Luotijuna wrote:näkeen mitä?![]()
Kylmä ei ainakaan dexmeissä tuu...se on vähän niinku halpa kertakäyttötalvitakki.
The DXM topic
-
Halluusi
- Psykonautti
Re: The DXM topic
-
tila saha
- Lepakko
en jaksa alkaa metskaa mut mites tämä hihaan? jos todella ette ole kusipäitä koko sakki edes joku osaa vastata tähän vittuilematta. kiitos ja muille ja haistakaa vittu.
vittumäpoltanpäiväkodin!
-
Kalastaja
Jos olisi puhdasta jauhetta, niin ehkä silloin. Kannattaisi tosin im mielummin kokeilla (iv alkaa kuitenkin vaikuttaa niin nopeasti jne. vertaa ketamiini). Mutta resilarista ekstraktoitua moskaa nyt ei kannata muuta kuin suun kautta nauttia. Todella harvalla on sellaisia taitoja tai välinetä, että siitä saa edes jollain tavalla puhdasta dexmiä jossain suolamuodossa. Annokset vähintään puoleen iv.nä. Kannattaisi kokeilla aluksi ehkä 1/4 normaalista annoksesta, jotta ei mene turhaan vahingoittamaan itseään.tila saha wrote:en jaksa alkaa metskaa mut mites tämä hihaan? jos todella ette ole kusipäitä koko sakki edes joku osaa vastata tähän vittuilematta. kiitos ja muille ja haistakaa vittu.
-
Usoda
- LD50
En luota itse yhtään siihen että ressusta ekstraktoitu DXM olisi kovinkaan puhdasta lopputuotosta vaikka sen kiehauttaisikin. Jos injektoida tahtoo niin mieluummin IM injektio puhtaalla steriiliin veteen sekoitetulla DXM pulverilla kun IV.
Injektoinnista lyhyesti tietoa löytyy myös DXM FAQista:
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... #toc.4.8.7
Injektoinnista lyhyesti tietoa löytyy myös DXM FAQista:
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... #toc.4.8.7
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
tila saha
- Lepakko
viikko dexmeissä meni ja harkitsen itsemurhaa. (:
en tiedä olenko "selvä" vai vitun kujalla.
en tiedä itseasiassa mitään muutakaan. alan vaikka kuolaamaan tai jotain.
en tiedä olenko "selvä" vai vitun kujalla.
en tiedä itseasiassa mitään muutakaan. alan vaikka kuolaamaan tai jotain.
vittumäpoltanpäiväkodin!
-
MetsänNeito
- Apteekki
Nyt kun on se muutama viikko viime kerrasta, rupes himottaa täytyypi lähtee apteekkiin
ja illalla roboilla *lalaalaa*
ja illalla roboilla *lalaalaa*
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
growy
- Kameleontti
Mikä on teillä sellanen HC annos DXM:mää? eli siis mikä on isoin annos tätä, ja minkälaiseks meni meno?itellä isoin taitaa olla n.1000mg ja aika intensiivinen trippi se oli.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Chaugnar Faugn
http://dextroverse.org/zine/zine1/#2bonghisattva wrote:Helou robotit. Eka postini foorumilleOon ihmetelly pitkään ihan samaa juttua! Eräässäkin puistossa minkä läpi tullut jokunen kerta dexmitiloissa/laskuissa käveltyä katuvalot sammuu ohi käveltäessä. Parhaimmillaan olisko ollut jotain kolmet valot peräkkäin? Ja aina valon kohdalla. Hmm :?RoboPoski wrote:Miks sähkölaitteet pimahtelee dxm-päissä?
-
Lymykonna
- Kameleontti
Whoa.
... Pitää olla kokeilematta.
