Hello, Ayahuasca

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
gaia
Kameleontti

Hello, Ayahuasca

Post by gaia »

noniin. elikkäs eilen tuli keiteltyä harmala + mimosa keitot, ja se mitä siitä seurasi oli jotain aivan sanoin kuvaamatonta. Aluksi kun join annokseni harmalaa kuksasta, olin jo maun perusteella varma siitä että tämän jälkeen ei ole kääntymistä takaisin.

Kaverini joka joi harmalat ensimmäisenä, kehui makua maanläheiseksi. Itse koin maun hyvinkin vihaisena maaperänä. Noin. 20 min. odottelin ja sitten kippasin mimosat alas. Mimosa teetä oli aivan liikaa (n. 2 ½ kuksallista) joten yökin jo siinä vaiheessa aika mainittavasti. Menin sängylle makaamaan ja odottamaan tätä hyvinkin paljon mainittua La purgaa :)

Siinä makoillessani huomasin noin 20 min. päästä että värit ja esineiden/asioiden tarkoitukset olivat kirkastuneet huomattavasti. Tämän jälkeen tunsin miten oksennus nousi suuhuni ja annoin palaa! Oksentaminen oli ehkä elämäni rajuinta, ja minulla on edelleen verenpurkaumia kasvoissani eilisestä.

Menin takaisin sängylle jonka reunat alkoivat kiermurteleemaan ja nousemaan käsieni päälle. Katselin käsiäni, ja mietin miten paljon asiota näillä käsillä on tehty. Taisin mainita tuon myös kavereilleni. Muistan sulkeneeni silmäni, siinä vaiheessa kun koin sen erittäin hyödylliseksi. Muistan nähneeni erinäköisiä kasvoja, iloisia, surullisia, vihaisia ja kaikkea tuolta väliltä, jotka ikäänkuin kaikki kertoivat minulle että sisälläni on osa mimosa hostiliksen sielua.
Tähän muistan mielessäni vastanneeni vain "kiitos.".

Taustalla soi miltei kokoajan kappale nimeltä "amazon rainforest" joka ei olisi iltaan paremmin voinut sopia. Kun kappaleessa kuului linnun laulua, muistan katsoneeni valkoista patteria, josta muodostui pitkä ranta jonka yllä lensi lintuja. Yritin kurottaa sinne, kunnes ikäänkuin vetäydyin täysin toiseen ns. "kanavaan".

Matkasin joen rantaa pitkin jonka varsille oli ripoteltu ruusun kukkia. Kun käänsin päätäni, huomasin kukkien ripottelijan suuri kori selkänsä päällä (hän oli siis kumartunut eteenpäin). Tajusin että hän on minä! :shock: Ajattelin että tuo kori symboloi kaikkea sitä taakkaa mitä olen joutunut elämäni aikanani kantamaan mukanani, ja yrittänyt sitä ripotella hiljattain pois. Muistan yrittäneeni päästä itseni luokse, mutta tämän jälkeen ikäänkuin vetäydyin takaisin tähän todellisuuteen.

Pian tämän jälkeen matka alkoi olla ohi. Muistan kun avasin silmäni ja koskettelin kasvojani, huomasin että molemmille poskilleni oli valunut kyyneleet. Nämä eivät siis olleet oksentamisesta koska olin pyyhkinyt silmiäni sen jälkeen usemman kerran. Muuta en voi sanoa kun että sanoinkuvaamatonta. tuota on pakko koittaa seuraavaksi 20g(nojaa 15g) mimosalla,(harmalaaan kaipaisin lisä infoa, että täytyykö sitäkin lisätä) koska matka jäi ikävän lyhyeksi. Kokonaisuudessaan olin ollut toisissa ulottuvuuksissa ehkä 30 minuuttia. Paikka jossa olimme oli kyllä tunnelmaltaa mitä loistavin. kynttilän valaistuksessa lattiat täynnä patjoja ja tyynyjä :lol:

Tosin matkan lyhytkestoisuus johtui mitä luultavammin siitä että annoksenikin oli hyvin pieni. 5g Harmalaa, ja 10g Mimosaa. Kiitos.

edit: nyt on tekstiä patkitty helpommin luettavaksi :)
Last edited by gaia on Sun 13 Jan 2008, 20:45, edited 1 time in total.
Vai toimiiko?
Dagga
Apteekki

Re: Hello, Ayahuasca

Post by Dagga »

Tuo annoksen koko kuulosti kyllä ihan sopivalta, ehkä keittämisessä meni jotain pieleen, tai sit vaan ei ollut vielä aika mennä pidemmälle, mistä minä sen tietäisin. Mut 20g kuulostais jo melko hurjalta, ja oon ymmärtänyt että PH:ta ei kannata 5g enempää nauttiakaan. Mut niin, kuulosti ihan kivalta Mimosa/rue-tripiltä, jos se oli ensimmäisesi. 8)
Image
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Dagga wrote:Tuo annoksen koko kuulosti kyllä ihan sopivalta, ehkä keittämisessä meni jotain pieleen, tai sit vaan ei ollut vielä aika mennä pidemmälle, mistä minä sen tietäisin. Mut 20g kuulostais jo melko hurjalta, ja oon ymmärtänyt että PH:ta ei kannata 5g enempää nauttiakaan. Mut niin, kuulosti ihan kivalta Mimosa/rue-tripiltä, jos se oli ensimmäisesi. 8)
se voi olla hyvin todennakäistä että tuosse keitto vaiheessa meni joku pieleen! Ensikerralla voisi käyttää harmalan sijasta caapia 8)
Vai toimiiko?
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

