The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Fronix
Tuppisuu

Re: The DXM topic

Post by Fronix »

Käykä zipp-bensa puhdistetun bensan puolesta...?
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Periaatteessa kyllä, periaatteessa ei. Zippo-bensa on hemmetin epäpuhdasta ja siitä saattaa jäädä jotain epämääräistä krumeluuria litkuihin, jättäisin käyttämättä.
spasm
OD

Post by spasm »

dimitri wrote:Periaatteessa kyllä, periaatteessa ei. Zippo-bensa on hemmetin epäpuhdasta ja siitä saattaa jäädä jotain epämääräistä krumeluuria litkuihin, jättäisin käyttämättä.
..mutta jos taas on kiinnostunut vain siitä, saako zippobensalla eroteltua kaiken dxm:n pätevästi, niin kyllä käy. En tosin näe mitään syytä, miksi käyttää epäpuhtaita aineksia, kun apteekista saa alle neljällä eurolla puhdistettua bensiiniä.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Tofupekoni wrote:
Rauzi wrote:Hyi Hyi DXM on yhtä myrkkyä :) kokeilin yhesti ottamalla pienimmän mahdollisen annoksen, ja tottakai join kaiken tyyliin "ykkösellä alas" menetelmällä.

Ensimmäinen ajatus - Hyi vittu ku on pahaa
Toinen ajatus - Saatana maha tuntuu räjähtävän
Kolmas ajatus - Sisuskaluthan tässä syöpyy ja oksennan ne vissiin kohta ulos

Sellasen tunnin jaksoin odotella. Tuli sellainen lievä humalatilaa muistuttava olo, Tämän jälkeen sain tarpeekseni kyseisetä aineesta. Menin vessaan ja tungin sormet kurkkuun, rentoutunut olo jatkui vielä about 2 tuntia oksentamisen jälkeen ilman että päässä pyöri ajatus "nyt ei ole kaikki kunnossa." :?

(en sitten tosin tiedä oisko se kaikki kannattanu kerralla ottaa vai ryssinkö jonku osan valmistuksessa. Eka kertaa kun olin tekemisissä kyseisen aineen kanssa)
Kuulostaa ihan siltä, että olet ottanut liian vähän!
olen samaa mieltä
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

Minä erottelin itse ihan zippobensaa käyttäen kun apteekeissa sanottiin että puhdistettua bensaa ei ole. :?
Otin sitten 300mg. Vetäisin pillillä ykkösellä alas, ei se oo niin kamalaa kun se litku menee melkein suoraan kurkkuun. :D (Vaikka kyllä se maku pisti silti aika hiljaiseksi...) Noh, odotin ja odotin, ei mitään. Kahden tunnin kuluttua yhtäkkiä tunsin jonkinlaisen muutoksen. Nousin ylös ja kun kävelin, tuntui ihan että olisin humalassa ilman sitä "tyhmyyden" tunnetta. Eli siis kävellessä hoipuin hiukan ja siinä se olikin. :x Parin tunnin kuluttua olo oli taas ihan normaali.

Otin aika ison annoksen, painan vähän yli 50kg, mutta se oli ilmeisesti liian vähän. Ehkä ens kerralla 600mg nii pääsis ehkä jo 2. plateaulle.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

MaryDoe wrote:Minä erottelin itse ihan zippobensaa käyttäen kun apteekeissa sanottiin että puhdistettua bensaa ei ole. :?
Otin sitten 300mg. Vetäisin pillillä ykkösellä alas, ei se oo niin kamalaa kun se litku menee melkein suoraan kurkkuun. :D (Vaikka kyllä se maku pisti silti aika hiljaiseksi...) Noh, odotin ja odotin, ei mitään. Kahden tunnin kuluttua yhtäkkiä tunsin jonkinlaisen muutoksen. Nousin ylös ja kun kävelin, tuntui ihan että olisin humalassa ilman sitä "tyhmyyden" tunnetta. Eli siis kävellessä hoipuin hiukan ja siinä se olikin. :x Parin tunnin kuluttua olo oli taas ihan normaali.

Otin aika ison annoksen, painan vähän yli 50kg, mutta se oli ilmeisesti liian vähän. Ehkä ens kerralla 600mg nii pääsis ehkä jo 2. plateaulle.
Otit liian vähän..ei ne kilot kaikkea kerro..ota vähintään se 600,900 ottaisin itse..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
spasm
OD

Post by spasm »

Huhhuh. Olen laskeutunut. Eilen nautin n. 22mg/kg ja mielenkiintoista oli, hyvin mielenkiintoista. Pääsin dxm:n maailmassa aivan uudelle tasolle. Hyvin psykedeelinen, unimainen, vahva, intensiivinen ja pitkä trippi takana. Vieläkin pupillit lautasina, mutta pääasia (kirjaimellisesti; hah, hah) eli aivot toimivat jo melko normaalisti.
Jossain 3-4 plateaun paikkeilla pyörin, vähän hankala sanoa missä olin kun oli niin kertakaikkisen kummallista, ettei siitä edes itse tiedä. Jossain todella syvällä kuitenkin kävin.
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Viime keskiviikkona tuli otettua sitten se 1200mg (minulle n. 19 per kilo) mitä on mietitty ja jostain syystä ei toiminut sitten laisinkaan lukuunottamatta lievää visuaalikentän muuttumista. Olen 600mg:stakin ollut enemmän intensiivisemmällä tripillä. Syytä en osaa sanoa, sillä tein kaiken erottelusta aivan miten pitääkin. Voiko olla että dxm ei aina vain toimi?

