The DXM topic
-
epiiii
Re: The DXM topic
heei. tietääkö kukaan vaikuuttaako dxm jotenkin sydämeen? kaveri sanoi että oli tullut jälkivaikutuksena jotain sydänhäiriöitä ja itselläni on pieni sydänvika, josta ei ole haittaa normaalielämässä mutta joskus saattaa tulla rytmihäiriöitä, jotka eivät siis ole kovin vakavia. niin en tiedä uskaltaisiko kokeilla. alkoholi ja hamppu saattaa joskus tehdä jotain häiriötä, mut toisaalta se on voinut johtua jostain muustakin.
-
Luotijuna
- Psykonautti
Tosta sydän jutusta en tiedä, mutta ainakin itselläni dxm:n ottamisen seuraavana päivänä on aina hyvin hankalaa tehdä mitään fyysisesti raskaita suorituksia ja hengästyn helposti ja alkaa pistämään.heei. tietääkö kukaan vaikuuttaako dxm jotenkin sydämeen? kaveri sanoi että oli tullut jälkivaikutuksena jotain sydänhäiriöitä ja itselläni on pieni sydänvika, josta ei ole haittaa normaalielämässä mutta joskus saattaa tulla rytmihäiriöitä, jotka eivät siis ole kovin vakavia. niin en tiedä uskaltaisiko kokeilla. alkoholi ja hamppu saattaa joskus tehdä jotain häiriötä, mut toisaalta se on voinut johtua jostain muustakin
Tämä siis melko korkeiden annosten jälkeen.
Insanity creeping]
-
Lymykonna
- Kameleontti
Joo, vaikuttaa sydämeenkin. Ainakin erowidissa takykardia on listattu vaikutukseksi. Siihen, että uskallatko ottaa ei voi vastata kukaan muu kuin sinä itse, mutta itse en ainakaan tuossa tilanteessa ottaisi.
-
MetsänNeito
- Apteekki
Mulla on kans välillä ollut pumpun kans ongelmia, rytmihäiriötä lyöntejä jää väliin. Piri, kahvi, tupakka kiihdyttänyt tätä. Mut ei DXM. Oma päätöksesi. Itse aion ottaa uusiks DMX, vaikka
näitä vaivoja onkin kun esim polttaa tupakkaa+juo batterya.
näitä vaivoja onkin kun esim polttaa tupakkaa+juo batterya.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Swoosh
- Karvakuono
Mitkä huumeet toimii hyvin DXM kanssa? Otin 400mg (jos erottelu onnistui 100% jota se ei tietenkään ollut) DXM tuossa äsken mutta ei siitä tullut kuin suhteellisen kevyt pöhnä päälle. Join viinaa -> tuntuin nousevan nuppiin ehkä hieman tavallista paremmin, ei muuta. Hengittelin eetteriä -> tuntui "peruuttavan" alkoholin ja DXM vaikutukset. Kun eetterin vaikutukset alkoivat loppumaan (muutama minuutti) niin DXM ja alkoholin vaikutukset palasivat normaaleiksi taas. DXM + alkoholi tuntuu koordinaation kannalta lähinnä normi känniltä mutta "minä" tuntuu olevan hieman enemmän pään sisällä kuin kehon sisällä, ei erityisesti muita vaikutuksia.
-
Lymykonna
- Kameleontti
No miksiköhän ihmiset haluaisivat sitä ottaa? Ehkä he pitävät siitä vaikka sinä et.aivoruoska wrote: miks pitää ees ottaa sitä dexmii.
-
Swoosh
- Karvakuono
Itseasiassa kun sammutin kaikki valot paitsi näytön + kuuntelen musiikkia niin alkoholi + DXM pienissä annoksissa jopa hauskaa. Ensi kerralla meinaan koittaa ehkä tupla-annoksen dexmiä ilman muita aineita. "Oikeisiin huumeisiin" minulla ei ole käytännössä mitään kontakteja. Tunnen kaksi kaveria jotka polttelevat joskus viikonloppuisin tötsyä, siinä about kaikki. Kadulla minulle on tarjottu KERRAN lätkää. Eli todella heikkoa minulla nuo huumeidensaantikanavat...aivoruoska wrote:miks pitää ees ottaa sitä dexmii. paskaa se on, oikeitakin huumeita saa kun jaksaa vähän nähdä vaivaaSwoosh wrote:Mitkä huumeet toimii hyvin DXM kanssa? Otin 400mg (jos erottelu onnistui 100% jota se ei tietenkään ollut) DXM tuossa äsken mutta ei siitä tullut kuin suhteellisen kevyt pöhnä päälle. Join viinaa -> tuntuin nousevan nuppiin ehkä hieman tavallista paremmin, ei muuta. Hengittelin eetteriä -> tuntui "peruuttavan" alkoholin ja DXM vaikutukset. Kun eetterin vaikutukset alkoivat loppumaan (muutama minuutti) niin DXM ja alkoholin vaikutukset palasivat normaaleiksi taas. DXM + alkoholi tuntuu koordinaation kannalta lähinnä normi känniltä mutta "minä" tuntuu olevan hieman enemmän pään sisällä kuin kehon sisällä, ei erityisesti muita vaikutuksia.
-
Boddah
- Karvakuono
Tuntuu että jengi dissaa DXM:iä ihan liikaa. DXM-trippi on minulle mielenkiintoinen ja miellyttävä, mutta kaikki ei selvästikkään saa ko. päihteestä paljoa irti. :?
A friend with weed is better.
-
D.E.S
- Kameleontti
Toimii niin eri lailla eri ihmisillä. Mulle henk. koht. dexmi on taas mukavuutta. Mukava tallustaa dextroversessä, ja jumitella laskuissa kun mikään ei paina mieltä. Dexmissä laskut ovat paremmat kun nousutBoddah wrote:Tuntuu että jengi dissaa DXM:iä ihan liikaa. DXM-trippi on minulle mielenkiintoinen ja miellyttävä, mutta kaikki ei selvästikkään saa ko. päihteestä paljoa irti. :?
"Taste
-
MadHatter
- Psykonautti
haha, tottaDexmissä laskut ovat paremmat kun nousut
-
_FOOL_
- Apteekki
Pidin dexmistä sen yhden ja ainoan kerran kun olen siitä matkan saanut(lakunappeja tuli syötyä boostailemalla), mutta kun valkeni kuinka pahaa hallaa se aivoille tekee, en ole mokomaan enää koskenut. Ei sen puoleen, tryptamiinit on aina olleet lähempänä sydäntä kuin mikään apteekkitavara, vaikka kaikenlaista on tullut koklattua läpi nuoruudessa.
Ei ole robokävely enää hauskaa jos se jää päälle...
Ei ole robokävely enää hauskaa jos se jää päälle...
-
Lymykonna
- Kameleontti
ts. et ole koskenut sen jälkeen kun muodostit asiasta käsityksen puutteellisten tietojen pohjalta._FOOL_ wrote:mutta kun valkeni kuinka pahaa hallaa se aivoille tekee, en ole mokomaan enää koskenut
-
growy
- Kameleontti
aivoruoska wrote:miks pitää ees ottaa sitä dexmii. paskaa se on, oikeitakin huumeita saa kun jaksaa vähän nähdä vaivaaSwoosh wrote:Mitkä huumeet toimii hyvin DXM kanssa? Otin 400mg (jos erottelu onnistui 100% jota se ei tietenkään ollut) DXM tuossa äsken mutta ei siitä tullut kuin suhteellisen kevyt pöhnä päälle. Join viinaa -> tuntuin nousevan nuppiin ehkä hieman tavallista paremmin, ei muuta. Hengittelin eetteriä -> tuntui "peruuttavan" alkoholin ja DXM vaikutukset. Kun eetterin vaikutukset alkoivat loppumaan (muutama minuutti) niin DXM ja alkoholin vaikutukset palasivat normaaleiksi taas. DXM + alkoholi tuntuu koordinaation kannalta lähinnä normi känniltä mutta "minä" tuntuu olevan hieman enemmän pään sisällä kuin kehon sisällä, ei erityisesti muita vaikutuksia.
Ihan turhaa on "yleistää" että DXM olisi paskaa, mun mielestä sen voisi sanoa "mielestäni dxm on paskaa,en siihen koske". Ja että miksikö sitä "pitäs" ottaa? ehkä siksi että jotkut siitä pitävät, kuten minäkin. No ainakaa Dexmis ei tartte just nähä sitä vaivaa pahemmin.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Usoda
- LD50
DXM on ihan hyvää toimivaa tavaraa jos siitä sattuu pitämään. Olihan heroiiniäkin aikoinaan yskänlääkkeessä ja tuskin sitä silloin dissailtiin sen takia.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Swoosh
- Karvakuono
Otin n. vajaa tunti sitten 600mg (olettaen taas että erottelu onnistunut täydellisesti mitä se ei varmasti ole) dexmiä tyhjään mahaan ja se on läpsähtänyt päälle nyt hyvin nopeasti. Tyhjään mahaan ottaminen hyvin huono idea, oksettaa. Jostain syystä ensimmäistä kertaa dexmin kanssa (suurin annos tähän mennessä, 400mg edellinen annos) varsinkin pään alueen ihoa alkoi pistelemään ja kuumottamaan (flushing of the skin?).
