The DXM topic
-
slack1
- Psykonautti
Re: The DXM topic
Dexuissa on ainakin itellä melko hankala kirjoittaa. Tuntuu, kuin osuisi tarkoituksellisesti viereiseen näppäimeen tjsp. vaikee selittää. Tuli vaa noist kuosiviesteistä mielee 
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Aesma
- OD
Joo rakastan sua kanssa mut nyt koitan kyllä nukkua nappaan vaikka tennarin jos tulis uni..
-
Dexma
- Moderator
Joskus menin kouluun dexmeissä ja opettaja huomasi mun olevan kamoissa, koska mää näppäilin kokoajan viereiseen näppäimeen koneella... Enkä osannut kirjoittaa nimeäni...slack1 wrote:Dexuissa on ainakin itellä melko hankala kirjoittaa. Tuntuu, kuin osuisi tarkoituksellisesti viereiseen näppäimeen tjsp. vaikee selittää. Tuli vaa noist kuosiviesteistä mielee
-
lhc08
- Tuppisuu
AutschDexma wrote:Joskus menin kouluun dexmeissä ja opettaja huomasi mun olevan kamoissa, koska mää näppäilin kokoajan viereiseen näppäimeen koneella... Enkä osannut kirjoittaa nimeäni...slack1 wrote:Dexuissa on ainakin itellä melko hankala kirjoittaa. Tuntuu, kuin osuisi tarkoituksellisesti viereiseen näppäimeen tjsp. vaikee selittää. Tuli vaa noist kuosiviesteistä mielee
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Luulenpa, ettei mitään hyvää seurannut, mutta kerro ihmeessä, Dexma.
-
Dexma
- Moderator
En muista kauheesti. Sen verta kuosit olin koko ysi luokan... Enkun ope oli silloin kyseessä ja se naureskeli vain mulle, ei viitsinyt mitään suoraan sanoa... Jälkeenpäin aloin käymään terveydenhoitajalla jossa multa kyseltiin oliko mun perheessä kaikki kunnossa ja päihteiden käytöstä...lhc08 wrote:AutschDexma wrote:Joskus menin kouluun dexmeissä ja opettaja huomasi mun olevan kamoissa, koska mää näppäilin kokoajan viereiseen näppäimeen koneella... Enkä osannut kirjoittaa nimeäni...slack1 wrote:Dexuissa on ainakin itellä melko hankala kirjoittaa. Tuntuu, kuin osuisi tarkoituksellisesti viereiseen näppäimeen tjsp. vaikee selittää. Tuli vaa noist kuosiviesteistä mielee![]()
Sori kun utelen mutta jos viittit kertoa niin mitä se ope sanoi`?
Ei missään koulussa ole suoraan sanonut opettajat että: Katsookaa DEXMA ON IHAN NARKKI. Mutta kyllä sellaisia lauseita kuuli kuin, mitäs dexma teki viikonloppuna pää sekaisin eiks jeeh?
Itse amiksessa ei enään sanonut mitään vaan kyseli miten mää jaksan koulua ja hymyili aina huvittuneesti, kun tulin silmät sekaisin kouluun... Amiksessa piti myös muut oppilaat siitä huolta, että meikäläistä pidettiin koulun perinteisenä narkkina
-
Aesma
- OD
Hmm mukavia posteja oon saanut aikaseksi eilen 
Prkl lähti muisti eilisen päivän tapahtumista lähes kokonaan..
Kolis kyllä aika lujaa eilen ~1000mg, iski ihan yllättäen, petollista..
Meinasin lähteä ostamaan vielä yhtä pulloa apteekista kun vajaa kaksi pulloa rupes kolisee ihan yhtäkkiä
Njoo.. pahoittelen noista aikaisemmista posteista.
Prkl lähti muisti eilisen päivän tapahtumista lähes kokonaan..
Kolis kyllä aika lujaa eilen ~1000mg, iski ihan yllättäen, petollista..
Meinasin lähteä ostamaan vielä yhtä pulloa apteekista kun vajaa kaksi pulloa rupes kolisee ihan yhtäkkiä
Njoo.. pahoittelen noista aikaisemmista posteista.
-
Aesma
- OD
-
Dexma
- Moderator
Dexmi 1200 mg ja kodukkaa otin 150 mg...
Leppoisaa iltaa odottelen...
Mietin just, että on ensimmäiset dexmit kuukauteen... Katsellaan miten toleranssit on mennyt...
Viimeksi, kun tammikuussa pari trippiä heitin niin tuntui että edelleen 1200 mg oli sellainen perus kevyt annos ja 2400 oli sellainen kunnon disso trippi jo
Leppoisaa iltaa odottelen...
