The DXM topic
-
Mushru
- Moderator
Re: The DXM topic
Eh? miten kannattaa toi DXM-freebase nauttia? En jaksanu selaa topicii läpi.. : S
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Uke
- LD50
Millä te yleensä lantraatte tota? Itellä oli trippimehua (vattu) ja toimi lantrinkina tosi hyvin.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
W10
- Kameleontti
Ihan mukavasti meni ilta tuolla 600mg annoksella. Ehkä olisi pitänyt aloittaa vähän aikaisemmin, koska venyi aamuyöhän asti, että sai unta. Paljon miellyttävämpi ja "psykedeelisempi" kokemus, kun otti pieninä 100mg annoksina noin tunnin välein. Ehkä aloitusannos voisi olla 200mg ja siitä sitten boostailla fiiliksen mukaan. Ei mennyt niin dissosiatiiviseksi sekamelskaksi ja asioita oli helpompi käsitellä. Mukava kuosiolo ilman kontrollin menettämistä. Kivunhoidossa kyllä joku 200mg on maksimi minulle, koska sen jälkeen alkoi putkinäkö olemaan jo sitä luokkaa, että sai tihrustella mitä näpyttelee koneelle. Savujen tai alkoholin kanssa varmaan olisi ihan mukavan viihteellinen ja sosiaalinen kuosi tuollainen hidas nostattaminen.
Mushruumis: Freebase suoraan kurkusta alas vaan. Vatsahapot hoitaa sitten sen muuntamisen suolamuotoon. Polttamisen, nokittamisen ja rännittämisen saat unohtaa.
Uke: En lantraa. Neutralisoin sitruunahappo + dxm litkun soodatuhkalla ja ykkösellä alas. Perään sitten vaikka salmiakkia tai purkkaa.
Selatkaa oikeasti nyt läpi tätä ketjua älkääkä jankatko samoja kysymyksiä aina. Ei se teidän elämästä kumminkaan ole niin paljon pois jos se kuosittaminen viivästyy parilla minuutilla.
Mushruumis: Freebase suoraan kurkusta alas vaan. Vatsahapot hoitaa sitten sen muuntamisen suolamuotoon. Polttamisen, nokittamisen ja rännittämisen saat unohtaa.
Uke: En lantraa. Neutralisoin sitruunahappo + dxm litkun soodatuhkalla ja ykkösellä alas. Perään sitten vaikka salmiakkia tai purkkaa.
Selatkaa oikeasti nyt läpi tätä ketjua älkääkä jankatko samoja kysymyksiä aina. Ei se teidän elämästä kumminkaan ole niin paljon pois jos se kuosittaminen viivästyy parilla minuutilla.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Vähän ajattelinkin. Itse en paljoa ihmisen sisäelinten ym. toiminnasta paljoa tiedä, joten en oikein osannut sanoa-jermus wrote:NarkkiParkki wrote:Kyllä sen pitäisi erottelemattomanakin vaikuttaa. Vai olisiko niin, että dekstrometorfaania poistuisi paskantaessa? En itse osaa sanoa tähän mitään.peijakas wrote: No ei sen paskaisempi mitä yleensä raakaa ressua juodessa. Muutama visiitti vessaan istuen sekä posliinia halaten![]()
Joko tuo 600mg ei oikeen toimi kunnolla tai sitten laimea meno johtui juuri siitä, etten jaksanut erotella.
Ei todellakaan lähde pois paskantaessa. Oon kerran oksentanu puolen tunnin päästä siit ku oon juonu ja sillon pelästyin et ny meni deksmit pönttöö mut siltikin pärähti ihan suht hyvin.
