ennen juomista ja jälkeenpäin turkinpippureita. Ei se silti hauskaa ole.
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

Maidolla sen maun saa helposti huuhdeltua suusta.
Rubik
Tuppisuu

Post by Rubik »

invisus wrote:mitenkäs muuten ressu + tannopon yhdistelmä toimii, jos ei jaksa erotteluun viettää aikaa? onko mitään hyötyä edes?
Itselleni ei ainakaan Tannoponista ole ollut mitään iloa missään tilanteessa, on sitä joskus tullut paketti ostettua kokeilumielessä. Jarru-puolellahan taisi olla ihan oma topic aiheesta, en kuitenkaan itse lähtisi noita kombottelemaan, vaikkei niistä nyt mitään haittaakaan välttämättä ole niin tuskin hyötyäkään. Joku viisaampi kertokoon lisää?

Joskus paremman puutteessa jouduin huuhtelemaan dxm:n makua suusta alkoholilla, mikä ei ollut kovin hyvä idea. Ei sopinut minulle tuo kombo.
spasm
OD

Post by spasm »

Mie olen yleensä haukannut etelän hetelmää (appelsiini, vesimeloni tms.) dxm-drinkin jälkeen.

Yksi maun kannalta helppo tapa nauttia olisi tehdä sitä tahnamuotoista dexmiä ja pakata gelatiinikapseleihin. Täytyykin koittaa heti ensi kerralla. Olen vaan lukenut yrityksiä tahnadexmistä, ja siitä kuinka se ei enää toimikaan kun on tahnaksi pyöräytetty. Parempi itse koittaa.

Jos jollain on kokemuksia/reseptejä jakaa tuon tahnan suhteen niin tänne vaan.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Thoxium

Post by Thoxium »

spasm wrote:Mie olen yleensä haukannut etelän hetelmää (appelsiini, vesimeloni tms.) dxm-drinkin jälkeen.

Yksi maun kannalta helppo tapa nauttia olisi tehdä sitä tahnamuotoista dexmiä ja pakata gelatiinikapseleihin. Täytyykin koittaa heti ensi kerralla. Olen vaan lukenut yrityksiä tahnadexmistä, ja siitä kuinka se ei enää toimikaan kun on tahnaksi pyöräytetty. Parempi itse koittaa.

Jos jollain on kokemuksia/reseptejä jakaa tuon tahnan suhteen niin tänne vaan.
Sen bensiinin voi haihduttaa suoraan pois siitä (jos sitä on paljonkin, niin saattaa syttyä vaikka palamaan, no pääasia ettei hengitä sitä höyryä sisään), eli jättää sen sitruunahappoveden väliin. Itse tosin haihdutin sen veden pois siitä jälkeenpäin, eli en haihdutellut bensiiniä vaan vettä, kiehui kuitenkin jonkinaikaa kun oli jonkun verran sitä. Jotain 300mg dxm:ää siinä piti olla, mutta eipä tuntunu toimivan, pitää seuraavalla kerralla kokeilla haihdutella isommilla annoksilla, jotain 600mg. On kuitenkin helpompi niellä tahnadxmiä kuin sitä hirveetä litkua. Pyörittää sen tahnan palloiksi ja sit vedellä vaan heittää kurkusta alas.
Rubik
Tuppisuu

Post by Rubik »

Melkein voisi taas käydä apteekissa Ressua poistamassa. Kiinnostaisi minuakin tuo tahnadexmin kokeileminen. Pistän raporttia jos saan aikaseksi.
Thoxium

Post by Thoxium »

Onnistuukohan DXM:n ja kodeiinin kombotus, kun käyttävät samaa entsyymiä? Tai siis kodeiini käyttää sen hetkellisesti kokonaan pois, mutta DXM ei. Eli jos ottaa ensiksi DXM:n ja sitten kodeiinin, niin pitäisi toimia, kai...
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

^Just toistepäin. Kodeiini ei toimi ilman sitä entsyymiä, mutta dexmi sitäkin paremmin.
kratoc
Tuppisuu

Post by kratoc »