Mietin just, että on ensimmäiset dexmit kuukauteen... Katsellaan miten toleranssit on mennyt...
Viimeksi, kun tammikuussa pari trippiä heitin niin tuntui että edelleen 1200 mg oli sellainen perus kevyt annos ja 2400 oli sellainen kunnon disso trippi jo
-
Aesma
- OD
Hmm miten musta tuntuu että erottelu kusi tai jotain?
Ei tunnu dexmi vaikuttavan oikealla tavalla.. tai hmm.. iskihän se eilenkin aika yllättäen.. joo eikun nyt mää meen dextroverseen..
Ei tunnu dexmi vaikuttavan oikealla tavalla.. tai hmm.. iskihän se eilenkin aika yllättäen.. joo eikun nyt mää meen dextroverseen..
-
W10
- Kameleontti
Dippadaidaa. Kaikki nyt tietää että DXM toimii mainiosti kuosaamiseen, itsetutkiskeluun ja matkailuun. Mutta onko kenelläkään kokemusta DXM:n käytöstä kroonisen kivun hoidossa?
Itse olen tässä jo 4 vuotta kärsinyt selkäkivuista ja lekureiden kanssa on vähän arpapelia mitä sieltä saa. Yleensä eivät suostu opiaatteja kumminkaan määräämään, koska pelkäävät niiden aiheuttavan riippuvuutta. Tässä nyt lueskelin muutaman artikkelin DXM:n käytöstä kroonisen kivun hoidossa ja näköjään joku 60-120mg voisi olla toimiva annostus. Tramaleilla 150mg vei kivut juuri ja juuri pois.
Tietenkin DXM voisi toimia opiaattien boostaajana, jolloin niiden annostuksen voisi pitää alhaisempana ja näin välttää toleranssin nousun ja riippuvuuden kehittymisen. Tuossa erottelin isomman ressuputelin ja laskeskelin ~100mg annoksen. Tarkoituksena olisi tutkiskella sopiva annos kivunlievitykseen mahdollisimman vähäisillä sivuvaikutuksilla. Pistäkääpä ajatuksia ja kokemuksia aiheesta. Heitän tänne infoa omien kokemusteni pohjalta, kunhan alkaa vaikuttamaan.
Itse olen tässä jo 4 vuotta kärsinyt selkäkivuista ja lekureiden kanssa on vähän arpapelia mitä sieltä saa. Yleensä eivät suostu opiaatteja kumminkaan määräämään, koska pelkäävät niiden aiheuttavan riippuvuutta. Tässä nyt lueskelin muutaman artikkelin DXM:n käytöstä kroonisen kivun hoidossa ja näköjään joku 60-120mg voisi olla toimiva annostus. Tramaleilla 150mg vei kivut juuri ja juuri pois.
Tietenkin DXM voisi toimia opiaattien boostaajana, jolloin niiden annostuksen voisi pitää alhaisempana ja näin välttää toleranssin nousun ja riippuvuuden kehittymisen. Tuossa erottelin isomman ressuputelin ja laskeskelin ~100mg annoksen. Tarkoituksena olisi tutkiskella sopiva annos kivunlievitykseen mahdollisimman vähäisillä sivuvaikutuksilla. Pistäkääpä ajatuksia ja kokemuksia aiheesta. Heitän tänne infoa omien kokemusteni pohjalta, kunhan alkaa vaikuttamaan.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Dexma
- Moderator
Tähän täytyy sanoa mun omia konkreettisia huomioita. Huomatkaa kuitenkin, että mää puhun samalla ihan KUOSI annoksista...W10 wrote:Dippadaidaa. Kaikki nyt tietää että DXM toimii mainiosti kuosaamiseen, itsetutkiskeluun ja matkailuun. Mutta onko kenelläkään kokemusta DXM:n käytöstä kroonisen kivun hoidossa?
Itselläni dxm on ollut erittäin hyvä "lääke" perus tautejen poistoon, kuume, yskä (hihii), flunssat yms.
Kipuihin niskaan sun muuhun lähtee hyvin mulla noin 300 mg annoksella... Toisaalta tähän nousee tolet niinkuin oppareissa, eli en tiedä, mutta itse pidän sitä ajatusta hyvänä, että kun keho ei tunne oikeasti mitään sillä on lepotila päällä ja se pystyy parantamaan itseään... Mutta joo, ehdottomasti uskoisin, että dxm saattaisi olla hyvinkin hyvät mahdollisuudet kivun lievitykseen... Annoksista sitten en tiedä.
