Letkeä resipect

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
RiotStarter
Apteekki

Letkeä resipect

Post by RiotStarter »

Nyt on taas spugedelistit liikkeellä...

Eli ajattelinpa sellasenki asian ilmottaa ku täällä ollu jotai juttua resipectistä joskus.että kyllä tää sonta toimii :mrgreen:

Annos on mielestäni melko iso makunsa puolesta.Siis 1.5 pullollista.Karmean makuista töhkää.Tuoremehun kanssa meni alas vaikka purjo meinas lentää...Peruskodeiini pöhnähä tästä tuli.

Plussana se että maha ei edes mennyt niin sekaisin kun oletin. Pari kertaa paskalla mut se siitä...Kutittaa perkeleesti. :mrgreen: Darraki lähti..

Kuinkaha paljo tuo on milligrammoissa..?

EDIT: ja paskan vitut.,.huono olo..laattaki lens.
2000-luvun sakilainen.
bol
Kameleontti

Re: Letkeä resipect

Post by bol »

225mg kodeiiniä, jos pullot ovat 150ml.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

eilen join n.vuoden hyllyssä olleen resipect putelin yhdellä huikalla,no olo oli aika hyvä(sama kuin 5 panacodia)"köyhällä halvat huvit,idiootilla ilmaset" paskalla piti käydä useasti ja mahaan sattui aivan helvetisti koko illan,mut on se mahakipu sen arvoista jos muuten on hyvät fiilikset.ihmeen hyvin kyllä toimi,johtuu ehkäpä siitä etten ole ottanut kodeaania useaan kuukauteen.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

bol wrote:225mg kodeiiniä, jos pullot ovat 150ml.
150mg. Yksi ml sisältää yhden mg:n.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

jesuiitta wrote:
"Siis 1.5 pullollista.Karmean makuista töhkää"

pilknus. Tsori :mrgreen:
2000-luvun sakilainen.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Ite latkin joskus 150ml Resipectiä ja kyllähän siitä kodeiininvaikutukset kuitenkin tuli,vaikkakin maha oli helvetin sekaisin.
Mustaparran yskänmikstuurassa ei ole ilmeisesti Sorbitolia,mutta sakkaroosia on,tais olla jotain 225mg?
Muutaman kerran oon sellasen n.250ml sitä juonu ja kyllä siitä tulee notkut eikä pahoinvoinnista oo pahemmin tietookaan,alussa tulee aina sellanen skidi pahoinvointi, n.5-10min.
Mustaparta sisältää myös sen 1mg kodeiinia per ml.
Suosittelen sitä enemmin kuin Resipectiä.
Huom,ne myy sitä ns."tiskin alta".
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

RiotStarter wrote:
jesuiitta wrote:
"Siis 1.5 pullollista.Karmean makuista töhkää"

pilknus. Tsori :mrgreen:
Aa joo, ei mitään. My bad :D
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

growy wrote:Ite latkin joskus 150ml Resipectiä ja kyllähän siitä kodeiininvaikutukset kuitenkin tuli,vaikkakin maha oli helvetin sekaisin.
Mustaparran yskänmikstuurassa ei ole ilmeisesti Sorbitolia,mutta sakkaroosia on,tais olla jotain 225mg?
Muutaman kerran oon sellasen n.250ml sitä juonu ja kyllä siitä tulee notkut eikä pahoinvoinnista oo pahemmin tietookaan,alussa tulee aina sellanen skidi pahoinvointi, n.5-10min.
Mustaparta sisältää myös sen 1mg kodeiinia per ml.
Suosittelen sitä enemmin kuin Resipectiä.
Huom,ne myy sitä ns."tiskin alta".
Mustaparran yskänmikstuura sisältää oksetusjuurta (näin sen nimi tais suomeksi mennä). Vaikka paska ei lennäkään, niin itse olen aina tuollaisesta 100ml:n potelista oksentanut - nimensä mukaisesti siis kyseinen juuri pistää pahoinvoivaksi.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Mulla ei toi kodeiini sit varmaan oikeen pelitä, kun saan noista pelkkää pahaa oloa ja huimausta... Dxm kyllä toimii ja eikö se oo se sama entsyymi joka koden dexmin maksassa metaboloi kivemmiksi aineiksi?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Tofupekoni wrote:Mulla ei toi kodeiini sit varmaan oikeen pelitä, kun saan noista pelkkää pahaa oloa ja huimausta... Dxm kyllä toimii ja eikö se oo se sama entsyymi joka koden dexmin maksassa metaboloi kivemmiksi aineiksi?
häh?en ymmärtänyt ainakaan oikein,siis otat PUHDASTA kodeiinia esim.Eroteltuna panacodeista,vai että otat jonku yskänlääkepullon jossa on kodeiinia?
Mustaparran yskänmikstuura sisältää oksetusjuurta (näin sen nimi tais suomeksi mennä). Vaikka paska ei lennäkään, niin itse olen aina tuollaisesta 100ml:n potelista oksentanut - nimensä mukaisesti siis kyseinen juuri pistää pahoinvoivaksi.
Aijaa.. Itellä ei ole kertaakaan lentänyt laatta tuosta :o lähinnä meinannut mausta lentää se.. kellään hajua saako ton oksetusjuuren eroteltua tosta pois?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Mulla ainakin recipectin sisältämä guaifenesiini tekee kokemuksesta jotenkin tunkkaisen. Saattaa tulla vaihtelevan asteista pahoinvointia ja oksettaa jos otan enemmän kuin n. 60-75ml vähän isomman kodeiini lastin seuraksi. Yksinään menee pullo resipectia kyllä vaikka pienen epäpuhtauden olossa huomaa selvästi.

Erityisen korostuneesti huomaa jos ottaa vaikka koko pullon professorin yskänlääkettä ja siihen pullon resipectiä päälle. Ei sovi oikein mulle.

Noh, eipä ole vuosiin tullut juotua kun saa yleensä noita muitakin opiaatteja kivasti jos sattuu joskus tekemään mieli.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Mites, puoli pullollista resipectiä niin rupeaako tukka pöliseen? :)
Deelit loppu ni tarvii opiaattei :twisted:
Loppu heitto on sitten läppää...
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

magiclymagical wrote:Mites, puoli pullollista resipectiä niin rupeaako tukka pöliseen? :)
Deelit loppu ni tarvii opiaattei :twisted:
Loppu heitto on sitten läppää...
pöliseehän se yhtä paljon ku 2,5 panakoodia.. eli.. ite jättäsin juomatta..vai jättäsinkö?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Recipekti on kyllä sen makuist, että ennemmin jois lasolia, jos siitä pääsis kivempiin oloihin.

Mut pakko se on mennä. Ku oon spugedelisti ja mulla on flunssa/vitutus,