* Mustapippuri, veden kera 3-t-lusikallista
* Panakodeja (30mg codeiinia ja jotain mg paracetamlia eroteltu pois kylmävesierottelulla), juotu
* Diazepam, 5mg, imeytetty kielen alta
* Tupakka, n.3kpl poltettu
Taustatiedot
* Mies, 21v, 85kg
Tämän innoittamana päätin tehdä hieman kokeilua...haSec < [url=http://www.psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=246&p=48189#p48189]Board index < Psykoaktiivinen hautaholvi < jarrut < panacod[/url] wrote:Itselläni sama homma. Voi olla, että olen kussut tuon erottelun.
Codeiinihan muuttuu morfiiniksi CYP2D6 avulla, joten on olemassa aineita, jotka
lisäävät kyseisen etsyymin määrää seerumissa.
Eli codeiinia muuttuu enemmän kuin ~5-10% morfiiniksi.
Piperidiinit ovat aineita, joissa on piperidiini-rengas(heterosyklinen kuusikulmio), wikipedian
mukaan useimmat piperidiinit lisäävät CYP2D6 toimintaa.
Esimerkiksi glutetimidi (rauhoittava/unilääke) toimii tällä tavalla, lääke vedettiin pois kun
viranomaiset tajusivat ihmisten kombottavan glutetimidia ja Codeiinia saaden herskan tapaisen
Euforian.
Mustapippuri sisältää runsaasti piperidiinejä(saavat polttavan maun aikaiseksi), itse jauhoin
n. 1g pippureita jauhoiksi ja join veden kanssa, sitten 10 min päästä otin yhden Panacodin
ja kyllä toimii hyvin, mulla ei ole toleja (ja olen alipainoinen), pääsee halvemmalla ja vähällä vaivalla.
Lisäksi mustapippuri estää CYP3A4 toimintaa (CYP3A4 muuttaa normaalisti ~80% codeiinista
Norcodeiiniksi).
Muita CYP2D6 kiihdyttäjiä ovat mm. St John's wort ja muut wikipediassa mainitut lääkeaineet: http://en.wikipedia.org/wiki/CYP2D6 kohdassa inducers.
Vielä kun löytyisi helposti saatavia UGT2B7 estäjiä (morfiini muuttuu UGT2B7 takia erittäin vesi liukoiseksi ja erittyy munuaisten kautta)
Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä, koska olen juuri kyseisen aineen vaikutuksessa.
Olin aamulla juonut yhen 0,5 Soothing Morningin.
n.?(T1)+ 00:00
Söin 3 t-lusikallista maustepippureita. (Olo tuntu ihan vitun tyhmältä, kiskoo nyt pippurii...)
(T1)+ 00:15
(T2)+ 00:00
Sitten tyhmä olo lähti pois: 0,5 x 10mg diapam kielen alta. (Koitan vähentää noita benzoja, hyvin onnistunut, tänään vaan 2 x 0,5 kpl 10mg dizepaamia)
(T2)+ 00:30
(T3)+ 00:00
4 Panacodia suorastaan ammattimaisesti eroteltuna.
(T2)+ 00:45
(T3)+ 00:15
Alkaa tuntua pehmeältä...
(T3)+ 00:16
The seven ages of rock osa ykkönen pörimään, heti yhen tupakan jälkeen. Mut nyt voi sanoa, et alkaa toimimaan. Eli erittäin nopeasti alkoi toimimaan.
(T3)+ 00:47
Ei paljon muutoksia. Mukava olo.
(T3)+ 02:20
Vaikutukset kodeiinista kutakuinkin loppuivat, lähdin kauppaan ja sen semmoista. Bissee jne... Normi ilta
:End of log: