The DXM topic
-
Uke
- LD50
Re: The DXM topic
Onko se muuten joka kerta samanlaista kohellusta ja robotmenoa, kuin esim. itsellänikin oli ekalla kerralla (muistikuvaa ei ole paljoa, silmillä ei pystyny tarkentamaan mihinkään, puhuminen vaikeaa, liikkuminen eritoten vaikeaa ja liikkumisessa koko aika mukana se robottimaisuus) vai pystyykö tätä ns. tilaa hallita jotenkin seuraavilla kerroilla
?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Dexma
- Moderator
Usko pois, mutta melkein sigmaa jotkut täällä osaa hallitaUke wrote:robottimaisuus) vai pystyykö tätä ns. tilaa hallita jotenkin seuraavilla kerroilla?
-
Uke
- LD50
HahDexma wrote:Usko pois, mutta melkein sigmaa jotkut täällä osaa hallitaUke wrote:robottimaisuus) vai pystyykö tätä ns. tilaa hallita jotenkin seuraavilla kerroilla?
![]()
![]()
![]()
![]()

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
Squege
- Psykonautti
Tonnikaksataset kaapissa =P vois kyl hakee hiihtoloman kunniaksi parit lisää.. Ootko Dexma ikinä miettiny, et lähteekö enää yskä normaalilla 30mg DXM annoksella? =D
-
Dexma
- Moderator
Ei mulla ole jonkun ihmeen takia yskää... hmm.Squege wrote: Ootko Dexma ikinä miettiny, et lähteekö enää yskä normaalilla 30mg DXM annoksella? =D
-
Squege
- Psykonautti
Taidanpa tietää miksi... >=PDexma wrote:Ei mulla ole jonkun ihmeen takia yskää... hmm.Squege wrote: Ootko Dexma ikinä miettiny, et lähteekö enää yskä normaalilla 30mg DXM annoksella? =D
-
Gartargor
- Psykonautti
Squege wrote:Taidanpa tietää miksi... >=PDexma wrote:Ei mulla ole jonkun ihmeen takia yskää... hmm.Squege wrote: Ootko Dexma ikinä miettiny, et lähteekö enää yskä normaalilla 30mg DXM annoksella? =D
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
master jon
- Karvakuono
Täytyy kysyä erästä mielenkiintoista kysymystä. Oletteko koskaan nähneet kenenkään sikailevan rajusti dexmeissä ja tekevän sikaisia ääniä nenästään, tämä on dxm pig=sikailijan persoona, ällöttävä, ei mies eikä nainen.
En tiiä mutta mitenköhän tämä mun deksmieuforia on jatkunu jo reilusti yli 24 tuntia ja vieläkin tärisen euforioissa aina välillä. ollu kunnon tripillä ja helvetin onnellinen monestakin eri syystä, en ikinä ehkä ota enää deksmiä
paitsi kesällä. vois jotain trippiraporttia laittaa ehkä joku päivä 
En tiiä mutta mitenköhän tämä mun deksmieuforia on jatkunu jo reilusti yli 24 tuntia ja vieläkin tärisen euforioissa aina välillä. ollu kunnon tripillä ja helvetin onnellinen monestakin eri syystä, en ikinä ehkä ota enää deksmiä
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
-
Dexma
- Moderator
Normi dexmiä..master jon wrote: En tiiä mutta mitenköhän tämä mun deksmieuforia on jatkunu jo reilusti yli 24 tuntia ja vieläkin tärisen euforioissa aina välillä. ollu kunnon tripillä
Ja myös on erittäin tuttua tuo dexmi sikailu... Kyllähän sitä aika roboilu tilaan voi päästä kun kiskoo dexmiä 4 kertaa viikossa. Silti olen toisaalta jotain oppinut ja kummallisen paljon dexmiä ihailen ja arvostan, samalla vähentäen sen käyttöä.
