Ei ainakaan tässä tapauksessa (eikä monessa muussakaan).arbello wrote:http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.htmlyoshimura wrote:kertoisitteko hieman tästä aineesta tietoja mistä saa ja pitääkö aineelle tehdä jotain ja annostelu ynnä muuta
googlesta heti toinen linkki mitä tulee sanalla dxm, koittaako jengi oikeasti ollenkaan etsiä itse tietoa?
The DXM topic
-
spasm
- OD
Re: The DXM topic
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
yoshimura
- Psykonautti
kiitos ohjeista kattoo sit jos alkaa uskaltaa kokeilee tota kemistin uraa 
-
D.E.S
- Kameleontti
Eipähä tos mitää kemistin kikkoja tarvita. Ravistelua ja pussien leikkelyä.Ei mitää kummempaa.Mut kaihan tonki voi ryssiä esim. Juomalla bensat tjsp..yoshimura wrote:kiitos ohjeista kattoo sit jos alkaa uskaltaa kokeilee tota kemistin uraa
"Taste
-
tsurt
värkkäsimpä tässä vähästä aikaa ekstraktia. ressua tullu vedettyä viimeksi joskus viime vuosikymmenen puolivälin jälkeen.. nyt tilanne vaatii uudestaan harkitsemista.
bensaa sain kulumaan kyllä aika huolella askarrellessa, olisko 100ml muuttunut 65ml.. taisin antaa bensan erottua hieman liian vähän aikaa ressusta.. nojoo. toivottavasti tuli jotain sentään talteen. 1650mg oli targetti, 150ml:ssä.. tosin sen keitin vielä pari minsaa ja jäljelle jäi n. 125ml. olisko tossa sitten 13,2mg/ml dexmiä.
heitin puolituntia sitten kaksi greippiä naamariin ja yhden bissen et olo rauhottus.
400mg dxm naamariin. katotaan millai miehen käy, onko tatsi tallella.
on tää aika tun säälittää kyl..!

bensaa sain kulumaan kyllä aika huolella askarrellessa, olisko 100ml muuttunut 65ml.. taisin antaa bensan erottua hieman liian vähän aikaa ressusta.. nojoo. toivottavasti tuli jotain sentään talteen. 1650mg oli targetti, 150ml:ssä.. tosin sen keitin vielä pari minsaa ja jäljelle jäi n. 125ml. olisko tossa sitten 13,2mg/ml dexmiä.
heitin puolituntia sitten kaksi greippiä naamariin ja yhden bissen et olo rauhottus.
400mg dxm naamariin. katotaan millai miehen käy, onko tatsi tallella.
on tää aika tun säälittää kyl..!
-
Pot Head
- Psykonautti
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... extracting mitenköhän tohon jauhe muotoon dxm saaminen onnistuu resilarista?
-
RoboPoski
- Lepakko
Kannattaa tehdä rauhassa ja huolella kaikki erottoluhommat. Itse mokasin kerran näin ->
Ja muutenki tripahtavien aineiden kanssa ei kandee hosua. Trippikin on aina paljon syvällisempi kun ei hosu ja valmistelee kaiken huolella. Ja toki vaikuttavia aineitakin erottuu enemmän kun homman hoitaa hyvin. Erottelutouhujen jälkeen kannattaa siivota jäljet myös. Yksinkertasia asioita mutta tuntuvat vaikuttavan tripin luonteeseen. Esim itse olen saanut todella vahvoja trippejä kun oon juonu dxm-extraktin vasta seuraavana päivänä. Ja varmasti ei oo bensaa joukossa.Juu mä yritin itse tuota erottelua mut meni vähä pielee kun keitin siemenmurskaa ja odotellessa poltin salviaa. Tulillehan ne unohtu ja sit oli hiiltä vaan kattilan pohjalla
.
-
MetsänNeito
- Apteekki
500ml ressua oottaa erottelemista. Tällä viikolla sit taas pitkästä aikaa, toiv. nyt onnistuu
prosessit.. 3p tähtäimessä itellä.
prosessit.. 3p tähtäimessä itellä.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
MetsänNeito
- Apteekki
Huh what a night!! Nyt todellakin toimi sösselit vaikka taisin olla vain todella tuhdissa 2p:ssä tai sitten 3p en kyllä ihan tiedä.. Vieläkin vähän sekaisin, pupillit isohkot ja vähä rapula.
Olin muuten kukkapaukuissa kun aloin litkiä deksmiä ja la purgaa ei tällä kertaa tullut. Mut huh miltä se litku maistui savuissa ja sitä oli pirusti juotavana, kuulosti pajoissa muka hyvältä idealta
laimentaa se omenalimuun, phyh.