Masennukseen ja paniikkihäiriiön myös on erittäin hyvä. Jos kuosaan viikonloppuna, niin dxm tuntuu toimivan kuin depottilääke, yleensä mieliala paranee ja olotila on parempi pitkän aikaan tripin jälkeen.
Toisaalta tähän saattaa liittyä monet muut tekijät. Mutta näkisin, kyllä itse potentiaalia dxm normi lääkkeenä. En sitten tiedä mitä muut viisaammat sanoisi?
-
W10
- Kameleontti
Nyt on 500mg alla. Olen pikkuhiljaa nostanut annosta sadasta tähän viiteensataan. 200mg kohdalla alkoi putkinäköä ilmaantumaan mutta kivunlievitys ei ollut vielä riittävä. Toisaalta taas mieliala alkoi kääntymään jo positiivisemmaksi ja se hieman helpotti kivun sietämistä. Luultavasti jollain 100mg + pienellä määrällä jotain täysagonistiopiaattia voisi saada sopivan balanssin. Huomenna katsastellaan sitten taas oloa. Loppuilta varataan hedonismille.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Dexma
- Moderator
ps. eilen lähti kaikki fyysiset tunteet pois 1200 mg dexmiä ja 150 mg kodeiinia... Ehkä kannattaa jotain kodukkaa kokeilla komboon ja pieni annos dexmiä... Pitäis ainakin toimia buusteina toisilleen...W10 wrote: sietämistä. Luultavasti jollain 100mg + pienellä määrällä jotain täysagonistiopiaattia voisi saada sopivan balanssin. Huomenna katsastellaan .
-
peijakas
- Karvakuono
Jees. Nyt lähti taas 2dessun raa'at ressut naamaan. Tarkoitus olis odotella kunnes saavuttaa huippunsa ja sitten imasta vähän poppersia kyytipojaksi 
Saapi taas nähä mitä tästäkin yöstä oikeen tulee.
Saapi taas nähä mitä tästäkin yöstä oikeen tulee.
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Taisi olla paskainen yö ja vieläpä kirjaimellisesti?
-
mauseri
- LD50
kokeilkaa nyt perkele joku sitä mansikkaressuu! mä oon jo kerran apteekista sitä kysynyt, mut ei ollu. tuli vaan siitä mieleen ku ne on taas alkanu mainostaa sitä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Mushru
- Moderator
meiksi kokeili sitä mansikkaressuu, 200ml pullo, vaikutukset juu mukavat paitti kolme kertaa oksensin
ja koko ilta meni sitten paskantaessa.. Voisin sanoo että haittavaikutuksia enemmän kun resilaarissa,ainakin mun mielestä.
ja koko ilta meni sitten paskantaessa.. Voisin sanoo että haittavaikutuksia enemmän kun resilaarissa,ainakin mun mielestä.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
mauseri
- LD50
thänk juu. meitsi sai just 1200mg eroteltua ressua. kohta mennään diudauMushruumis wrote:meiksi kokeili sitä mansikkaressuu, 200ml pullo, vaikutukset juu mukavat paitti kolme kertaa oksensin
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Jormis
- Karvakuono
Minkälainen se maku oli? Verrattuna resilariin?Mushruumis wrote:meiksi kokeili sitä mansikkaressuu, 200ml pullo, vaikutukset juu mukavat paitti kolme kertaa oksensin
-
Mushru
- Moderator
Öäh,verrattuna resilariin,todellakin hyvän makuista,koko pullo kulahti mukavasti ilman irvistelyy tai yökkimistä.Jormis wrote:Minkälainen se maku oli? Verrattuna resilariin?Mushruumis wrote:meiksi kokeili sitä mansikkaressuu, 200ml pullo, vaikutukset juu mukavat paitti kolme kertaa oksensin
Maistui ihan joltain karkilta..
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Mushru
- Moderator
Ääk? Tossa erottelin just kaks pulloo ressuu,pistin bensan (jossa oli DXM)vesihauteeseen,pistin parvekkeelle
ja nyt kun kävin sitä vilkasemassa,kattilan pohjalle oli jäänyt semmoinen kalvo,onko se DXM nyt siinä?
Mitä mun kannattaa nyt tehä sille? Pistää kylmään vaii kusinko jutun?
ja nyt kun kävin sitä vilkasemassa,kattilan pohjalle oli jäänyt semmoinen kalvo,onko se DXM nyt siinä?
Mitä mun kannattaa nyt tehä sille? Pistää kylmään vaii kusinko jutun?
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
peijakas
- Karvakuono
No ei sen paskaisempi mitä yleensä raakaa ressua juodessa. Muutama visiitti vessaan istuen sekä posliinia halatenNarkkiParkki wrote:Taisi olla paskainen yö ja vieläpä kirjaimellisesti?