-
master jon
- Karvakuono
Itsekin alkanut arvostamaan ja ihailemaan deksmiä nyt kun kunnolla kuosasin pari päivää kunnolla. Päälle 1000 mg annoksia ja kasvoi perseestäkin juuret ämpäriin. Hiisasimme myös sängyssä älyä makuultaan. ja tuntui kun pitkätukkainen ystäväni olisi ollut tyttö, ja hänestäkin tuntui siltä. Hän huusikin minulle yhdessä vaiheessa "ISÄ, isä tuu pois sieltä koneelta jo!" tyttömäiseen sävyyn, ja minä vastasin oikeen lempeällä äänellä niinkuin lapselle: "NO, TULLAAN TULLAAN."Dexma wrote:Normi dexmiä..master jon wrote: En tiiä mutta mitenköhän tämä mun deksmieuforia on jatkunu jo reilusti yli 24 tuntia ja vieläkin tärisen euforioissa aina välillä. ollu kunnon tripillä
Ja myös on erittäin tuttua tuo dexmi sikailu... Kyllähän sitä aika roboilu tilaan voi päästä kun kiskoo dexmiä 4 kertaa viikossa. Silti olen toisaalta jotain oppinut ja kummallisen paljon dexmiä ihailen ja arvostan, samalla vähentäen sen käyttöä.
-
dredi
- LD50
Panitko?tuntui kun pitkätukkainen ystäväni olisi ollut tyttö
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Uke
- LD50
SE OLI SEN TYTTÖ, eww...dredi wrote:Panitko?tuntui kun pitkätukkainen ystäväni olisi ollut tyttö

-
Aesma
- OD
niin? miksi ei?Uke wrote:SE OLI SEN TYTTÖ, eww...dredi wrote:Panitko?tuntui kun pitkätukkainen ystäväni olisi ollut tyttö
-
Squege
- Psykonautti
Kävin hakee lisää ressua.. =D Apteekkari muisti minut, varmaan sentakii ku pidän housuja puolitangossa.. =D Kysäsi että: "Jos toi ei auta niin kannattais ottaa jotain muuta."
Sainpas sitä ja oon kokemusta rikkaampi taas kerran.
Sainpas sitä ja oon kokemusta rikkaampi taas kerran.
-
freakmatic
- Psykonautti
kokeilin eile greippi buustii.. TOIMII, on varmaan mainittu mutta yksi ihminen lisää vakuuttamaan ihmisille että kyllä se kannattaa aina lisätä deksmi budjettiin 
-
Uke
- LD50
No emmä tiedä millanen tapa sielläpäin Suomea on, mut täälläpäin sukurutsausta ei katota ainekaan hyvällä.Aesma wrote:niin? miksi ei?Uke wrote:SE OLI SEN TYTTÖ, eww...dredi wrote: Panitko?

-
master jon
- Karvakuono
En pannut ikävä kyllä. Tyttöni vaikutti niin rumalta ja oli partaakin päässä, tuli itelleki ruma fiilis. hassuttaa vieläkindredi wrote:Panitko?tuntui kun pitkätukkainen ystäväni olisi ollut tyttö
-
dredi
- LD50
Ehkä toisaalta ihan hyvä niin. Olis ehkä ollut vaivautunut tunnelma jälkeenpäin... vähän vaikea integroida kokemusta, juunouEn pannut ikävä kyllä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
RoboPoski
- Lepakko
Mä en vois kuvitella seksiä dexuissa. Hujautin pitkästä aikaa 600mg. No pitkästä ja pitkästä ku 3-4vko taukoo, mut paranemaan päin.
Lähdin kuitenkin naispuolisen kaverin kanssa yhteen juppibaariin pelaamaan triviaalia. Mä näin sen naisen niin kauniina, viattomana ja puhtaana että mulla ei ois tullu mieleenkään sotkea tällaista suhdetta seksuaalisella ehdottelulla enkä ois pannu vaik ois maksettu (ku ei siitä ois tullu ees mitään). No mut, jos näkee ihmisessä jotain nättiä, niin miksi se pitää niin usein pilata jollain, no millä ny siis pilaakaan. Musta on helvetin hienoa että näkee ihmisen kauniina dexuissa. Yleensä ne on tosi rumia musta. Mut ehkä sellasilla ei olekaan puhtaat jauhot pussissa. Tiedä häntä.
-
Smack
- Karvakuono
Kyllä seksi on dexmilaskuissa aivan käsittämättömän hienoo.
-
Kalavale
- Apteekki
Tai sitten ei oo, kaikki on kaikesta kiinni, ja mikään ei ole yleisesti käsityskyvyn ulkopuolella ja toisaalta kaikki on. Vituttaa vaan, siksi sanon mutta sanon: Miksi ihmiset ilmaisee itseään vielä aikuisenakin niin masentavan yksipuolisesti, "tämä on parasta, tää on vitun hyvää", aina jää se ilmiselvä "minusta" sana sieltä välistä. Sattuu silmiin ja päähän, vois vähentää, mutta ei ole oikein mitään syytä. Piriä jopa otettu, vaikka en oikeastaan mitään saa nopeistakaan irti, en jaksa uskoa että analyyttisella tasolla kovinkaan moni saa. Nopeat on monille ego-buustia, hitaat harvemmille. Toisaalta maailmassa on dexmat ja 6miljardia muuta hulipäätä.Smack wrote:Kyllä seksi on dexmilaskuissa aivan käsittämättömän hienoo.