Nyt se sitten saatiin toimimaan eilen ja mahtavan mukavan sairasta oli meno. Ihan uudet tasot tässä taidettiin ylittää. todella unimaista, intensiivistä, outoa ja ennen kaikkea kivaa.

nää oli hyvät spasm.
Insanity creeping]
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

huhhuh. taidanpa olla yliherkkä tuolla dexmille. nimittäin kaksi kaveriani ihan kaiken mielenkiinnon vuoksi halusivat koittaa dxm:ää, ja he päättivät kysyä minut mukaan kun olen käyttänyt sitä aiemminkin. huhhuh, jaoimme 200ml ressu pullon kolmeen pekkaan, ja joimme. en olisi uskonut että niinkin pieni määrä voi tuntua niin hyvin. vieläkin on hyvin zombi mainen olo ja pupillit isot kun mikä :shock:
Vai toimiiko?
spasm
OD

Post by spasm »

Luotijuna wrote:
Viime keskiviikkona tuli otettua sitten se 1200mg (minulle n. 19 per kilo) mitä on mietitty ja jostain syystä ei toiminut sitten laisinkaan lukuunottamatta lievää visuaalikentän muuttumista. Olen 600mg:stakin ollut enemmän intensiivisemmällä tripillä. Syytä en osaa sanoa, sillä tein kaiken erottelusta aivan miten pitääkin. Voiko olla että dxm ei aina vain toimi?

Nyt se sitten saatiin toimimaan eilen ja mahtavan mukavan sairasta oli meno. Ihan uudet tasot tässä taidettiin ylittää. todella unimaista, intensiivistä, outoa ja ennen kaikkea kivaa.

nää oli hyvät spasm.
nää oli helvetillisen hyvät 8)
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

johooo! ei toivoakaan et saavuttais klimaksia seksin aikana :shock: tai ei se nyt shokki ole, emäntä ainaki tykkää kun on lisää kestävyyttä. itteä vähän harmittaa. kellään muulla käyny vastaavasti? tuohan on aika tyypillinen jälkioire/sivuoire.
Vai toimiiko?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Kummallista litkua tämä, joka reissu on täysin painajaismainen mutta silti tekee mieli lisää. Nyt muutaman viikon tauko jos kykenis.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Thoxium

Post by Thoxium »

Ruvennut taas tykkää tästä, seuraavalla kerralla pitää ottaa 1200mg, jos pääsis kunnon tripille. Muute 900mg DXM + 400mg kodeiinia pitää testata vielä.
spasm
OD

Post by spasm »

Himottaa, himottaa... Vielä yritän pitää taukoa, mutta selvästi se on väistämättä edessä.. luultavasti 900mg+kukkasavuja..
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

^^^^Jep. Ei toivookaan orgasmista dexmipäissään. Muuten ihan mukavaa kylläkin.
growy
Kameleontti

Post by growy »

MadHatter wrote:^^^^Jep. Ei toivookaan orgasmista dexmipäissään. Muuten ihan mukavaa kylläkin.
Valitettavan totta ettei seksistä tuu yhtikäs mitää DXM alaisena.. :?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

MadHatter wrote:^^^^Jep. Ei toivookaan orgasmista dexmipäissään. Muuten ihan mukavaa kylläkin.
Ihmettelinki miks piti masturboida niin vitun vihasesti :(
"Taste
bennie
Tuppisuu

Post by bennie »

Ehkä vähän off-topic, mutta miten voi todeta soodatuhkan toimivuus ennen kuin lykkää sitä resilariin? Kyseinen tuhka on pari viikkoa vanhaa. Viikon vanhana toimi vielä.
Thoxium

Post by Thoxium »

bennie wrote:Ehkä vähän off-topic, mutta miten voi todeta soodatuhkan toimivuus ennen kuin lykkää sitä resilariin? Kyseinen tuhka on pari viikkoa vanhaa. Viikon vanhana toimi vielä.
Sekoitat sitä vähän veteen ja sitten mittaat ph-arvon vaikka ph-paperilla.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mä tekisin vaan sen soodatuhkan uudestaan. Ei siihen kuitenkaan niin kauan aikaa mene ja vituttaisi enemmän jos se vanha soodatuhka ei sit toimiskaan kun sen sinne sekaan laittaa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

bennie wrote:Ehkä vähän off-topic, mutta miten voi todeta soodatuhkan toimivuus ennen kuin lykkää sitä resilariin? Kyseinen tuhka on pari viikkoa vanhaa. Viikon vanhana toimi vielä.
Mielestäni mittaukset ovat epäkäytännöllisiä ja turhia ottaen huomioon että perusjampan ymmärrys protoninsiirtoreaktioista on täysin olematon.