Miten olis DXM-hyytelö? :D
I said: "Kiss me, you're beautiful -
these are truly the last days"
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Viime keskiviikkona tuli otettua sitten se 1200mg (minulle n. 19 per kilo) mitä on mietitty ja jostain syystä ei toiminut sitten laisinkaan lukuunottamatta lievää visuaalikentän muuttumista. Olen 600mg:stakin ollut enemmän intensiivisemmällä tripillä. Syytä en osaa sanoa, sillä tein kaiken erottelusta aivan miten pitääkin. Voiko olla että dxm ei aina vain toimi?
Insanity creeping]
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Luotijuna wrote:Viime keskiviikkona tuli otettua sitten se 1200mg (minulle n. 19 per kilo) mitä on mietitty ja jostain syystä ei toiminut sitten laisinkaan lukuunottamatta lievää visuaalikentän muuttumista. Olen 600mg:stakin ollut enemmän intensiivisemmällä tripillä. Syytä en osaa sanoa, sillä tein kaiken erottelusta aivan miten pitääkin. Voiko olla että dxm ei aina vain toimi?
Mitä aineita käytit ja kuinka vanhoja. Esim. soodatuhka kosteutuu eikä enää toimi niin hyvin.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Thoxium wrote:Onnistuukohan DXM:n ja kodeiinin kombotus, kun käyttävät samaa entsyymiä? Tai siis kodeiini käyttää sen hetkellisesti kokonaan pois, mutta DXM ei. Eli jos ottaa ensiksi DXM:n ja sitten kodeiinin, niin pitäisi toimia, kai...
Jos toisten päin, niin DXM:n vaikutus voi olla vahvempi koska on entsyymivaje ja kodeiinikin toimii varmasti, toisten päin ei välttämättä kodeiini toimi niin hyvin kuten aikaisemmin todettiinkin.

Oon joskus ottanut noita samaan aikaan ja molemmat toimi kyllä, että ehkä siinä entsyymissä voi joskus olla puhtia vähän enemmänkin, tai jotain. Erittäin miellyttävä kombo.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
spasm
OD

Post by spasm »

Lymykonna wrote:
Luotijuna wrote:Viime keskiviikkona tuli otettua sitten se 1200mg (minulle n. 19 per kilo) mitä on mietitty ja jostain syystä ei toiminut sitten laisinkaan lukuunottamatta lievää visuaalikentän muuttumista. Olen 600mg:stakin ollut enemmän intensiivisemmällä tripillä. Syytä en osaa sanoa, sillä tein kaiken erottelusta aivan miten pitääkin. Voiko olla että dxm ei aina vain toimi?
Mitä aineita käytit ja kuinka vanhoja. Esim. soodatuhka kosteutuu eikä enää toimi niin hyvin.
o/ may i take this one! (mie olin messissä ja voin täten vastata)

Aineet olivat tuoreita ja kunnollisia. Oli puhdistettua bensiiniä ja soodatuhkat oli yhtä hyvin tehty kuin aina ennenkin, niin kuin kaikki muukin. Valmistuksessa ja erottelussa vika ei ollut.

Itse epäilen, että kun kerran tuo dxm on hieman arvaamatonta tavaraa, se ei vain sattunut kolisemaan sillä kertaa. Omallakin kohdalla on kokemusta aivan hulluista 600mg-drinkeistä ja vastaavasti mitäänsanomattomista 900mg. Kyllä se silti pistää miettimään, että missä vika, kun ei 19mg/kg kolise.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Hörppäsin n.30min sit pullon ressua ja mulla on yhdet paukut.milloin ne kannattaa polttaa?Pyydän nopeaa vastausta..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Lymykonna wrote:
Luotijuna wrote:
Viime keskiviikkona tuli otettua sitten se 1200mg (minulle n. 19 per kilo) mitä on mietitty ja jostain syystä ei toiminut sitten laisinkaan lukuunottamatta lievää visuaalikentän muuttumista. Olen 600mg:stakin ollut enemmän intensiivisemmällä tripillä. Syytä en osaa sanoa, sillä tein kaiken erottelusta aivan miten pitääkin. Voiko olla että dxm ei aina vain toimi?

o/ may i take this one! (mie olin messissä ja voin täten vastata)

Aineet olivat tuoreita ja kunnollisia. Oli puhdistettua bensiiniä ja soodatuhkat oli yhtä hyvin tehty kuin aina ennenkin, niin kuin kaikki muukin. Valmistuksessa ja erottelussa vika ei ollut.

