The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Usoda
LD50

Re: The DXM topic

Post by Usoda »

Mä tykkään vaan makoilla peittojen alla silmät kiinni, tanssia tai käydä ulkona lenkillä.
Kannattaa kokeilla deksmiä myös uudessa ympäristössä, jos trippaa aina samassa paikkaa niin ympäristö tulee tutuksi eikä tripit siellä tunnu enää yhtä vahvoilta.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Usoda wrote: Kannattaa kokeilla deksmiä myös uudessa ympäristössä, jos trippaa aina samassa paikkaa niin ympäristö tulee tutuksi eikä tripit siellä tunnu enää yhtä vahvoilta.
Damn, olen aina tripannut oman pääni sisällä, pitää kokeilla jonkun muun päätä vaihteeksi.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Jännä aine tämä DXM, joka ikinen kerta kun sitä kokeilee niin kokee jotain täysin uutta. En henkilökohtaisesti saa samaa irti esimerkiksi tutkimuschemeistä.
Uniikki aine mielestäni.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Anonyymi wrote:Jännä aine tämä DXM, joka ikinen kerta kun sitä kokeilee niin kokee jotain täysin uutta. En henkilökohtaisesti saa samaa irti esimerkiksi tutkimuschemeistä.
Uniikki aine mielestäni.
Ootko lukenu Willam Witen DXM faqia? Luultavasti oot. Löytyy Erowidista, jos et oo, muutta siinä puhuttaan kaiken muun lisäksi noin 50 tripin ajasta, jolloin kaikki on aina uuta ja sitte siihen kyllästyy.

Ite oon laskenut, et alla on varmaan yli 300 "trippiä" DXM:ää ja kyl alkaa menee maku siitä...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
ViCe
Psykonautti

Post by ViCe »

Tuli tossa viikko takaperin testattua ensimmäistä kertaa tuota deksmiä. Annos ei ollut iso, 150ml pullo erottelematonta Resilaria. Olo oli kuin humalassa, mutta paskalla joutu ravaamaan aika moneen kertaan. Kun vaikutus hieman lakkasi jätti se parin tunnin ihanan euforian. Kävely yöllä räntäsateessa kahden kaverin kanssa oli jotenkin niin käsittämättömän euforista ja huoletonta.
bUkkA

Post by bUkkA »

Onko mitään keinoa peittää ton sitruunahapon makua? En pysty enään juomaan sitä.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Anonyymi wrote:Onko kenelläkään vinkkejä miten DXM päissään kannattaisi olla (pikkuvinkitkin kelpaa :-)?
Olen kyllä kokeillut ennenkin, mutta jotenkin tuntuu etten osaa oikein "eläytyä" (you know) kunnolla.
Mee sinne kuuluisaan pimeeseen komeroon :twisted:
no mä ainaki ite tykkään makoilla, kuunella musiikkia ja piirrellä/kirjoittaa.. Mukavaa sitte selvänä katella et mikäs helvetti tää kuva on.. :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Seksi.

Mahtavaa.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Nostalgiset fiilikset tulee kun näitä kattelee.
kohomads

Post by kohomads »

Ois semmonen kysymys kysyttänä, kun tuossa erottelin tuota mukavaa ainesta, heitin jääkaappiin ja nyt se aines onkin jäässä! Onkos tästä mitään haittaa aineen tehokkuuden kannalta?
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

En usko että haittaa tuosta on. Korkeintaan parantaa säilyvyyttä. Mitenkään kylmälle herkkä substanssi ei tuo tietääkseni ole.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Ununnilium wrote:Seksi.

Mahtavaa.

ei muuten onnistu ainakaan meikäläisellä :? eikä vielä seuraavanakaan päivänä
Vai toimiiko?
Yam
Karvakuono

Post by Yam »

Viikonloppuna toinen dexmi kokeilu, ensimmäisellä kerralla otin n. 300-400mg, tällä kerralla ajattelin että 600mg ois varmaa iha kova nyt kun aineeseen on tutustunut. :razz:
Tyhmänä tullaa ja viisaana kuollaa, Matkalla ihmiseltä kuoret pois vuollaa.
Anadeeli
Tuppisuu

Post by Anadeeli »