All things are equal, there are no special things.
-
Squege
- Psykonautti
Mihin perustuu DXM buustaus greippimehulla? Faktoja ja tietoja ja linkkejä kiitoos!
-
sxoxyvg
- OD
Greippimehu toimii CYP3A4 inhibiittorina ja estää DXM metabolisoitumasta 3-methoxymorphinaniksi(MEM).Squege wrote:Mihin perustuu DXM buustaus greippimehulla? Faktoja ja tietoja ja linkkejä kiitoos!
http://dmd.aspetjournals.org/cgi/conten ... 29/11/1514
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Squege
- Psykonautti
Tämä kyllä tosiaankin autto kummasti.. Kiitosta!sxoxyvg wrote:Greippimehu toimii CYP3A4 inhibiittorina ja estää DXM metabolisoitumasta 3-methoxymorphinaniksi(MEM).Squege wrote:Mihin perustuu DXM buustaus greippimehulla? Faktoja ja tietoja ja linkkejä kiitoos!
http://dmd.aspetjournals.org/cgi/conten ... 29/11/1514
-
Aesma
- OD
Joohs.. tänään olis tarkotus 600mg taas kuin viime viikko kusi vähöän.. eli otin aamunstarttiin ihan huvikseen vaan 3ximovane 7,5mg kai vai?? sirdlaud 4mg ja paljon teetä ja lasillinen jotain halpis punaviiniiä ja 2 kaljaa ja nyt on hyvin kummallinen olo, uskoisin että tolla imovanella on oikeesti mahdollisuuutta tai siis että varmaan isommilla annksilla saattaa muuttuakkin aika visuaaliseksi.
Varmasti jotakin visuaaleja tulee koska tällä mun aamusetillä rupes ovet ja huoneet venyämeään vähän sellanen olo kuin ois lintsillä vyäristörädässä.. toistaalta toi setti saa aika kummallisseen pohnään kun ent iedä mitä kirjoitan kun läppäilen vaan näitä kirjaimia
Mutta asiaan.. eli oon kohta lähöössä ostamassa sitrtuunahappoa jaj 200ml resilar eikös sitruunahjaapppooa saanut ihan vaan kyselemällä vaikka että mun kämmppis on iha kipeenä ja sen pitäs saada kondiksee se sen wcpyykki kone siis se pesukone pitäs saada kondiksee JEAH..
Saakohan tästä tekstistä kukaan ujtään mitään selvää
äskön kyllä vitutti mutt nyt? hllo no.. tästä se päivä lähteee käytniin ekaks dexmeillä väähän egoiluu sit kun iskis joku kaveri tarjoomassa kokaainiä mooo nooo nii sit lähti! vois mennä kapakkaan hillumaan ja jakaan vitustussa nyrkin avuilla..
OKEI.. antkeeksi kaikkille hivin epäselvästä kirjoituksesta mutta kun musiikki soi niin tuntuuu että joku kommunikoi minun kanssa laululla ja se menii vähän ohi ku täs 3 asiaa samassa. hmm mulla on nyt semmonen olo et kuulkaas! Maailma ympärillä, maialma sisälläni, niin ulkopuolista.
Elikkäs, kerrankin minulla on olo että sisälläni ei ole huumetta! Se kaikki huume on muualla ympäristössä!
Tajusin nyt jotenkin ton... on noi kyl ihan siistekä noi imovanet
TOSI OUTOJA... Ja siis kyllä varmasti niiita visuaaleja tulee!!
MUtta alkoholist eikun sisiiiiis... HALLUSINAATIOISTA en varmistuisi.
MUTTA VISUAALEJA KYLLÄ.
Tänään siis DEXMIÄ
600mg
pitäs just lähteä apteekkiiin onkoha kui vaarrallist erotella 600mg ja se huitasta kaiken tän päälle ku allahan on nyt teetä(COFFEINE). tupakkaa(NICOTINE), SirdaALUD. Imovane(klooni ieku... tsolpodokoomi TFTWTF JUST NVM) ja sit viel niitä sirkkoja on alla.
Mut on kumma kombo tavara
.