-
spasm
- OD
1200mg on isoin ottamani, enkä taida isompaa ottaakaan kun muisti lähtee. Intensiivistä, kyllä.. Hämäriä juttuja, mahtavia juttuja..growy wrote:Mikä on teillä sellanen HC annos DXM:mää? eli siis mikä on isoin annos tätä, ja minkälaiseks meni meno?itellä isoin taitaa olla n.1000mg ja aika intensiivinen trippi se oli.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
powergrower
- Kameleontti
Varsin mielenkiintoistaChaugnar Faugn wrote:http://dextroverse.org/zine/zine1/#2bonghisattva wrote:Helou robotit. Eka postini foorumilleOon ihmetelly pitkään ihan samaa juttua! Eräässäkin puistossa minkä läpi tullut jokunen kerta dexmitiloissa/laskuissa käveltyä katuvalot sammuu ohi käveltäessä. Parhaimmillaan olisko ollut jotain kolmet valot peräkkäin? Ja aina valon kohdalla. Hmm :?RoboPoski wrote:Miks sähkölaitteet pimahtelee dxm-päissä?
Itse olen kokenut katuvalojen sammumisen vain jalan ja pylvään yhteentörmäyksen seurauksena. Ehkä dexmipäissään tulee näitä tapahtumia joita ei kuitenkaan muista tehneensä, ja siten vaan jää päähän muistijälki "wow, valo sammu!" :?
En tiedä, mutta en vain suostu uskomaan siihen että dxm vaikuttaisi näihin valoihin, en ennenkuin koen sen itse
Assumption is the mother of all fuckups.
-
Kalavale
- Apteekki
Kylläpä tämä maistuukin pahalle, ai että kun puistattaa. 600mg kuukausien tauon jälkeen, saa taas nähdä mitä tapahtuu.
All things are equal, there are no special things.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Yksi selitys voisi olla se, että DXM aiheuttaa kehostairtautumiskokemuksen jonka aikana käyttäjä kokee olevansa samanlaisessa ympäristössä kuin ennen irtautumista paitsi, että valo vilkkuu.powergrower wrote: En tiedä, mutta en vain suostu uskomaan siihen että dxm vaikuttaisi näihin valoihin, en ennenkuin koen sen itse
Tai sitten se valon vilkkuminen on vain hallusinaatio, mahdollisesti jaettu hallusinaatio jos trippaajia on useampia.
Tämä ilmiö pitäisi nähdä ainakin videokameralle tallennettuna. Mutta kiinnostava juttu.
-
Ahu Belahu
- Tuppisuu
Täytyi oikein tätä varten rekisteröityä, vaikka seuraamassa oon ollut jo tovin.
Ensimäisekseen: Jokunen vuosi sitten meni sukset ristiin silloisen emännän kanssa, ja kun se kävi liikaa mielen päälle päätin paeta paikalta. Ja tällä kertaa ihan fyysisesti. Muutaman mutkan kautta siis seisoin Tukholmassa erään tavaraterminaalin pihassa, jonka vierellä kulki moottoritie. Laskin 28 katuvaloa jotka syttyi ja sammui mun kohdalta sitä mukaa kun kävelin terminaalin aitaa edestakaisin. Enkä ollut ottanut sitten yhtään mitään, täysin selväpäisesti liikenteessä..
Ja toisekseen: moniko muu saa ottamatta mitään dissosiatiivisia "oireita"? Jo monta vuotta ennenkuin mut on tutustutettukaan mihinkään aineisiin niin monesti kun makaa sängyssä eikä saa nukuttua, tuntuu kuin koko maailma menettäisi mittasuhteensa, makaat sängyssä joka on järkyttävän suuri ja itse olen aivan mitättömän pieni, lukuunottamatta joitain jäseniä jotka tuntuu järjettömän suurilta muuhun ruumiiseen nähden. Ja kaikki tää rikkoontuu jos vähänkin erehtyy liikkumaan, mutta sen saa taas uudestaan "päälle" heti kun makaa liikkumatta..