Olipas siisti matka. Harmittaa silti vähän kun kaverilla oli niin pal enempi halluja, viimeksikin oli näin vaikka silloin annokset samat. Toki mullakin oli mut ei niin paljon ja lisäks muisti yhestä kohtaa mennyt. Ens kerral taas enempi ja sitte tyhjään vatsaan.
e: ja annos piti olla siis 8-9.mg/kg mulla eli 3p mutta yhen 12ml (ruiskullinen) jätin juomatta
kun en enää pystynyt mut joku 6? ruiskua join. varmaankin annos oli siis just 7-8mg/kg..
kaveri otti 8mg/kg.
e2: tulipas muuten mieleen, että olin silloin yöllä tuosta rintakehästä ja vissiin naamastakin?
aika punainen!
(oli myös hyvin kuuma olo välillä + kutitti muttei kovin pahasti + naama/suu oli puutuneet) mut eipä nuo menoa haitanneet.. ilmeisesti ihan kuitenkin dxm:stä johtuu ja joillekkin tulee toisille ei, vai? miksi tulin punaseks?
e3: lisää lueskeltuani täytyi todeta että 3p:llä oltiin selkeesti molemmat..
tekis mieli muuten jo taas maistella..
mut pidän kyl tauon välissä tietty..
Olin muuten kukkapaukuissa kun aloin litkiä deksmiä ja la purgaa ei tällä kertaa tullut. Mut huh miltä se litku maistui savuissa ja sitä oli pirusti juotavana, kuulosti pajoissa muka hyvältä idealta
laimentaa se omenalimuun, phyh.
e: ja annos piti olla siis 8-9.mg/kg mulla eli 3p mutta yhen 12ml (ruiskullinen) jätin juomatta
kun en enää pystynyt mut joku 6? ruiskua join. varmaankin annos oli siis just 7-8mg/kg..
kaveri otti 8mg/kg.
e2: tulipas muuten mieleen, että olin silloin yöllä tuosta rintakehästä ja vissiin naamastakin?
aika punainen!
e3: lisää lueskeltuani täytyi todeta että 3p:llä oltiin selkeesti molemmat..
tekis mieli muuten jo taas maistella..
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
RoboPoski
- Lepakko
Tota punastelua tulee mullekin joka kerta. oli annos sit 450mg tai 900mg. Mut vaan tietyssä vaiheessa nousuja(about tunti nauttimisen jälkeen) ja sit menee ohi. Tiedä sitten onko vaarallinen tila.
-
Shro
- Apteekki
Kai tuo punastuminen jonkinlainen allerginen reaktio on. Mutta itse yhdistän sen tuohon kutinaan ja puutumiseen..
Itse olen dexmeissä välillä kuin punainen taikamatto eikä tuo punaisuus tosiaan ole häirinnyt sen enempää.
Sen ei pitäisi vaarallista olla kunhan ei ole yliherkkä DXM:lle.
Itse olen dexmeissä välillä kuin punainen taikamatto eikä tuo punaisuus tosiaan ole häirinnyt sen enempää.
Sen ei pitäisi vaarallista olla kunhan ei ole yliherkkä DXM:lle.
-
sxoxyvg
- OD
Haistakaapa kakka, rupes tekee nii rankasti mieli et Yliopiston Apteekki avasi taas ovensa robottimaailmaan. 600mg koht, saas kattoa jos täst jotain hupia irtois taas.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Shakti
- Psykonautti
AIka sama juttu minulla. Pidin kovasti ja nautin usein mahtavista tripeistä. Yksi parhaista kerroista tapahtui kesäisenä yönä pari vuotta takaperin kun huomasin ymmärtäväni sammakoiden ja heinäsirkkojen puhetta. Ne puhuivat aivan sujuvaa englantia.tRip wrote: Jonkinlainen viha-rakkaussuhde siihen kuitenkin on.. :?
Tämä vihapuoli tähän suhteeseen tuli kun toistaiseksi, ehkä jopa lopullisesti viimeisellä käyttökerralla sain itseni ihan omaa tyhmyyttäni sairaalakuntoon. Tuli hirveä kuume enkä kyennyt hengittämään. Vatsakipu oli helvetillinen. Minua pidettiin kyljelläni että pystyin oksentamaan.
En neuvoisi ottamaan ainakaan paljoa enempää kuin alunperin oli tarkoitus vaan odottamaan mieluummin seuraavaa kertaa.