Eka kerta: n.60ml resilaria testiksi etten oo yliherkkä, pönttö kutsu, ei muita efektejä (niin kuin en odottanutkaan)
Toka kerta: 400 mg eroteltuna, ei mitään efektiä paitsi mahassa kiersi hieman.
Kolmas kerta: 600 mg eroteltuna, sama, mietin että luovutan suosiolla ja en kokeile enää.
Muutaman viikon päästä kuitenkin, neljäs kerta: 900mg eroteltuna, olo oli ehkä kuin kännissä höystettynä miedolla hallulla(tuntui että oli ainostaan kädet ja jalat, ei keskivartaoloa ollenkaan tätä kest sen 5 sek.), niin ja unta ei yöllä tullut ja seuraavana päivänä järkyttävän kipeä pää, tuon annoksen olisi pitänyt viedä mut vahvalle 3 plateaulle, mutta se oli kaukana siitä, mietin että en enää moiseen paskaan rahaa tuhlaa.
Nyt yli vuoden tauon jälkeen viime kerrasta tänään, viides kerta: 600 mg eroteltuna (erottelu tehty eilen, säilytetty jääkaapissa yön yli lasipurkissa) ei taaskaan mitään efektiä, paitsi taas mahassa kiertää ja mietoa kutisemista. Miedolla kolmoselle ois tällä annoksella pitänyt päästä (paino hieman pudonnut) mutta ei sitten millään, join juoman tuossa seitsämän aikoihin, tais jäähä tämä viimeseksi kerraksi, perkele :evil:
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Leffojen kattelu on deksimeissä aika häröä. Varsinkin jos itse leffakin on härö. Esim. Katsoin joskus suht. ison deksmi doussin jälkeen a scanner darkly. Leffa ahdisti ihan simona. Samaistuin päähenkilöön täydellisesti, ja häiskähän kokee aika mindfuckin leffan aikana (sori jos spoilasin). Meinasin flipata. Kuumottava pätkä.
Yam
Karvakuono

Post by Yam »

Dexmi on kyllä aika kiero.
Miten se voi olla samaan aikaa nii synkkä ja silti nii ilone?
Toissapäivänen dexmi reissu oli aivan jotai uskomatonta.
En oo iha varma mutta tais olla egokuolema aika lähellä.
Uskomattoman ihana trippi, HUHHUH. :D
Dexmi laskut on tosi mukavia, oikee pehmeitä jne.
Siinä laskuissa taisin itkeä vähän aikaa,
Siinä mietiskellessä ja uskomattomista euforioista nautiskellessa pääs tippa linssii.
Mulla nimeomaan on dexmeissä iha uskomatonta euforiaa, eikä yhtää huonoa oloa. :?
Mutta nousut on raskaat, sillon kannattaa vaa maata ja olla mahdollisimman rauhassa,
ainakaa ite en ees pysty riehumaa nousuissa. :)
Tyhmänä tullaa ja viisaana kuollaa, Matkalla ihmiseltä kuoret pois vuollaa.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Joo dexmilaskut on jees. Voimakas olo ja itsetunto kohdallaan. Uni ei vaan tuu ilman mitään pillereitä ennen aamua. Tosin pillereiden (pari 2mg rivatril) kanssa meni touhu dexmin jälkilöylyissä niin sekavaks että luulin kaveriani mun muijaks ja rupesin silittää sen päätä. :shock: Ihmettelin että mihin sen hiukset on kadonnu. Onneks ei tullu naamariin. :lol:
bdxm

Post by bdxm »

deämähän on huippua. khyl.
milläköhän tän nousuvaiheen helvetillisen kutinan saisi tasaantumaan.. (loksei en leikkaa) paljon menee huomaatta vittuntuessa... aika vakio nousuissa. sitä luokkaa että mieluummin palaisi hengiltäyms yyäms yyämäs...
Anonyymi

Post by Anonyymi »

bdsm wrote:deämähän on huippua. khyl.
milläköhän tän nousuvaiheen helvetillisen kutinan saisi tasaantumaan.. (loksei en leikkaa) paljon menee huomaatta vittuntuessa... aika vakio nousuissa. sitä luokkaa että mieluummin palaisi hengiltäyms yyäms yyämäs...
DXM kutinahan tuntuu mahtavalle :mrgreen:
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Antihistamiinit. Xyzal vaikka.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
kuuti
Karvakuono

Post by kuuti »

Tätä myrkkyä on kyllä tullu nautittua valehtelematta varmaan noin 200 kertaa.
Jokainen kerta on ollut erilainen, mutta silti aina niin samanlainen.
Yli 800 annoksilla alkaa mulla henk. koht. lähteä vähän muisti, viimestään sen jälkeen kun on polttanu savut.

Nousuissa kannattaa mennä viileeseen suihkuun, niin kutinat jää kutisematta.
there's no god but man
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Kuutille pari kysymystä:

Millaisia annoksia olet yleensä nauttinut?
Kuinka usein?
Tuntuuko yhtään että olisi vaikuttanut negatiivisesti psyykeeseen?
Kiinnostaa nimittäin tietää.
kuuti
Karvakuono

Post by kuuti »

Millaisia annoksia olet yleensä nauttinut?
-Annokset oli alkuaikoina jotain 300 luokkaa. mutta Nykyään vähintään 600. Olen melko kevyehkö ihmisolento, joten siitäkään syystä en kyllä menis mitään 1200 annoksia nauttimaan.