Joko tuo 600mg ei oikeen toimi kunnolla tai sitten laimea meno johtui juuri siitä, etten jaksanut erotella. Toisaalta sillon joskus ensimmäisellä kerralla kun eroteltuna vetäsin huiviin n.600mg, niin luulin asuvani helvetissä. Sen jälkeen ei ole kunnolla potkinut vaikka taukoa on pidetty kuukausia ja eroteltuna vedetty...
Tuntuu olevan vähän jokaisen päihteen kohdalla, että se eka toimiva kerta on se paras.
-
Jormis
- Karvakuono
Tuosta greippimehusta, mitä merkkejä te juotte? Vai puristatteko ite?
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Kyllä sen pitäisi erottelemattomanakin vaikuttaa. Vai olisiko niin, että dekstrometorfaania poistuisi paskantaessa? En itse osaa sanoa tähän mitään.peijakas wrote:No ei sen paskaisempi mitä yleensä raakaa ressua juodessa. Muutama visiitti vessaan istuen sekä posliinia halatenNarkkiParkki wrote:Taisi olla paskainen yö ja vieläpä kirjaimellisesti?![]()
Joko tuo 600mg ei oikeen toimi kunnolla tai sitten laimea meno johtui juuri siitä, etten jaksanut erotella.
-
RcKokki
- Apteekki
mehtää tais mennä toi sinun teoriaNarkkiParkki wrote:Kyllä sen pitäisi erottelemattomanakin vaikuttaa. Vai olisiko niin, että dekstrometorfaania poistuisi paskantaessa? En itse osaa sanoa tähän mitään.peijakas wrote:No ei sen paskaisempi mitä yleensä raakaa ressua juodessa. Muutama visiitti vessaan istuen sekä posliinia halatenNarkkiParkki wrote:Taisi olla paskainen yö ja vieläpä kirjaimellisesti?![]()
Joko tuo 600mg ei oikeen toimi kunnolla tai sitten laimea meno johtui juuri siitä, etten jaksanut erotella.
-
Squege
- Psykonautti
Tätä:Jormis wrote:Tuosta greippimehusta, mitä merkkejä te juotte? Vai puristatteko ite?
Hyvääkin on, ja se on jtain 40% täysmehuu jne jne..-
jermus
- Psykonautti
Ens kerral ku otan nii vedän kyl greippimehuu alle ihan salee nii pääsee varmaa paremmin tripille. Meinasin vähä yhen kaverinkaa et erottelis tavarat ennenku ottas tällä kertaa. 900 mg oon enimmillää ottanu ja aika hyvä määrä oli. Ennen piisas hyvin tuo 600 mut ei enää pääse niin dissoihin siit ku ennen.
Kannattaa muuten buustailla aina ku ottaa enempi, ainaki itel aina parhaat tripit tulli niin
Kannattaa muuten buustailla aina ku ottaa enempi, ainaki itel aina parhaat tripit tulli niin
-
jermus
- Psykonautti
NarkkiParkki wrote:Kyllä sen pitäisi erottelemattomanakin vaikuttaa. Vai olisiko niin, että dekstrometorfaania poistuisi paskantaessa? En itse osaa sanoa tähän mitään.peijakas wrote:No ei sen paskaisempi mitä yleensä raakaa ressua juodessa. Muutama visiitti vessaan istuen sekä posliinia halatenNarkkiParkki wrote:Taisi olla paskainen yö ja vieläpä kirjaimellisesti?![]()
Ei todellakaan lähde pois paskantaessa. Oon kerran oksentanu puolen tunnin päästä siit ku oon juonu ja sillon pelästyin et ny meni deksmit pönttöö mut siltikin pärähti ihan suht hyvin.
-
Ram1t
Itse oksensin ehkä jonkun 5-15 minuutin sisällä dxm erotuksen juomisesta ja pärähti täysin normaalistijermus wrote:NarkkiParkki wrote:Kyllä sen pitäisi erottelemattomanakin vaikuttaa. Vai olisiko niin, että dekstrometorfaania poistuisi paskantaessa? En itse osaa sanoa tähän mitään.peijakas wrote: No ei sen paskaisempi mitä yleensä raakaa ressua juodessa. Muutama visiitti vessaan istuen sekä posliinia halaten![]()
Ei todellakaan lähde pois paskantaessa. Oon kerran oksentanu puolen tunnin päästä siit ku oon juonu ja sillon pelästyin et ny meni deksmit pönttöö mut siltikin pärähti ihan suht hyvin.