Kaverini joka joi harmalat ensimmäisenä, kehui makua maanläheiseksi. Itse koin maun hyvinkin vihaisena maaperänä. Noin. 20 min. odottelin ja sitten kippasin mimosat alas. Mimosa teetä oli aivan liikaa (n. 2 ½ kuksallista) joten yökin jo siinä vaiheessa aika mainittavasti. Menin sängylle makaamaan ja odottamaan tätä hyvinkin paljon mainittua La purgaa
Siinä makoillessani huomasin noin 20 min. päästä että värit ja esineiden/asioiden tarkoitukset olivat kirkastuneet huomattavasti. Tämän jälkeen tunsin miten oksennus nousi suuhuni ja annoin palaa! Oksentaminen oli ehkä elämäni rajuinta, ja minulla on edelleen verenpurkaumia kasvoissani eilisestä.
Menin takaisin sängylle jonka reunat alkoivat kiermurteleemaan ja nousemaan käsieni päälle. Katselin käsiäni, ja mietin miten paljon asiota näillä käsillä on tehty. Taisin mainita tuon myös kavereilleni. Muistan sulkeneeni silmäni, siinä vaiheessa kun koin sen erittäin hyödylliseksi. Muistan nähneeni erinäköisiä kasvoja, iloisia, surullisia, vihaisia ja kaikkea tuolta väliltä, jotka ikäänkuin kaikki kertoivat minulle että sisälläni on osa mimosa hostiliksen sielua.
Tähän muistan mielessäni vastanneeni vain "kiitos.".
Taustalla soi miltei kokoajan kappale nimeltä "amazon rainforest" joka ei olisi iltaan paremmin voinut sopia. Kun kappaleessa kuului linnun laulua, muistan katsoneeni valkoista patteria, josta muodostui pitkä ranta jonka yllä lensi lintuja. Yritin kurottaa sinne, kunnes ikäänkuin vetäydyin täysin toiseen ns. "kanavaan".
Matkasin joen rantaa pitkin jonka varsille oli ripoteltu ruusun kukkia. Kun käänsin päätäni, huomasin kukkien ripottelijan suuri kori selkänsä päällä (hän oli siis kumartunut eteenpäin). Tajusin että hän on minä!
Pian tämän jälkeen matka alkoi olla ohi. Muistan kun avasin silmäni ja koskettelin kasvojani, huomasin että molemmille poskilleni oli valunut kyyneleet. Nämä eivät siis olleet oksentamisesta koska olin pyyhkinyt silmiäni sen jälkeen usemman kerran. Muuta en voi sanoa kun että sanoinkuvaamatonta. tuota on pakko koittaa seuraavaksi 20g(nojaa 15g) mimosalla,(harmalaaan kaipaisin lisä infoa, että täytyykö sitäkin lisätä) koska matka jäi ikävän lyhyeksi. Kokonaisuudessaan olin ollut toisissa ulottuvuuksissa ehkä 30 minuuttia. Paikka jossa olimme oli kyllä tunnelmaltaa mitä loistavin. kynttilän valaistuksessa lattiat täynnä patjoja ja tyynyjä
Tosin matkan lyhytkestoisuus johtui mitä luultavammin siitä että annoksenikin oli hyvin pieni. 5g Harmalaa, ja 10g Mimosaa. Kiitos.
edit: nyt on tekstiä patkitty helpommin luettavaksi