Itse epäilen, että kun kerran tuo dxm on hieman arvaamatonta tavaraa, se ei vain sattunut kolisemaan sillä kertaa. Omallakin kohdalla on kokemusta aivan hulluista 600mg-drinkeistä ja vastaavasti mitäänsanomattomista 900mg. Kyllä se silti pistää miettimään, että missä vika, kun ei 19mg/kg kolise.
Kiitos Spasm tähdentämisestä kun itse en ehtinyt. Ei kai tässä muu auta kun kokeilla uudelleen pienen tauon jälkeen :)
Dxm on kyllä vähän arvaamaton tavara.
Insanity creeping]
BigProblem
Tuppisuu

Post by BigProblem »

Tulipa sitten testattua tämäkin villity ja ihan mukavaa oli. Noin 3mg painokiloa kohti erottelematonta ressua kerralla alas vei jonnekin plateau kakkosen lähistölle, olo oli mukava varsinkin silmät kiini ja musiikki sai liikkeen tunteen aikaiseksi :D
Huonona puolena pidin sitä että tajunta ja ajattelu säilyivät aika normaalina ja tietenkin se massiivinen sorbitol-paska ei ollut yhtään kiva.

Ilmeisesti elimistöni kestää sorbitolia ja glyserolia ja mitä kaikkea siinä nyt onkaan aika hyvin. Annos oli tosin pieni, mutta mielestäni ihan riittävä ensikokeiluun. Nimimerkistäni voitte arvata ettei niitä kiloja ole kovin vähän, eli 3milligrammaan sai hörpätä aika paljon. En kyllä toiste ota erottelematta.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

BigProblem wrote:Tulipa sitten testattua tämäkin villity ja ihan mukavaa oli. Noin 3mg painokiloa kohti erottelematonta ressua kerralla alas vei jonnekin plateau kakkosen lähistölle, olo oli mukava varsinkin silmät kiini ja musiikki sai liikkeen tunteen aikaiseksi :D
Huonona puolena pidin sitä että tajunta ja ajattelu säilyivät aika normaalina ja tietenkin se massiivinen sorbitol-paska ei ollut yhtään kiva.

Ilmeisesti elimistöni kestää sorbitolia ja glyserolia ja mitä kaikkea siinä nyt onkaan aika hyvin. Annos oli tosin pieni, mutta mielestäni ihan riittävä ensikokeiluun. Nimimerkistäni voitte arvata ettei niitä kiloja ole kovin vähän, eli 3milligrammaan sai hörpätä aika paljon. En kyllä toiste ota erottelematta.
join itse ison ressun raakana tänään.sekava olo kolmet kurat(ei haittaa yhtään ku se pää toimii vessassakin)mut maku on hirveä!yritin vahvoilla fisher´s man frendeillä helpottaa juomista,mut ajatuskin siitä litkusta saa yrjön nousemaan kurkkuun..voiko efexor lääkkeet vaikuttaa ettei pääse "kunnon" plateulle?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Usoda wrote:Eniten huolestuttaa vaan että kuinka useita kertoja voin samaa zippobensasatsia käyttää erottelemiseen kunnes ei enää pelitä vanhalla bensalla.
Ihan vaan vinkkinä, että jos hommaat uutta bensaa, niin maistuu muuten huomattavasti paremmalta. Ekan kerran luulin, että olin tehny jotain ihan väärin, ku litku ei maistunukkaan pahalle! Tai siis niin pahalle.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Rauzi
Psykonautti

Post by Rauzi »

Hyi Hyi DXM on yhtä myrkkyä :) kokeilin yhesti ottamalla pienimmän mahdollisen annoksen, ja tottakai join kaiken tyyliin "ykkösellä alas" menetelmällä.

Ensimmäinen ajatus - Hyi vittu ku on pahaa
Toinen ajatus - Saatana maha tuntuu räjähtävän
Kolmas ajatus - Sisuskaluthan tässä syöpyy ja oksennan ne vissiin kohta ulos

Sellasen tunnin jaksoin odotella. Tuli sellainen lievä humalatilaa muistuttava olo, Tämän jälkeen sain tarpeekseni kyseisetä aineesta. Menin vessaan ja tungin sormet kurkkuun, rentoutunut olo jatkui vielä about 2 tuntia oksentamisen jälkeen ilman että päässä pyöri ajatus "nyt ei ole kaikki kunnossa." :?

(en sitten tosin tiedä oisko se kaikki kannattanu kerralla ottaa vai ryssinkö jonku osan valmistuksessa. Eka kertaa kun olin tekemisissä kyseisen aineen kanssa)
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Rauzi wrote:Hyi Hyi DXM on yhtä myrkkyä :) kokeilin yhesti ottamalla pienimmän mahdollisen annoksen, ja tottakai join kaiken tyyliin "ykkösellä alas" menetelmällä.

Sellasen tunnin jaksoin odotella. Tuli sellainen lievä humalatilaa muistuttava olo, Tämän jälkeen sain tarpeekseni kyseisetä aineesta. Menin vessaan ja tungin sormet kurkkuun, rentoutunut olo jatkui vielä about 2 tuntia oksentamisen jälkeen ilman että päässä pyöri ajatus "nyt ei ole kaikki kunnossa." :?

(en sitten tosin tiedä oisko se kaikki kannattanu kerralla ottaa vai ryssinkö jonku osan valmistuksessa. Eka kertaa kun olin tekemisissä kyseisen aineen kanssa)
Kuulostaa ihan siltä, että olet ottanut liian vähän!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Rauzi
Psykonautti

Post by Rauzi »

ei kai tossa ois ollu muuten mitään vikaa vissiin, mutta kun tuntu että maha oli ihan räjähtämis pisteessä. :? ei tuntunut kovin kivalle. :)
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tofupekoni wrote:
Usoda wrote:Eniten huolestuttaa vaan että kuinka useita kertoja voin samaa zippobensasatsia käyttää erottelemiseen kunnes ei enää pelitä vanhalla bensalla.
Ihan vaan vinkkinä, että jos hommaat uutta bensaa, niin maistuu muuten huomattavasti paremmalta. Ekan kerran luulin, että olin tehny jotain ihan väärin, ku litku ei maistunukkaan pahalle! Tai siis niin pahalle.
Kiitos, pitääpä kokeilla seuraavan kerran. :)
Rauzi wrote:ei kai tossa ois ollu muuten mitään vikaa vissiin, mutta kun tuntu että maha oli ihan räjähtämis pisteessä. :? ei tuntunut kovin kivalle. :)
Mulla aina eroteltunakin tahtoo oksetuttaa tunnin päästä ottamisesta jos tarpeeksi ottaa tyhjään mahaan.
Alle 450mg vatsa kyllä kestää mutta sitä enemmät alkaa väkisillä jo tulemaan ulos.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Rauzi
Psykonautti

Post by Rauzi »

Mielummin nauttisin Lsa:ta kunhan se vaan suostuis kuivumaan kunnolla nii sais laitettua kapseleihin. Kapseli on paljo mukavampi nakata nassuun ku pakottaa ittensä juomaan dexmiä :D miten ois jos ton DXM aineen haihduttais? onnistuuko? :?
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mä saan yleensä LSAsta karmeammat olot kun DXMistä. DXMistä olot sentään kohenee kun oksentaa siinä vähän yli tunnin jälkeen aineen otosta tyhjään vatsaan (uskoisin kyllä että tässä vaiheessa lähes kaikki olisi jo imeytynyt kun nestemäisenä eroteltuna sen ottaa), mutta LSAn kanssa tuota oksettavaa oloa jatkuu jatkuvasti monen tunnin ajan.

Vielä olisi itsellä 10g noita päivänsinen siemeniä jäljellä. Jos jonain päivänä innostuisin ja erottelisin huolella. Jos tämäkään ei auta taidan kokeilla seuraavaksi HBWR siementen kanssa jos niillä onnistuisi paremmin.

DXMn haihdutuksesta mulla on vain sen verran kokemusta että kerran unohdin (hupsis :oops: ) dexmit hellalle ja siitä tuli sellaista tahnamaista mönjää joka oli tosin kovin vaikeaa saada irti kattilasta. Toimi ihan hyvin mutta muistaakseni aiheutti aivan samanlaisen pahanolontunteen tuossa tunnin kohdalla kun DXM yleensä minulle suuremmalla annostuksella aiheuttaa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Rauzi wrote:Hyi Hyi DXM on yhtä myrkkyä :) kokeilin yhesti ottamalla pienimmän mahdollisen annoksen, ja tottakai join kaiken tyyliin "ykkösellä alas" menetelmällä.

On se litku kuitenkin niin hapanta että en ite sitä kyllä IKINÄ juo "ykkösellä alas" menetelmällä, vaan jos erottelen DXM:n vaikka isosta pullosta ressua, niin lantraan sen 1/3 johonkin mehuun tjsp, ja hörpin sen sitten, mahd. nopeasti kuitenkin. Jos sitä ei kisko ykkösellä ja raakana niin antaa paljon loivemmat ja miellyttävämmät nousut, kuin mitä nopeasti nautittu räjäyttää. Itsellä ikinä tullut DXM:stä juurikaan edes pahaa oloa.
"Taste