Ensimäisekseen: Jokunen vuosi sitten meni sukset ristiin silloisen emännän kanssa, ja kun se kävi liikaa mielen päälle päätin paeta paikalta. Ja tällä kertaa ihan fyysisesti. Muutaman mutkan kautta siis seisoin Tukholmassa erään tavaraterminaalin pihassa, jonka vierellä kulki moottoritie. Laskin 28 katuvaloa jotka syttyi ja sammui mun kohdalta sitä mukaa kun kävelin terminaalin aitaa edestakaisin. Enkä ollut ottanut sitten yhtään mitään, täysin selväpäisesti liikenteessä..
Ja toisekseen: moniko muu saa ottamatta mitään dissosiatiivisia "oireita"? Jo monta vuotta ennenkuin mut on tutustutettukaan mihinkään aineisiin niin monesti kun makaa sängyssä eikä saa nukuttua, tuntuu kuin koko maailma menettäisi mittasuhteensa, makaat sängyssä joka on järkyttävän suuri ja itse olen aivan mitättömän pieni, lukuunottamatta joitain jäseniä jotka tuntuu järjettömän suurilta muuhun ruumiiseen nähden. Ja kaikki tää rikkoontuu jos vähänkin erehtyy liikkumaan, mutta sen saa taas uudestaan "päälle" heti kun makaa liikkumatta..
-
Lymykonna
- Kameleontti
Joskus on ollut tällaista. Järjettömyys on tosiaan ihan hyvä sana kuvaamaan tuota tunnetta kun välillä tuntuuu, että on pieni ja suuri yhtä aikaa tai se vaihtelee nopeasti. Lapsuuden kuumehoureet ja unet tulee myös mieleen, niissä oli tuollaista tunnelmaa vaikka aika on hämärtänyt muistikuvia.Ahu Belahu wrote: Ja toisekseen: moniko muu saa ottamatta mitään dissosiatiivisia "oireita"? Jo monta vuotta ennenkuin mut on tutustutettukaan mihinkään aineisiin niin monesti kun makaa sängyssä eikä saa nukuttua, tuntuu kuin koko maailma menettäisi mittasuhteensa, makaat sängyssä joka on järkyttävän suuri ja itse olen aivan mitättömän pieni, lukuunottamatta joitain jäseniä jotka tuntuu järjettömän suurilta muuhun ruumiiseen nähden. Ja kaikki tää rikkoontuu jos vähänkin erehtyy liikkumaan, mutta sen saa taas uudestaan "päälle" heti kun makaa liikkumatta..
Whiten DXM FAQista:
2. Lilliputian Hallucinations. After shrinking down to a proton, the Lilliputian Hallucinations begin. Everything that one imagines or recalls seems grossly distorted in size. Human figures alternate between tall and thin and stretched out like taffy, and shrunken and rounded. Many people see long, thin ribbons of multicolored energy.
There is a disturbing sense of Infinity with these hallucinations. Most find this phase extremely grating on the soul, mentally painful, perhaps because one is perceiving objects to have totally opposite characteristics at once. Some people are familar with Lilliputian hallucinations from fevers.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
En pitäisi nukahtamisen yhteydessä tulevia outoja tiloja tai hallusinaatioita mitenkään kovin ihmeellisiniä. Todella monelle voi sattua niitä, esim. vähän treenaamalla ja käyttämällä paria tekniikkaa on mahdollisuus saada uneen siirtymisen aikana vahva kehostapoistumiskokemus.
-
powergrower
- Kameleontti
En tiedä alkaako menemään liian offtopiciksi, mutta kun tuon mainitsit, niin ajattelin itsekin mainita juuri samasta kokemuksesta.Ahu Belahu wrote:Ja toisekseen: moniko muu saa ottamatta mitään dissosiatiivisia "oireita"? Jo monta vuotta ennenkuin mut on tutustutettukaan mihinkään aineisiin niin monesti kun makaa sängyssä eikä saa nukuttua, tuntuu kuin koko maailma menettäisi mittasuhteensa, makaat sängyssä joka on järkyttävän suuri ja itse olen aivan mitättömän pieni, lukuunottamatta joitain jäseniä jotka tuntuu järjettömän suurilta muuhun ruumiiseen nähden. Ja kaikki tää rikkoontuu jos vähänkin erehtyy liikkumaan, mutta sen saa taas uudestaan "päälle" heti kun makaa liikkumatta..