gaia wrote:tuota on pakko koittaa seuraavaksi 20g mimosalla,(harmalaaan kaipaisin lisä infoa, että täytyykö sitäkin lisätä) koska matka jäi ikävän lyhyeksi. Kokonaisuudessaan olin ollut toisissa ulottuvuuksissa ehkä 30 minuuttia. Paikka jossa olimme oli kyllä tunnelmaltaa mitä loistavin. kynttilän valaistuksessa lattiat täynnä patjoja ja tyynyjä :lol: Tosin matkan lyhytkestoisuus johtui mitä luultavammin siitä että annoksenikin oli hyvin pieni. 5g Harmalaa, ja 10g Mimosaa. Kiitos.
- Olisi viisaampaa laskea tuota mimosan määrää jos haluaa kokemuksestaan enemmän irti, imho.
Tämän takia myös tuo lyhytkestoisuus.
Ei kuullosta kovin fiksulta suunnitelmalta tuo 20g mimosaa, mutta itsepähän tiedät parhaiten.

- Harmalan MAOI vaikutus alkaa jo 2g annoksista, joten sitä ei tarvitse lisätä.
Muutenkin, suurempina annoksina se tuntuu kropassa.

- Uskoisin että kuten Ayahuascassakin, tämän keitoksen tehokkuus riippuu ainesosien suhteista ja tietysti henkilöstä. Liikaa DMT:tä vie kokemuksesta syvyyttä ja liika MAOI taas valoa(väriä). On viisaampaa aloittaa pienellä annoksella ja nostaa sitä vähitellen, vaikka gramma kerrallaan, koska sillä grammallakin on merkittävä vaikutus kokemukseen(mimosa).

Kuullosti oikein antoisalta kokemukselta,
suosittelen silti oikeaan Ayahuascaan perehtymistä.

:)
Image
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Olen täysin samaa mieltä tuon oikean ayahuascan kanssa ehdottomasti! Nyt vain kun lueskelin tietoa eri paikoista niin tilaus vaiheessa ajattelin ensin kottaa juuri mimosaa ja harmalaa! En tiedä sitten pitäisikö ensi kerralla jälleen tilata tuo sama yhdistelmä, vaiko caapi ja vidris. noh, aika näyttää 8)
Vai toimiiko?
Ahab

Post by Ahab »

Kerro lisää noista verenpurkaumista kasvoissa. Mulla on naama ollut monesti kirjava hieman seuraavanakin päivänä huascan juomisesta.
Tuo olisi muuten ollut hieman mukavampi lukea jos kaikki ei olisi yhteen pötköön. Hieman kappalejakoa ja muotoilua.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Ahab wrote:Kerro lisää noista verenpurkaumista kasvoissa. Mulla on naama ollut monesti kirjava hieman seuraavanakin päivänä huascan juomisesta.
Tuo olisi muuten ollut hieman mukavampi lukea jos kaikki ei olisi yhteen pötköön. Hieman kappalejakoa ja muotoilua.
eli siis mä saan miltei joka kerta kun oksennat pienen pieniä pisteitä naamaan, jotka lääkäri on joskus kun olin pieni todennut verenpurkaumiksi. Tämä taitaa kulkea perheessä, sillä siskoni saa myös samanlaisia pisteitä naamaansa oksennettuaan ;)
Vai toimiiko?
Ahab

Post by Ahab »

Hmm joo kuulostaa tutulta paitsi että ei ole tainnut tulla muuta kuin huascaa oksentaessani.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Ahab wrote:Hmm joo kuulostaa tutulta paitsi että ei ole tainnut tulla muuta kuin huascaa oksentaessani.

veikkaisin et se on siitä oksentamisen rajuudesta. Koska itselläni yage ryynä olit jotain sanoinkuvaamatonta :D Kun ryynätessähän päähän kohdistuu erittäin suuri paine, joka saattaa herkkänahkaisilla (kuten minulla) katkaista verisuonia kasvoissa.
Vai toimiiko?
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Kannattaa kokeilla myös peräpäästä purgaamista... jos vaan nauseasta selviää. Kyllä se keskittymällä sieltäkin lentää.... :)
Image
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

_FOOL_ wrote:Kannattaa kokeilla myös peräpäästä purgaamista... jos vaan nauseasta selviää. Kyllä se keskittymällä sieltäkin lentää.... :)

juu luinkin että jollain täällä tulee sieltä toisesta päästä purgat :)

Huomasin muuten että sellainen vanhankoulukunnan drum'n'bass biisi kun Dj rap - Universal mind heitti matkan aikana jonnekkin sanoinkuvaamattoman kauas :o Se kertookin jo paljon kun genre on jungle :lol:
Vai toimiiko?
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Big beat on kokaiiniii

Np. Wild child - Renegade master
Vai toimiiko?
Yam
Karvakuono

Post by Yam »

Mukavan kuuloinen trippi kyllä! :razz:

"Matkasin joen rantaa pitkin jonka varsille oli ripoteltu ruusun kukkia. Kun käänsin päätäni, huomasin kukkien ripottelijan suuri kori selkänsä päällä (hän oli siis kumartunut eteenpäin). Tajusin että hän on minä! :shock: Ajattelin että tuo kori symboloi kaikkea sitä taakkaa mitä olen joutunut elämäni aikanani kantamaan mukanani, ja yrittänyt sitä ripotella hiljattain pois."
--->
Pidin erityisesti tästä kohdasta .Tuollaista olisi ehdottomasti hienoa kokea. ;)

Itsekkin aion ayahuascaa vielä joku kaunis päivä kokeilla. :lol:
Tyhmänä tullaa ja viisaana kuollaa, Matkalla ihmiseltä kuoret pois vuollaa.