-
Mushru
- Moderator
Kiitoksia! taitaa huomenna päivä lähteä mukavasti käyntiin..W10 wrote: Mushruumis: Freebase suoraan kurkusta alas vaan. Vatsahapot hoitaa sitten sen muuntamisen suolamuotoon. Polttamisen, nokittamisen ja rännittämisen saat unohtaa.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
dredi
- LD50
Huuhtele kokiksella tms. happamalla juomalla alas, nopeuttaa imeytymistä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
jermus
- Psykonautti
Ite ku oon toistaseks erottelematta juonu nii se maku on sellain etten voi vaa jostaa syyst edes kuvitella et lantraisin sitä johkii toisee. jotenkii ällöttää ajatuskin. Raakana otan hörpyn ja sit haukkaan banaanii tms. ja otan maitoo ja koht taas uuestaa sama. Näin mä sen oon vetäny
-
Aesma
- OD
Kantsii erotella, ite tykkäsin kiskoa erottelemattomana, mut oikeesti muuttuu kokemuksenakin ja pystyy huomattavasti helpommin kiskoa 3. ja 4. plateu ja suurempia doseja...jermus wrote:Ite ku oon toistaseks erottelematta juonu nii se maku on sellain etten voi vaa jostaa syyst edes kuvitella et lantraisin sitä johkii toisee. jotenkii ällöttää ajatuskin. Raakana otan hörpyn ja sit haukkaan banaanii tms. ja otan maitoo ja koht taas uuestaa sama. Näin mä sen oon vetäny
-
Jeshu
- OD
En osaa tarkasti sanoa kuinka paljon greippi buustaa, mutta... Itse otin joskus en ihan, mutta melkeim 2 plateaun puoleenväliin dexmiä annoksen ja litran valion greippimehua tunti ennen sitä. Menin kyllä hyvinkin 3 plateaun rajojen yli. Joten suosittelen pienentämään annosta. Jos haluisit päästä 900 mg:n tasolle niin vähän reilu 600mg greippimehun kanssa vois ehkä olla hyvä.jermus wrote:Ens kerral ku otan nii vedän kyl greippimehuu alle ihan salee nii pääsee varmaa paremmin tripille. Meinasin vähä yhen kaverinkaa et erottelis tavarat ennenku ottas tällä kertaa. 900 mg oon enimmillää ottanu ja aika hyvä määrä oli. Ennen piisas hyvin tuo 600 mut ei enää pääse niin dissoihin siit ku ennen.
Kannattaa muuten buustailla aina ku ottaa enempi, ainaki itel aina parhaat tripit tulli niin
Ja huomannu myös tuon, että buustailu ei pelkästään jatka vaikutuksen kestoa vaan vahvistaa sen jonnekkin minne ei pääse jos huitaisee kerralla kaiken alas.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Uke
- LD50
Eikö siitä valu paskat housuihin? Paljon kivuttamampaa se on vetää eroteltuna ja makukin muuttuu - tosin ei yhtään parempaan suuntaan.jermus wrote:Ite ku oon toistaseks erottelematta juonu nii se maku on sellain etten voi vaa jostaa syyst edes kuvitella et lantraisin sitä johkii toisee. jotenkii ällöttää ajatuskin. Raakana otan hörpyn ja sit haukkaan banaanii tms. ja otan maitoo ja koht taas uuestaa sama. Näin mä sen oon vetäny

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
jermus
- Psykonautti
Mulla aika hyvin maha kestäny, joku 2h ja sit tulee eka paskaa, sit menee pitkän aikaa ettei mistää mahansekoamisesta tietoakaan, kunnes sitt laskujen aikaan maha menee ihan hemmetin sekasin ja sit käytävä vessas kokoajan, tosin sillonki tulee lähes pelkkää ilmaa. Ei mul olu ihmeempii ongelmii sorbitolin kanssa, ja lisäks oon välil pahimpaa vaiheesee ottan immodiumii, mikä on poistanu lähes kaiken mahanmyllerryksenUke wrote:Eikö siitä valu paskat housuihin? Paljon kivuttamampaa se on vetää eroteltuna ja makukin muuttuu - tosin ei yhtään parempaan suuntaan.jermus wrote:Ite ku oon toistaseks erottelematta juonu nii se maku on sellain etten voi vaa jostaa syyst edes kuvitella et lantraisin sitä johkii toisee. jotenkii ällöttää ajatuskin. Raakana otan hörpyn ja sit haukkaan banaanii tms. ja otan maitoo ja koht taas uuestaa sama. Näin mä sen oon vetäny
-
jermus
- Psykonautti
Aesman kanssa samoilla linjoilla kyllä. Kyl tää iha tiedos on ollu kyllä. Kiitoksia silti, täytyy testaaAesma wrote:Kantsii erotella, ite tykkäsin kiskoa erottelemattomana, mut oikeesti muuttuu kokemuksenakin ja pystyy huomattavasti helpommin kiskoa 3. ja 4. plateu ja suurempia doseja...jermus wrote:Ite ku oon toistaseks erottelematta juonu nii se maku on sellain etten voi vaa jostaa syyst edes kuvitella et lantraisin sitä johkii toisee. jotenkii ällöttää ajatuskin. Raakana otan hörpyn ja sit haukkaan banaanii tms. ja otan maitoo ja koht taas uuestaa sama. Näin mä sen oon vetäny
-
jermus
- Psykonautti
Joo ok, kiitos, tää valais kyllä asiaa ihan selkeesti nyt. Täytyy koittaa 600mg:lla tota.jesuiitta wrote:En osaa tarkasti sanoa kuinka paljon greippi buustaa, mutta... Itse otin joskus en ihan, mutta melkeim 2 plateaun puoleenväliin dexmiä annoksen ja litran valion greippimehua tunti ennen sitä. Menin kyllä hyvinkin 3 plateaun rajojen yli. Joten suosittelen pienentämään annosta. Jos haluisit päästä 900 mg:n tasolle niin vähän reilu 600mg greippimehun kanssa vois ehkä olla hyvä.jermus wrote:Ens kerral ku otan nii vedän kyl greippimehuu alle ihan salee nii pääsee varmaa paremmin tripille. Meinasin vähä yhen kaverinkaa et erottelis tavarat ennenku ottas tällä kertaa. 900 mg oon enimmillää ottanu ja aika hyvä määrä oli. Ennen piisas hyvin tuo 600 mut ei enää pääse niin dissoihin siit ku ennen.