Candy is dandy but liquor is quicker
-
bol
- Kameleontti
Millaisella annoksella tuollanen kävi?Tämä vihapuoli tähän suhteeseen tuli kun toistaiseksi, ehkä jopa lopullisesti viimeisellä käyttökerralla sain itseni ihan omaa tyhmyyttäni sairaalakuntoon. Tuli hirveä kuume enkä kyennyt hengittämään. Vatsakipu oli helvetillinen. Minua pidettiin kyljelläni että pystyin oksentamaan.
-
RoboPoski
- Lepakko
piti kans kysyä miten tällein pääsi käymään?...sain itseni ihan omaa tyhmyyttäni sairaalakuntoon. Tuli hirveä kuume enkä kyennyt hengittämään. Vatsakipu oli helvetillinen. Minua pidettiin kyljelläni että pystyin oksentamaan.
-
Shakti
- Psykonautti
Muistaakseni se oli 800mg tienoilla. Iltaan kuului myös jonkin verran alkoholia. Toki jotkut ottaa enemmänkin, mutta oma sietokykyni tuntui kyllä ylittyvän tuosta.bol wrote: Millaisella annoksella tuollanen kävi?
Otin ensin sen tavallisen 500, mutta ei tuntunut missään. Oli vain lievästi humaltunut olo, kuten aiemminkin. Puolisentoista tuntia myöhemmin päätin ottaa loput ja siitä ehkä puoli tuntia eteenpäin alkoi tuntua, ettei kaikki ole aivan kohdallaan kun hengittäminen kävi välillä liiankin hankalaksi.RoboPoski wrote:piti kans kysyä miten tällein pääsi käymään?
-
Lymykonna
- Kameleontti
Joo, ei pitäisi alkoholin kanssa kombottaa ja DXM:n kanssa boostaaminen ei toimi, tulee vaan paskoja vaikutuksia.
William Whiten FAQissa juttua
Vähän lisää juttua
William Whiten FAQissa juttua
Vähän lisää juttua
-
gaia
- Kameleontti
mulla oli myös ihmeellisiä hengitysvaikeuksia viime perjantaina jo 600mg annoksella. tuntui välillä kun hengitti, että keuhkot eivät päästäneet ilmaa ulos kun oli uloshengityksen vuoro. tuota kesti n. 30-45 min. ja sitten se häipyi yhtä nopeasti kun tulikin. jälkeenpäin ajateltuna se saattoi olla minun kohdallani myös psyykkinen oire. huomasin että kun hengittelin pinnallisesti, niin hengitys sujui mutkattomasti, mutta heti kun hengitin syvään, niin tuo ihme "keuhkot täynnä ilmaa" oire ilmaantui.. :?Shakti wrote:AIka sama juttu minulla. Pidin kovasti ja nautin usein mahtavista tripeistä. Yksi parhaista kerroista tapahtui kesäisenä yönä pari vuotta takaperin kun huomasin ymmärtäväni sammakoiden ja heinäsirkkojen puhetta. Ne puhuivat aivan sujuvaa englantia.tRip wrote: Jonkinlainen viha-rakkaussuhde siihen kuitenkin on.. :?
Tämä vihapuoli tähän suhteeseen tuli kun toistaiseksi, ehkä jopa lopullisesti viimeisellä käyttökerralla sain itseni ihan omaa tyhmyyttäni sairaalakuntoon. Tuli hirveä kuume enkä kyennyt hengittämään. Vatsakipu oli helvetillinen. Minua pidettiin kyljelläni että pystyin oksentamaan.
En neuvoisi ottamaan ainakaan paljoa enempää kuin alunperin oli tarkoitus vaan odottamaan mieluummin seuraavaa kertaa.
Vai toimiiko?
-
Shakti
- Psykonautti
Heh, kyllä. Minä luulin itseäni kalaksi tuossa kohtaa.gaia wrote: mulla oli myös ihmeellisiä hengitysvaikeuksia viime perjantaina jo 600mg annoksella. tuntui välillä kun hengitti, että keuhkot eivät päästäneet ilmaa ulos kun oli uloshengityksen vuoro.
-
RoboPoski
- Lepakko
Eilen illalla otin kolmet pikku viivat vauhtia ja kysymys on että onko turvallista nauttia 600mg tänään? Ei oo laskuja eikä mitää, mut nokka tuoksahtaa pikkusen pirille 
Mansikan makuisella c-vitamiiniporeella bensa muuttuu keltaseks. Outoo.