Käytännössä kannattaa ennemmin varmistua soodan tuoreudesta, eli valmistaa se juuri ennen käyttöä. Se ei "vanhetessaan" kostean ilman vaikutukssta mene pilalle vaan palautuu vain ruokasoodaksi. Vanhan soodatuhkan voi siis aivan normaalisti laittaa uuniin valmistumaan ennen uutosprosessia.
AD_HD @ synirc
bennie
Tuppisuu

Post by bennie »

Eroteltaessa bensiini muuttuu viimeisessä erotuksessa keltaiseksi (tai ainaki lähellä keltasta väriä), onkohan tuo bensiini vielä käyttökelpoista? Käytän friggsin 1000mg poretabletteja.
spasm
OD

Post by spasm »

bennie wrote:Eroteltaessa bensiini muuttuu viimeisessä erotuksessa keltaiseksi (tai ainaki lähellä keltasta väriä), onkohan tuo bensiini vielä käyttökelpoista? Käytän friggsin 1000mg poretabletteja.
On käyttökelpoista, se keltainen väri tulee vaan juuri noista poretableteista, mutta ei haittaa mitään.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

En ymmärrä, missä ihmeessä on vika kun edellisen erottelun tein olevinaan tarkasti ohjeiden mukaan mutta ei toiminut. (sitä edellisellä kerralla meni pieleen kun pilves tein :roll: ) Täl viimeisimmällä kerralla n. 30min nauttimisesta alkoi tuntua nousuvaikutuksia, +20min ja silmät kiinni ajatus lensi, pientä heittoa näkokentässä jne mut siin se olikin, ja sitten taas nukahdin. :? Annos oli n. 7.3mg/kg ja ekalla kerralla 6.5mg/kg toimi loistavast. Pakko kai viel 4:nnen kerran yrittaa erottelua josko paasis 2.lle matkalle.
Sitten taidan ottaa 8mg/kg, p. ylemmas..
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Shro
Apteekki

Post by Shro »

MetsänNeito wrote:En ymmärrä, missä ihmeessä on vika kun edellisen erottelun tein olevinaan tarkasti ohjeiden mukaan mutta ei toiminut. (sitä edellisellä kerralla meni pieleen kun pilves tein :roll: ) Täl viimeisimmällä kerralla n. 30min nauttimisesta alkoi tuntua nousuvaikutuksia, +20min ja silmät kiinni ajatus lensi, pientä heittoa näkokentässä jne mut siin se olikin, ja sitten taas nukahdin. :? Annos oli n. 7.3mg/kg ja ekalla kerralla 6.5mg/kg toimi loistavast. Pakko kai viel 4:nnen kerran yrittaa erottelua josko paasis 2.lle matkalle.
Sitten taidan ottaa 8mg/kg, p. ylemmas..
Soodatuhkalla ? Muista sitä soodatuhkaa tarpeeksi kauan uunissa pitää.
Itselläni muutamaan otteeseen erottelu mennyt (silmämääräisesti) ihan oikein mutta vaikutukset jäänyt erittäin vajaaksi. Ilmeisesti jostain tuntemattomasta syystä joskus voi asia mennä pieleen
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

DXM:ssä on vaan jotain outoa. Välillä se vaan randomoi jotain randomilla randomiin random.
Villa
Karvakuono

Post by Villa »

Pitäis tässä lähaikoina vetää ekat dexmi kokeilut enkä ole löytänyt infoa kauanko kestää et yleensä alkaa potkia, tai kauanko vaikutus yleensä kestää. Varmaan paljoti kiinni annoksesta mut jos nyt esim. 175-200 mg annoksella ilman toleja. Kiitollisena tähän kokeneemmilta infoa?
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Villa wrote:Pitäis tässä lähaikoina vetää ekat dexmi kokeilut enkä ole löytänyt infoa kauanko kestää et yleensä alkaa potkia, tai kauanko vaikutus yleensä kestää. Varmaan paljoti kiinni annoksesta mut jos nyt esim. 175-200 mg annoksella ilman toleja. Kiitollisena tähän kokeneemmilta infoa?
Erowidin mukaan 4-8 tuntia.
http://erowid.org/chemicals/dxm/dxm_dose.shtml

Se kuinka nopeasti alkaa vaikuttaa riippuu mm. vatsan sisällöstä, mutta sellaset 15 - 30 minuuttia ehkä.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mulla yleensä tunnin päästä alkaa se vaikutus kun tyhjään vatsaan otan ja loppuu joskus sitten 6-7 tunnin kohdalla. Mut tuonkin jälkeen jatkuu aina nukkumaanmenoon asti hieman erilainen olotila.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Villa
Karvakuono

Post by Villa »

Suuri kiitos tästä!! Eli ei ihan ennen työaamua kannata vetää :D ...no se ei kyl ollu tarkoituskaan...