ELIKKÄ... Jos sitten lopuiksi ottaisi vaikka tänään tän kaiken lisäks 150mg (KODEIINIÄ) ja (DEKSTROMETORFAANI)600mg.
ELI KOKO PÄIVÄN SETTI OLIS:
4MG SIRDALUD NOKITETTUNA
3X7,5MG IMOVANE SYÖTY
NOIN. 3DL - 6DL VIINIÄ
NIKOTIINIÄ
COFEIINIÄ
600MG DXM
150MG CODEINE
JA ILLLAN PÄÄTTEEKSI 12-PACK KALJAA TAI VÄHÄN KOKAIINIA JA SEN JÄLKEEN PITÄÄ RUVETA MIETTIMÄÄN ENTÄS NE JATKOT HEHAAA?!
:?
p.s:
Anteeksi kaikille paljosta kirjotusvirheistö on hyvin jännä olo, hyvin kaatuva ja kirjaimetkin pomppivat oudosti ja nyt tohon mun viereen tuli joku rasta from somalia ihan kivat kuteet; mut tosissaan anteeks kaikille tästä tekstistä!!!! sorry!
p.s:
Aaatteelin sit viel väristää väähänä tota postia.
Varmasti jotakin visuaaleja tulee koska tällä mun aamusetillä rupes ovet ja huoneet venyämeään vähän sellanen olo kuin ois lintsillä vyäristörädässä.. toistaalta toi setti saa aika kummallisseen pohnään kun ent iedä mitä kirjoitan kun läppäilen vaan näitä kirjaimia
Mutta asiaan.. eli oon kohta lähöössä ostamassa sitrtuunahappoa jaj 200ml resilar eikös sitruunahjaapppooa saanut ihan vaan kyselemällä vaikka että mun kämmppis on iha kipeenä ja sen pitäs saada kondiksee se sen wcpyykki kone siis se pesukone pitäs saada kondiksee JEAH..
Saakohan tästä tekstistä kukaan ujtään mitään selvää
OKEI.. antkeeksi kaikkille hivin epäselvästä kirjoituksesta mutta kun musiikki soi niin tuntuuu että joku kommunikoi minun kanssa laululla ja se menii vähän ohi ku täs 3 asiaa samassa. hmm mulla on nyt semmonen olo et kuulkaas! Maailma ympärillä, maialma sisälläni, niin ulkopuolista.
Elikkäs, kerrankin minulla on olo että sisälläni ei ole huumetta! Se kaikki huume on muualla ympäristössä!
Tajusin nyt jotenkin ton... on noi kyl ihan siistekä noi imovanet
TOSI OUTOJA... Ja siis kyllä varmasti niiita visuaaleja tulee!!
MUtta alkoholist eikun sisiiiiis... HALLUSINAATIOISTA en varmistuisi.
MUTTA VISUAALEJA KYLLÄ.
Tänään siis DEXMIÄ
pitäs just lähteä apteekkiiin onkoha kui vaarrallist erotella 600mg ja se huitasta kaiken tän päälle ku allahan on nyt teetä(COFFEINE). tupakkaa(NICOTINE), SirdaALUD. Imovane(klooni ieku... tsolpodokoomi TFTWTF JUST NVM) ja sit viel niitä sirkkoja on alla.
Mut on kumma kombo tavara
.
ELIKKÄ... Jos sitten lopuiksi ottaisi vaikka tänään tän kaiken lisäks 150mg (KODEIINIÄ) ja (DEKSTROMETORFAANI)600mg.
ELI KOKO PÄIVÄN SETTI OLIS:
4MG SIRDALUD NOKITETTUNA
3X7,5MG IMOVANE SYÖTY
NOIN. 3DL - 6DL VIINIÄ
NIKOTIINIÄ
COFEIINIÄ
600MG DXM
150MG CODEINE
JA ILLLAN PÄÄTTEEKSI 12-PACK KALJAA TAI VÄHÄN KOKAIINIA JA SEN JÄLKEEN PITÄÄ RUVETA MIETTIMÄÄN ENTÄS NE JATKOT HEHAAA?!
p.s:
Anteeksi kaikille paljosta kirjotusvirheistö on hyvin jännä olo, hyvin kaatuva ja kirjaimetkin pomppivat oudosti ja nyt tohon mun viereen tuli joku rasta from somalia ihan kivat kuteet; mut tosissaan anteeks kaikille tästä tekstistä!!!! sorry!
p.s:
Aaatteelin sit viel väristää väähänä tota postia.
