Ensimmäiseksi varmaan monella herää kysymys. Miksi vitussa pitää ottaa Daturaa vaikka se saattaa olla aika karsee kokemus?
Yksinkertaisesti olen aina ollut kiinnostunut huumeissa siitä missä mennään aika pitkälle ja kokea jonkun todella ääripääkokemuksen. Enkä voi sanoa, että olen kokenut sitä vieläkään. Kokemuksia on Daturasta nyt 3 ja jokainen on ollut positiivinen, mutta ehkä joku päivä mennään pitemmälle
Elikkä homma lähtee:
Aloitin doussaamisen joskus joku päivä kaiken sekoilun keskellä ja kaadoin kurkusta alas 40 Datura Stranomiumin siementä.
Nopeasti alkoi tuntumaan mahassa siltä, että on tullut lisäravinteita, tästä seurasi poskien punotusta ja yleensäkkin kehon lämpenemistä. Suu kuivasi ja luissa tuntui samalta kuin ne olisivat kuumeessa. Väsymys rupesi painamaan silmissä ja noin 2-3 tuntia annoksen oton jälkeen painuin petiin, koska olotila muuttui sietämättömäksi kokoajan enemmän ja enemmän.
Jätin valot eteiseen auki jotta kammottavassa tilassa ei iskisi pimeän pelkoa ja otin varalle toisen peiton jos tarvitsen kuumeeseen lämpöä. Huom, Daturan kohdalla ei pitäisi kuumeen noustessa hankkiutua välttämättä lämpöön vaan pitäisi viilentyä esim kylmässä suihkussa.
Menin siis petiin ja aloin sulkemaan silmäni. Aluksi silmät tuntuivat räpsähtelevän auki enkä oikein saanut niitä kiinni, vähän ajan päästä aloin kuulemaan ääniä. Kävin pääni sisällä nopeasti tämän päivän keskustelut uudestaan läpi ja tämän jälkeen alkoi tulemaan erilaiset kuvat ja muodot esiin. Tuntui kuin joku olisi vetänyt dia kuvia nopeasti silmieni edessä. Näin maita, näin ihmisiä, näin kaikennäköisiä asioita joidenka kohdalla en oikein osaa sanoa mistä nämä tulivat? Olivatko ne minun mieltäni? En heti uskoisi, koska en muista noita kuvia nähneeni. Yhtäkkiä aloin tuntemaan mitä ihaninta keveyden tunnetta, tuntoaistini putoili hetki hetkeltä ja yhtäkkiä en enään tuntenut enään omaa kehoani. Olin jossain täysin toisenlaisesessa tunnettilassa kuin normaalisti, tai toisteppäin tunsin kaiken kuin ennenkin, mutta en ollut siellä missä äsken olin. Kuvat jotka vilisivät silmissäni saivat huomattavasti tarkemman tarinan ja niistä alkoi koostumaan uusi toinen todellisuus. Alkoi lentäminen. Kokemus lentämisestä oli huikaiseva tunsin kuinka tuuli vihelsi korvissa, tunsin kuinka ilma liikkui nenäni sisälle ja tunsin lentäväni. Lentelin nopeasti johonkin enkä oikein osannut lentää sinne mihinkä halusin, Datura oli ottanut minut täysin valtaansa ja nyt näytti kauniilla tavallaan maailmaa ja hänen mahdollisuuksiaan. Lensin pitkälle metsiin ja vuoriin, kaikki tuntui mahtavalta ja jotenkin voimakkaalta.
Lentoa kesti jonkun aikaa, yhtäkkiä alkoi se maailma missä lensin, hajota ja muuttua kaaottiseksi yhtäkkiä avasin silmäni omassa huoneessa ja tunsin kuinka joku yritti kuristaa minua ja oli päälläni, tämä pakotti minua pistään silmät kiinni. Tunsin kuinka kehoni kävi jo ylikierroksilla sillä oli erittäin rankka tila menossa, jotenka päätin, että yritän päästä kokemuksen loppuun nukahtamalla. Tämän jälkeen alkoi oikeastaan samanlainen tilanne, erittäin oudot dia kuvat alkoi vilistä silmissä ja tämän jälkeen en muista mitä tapahtui.
Seuraavana aamuna heräilin pirteänä, mutta psyykkisesti väsyneenä ja mietin mitä oikeasti koin, mutta ne oikein muista mitä koin. Kaikki tuntui olevan sekaisin eilisen ja viime yön unien kanssa.
Keräsin itseni kokoon ja aloin miettimään uniani. Unissa oli outoa se, että seksi unien määrä oli ollut yllättävän kova...
Aloin yleensäkkin miettimään kokemustani, se oli rankka erittäin rankka, mutta silti erittäin kiehtova ja tuntuu, että tämä kokemus ei olisi ikinä loppunut. Koin niin paljon jotain mitä en osaa kuvata, lentäminen oli tärkeää. Ymmärsin jotain mitä en osaa kertoa.
Viime päivien aikoina olen alkanut miettimään, että kasvoin johonkin suuntaan tuolla kokemuksella. Olen tullut jollain oudolla tavalla enemmän sinut itseni kanssa ja saanut jopa itseluottamusta lisää. Tuntuu kuin joku hengittäisi minun kautta ja haluisi antaa minulle jotain. Olen myös onnistunut vähentämään alkoholin kulutusta viimeaikoina... Ajattelin, että kova trippi saattaisi pakottaa minut lopettamaan, olin oikeassa siinä, että trippi helpotti oloani, mutta se trippi ei ollut niin rankka. Eikä oikeastaan edes niinkään rankka kuin mitä tässä kerron. Vaikka kerron kuinka kuumeesta ja siitä kuinka outo ja uusi mielentilani oli niin silti ajattelen, että kokemus ei ollut niin rankka kuin kuvittelin.
Ehkä ensi kerralla otan Daturasta toista osaa lehteä esimerkiksi. Viimein 30 siidun satsi on vielä jäljellä, enkä tiedä mitä teen sen kanssa... Saas katsoo nyt