Yritän raportoida tähän postiin.
Edit: Pierettää ja mahassa kiertää, oksettaa edelleen.
Edit2: kävin paskalla, oksetus ja mahan kiertäminen loppuivat kuin seinään. Ihon pistely epämukavaa (ei sitä pistele kyllä hirveästi).
Edit (seuraavana päivänä): Tosiaan eilen kun otin niin jonkun alle tunnin sisään löi pään alueen iho punertavaksi ja alkoi kuumottamaan ja pistelemään (ei kutittamaan) aika paljon ja oksetti suht paljon. Säikähdin oikein tuota punoitusta. Mutta tosiaan pistely ja oksetus yms. katosivat kun kävin paskalla. Tuosta 600mg tuli reilun tunnin jälkeen sellainen suht sekavahko olo mutta ei vieläkään sellaista yleistä pöhnää ja sekavuutta kummempaa. Ensi kerralla 700-1000mg EI tyhjään mahaan, kattoo jos imodiumia hommais myös oksetusta varten (eikö se ihan reseptivapaata ole?).
Yritän raportoida tähän postiin.
Edit: Pierettää ja mahassa kiertää, oksettaa edelleen.
Edit2: kävin paskalla, oksetus ja mahan kiertäminen loppuivat kuin seinään. Ihon pistely epämukavaa (ei sitä pistele kyllä hirveästi).
Edit (seuraavana päivänä): Tosiaan eilen kun otin niin jonkun alle tunnin sisään löi pään alueen iho punertavaksi ja alkoi kuumottamaan ja pistelemään (ei kutittamaan) aika paljon ja oksetti suht paljon. Säikähdin oikein tuota punoitusta. Mutta tosiaan pistely ja oksetus yms. katosivat kun kävin paskalla. Tuosta 600mg tuli reilun tunnin jälkeen sellainen suht sekavahko olo mutta ei vieläkään sellaista yleistä pöhnää ja sekavuutta kummempaa. Ensi kerralla 700-1000mg EI tyhjään mahaan, kattoo jos imodiumia hommais myös oksetusta varten (eikö se ihan reseptivapaata ole?).
Last edited by Swoosh on Wed 26 Sep 2007, 13:12, edited 3 times in total.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Turha tulla tänne avautumaan siitä kuinka paskaa DXM on jos et itse saa siitä mitään irti. Mitä oikein hyödyt tästäkin?aivoruoska wrote: eikai dexmiä sen takia "dissata" mistä se tulee vaan sentakia millaiset sen vaikutukset on.
saahan sitä vetää tottakai jos haluaa. syöhän jotkut paskaakin jne.
-
_FOOL_
- Apteekki
Eikä kaduta päivääkään.Lymykonna wrote:ts. et ole koskenut sen jälkeen kun muodostit asiasta käsityksen puutteellisten tietojen pohjalta._FOOL_ wrote:mutta kun valkeni kuinka pahaa hallaa se aivoille tekee, en ole mokomaan enää koskenut
-
Usoda
- LD50
Mulla tulee eroteltustakin deksmistä tuollaisilla 450mg+ annoksilla tuo oksennus... kai yksilökohtaista tuokin. Mutta Roboichiä en ole koskaan saanut.Swoosh wrote:Otin n. vajaa tunti sitten 600mg (olettaen taas että erottelu onnistunut täydellisesti mitä se ei varmasti ole) dexmiä tyhjään mahaan ja se on läpsähtänyt päälle nyt hyvin nopeasti. Tyhjään mahaan ottaminen hyvin huono idea, oksettaa. Jostain syystä ensimmäistä kertaa dexmin kanssa (suurin annos tähän mennessä, 400mg edellinen annos) varsinkin pään alueen ihoa alkoi pistelemään ja kuumottamaan (flushing of the skin?).
Sen takia yleensä itse pysyttelenkin n. 400-450mg annoksissa jotka mielestäni ovat myös ne miellyttävimmät.
