marsut?!?

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
himalaya
Karvakuono

marsut?!?

Post by himalaya »

noin pari viikkoa sitte päätettii lähtee hakee apteekista paketit marzinee 2 kaverin kanssa. en ollut nukkunut koko edellisä yönä joten olin jo muutenki vähän sekaisin. heitin 8 nappii veden kera suuhun. siinä käytiin pariin otteseen tupakalla tunnin sisään. noin 1 H 20min päästä alko kolisee kunnol =)).

Ajattelin mennä shponglee kuuntelee koneelta. kaiuttimet täysillä kuuntelin Shpongle - Star shpongled banner biisiä, yhtäkkiä näppäimistölle ilmestyi tyhjästä jättimäinen hämähäkki joka oli paksu ja karvainen. säikähdin ja juoksin kavereitten luokse huutamaan että '' viekää se pois ''. kokosin itseni kasaan ja lähdin etsimään tupakoitani. menin alakertaan ja näin sohvalla kaksi vanhaa ukkoa jotka istuivat siinä pyyhkeet päällä tuijottaen minua julmasti.(hauskin juttu noista papoista oli että toinen niistä papoista haki minulle aina kaljaa pienempänä ja hän asuu n 450 km täältä.) juoksin kiireesti ylös ja he tulivat vielä portaisiin katsomaan minua, että kuka minä olen, etc. noin puolen tunnin päästä päätin mennä alakertaan taas etsimään savukkeitani. avasin takaoven ja siellähän oli hirveä pissislauma parin pojan kanssa? etsiskelin siinä pää maassa nolona tupakoitani, kaivelin taskujani PITKÄÄÄÄN ja päätin lähteä sisälle. kun saavuin yläkertaan näin samat tytöt keittiössä kikattelemassa minulle. en edes kunnolla uskaltanut katsoa heihin päin. löysin tupakkani loppujen lopuksi keittiöstä tiskipöydältä??

kun olin lähdössä kotiin mopollani kauhistuksekseni huomasin että virtalukko on paskana ja avain vain pyörii ympäri. katsoin vasemmalle ja huomasin vanhan mummon joka antoi koiran pissiä kaverin etupihalle. mummo alkoi jotain rupattelemaan minulle ja itse ihan paniikissa säädin virtalukkoni kanssa. painoin vahingossa varashälyttimiä jolloin sain myös mopon päälle ja lähdin ajamaan niin kovaa karkuun kuin vain pystyin. vauhtia oli n.65km/h, 30km/h rajotuksella. näin poliisiauton, hiljensin vauhtia ja seuraavana päivänä huomasin että se oli kaverini sprinter. :D

siinä oli se matka ja oli ihan mielenkiintoinen irtautuminen maasta, mutta koko ajan oli kuumottava tunne että jotain tapahtuu ja tämä voi johtua siitä etten nukkunut edellisenä yönä.

toinen matkani marzineilla oli eilen ja tähän kyseiseen vaihtoehtohuumeeseen en enää koske.

elikkä, tällä kerta otin tabletteja yhdeksän ja kaverini 11. ja taas noin 1 H 20 min päästä alkoi päristä päässä huimaa vauhtia että menin jumittamaan silmät tiukasti kiinni erään kaiteen päälle. näin erittäin mahtavia ja hauskoja EC visuaaleja. olin leikkikentällä vähän aikaa yksikseni ja kaadoin jalkapallo maalin ja makasin sen päällä. näin ensin lintulauman joka muodostui jättimäiseksi linnuksi josta tulee jotain niin sairaan ja huvittavan näköista. se tuli suoraan minua päin ja kentän toisessa laidassa se katosi.
lähdin bileisiin n. 2 H marsujen nauttimisen jälkeen. bileet olivat juuri loppuneet ( helpotus ) joten aloimme katsoa maikkarin elokuvaa. En katsonut edes minuuttia elokuvaa ku keskityin kun seinät valui alta ja hienoja kuvioita näkyikin. kun lähdin kotia päin eksyin pimeälle polulle jossa joku auto kuumotti minua n. 7 km. lopulta pääsin hänestä karkuun ja menin kotiin. menin saman tien koneelle, mutta ajatukseni ja silmäni vetäytyivät taas seinään. ja repeilin itsekseni n. tunnin. ensin seinät vaan valui kunnes siitä muodostui pieni läpinäkymätön kultkala. seuraavaksi sieltä pamahtaa pieni taikasieni joka vain paisui ja paisui isommaksi kun sieni oli n.20 cm päästä se katosi. seuraavaksi seinästä tuli ulos punamusta jättiläiskäärme. panikoin pikkasen, mutta tyynnyin heti. tuijotin vain seinää ja siihen ilmestyi mustavalkoinen tikku-ukko josta muodostui mustavalkoinen tikku-ukko perhe. ja tämän jälkeen siihen kuvaan tuli värit ja ihan kuin siinä kohdalla olisi ollut televisio. tikku ukot alkoivat tanssia tanssia. lähdin ulos vielä tupakkaa hankkimaan, ajoin kaasupohjasssa tietä pitkin ja näin kissan jalkakäytävällä joka muuttui naarashirviks ja meinasin ajaa sen päältä niin se hävisi.

mutta tässä nyt jonkunlaista mielikuvaa marzinesta. kiitos jos jaksoitte lukea loppuun asti. =)
spasm
OD

Re: marsut?!?

Post by spasm »

Ei hirveän fiksua huristella mopolla tollasen marzine-dosen jälkeen..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

i knew you were sick, but i didn't realize that you would actually do that kind of shit, man !! :shock:
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
himalaya
Karvakuono

Post by himalaya »

spasm wrote:Ei hirveän fiksua huristella mopolla tollasen marzine-dosen jälkeen..
no eipä noi marsut hirveästi motoriikkaan tai huomiokykyyn vaikuta. ainut pelko on ajaessa ne hallusinaatiot =D
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

himalaya wrote:
spasm wrote:Ei hirveän fiksua huristella mopolla tollasen marzine-dosen jälkeen..
no eipä noi marsut hirveästi motoriikkaan tai huomiokykyyn vaikuta. ainut pelko on ajaessa ne hallusinaatiot =D
Nimenomaan..
"Taste