Tämä tapahtui siis todella kauan aikaa sitten, ennenkuin edes olin _mitään_ päihteitä käyttänyt.
Eli yksi ilta kun makasin katsomassa telkkaria illalla suht väsyneenä, niin yhtäkkiä tuntui ja näytti siltä että telkkari olikin monen sadan metrin päässä ja jos laitto silmät kiinni tuntui kuin seinä (joka on siis sängyssä kiinni) olisi ollut hyvin hyvin kaukana. Tämä on minun ensimmäinen "psykedeelinen" kokemus.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
Ahu Belahu
- Tuppisuu
Ehkä hiukan OT:tä, mut mulla on sellainen vaikutus
Tässä samalla ravistelen pussia et jos siitä sais mukillisen robottilimpparia. Edellisellä erottelukerralla en saanut juuri mitään irti, kestikin neljä ja puol tuntia et tapahtui yhtään mitään. Mut taisin epähuomiossa kipata 200ml pullolliseen kaks ruokalusikallista soodatuhkaa, ja neljä teelusikallista sitruunahappoa kahten desiin vettä. Oliko kriittisiä virheitä?
Tota sitruunahappoa saa myös maatalousalan kaupoista, sitä käytetään lääkkeenä sian ähkyyn tai jotain sellaista. Mut myyntikoko on vaan 25kg, että nyt sitä on ainakin riittävästi
No, käytän mä sitä kyllä ruosteenpuhdistusaineenakin
Tässä samalla ravistelen pussia et jos siitä sais mukillisen robottilimpparia. Edellisellä erottelukerralla en saanut juuri mitään irti, kestikin neljä ja puol tuntia et tapahtui yhtään mitään. Mut taisin epähuomiossa kipata 200ml pullolliseen kaks ruokalusikallista soodatuhkaa, ja neljä teelusikallista sitruunahappoa kahten desiin vettä. Oliko kriittisiä virheitä?
Tota sitruunahappoa saa myös maatalousalan kaupoista, sitä käytetään lääkkeenä sian ähkyyn tai jotain sellaista. Mut myyntikoko on vaan 25kg, että nyt sitä on ainakin riittävästi
-
spasm
- OD
Ei nuo käyttämäsi määrät soodatuhkaa ja sitruunahappoa niin päin metsää ole, että kriittiset virheet olisivat siinä syntynyt. Vähempikin tosin riittää.Ahu Belahu wrote:Edellisellä erottelukerralla en saanut juuri mitään irti, kestikin neljä ja puol tuntia et tapahtui yhtään mitään. Mut taisin epähuomiossa kipata 200ml pullolliseen kaks ruokalusikallista soodatuhkaa, ja neljä teelusikallista sitruunahappoa kahten desiin vettä. Oliko kriittisiä virheitä?
Tota sitruunahappoa saa myös maatalousalan kaupoista, sitä käytetään lääkkeenä sian ähkyyn tai jotain sellaista. Mut myyntikoko on vaan 25kg, että nyt sitä on ainakin riittävästi![]()
Sitruunahappoa saa aika monenlaisista paikoista, kotiviiniliikkeistä ja nettikaupoista tosin saa hieman järkevämpiä pakkauskokoja.
-
MetsänNeito
- Apteekki
Meikä kans tuossa tällä viikolla erottelin ja heitin huiviin 600mg.
Alku oli lupaava, 30min ja alkoi tuttu nausea tulla, tosin makoilemalla läks pois
eikä purjoa tullut. Kivaa visuaalia, pullit isot, tasapaino heitti muttei ihan robottikävelyksi
mennyt ollenkaan, ja siinä se sit oli. Petyin. =((( Viimeks n. 500mg toimi paaaaljon paremmin.