DXM voi olla paskaa joillekin mut on meitäkin jotka siitä aineena todellakin nauttii paljon, vaikka kaikkea on tullutkin kokeiltua niin DXM silti on oma suosikkini. Joillekin se vaan ei sovi, mutta minulle sopii ja todella hyvin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
medicineman
- Lepakko
Jos ei jaksa/viitti erotella, niin ainakin mulla imodium on auttanu neljä kertaa viidestä. Puoli tuntii ennen "nauttimista" pari kolme imodiumia ääntä kohti ja 1.5 tuntii sen jälkeen sama satsi, niin eipä oo mahassa kiertäny. Jotkut tykkää, toiset ei.
Pari tuntii ressun juomisesta, eikä taaskaan mahataudista tietoakaan. Kuten jo edellä ja jossain muussakin topicissa(ehkä jopa tässä) on mainittu,et se on joko tai, eikä sekä että. Toisille riittää kerta, kun tulee paskat fiilikset ja toiset taas diggaa.
Pari tuntii ressun juomisesta, eikä taaskaan mahataudista tietoakaan. Kuten jo edellä ja jossain muussakin topicissa(ehkä jopa tässä) on mainittu,et se on joko tai, eikä sekä että. Toisille riittää kerta, kun tulee paskat fiilikset ja toiset taas diggaa.
Fear is the price of imagination.
-
mysticman
- Karvakuono
Huh, aika paisuteltu Topicci, hyvä ettei räjähdä.
DEXiä tässä nyt ajatellut taas enemmän kylminä iltoina ja kaipuu on kova, mutta onko kukaan tosiaan löytänyt ratkaisun tuohon erotellun DEXmin maun parantamiseksi... auttaisko Rennie.
Mitä nyt itse muistan tuosta DEXmistä, niin disoaktiivisilla aineilla tosiaan on taipumus säikäyttää pahemman kerran, sehän periaatteessa tekee henkilöstä aika tavalla skitsofrenisen. Mutta kun muistaa että matka kestää vain sen mitä se kestää, niin kyllä sen kestää... monet aineet voivat tosiaan laukaista psykoottisia oireita (esim. paniikki), niin käy kaikille psykonauteille joskus. Se reikä päässä juttu on aikamoista legendaa, todellisuudessahan aine voi laukaista psyykkisiä oireita, jotka todennäköisesti johtuvat aivojen luontaisen tasapainon järkkymisestä ja joskus tasapainon palauttaminen vie aikaa päivistä jopa vuosiin. Tässä oma näkemykseni.
DEXiä tässä nyt ajatellut taas enemmän kylminä iltoina ja kaipuu on kova, mutta onko kukaan tosiaan löytänyt ratkaisun tuohon erotellun DEXmin maun parantamiseksi... auttaisko Rennie.
Mitä nyt itse muistan tuosta DEXmistä, niin disoaktiivisilla aineilla tosiaan on taipumus säikäyttää pahemman kerran, sehän periaatteessa tekee henkilöstä aika tavalla skitsofrenisen. Mutta kun muistaa että matka kestää vain sen mitä se kestää, niin kyllä sen kestää... monet aineet voivat tosiaan laukaista psykoottisia oireita (esim. paniikki), niin käy kaikille psykonauteille joskus. Se reikä päässä juttu on aikamoista legendaa, todellisuudessahan aine voi laukaista psyykkisiä oireita, jotka todennäköisesti johtuvat aivojen luontaisen tasapainon järkkymisestä ja joskus tasapainon palauttaminen vie aikaa päivistä jopa vuosiin. Tässä oma näkemykseni.
-
LD50
- Apteekki
Suosittelen vieläkin nauttimistavaksi nenämahaletkun. Sopivankokoinen muoviletku ja apteekista lidokaiinia(emla-voidetta). Lidokaiini pitää saada nieluun ensiksi sumuttamalla jotenkin tai törhimällä, että nielu puutuu. Jos ei puuduta, niin oksennus tulee kaaressa viimeistään letkua ulos otettaessa. Letku pitää myös voidella emlalla ja liukasteella. Kun letku on paikallaan niin ei muutakuin isolla ruiskulla deksmit mahaan letkun kautta.
Netissä on ohjeita varmasti asentamiseen, vaikka itse en ole etsinyt edes. Ei se oikeasti ole niin kamalaa itse asentaa, itseäni pääasiassa naurattaa, koska hauskaahan se on.