-
Aesma
- OD
Joo vedin 600mg dxm eroteltuna ei tunnu missään 30min jälkeen, kusiko erottelu vai???
niin ja edit:
en muista tota edellistä viestiä oikeen :?: :?: :idea:

niin ja edit:
en muista tota edellistä viestiä oikeen :?: :?: :idea:
-
Poliklinikka
- OD
Aesmalla menny kovaa
.
Mutta sellaista kysyttävää mulla vaan, että:
Mitenkäs se menikään se DXMn erottelu jauheeksi? Btw muuttaako muuten tuo erottelu sen DXM hbr -> freebaseksi?
Siinä vaiheessa kun se Dexmi on siinä bensassa, niin ottaa sen bensan talteen ja haihduttaa (näinkö se menee)?
Mutta sellaista kysyttävää mulla vaan, että:
Mitenkäs se menikään se DXMn erottelu jauheeksi? Btw muuttaako muuten tuo erottelu sen DXM hbr -> freebaseksi?
Siinä vaiheessa kun se Dexmi on siinä bensassa, niin ottaa sen bensan talteen ja haihduttaa (näinkö se menee)?
-
Dexma
- Moderator
Poliklinikka wrote: Siinä vaiheessa kun se Dexmi on siinä bensassa, niin ottaa sen bensan talteen ja haihduttaa (näinkö se menee)?
Bensa haihdutetaan vesihauteen avulla ja raaka dxm kristallisoituu kylmässä... Mun ymmärtääkseni... Näin olen nähnyt tehtävän... Toisaalta siisteintä on juoda ressu raaakana!!!
Ei mut joo..
Hyvä meno aesmalla tossa joku päivä
-
Aesma
- OD
VOI VITTU NYT MENNÄÄN KOVAA VEDIIN 800mg DXM... eiku enmmnä 1250mg.. hetkonen..
Tää näyttö menee oudosti.. vittu että iski. oon vähän kujala mainitsiko joku mun nimen? Mä rakastan sua...
Tämä päivä on ollut rähinä pitoinen prkö... tuölkaa mulle vittuilee nii saatte kukkaa suuhunne
:D
Ei mut rakastan teitä oikeesti kaverit, tää on ku joku kämänen kapakka.. pakko rakastaa <3
Tää näyttö menee oudosti.. vittu että iski. oon vähän kujala mainitsiko joku mun nimen? Mä rakastan sua...
Tämä päivä on ollut rähinä pitoinen prkö... tuölkaa mulle vittuilee nii saatte kukkaa suuhunne
Ei mut rakastan teitä oikeesti kaverit, tää on ku joku kämänen kapakka.. pakko rakastaa <3
-
Aesma
- OD
Eli Poliklinikka ja Dexma mä rakkastan teitä <3
Rakastan teitä äärettömästi.. joo mitähän.. perkele kun kirjaimet vaan pomppii enkä pysy perässä
perseessä 
Lämpöä varmaan 42c tulin just suihkusta kutittaa niin muta vitusti!
Jeah.. but I love you guys..
Eli aamulla otin 3x7,5mg tsopikloni(imovane) teetä(i love tea) ja sirkkoja meni klonks en muista mitään..
OK kello kuuden jälkeen taisin käydä apteekissa, jossain vaihteessa erottelin huitasin 600mg sit myöhemmin kaveri juoksi apteekkiin osti toiset 600mg ja huitasin siitä jotain 450mg..
Jooh eli kovaan mennnään.. dexmi bähän yllätti.. tuntuu että kuolen nyt.. mitä kaverit luulette, kuolenko?
edit:vittu mun iho on tulipuanen ja KUTITTTAA
:D
Rakastan teitä äärettömästi.. joo mitähän.. perkele kun kirjaimet vaan pomppii enkä pysy perässä
Lämpöä varmaan 42c tulin just suihkusta kutittaa niin muta vitusti!
Jeah.. but I love you guys..
Eli aamulla otin 3x7,5mg tsopikloni(imovane) teetä(i love tea) ja sirkkoja meni klonks en muista mitään..
OK kello kuuden jälkeen taisin käydä apteekissa, jossain vaihteessa erottelin huitasin 600mg sit myöhemmin kaveri juoksi apteekkiin osti toiset 600mg ja huitasin siitä jotain 450mg..
Jooh eli kovaan mennnään.. dexmi bähän yllätti.. tuntuu että kuolen nyt.. mitä kaverit luulette, kuolenko?
edit:vittu mun iho on tulipuanen ja KUTITTTAA