Maistui perusdeksmille, en ymmärrä. Ehkä olis pitänyt paastota paremmin... vaik en silti kyllä
tajuu.... Jätän nyt deksmin vähäksi aikaa ja oottelen luonnonpsykedeelejä tulevaksi.<3
Sit joskus taas ja jollain 800mg meinasin.
e: yhden valveunen näin siinä kun makoilin, sit havahduin kuulokkeista tulevaan musaan..
Harmi kyl etten oikein muista sitä. :?
Alku oli lupaava, 30min ja alkoi tuttu nausea tulla, tosin makoilemalla läks pois
eikä purjoa tullut. Kivaa visuaalia, pullit isot, tasapaino heitti muttei ihan robottikävelyksi
mennyt ollenkaan, ja siinä se sit oli. Petyin. =((( Viimeks n. 500mg toimi paaaaljon paremmin.
Maistui perusdeksmille, en ymmärrä. Ehkä olis pitänyt paastota paremmin... vaik en silti kyllä
tajuu.... Jätän nyt deksmin vähäksi aikaa ja oottelen luonnonpsykedeelejä tulevaksi.<3
Sit joskus taas ja jollain 800mg meinasin.
e: yhden valveunen näin siinä kun makoilin, sit havahduin kuulokkeista tulevaan musaan..
Harmi kyl etten oikein muista sitä. :?
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Shakti
- Psykonautti
Mielenkiintoinen ilmiö! En ole ikänäni kuullut moisesta. Pitänee lähteä joskus ulos testaamaan.Chaugnar Faugn wrote: http://dextroverse.org/zine/zine1/#2
Candy is dandy but liquor is quicker
-
MetsänNeito
- Apteekki
Laitan tän nyt tännekin jos joku osaisi vastaa?MetsänNeito wrote:OT, mut paljonko otat imodiumeja ennen deksmiä? Ja kuinka paljon ennen pitäisi ottaa?medicineman wrote:Samat sanat. Jos ei haluu ruveta erotteluhässäkkään, niin kandee ainakin ostaa samalla paketti imodiumia. Sorbitoli on pahasta mahallesxoxyvg wrote:DXM
Jos viitsit vastailla olen kiitollinen..... =)
En enää haluis että (vähäiset) rahat menee hukkaan ja aattelin koittaa raakana niin ainakin
ehkä toimisi. Ois vaan erittäin kiva olla ripuloimatta..
Enyone? enemmä aattelin ottaa ku ohjeen mukaan et toimis varmasto..
-The Buddha-
-The Buddha-
-
bongobong
- Tuppisuu
mun mielestä et voi välttää ripuloimista jos et sitä erottele, resilar sisältää aika paljon sitä paskantavaa ainetta!
Joten todellakin suositteklen että keräät loput tarvittavat 5e ja teet sen erotteloemalla.
Paitsi jos masu on niin herkkä ettei eroteltunakaan kestä.
Joten todellakin suositteklen että keräät loput tarvittavat 5e ja teet sen erotteloemalla.
Paitsi jos masu on niin herkkä ettei eroteltunakaan kestä.
there are things known and things unknown...
and in between are The Doors
and in between are The Doors
-
spasm
- OD
Joo ei nuo imodiumit ja vastaavat oikein tarpeellista tulosta tuota. Jos aikoo resilaria juoda niin pöntöllä saa istua vaikka nappeja nappaisi. Jos ei taloudellinen asema anna myöten sen vertaa että pääsisi erottelemaan, voi dexmin nauttimista vaikkapa siirtää kauemmas tulevaisuuteen imo.. Jos ei erotellulla dxm:llä saa vaikutuksia, niin ei varmasti saa erottelemattomalla yskänlääkkelläkään, ellei erottelu mene metsiin. Ja sitäkin voi vaikka harjoitella. Tärkein pointti tässä erotteluhommassa on mielestäni se, että raaka resilar ei anna läheskään samankaltaisia vaikutuksia kuin eroteltu dxm, annoksen koosta huolimatta. Raaka resilar ei todellakaan merkitse sitä, että toimii varmasti (päinvastoin imo).