Vähän sekavaa tekstiä, mutta olen aika sooseissa. Kerron myöhemmin lisää, jos jotakuta kiinnostaa näinkin loistava nauttimistapa.
Netissä on ohjeita varmasti asentamiseen, vaikka itse en ole etsinyt edes. Ei se oikeasti ole niin kamalaa itse asentaa, itseäni pääasiassa naurattaa, koska hauskaahan se on.
Vähän sekavaa tekstiä, mutta olen aika sooseissa. Kerron myöhemmin lisää, jos jotakuta kiinnostaa näinkin loistava nauttimistapa.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Lymykonna
- Kameleontti
Pistä ihmeessä lisää infoa, kiinnostaa noin muutenkin. Voiko kamaa käydä vaan ostamassa lähiapteekista?LD50 wrote: Vähän sekavaa tekstiä, mutta olen aika sooseissa. Kerron myöhemmin lisää, jos jotakuta kiinnostaa näinkin loistava nauttimistapa.
-
bol
- Kameleontti
Periaattessa tässä voisi myös soveltaa beerbongia 
-
Swoosh
- Karvakuono
Nyt lähti loput litkut mitä oli ~830mg. Täytyy vain koittaa muistaa että jos ja kun tulee huono olo tai alkaa kuumottamaan/pistelemään niin ei huolestu, tulee vain huonompi olo
. Viimekerran perusteella olen 60% varma että oksennan tällä annoksella (otin jo vadinkin) mutta tällä kertaa olen syönyt jopa muutaman tunnin sisään, viimeksi en ollut syönyt mitään yli kuuteen tuntiin.
Edit: Olipa kummat nousut! Ei tehnyt lähes MITÄÄN puoleen tuntiin, sitten yhtäkkiä alle 10min alkoi todella nopeasti nousemaan, alkoi oksettamaan ja tuntuu lievää pistelyäkin nyt.
Edit: Huhhuh senverran nopeesti ja julmasti nousi että ei kyllä pysynyt sisällä, pakko oli oksentaa n. 40min ottamisen jälkeen. Aika styrdet olot nytkin kyllä..
Edit: kolme-neljä kertaa oksensin mutta ilmeisesti suurin osa aineesta kerkes silti imeytymään koska olin aika pihalla verrattuna edelliseen 600mg jolloin en oksentanut o_o.
Kun kuuntelin musiikkia silmät kiinni niin tuntui kuin olisin hieman valunut alaspäin kokoajan. Musiikin tapahtumia "näin" hieman unenomaisesti eli en muista tarkkoja kuvia mutta näin biisien tapahtumia. Käsiin ja jalkoihin tulee välillä elohiiriä ja liikkeet ovat teräviä ja nykiviä ja varsinkin leukani ja käteni meinaavat täristä (leuka ei tärise jos puren hampaita kevyesti yhteen). Edelleenkin on kova "pöhnä" päällä.
En kyllä tule tämän jälkeen ottamaan yli 400-500mg ilman pahoinvointilääkkeitä. Onko kenelläkään suosituksia millä lääkkeillä pystyisin estämään pahoinvointia? Reseptitön on plussaa, reseptillisetkin käyvät jos keksitte hyvän tekosyyn niiden saamiseen
"Järki" oli tallella koko tripin ajan, esim. messengerissä pystyin melkein koko ajan jotenkuten puhumaan kaverille, "piikissä" kirjoittaminen oli koordinaation kannalta jo hyvin hankalaa eikä oikein onnistunut enään (pienemmillä annoksilla on onnistunut).
Mielisairas on kyllä suht hyvä termi kuvaamaan isomman annoksen vaikutuksia...
Edit: Olipa kummat nousut! Ei tehnyt lähes MITÄÄN puoleen tuntiin, sitten yhtäkkiä alle 10min alkoi todella nopeasti nousemaan, alkoi oksettamaan ja tuntuu lievää pistelyäkin nyt.
Edit: Huhhuh senverran nopeesti ja julmasti nousi että ei kyllä pysynyt sisällä, pakko oli oksentaa n. 40min ottamisen jälkeen. Aika styrdet olot nytkin kyllä..
Edit: kolme-neljä kertaa oksensin mutta ilmeisesti suurin osa aineesta kerkes silti imeytymään koska olin aika pihalla verrattuna edelliseen 600mg jolloin en oksentanut o_o.