Kuinka usein?
-Muutama vuosi sitten sitä saatto ottaa jopa 4 kertaa viikossa. Nyt on vähän tullu jo järkeä päähän(ja varmaan osa siitäkin järestä kadonnu jo taivaan tuuliin), joten pidän mielellään ainakin 2 viikkoo väliä. Joskus tosin saattaa lipsua ja joskus taas tuo tauko venyy reilusti pidemmäkskin.

Tuntuuko yhtään että olisi vaikuttanut negatiivisesti psyykeeseen?
-Jotakin pieniä haittoja oon huomannu. Esimerkiks joidenkin yksinkertasten asioiden tekeminen tuntuu välillä mahdottomalta. esimerkiks kirjeen laittaminen kirjekuoreen. Myös mielentilat ailahtelee välillä todella pahasti ja nopeesti. Mutta tuo on harvinaista, enkä oo varma johtuuko se edes dekstrosta.

Kiinnostais muakin kyllä tietää onko aivot jo ihan täynnä reikiä..
there's no god but man
korolli
Apteekki

Post by korolli »

kuuti wrote:Kiinnostais muakin kyllä tietää onko aivot jo ihan täynnä reikiä..
Mua saattais vähän kuumottaa. Itse hölmönä 14v. teininä imppailin bensaa vähän turhan paljon... Kaduttaa. Tuntuu että jäänyt pikku reikää päähän siitä. Eli tästä syystä kiinnostaa nämä reikäpääjutut, saatan nimittäin itsekin olla lievästi juustopää. Ei tosin varmasti osaa tietenkään sanoo mitään. Eihän sitä tiedä millasta olis jos ei olis impannut.
Vaikka on mulla kyllä omasta mielestäni suht kestävä psyyke. Ei tosin ole kovin isoja annoksia vahvoja deelejä tullut syötyä.

Dexmiä tulee nykyään aika harvoin juotua kun kiskaisin vajaa nelisen kuukautta sitten ainakin 1000mg, tarkkaa määrää en osaa sanoa.
Enää en dexmiä noin isoilla annoksilla juo, enkä suosittele kenellekkään tuollaista annosta. Todellinen mindfuck. Ei erota juuta jaasta. Luulin silloin jossain vaiheessa flipanneni lopullisesti.
Max. annos mitä tästä lähin aion juoda (todella harvoin tätä) siinä 700mg hujakoilla. Pääsee mukavasti kolmoselle tutkailemaan maailmaa kunnon dissoissa.
600mg on ihan kiva kans illanvietteksi kun en siitä vielä pääse ylemmille plateauille

Mut kiitos vastauksista. :)
kuuti
Karvakuono

Post by kuuti »

Joo noi annokset jotka vie kolmosen yläpäähän, tai neloselle tahtoo olla tavallaan jo aika turhia.
Ei niistä kerroista meinaa muistaa jälkeenpäin oikein mitään. Tosin noilla annoksilla laskut on kyllä todella mojovat ja otollinen paikka ottaa olutta, polttaa kukkaa ja nauttia ehkä löysimmästä olosta koskaan.

Outoa kyllä, en oo tavannu vielä yhtään ihmistä, joka ei pitäis deksmin vaikutuksista. :?
Ehkä mun kaverit on vaan niin härskejä että mindfuck maistuu..
there's no god but man
mauseri
LD50

Post by mauseri »

huitasin pitkästä aikaa yhden ison pullon ressua raakana naamariin ja en muistanut miten kiva olo siitä tulee,ei tarvinnut edes vessassa rampata kuin pari kertaa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
growy
Kameleontti

Post by growy »

mauser1911 wrote:huitasin pitkästä aikaa yhden ison pullon ressua raakana naamariin ja en muistanut miten kiva olo siitä tulee,ei tarvinnut edes vessassa rampata kuin pari kertaa.
Pari kertaa on liikaa ainaki itellä. Raakana ei oo muuten pitkään aikaan tullu kiskottua eikä oo tarpeenkaan, vaikka vois melkei joku päivä ottaa ku siitä tulee vähän "jurrisempi" olo ku ottais puhtaana..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Ei taida DXM:stä löytyä minkkäänsortin kirjallisuutta? Tosin, tuo william whiten dxm faq on hyvinkin kattava, mutta pidän erittäin paljon kirjoista sekä deksmistä, niin olisi mukava lueskella aiheeseen liittyviä kirjoja ihan kirjoina eikä datana :)
Vai toimiiko?
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Löytyyhän tuosta. Kuten esimerkiksi tällekin foorumille johonkin ketjuun ehdotettu A Psychonaut's Guide to the Invisible Landscape: The Topography of the Psychedelic Experience, Dan Carpenterin kirjoittama.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Oi! katsos vain! kiitoksia :)

Tiedätkö millä tavalla teksti käsittelee dxm:ää? Ihan perusinfoa antavana vai laajempana niinkuin w.whiten faq?
Vai toimiiko?