-
daihyu
Viime yöltä kauhutarina muiden jatkoksi.
Kahdentoista aikoihin (siis yöllä) muutama nelosolut ja täysi pullo Ural Moccaa (black russian sekoitus, 0.7l, 21%). Hetken päästä käteen osui Resilari, joka oli tarkoitus erotella tänään. Päähän iski tietysti "no helvetti, mikä ettei" fiilis ja hiukan yli puolikas 200ml Resilari oli juotuna. En nyt muista miten kauan siinä lattialla tuli maattua, varmaan 10-15min. Seuraava muistikuva onkin vessassa istualtaan pöntön edessä oksentelu.
Tästä selvittyäni onnistuin ilmeisesti raahaamaan itseni takaisin lattialle makaamaan (siinä yhden aikoihin). Liikkuminen ei onnistunut ja huoneen seinät kävivät päälle. Aivan helvetin sekavaa touhua. Tätä jatkui hiukan yli kahteen asti. Oli sen verran sekavaa, ettei ajatus kulkenut mihinkään. Kaikki musiikki kuulosti huutavalta kohinalta ja oli aivan pakko mennä maate.
Heräsin aamulla siinä seitsemän aikaan. En aluksi uskaltanut nousta sängystä krapulan pelossa, mutta yllätyksekseni olin täysin virkeä. Päätä ei särkenyt ja valo ei ärsyttänyt. Jano oli kova, mutta muuten ihan hyvä olo. Vessassa käydessäni tosin huomasin pupillieni olevan vielä lautasina. Olivat tosin pienentyneet hiukan verrattuna öiseen.
Piti päästä kävelemään. Väkijoukon keskellä kävellessä tuntui hiukan erikoiselta. Yhtäkkiä kaikki taustakohina pään sisällä lakkasi ja kuului vain ympäristön normaali äänimaailma. Pysähdyin ja mietin itsekseni, että eihän mitään taustakohinaa ollut alkajaisiksikaan. Jatkoin matkaa ja päädyin takaisin kotosalle.
Tarinan opetus: Aivan hukkaan heitettyä tavaraa alkoholin kanssa. Liian sekavaa, eikä mistään ehdi nauttia, kun ei pysty keskittymään sekuntia pidempään. Ehkä tulevaisuudessa uusiksi paremmin suunniteltuna ja EROTELTUNA.
Kahdentoista aikoihin (siis yöllä) muutama nelosolut ja täysi pullo Ural Moccaa (black russian sekoitus, 0.7l, 21%). Hetken päästä käteen osui Resilari, joka oli tarkoitus erotella tänään. Päähän iski tietysti "no helvetti, mikä ettei" fiilis ja hiukan yli puolikas 200ml Resilari oli juotuna. En nyt muista miten kauan siinä lattialla tuli maattua, varmaan 10-15min. Seuraava muistikuva onkin vessassa istualtaan pöntön edessä oksentelu.
Tästä selvittyäni onnistuin ilmeisesti raahaamaan itseni takaisin lattialle makaamaan (siinä yhden aikoihin). Liikkuminen ei onnistunut ja huoneen seinät kävivät päälle. Aivan helvetin sekavaa touhua. Tätä jatkui hiukan yli kahteen asti. Oli sen verran sekavaa, ettei ajatus kulkenut mihinkään. Kaikki musiikki kuulosti huutavalta kohinalta ja oli aivan pakko mennä maate.
Heräsin aamulla siinä seitsemän aikaan. En aluksi uskaltanut nousta sängystä krapulan pelossa, mutta yllätyksekseni olin täysin virkeä. Päätä ei särkenyt ja valo ei ärsyttänyt. Jano oli kova, mutta muuten ihan hyvä olo. Vessassa käydessäni tosin huomasin pupillieni olevan vielä lautasina. Olivat tosin pienentyneet hiukan verrattuna öiseen.