Kun kuuntelin musiikkia silmät kiinni niin tuntui kuin olisin hieman valunut alaspäin kokoajan. Musiikin tapahtumia "näin" hieman unenomaisesti eli en muista tarkkoja kuvia mutta näin biisien tapahtumia. Käsiin ja jalkoihin tulee välillä elohiiriä ja liikkeet ovat teräviä ja nykiviä ja varsinkin leukani ja käteni meinaavat täristä (leuka ei tärise jos puren hampaita kevyesti yhteen). Edelleenkin on kova "pöhnä" päällä.
En kyllä tule tämän jälkeen ottamaan yli 400-500mg ilman pahoinvointilääkkeitä. Onko kenelläkään suosituksia millä lääkkeillä pystyisin estämään pahoinvointia? Reseptitön on plussaa, reseptillisetkin käyvät jos keksitte hyvän tekosyyn niiden saamiseen
"Järki" oli tallella koko tripin ajan, esim. messengerissä pystyin melkein koko ajan jotenkuten puhumaan kaverille, "piikissä" kirjoittaminen oli koordinaation kannalta jo hyvin hankalaa eikä oikein onnistunut enään (pienemmillä annoksilla on onnistunut).
Mielisairas on kyllä suht hyvä termi kuvaamaan isomman annoksen vaikutuksia...
-
Shro
- Apteekki
Kannabis saattaisi auttaa mutta itselläni se kyllä päräytti jo 450mg annoksella aivan kuutamoille.Swoosh wrote:Onko kenelläkään suosituksia millä lääkkeillä pystyisin estämään pahoinvointia? Reseptitön on plussaa, reseptillisetkin käyvät jos keksitte hyvän tekosyyn niiden saamiseen![]()
Yksi toinen hyvä luonnollinen keino on sitten myös inkivääri, kuivattuna jauheena noin ruokalusikallinen puoli tuntia ennen päihteitten nauttimista, pitäisi auttaa pahoinvointiin, vatsapuruihin yms.
Kannattaa myös koittaa jos syöt jotain kevyttä salaattia, riisiä yms pikkaisen vatsan pohjalle jonkin aikaa ennen dexmejä.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Swoosh wrote:En kyllä tule tämän jälkeen ottamaan yli 400-500mg ilman pahoinvointilääkkeitä. Onko kenelläkään suosituksia millä lääkkeillä pystyisin estämään pahoinvointia? Reseptitön on plussaa, reseptillisetkin käyvät jos keksitte hyvän tekosyyn niiden saamiseen
Aivan tyhjään mahaan kun otat, ei riitä kuusi tuntia. Ite teen niin, että kun otan dextrometorfaania "terapeuttisen" annoksen, niin en syö koko päivänä mitään, muuta kuin ehkä pari greippiä. (Tai muita hedelmiä jos haluu olla tylsä) Illansuussa dexmit napakasti naamatuluun naukattuna vaivun onnellisena jumalattarien syleilyyn, yleensä jopa muutamassa minuutissa. Tottahan toki tuollanen 1000mg+ annos, ja miksi ei pienempikin, aiheuttaa pahoinvointia. Mutta ei hätää, eikä hetken hämmennyksen häivähdystäkään, ennen kuin hemoglobiinin sekaan verestän keuhkoistain THC:n parista gemmistä kukkaa, niin jopahan peikko pahan olon Lyybekkihin lyllertää.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
yoshimura
- Psykonautti
kertoisitteko hieman tästä aineesta tietoja mistä saa ja pitääkö aineelle tehdä jotain ja annostelu ynnä muuta 
-
Luotijuna
- Psykonautti
http://third-plateau.org/faq/dxm_faq.shtml
jos englanti sujuu niin tuolta löytää paljon hyvää ja hyödyllistä tietoa...
jos englanti sujuu niin tuolta löytää paljon hyvää ja hyödyllistä tietoa...
Insanity creeping]
-
Lymykonna
- Kameleontti
Tiedot on kyllä mainittu moneen kertaa täällä ja muualla. Käytä hakua.yoshimura wrote:kertoisitteko hieman tästä aineesta tietoja mistä saa ja pitääkö aineelle tehdä jotain ja annostelu ynnä muuta
-
arbello
- Psykonautti
http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.htmlyoshimura wrote:kertoisitteko hieman tästä aineesta tietoja mistä saa ja pitääkö aineelle tehdä jotain ja annostelu ynnä muuta
googlesta heti toinen linkki mitä tulee sanalla dxm, koittaako jengi oikeasti ollenkaan etsiä itse tietoa?