Mansikan makuisella c-vitamiiniporeella bensa muuttuu keltaseks. Outoo.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Ei kai linjat luulis vaikuttavan. Paha mennä kyl sanoo, ku ei koske mun kiinnostuksen alaa.
Rakentavaa palutetta...
Ei ilman Pajautetta!!!!!
Rakentavaa palutetta...
Ei ilman Pajautetta!!!!!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
RoboPoski
- Lepakko
Eihän ne siinä vaiheessa enää mitää haitannukka juu. Miks sähkölaitteet pimahtelee dxm-päissä?
-
bonghisattva
- Tuppisuu
Helou robotit. Eka postini foorumille
Oon ihmetelly pitkään ihan samaa juttua! Eräässäkin puistossa minkä läpi tullut jokunen kerta dexmitiloissa/laskuissa käveltyä katuvalot sammuu ohi käveltäessä. Parhaimmillaan olisko ollut jotain kolmet valot peräkkäin? Ja aina valon kohdalla. Hmm :?RoboPoski wrote:Miks sähkölaitteet pimahtelee dxm-päissä?
-
Luotijuna
- Psykonautti
Kysymyksen voi kääntää toisinpäin..Miksi olette aina dxm-päissä kun sähkölaitteet pimahtelee :? ?Helou robotit. Eka postini foorumille
Oon ihmetelly pitkään ihan samaa juttua! Eräässäkin puistossa minkä läpi tullut jokunen kerta dexmitiloissa/laskuissa käveltyä katuvalot sammuu ohi käveltäessä. Parhaimmillaan olisko ollut jotain kolmet valot peräkkäin? Ja aina valon kohdalla. HmmRoboPoski wrote:
Miks sähkölaitteet pimahtelee dxm-päissä?
Insanity creeping]
-
Halluusi
- Psykonautti
vieläkin jääny DXM.t kokeilematta, kun on tullu jo kohta viikko juotua yhtäsoittoo :?
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
ehheheh, muija kaveri tuli meille yöks tos paripäivää sit ja sano et jos sua yskittää ni ota tota mun yskänlääkettä!
katoin et mikäs yskänlääke puteli siellä laukussa on ja sieltähän löytyi resilar pullo.
noh tästä sitten ajattelin että ei muuta kuin erottelu prosessit käyntiin ja menoksi!
katsotaan mitä tästä mun erottelusta tulee, toivottavasti jotain makoisaa(ei siis maultaan vaan toimivuudeltaan)
katoin et mikäs yskänlääke puteli siellä laukussa on ja sieltähän löytyi resilar pullo.
noh tästä sitten ajattelin että ei muuta kuin erottelu prosessit käyntiin ja menoksi!
katsotaan mitä tästä mun erottelusta tulee, toivottavasti jotain makoisaa(ei siis maultaan vaan toimivuudeltaan)
-
vinkkeli
Morjensta vaulttiin
eka viesti tänne. Itsekkin olen suuri dexmin ystävä, tullut jotain 20 kertaa otettua. Aloittelin hiljakseen 2 plateaulta ja siirryin kolmoseen
Maanantaina olis taas tarkoitus roboilla. Oon pari kertaa juonu ilman erottelua ja siinä oon huomannu sen että ihan erillainen trippi tulee (huonommalla tavalla) jos erottelee niin ei tule niitä vatsanväänteitä ym, pystyy paljon paremmin keskittymään itse trippiin.
Viimeksi kun erottelin niin kävi paha moka, unohdin ravistella seosta siinä toisessa vaiheessa jossa dxm-freebase reagoi sitruunahapon kanssa, ihme kyllä dxm tarttui sinne liokseen ja hyvin toimi
Tulevana maanantaina olisi taas tarkoitus tehdä keitokset ja nauttia 1200mg 
Viimeksi kun erottelin niin kävi paha moka, unohdin ravistella seosta siinä toisessa vaiheessa jossa dxm-freebase reagoi sitruunahapon kanssa, ihme kyllä dxm tarttui sinne liokseen ja hyvin toimi
-
spasm
- OD
-
Kalavale
- Apteekki
Roboilu sopii suomen talveen, ja siksipä sitä sitten lienee pakko keitellä tulevina pimeinä kuukausina useampaankin otteeseen. Pimeässä DXM auttaa näkemään paremmin.
All things are equal, there are no special things.
-
Luotijuna
- Psykonautti
näkeen mitä?
Kylmä ei ainakaan dexmeissä tuu...se on vähän niinku halpa kertakäyttötalvitakki.
Kylmä ei ainakaan dexmeissä tuu...se on vähän niinku halpa kertakäyttötalvitakki.
Insanity creeping]