Piti päästä kävelemään. Väkijoukon keskellä kävellessä tuntui hiukan erikoiselta. Yhtäkkiä kaikki taustakohina pään sisällä lakkasi ja kuului vain ympäristön normaali äänimaailma. Pysähdyin ja mietin itsekseni, että eihän mitään taustakohinaa ollut alkajaisiksikaan. Jatkoin matkaa ja päädyin takaisin kotosalle.
Tarinan opetus: Aivan hukkaan heitettyä tavaraa alkoholin kanssa. Liian sekavaa, eikä mistään ehdi nauttia, kun ei pysty keskittymään sekuntia pidempään. Ehkä tulevaisuudessa uusiksi paremmin suunniteltuna ja EROTELTUNA.
-
Nakuttaja
- Tuppisuu
Meinasin huomenna vetästä 2. tason tripin dexmillä. Viimeksi testasin 2.5mg/kg ainetta eikä vaikutuksia tullut oikein ollenkaan. Paljonkohan kannattaa tästä nokittaa (eheh) ensi kerraksi?
-
deadbugs
- Tuppisuu
Muistaakseni suositus on, että annosta lisätään kerralla puolet edellisen kerran dosesta. Tosin en tiedä olisiko tuplaaminenkaan vaarallista tossa tapauksessa?Nakuttaja wrote:Meinasin huomenna vetästä 2. tason tripin dexmillä. Viimeksi testasin 2.5mg/kg ainetta eikä vaikutuksia tullut oikein ollenkaan. Paljonkohan kannattaa tästä nokittaa (eheh) ensi kerraksi?
jotain tuntumaa annoksesta 12mg/kg:
viewtopic.php?f=14&t=1410
nothing is true - everything is permitted.
-
MetsänNeito
- Apteekki
Joo siis hyi helvetti (!) tulipahan ekan ja vikan kerran koetettua erottelematta.
Aivan kamalaa.
Vaikutukset ei ole MITÄÄN verrattuna eroteltuun.
Mut kaikkee pitää vissiin kokeilla, tietääpähän tämänkin nyt. =)
Niin ja kysehän oli siitä, ettei resilarin hinta mene hukkaan, kyllä mulla on himassa
kaikki erotteluun tarvittava.
e: hehe.. mut luin teidän vastaukset vasta jälkikäteen.
oisin kyl ehkä uskonut, jos oisin lukenut..
Aivan kamalaa.
Niin ja kysehän oli siitä, ettei resilarin hinta mene hukkaan, kyllä mulla on himassa
kaikki erotteluun tarvittava.
e: hehe.. mut luin teidän vastaukset vasta jälkikäteen.
oisin kyl ehkä uskonut, jos oisin lukenut..
Last edited by MetsänNeito on Tue 11 Dec 2007, 16:11, edited 1 time in total.
-The Buddha-
-The Buddha-
-
spasm
- OD
-
MetsänNeito
- Apteekki
Mä uskoisin että huonoks on mennyt... Itellä oli jääkapissa (sentään) tiiviissä purkissa0o:0 wrote:Terves. Olisi semmonen kysymys tietoisille, että miten on laita, kun eroteltu DXM joka on pari viikkoa ollut huoneen lämmössä (tyhmää tiedän) on muuttunut lähes mustan kahvin väriseksi. Erottelussa käytettiin c-vitamiiniporetabletteja. Onkohan enää käyttökelpoista?
ja parin viikon jälkeen on tummennut. Kulautin naamariin, maku selkeästi "vanha", eikä
niin kirpeä.. eikä se sitten edes toiminut, hetken luulin että "tästä se alkaa" mut ei sitten alkanutkaan. Voihan sitä kokeilla, tosin en tiedä mitä homeitiöitä siinä on ja liekö vaarallista..
ja edes toimiiko...
-The Buddha-
-The Buddha-