Kannattaa muuten buustailla aina ku ottaa enempi, ainaki itel aina parhaat tripit tulli niin
Ja huomannu myös tuon, että buustailu ei pelkästään jatka vaikutuksen kestoa vaan vahvistaa sen jonnekkin minne ei pääse jos huitaisee kerralla kaiken alas.
Lähinnä meinasin tos mun ekas boostilla että ottaa eka esim. 300 mg ja sit 2 tunnin pääst 600 lisää.Näin mä tein sillon ku sen 900mg otin. Se on muuten jännä juttu, et se juominen on helpompaa kun deksmi vaikuttaa jo
Kaikist kovin trippi lähti kyllä ku poltin pari jointtii 3h siintä ku olin 600 mg kerralla ottan. Siitä läks tosiaa sellaselle tripille ettei paremmasta väliä
Moni olis kyl flipannu varmaa, aikamoista höykytystä oli
-
Aesma
- OD
Musta pilvi tekee dexmi kokemuksesta ehkä vähän liian pinnallisen, mun mielestä dexmi dexminä ja sit kun ollaan jo ihan laskujen lopussa niin voi ottaa kaikkea muuta mitä sit huvittaa ottaakkaan.. mut tää on vaan mun mielipide, kaikki tekee niinkun tykkää.jermus wrote:
Kaikist kovin trippi lähti kyllä ku poltin pari jointtii 3h siintä ku olin 600 mg kerralla ottan. Siitä läks tosiaa sellaselle tripille ettei paremmasta väliä![]()
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Ei välttämättä, ainahan voi vetää ripulilääkettä tjsp.Uke wrote:Eikö siitä valu paskat housuihin? Paljon kivuttamampaa se on vetää eroteltuna ja makukin muuttuu - tosin ei yhtään parempaan suuntaan.jermus wrote:Ite ku oon toistaseks erottelematta juonu nii se maku on sellain etten voi vaa jostaa syyst edes kuvitella et lantraisin sitä johkii toisee. jotenkii ällöttää ajatuskin. Raakana otan hörpyn ja sit haukkaan banaanii tms. ja otan maitoo ja koht taas uuestaa sama. Näin mä sen oon vetäny
Kukaan muuten kokeillut Rometoria DXM:n lähteenä? Sen dekstrometorfaanipitoisuus on vähäisempi, mutta se ei sisällä sorbitolia. Tosin se sisältää maltitolia, joka saattaa aiheuttaa HERKILLE ihmisille ripulia ja vatsavaivoja.
-
Jormis
- Karvakuono

Huomenna nautitaan (600mg dxm :stä, per nuppi). Toinen on mun kaverille.
-
Dexma
- Moderator
On muuten hyvä kombottaa dexmiä ja kodukkaa, tulee ERITTÄIN miellyttävä olo.
-
jermus
- Psykonautti
Meinasin huomen ottaa, voiski koittaa muistaa sitä greippimehua ostaa eka. Jois ne naamaa ja oottas sen tunnin ja sit deksmii. en tiiä viel ottasko vaa 600mg vai 900, yli tuhannen en viiti mennä, etenkää ku koitan buustaa sitä greipillä
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Jos buustaa dexmiä greipillä, niin onko trippi lyhyempi?
-
Dexma
- Moderator
Pidempi. Vaikutus pitäisi olla enemmän dissosiatiivinen sekaisempi ja vähemmän nautittava...NarkkiParkki wrote:Jos buustaa dexmiä greipillä, niin onko trippi lyhyempi?
-
jermus
- Psykonautti
Meinaatko että olis enemmän sekanen jos greipil buustaa. No, täytyy tänää kokeilla kyl. Vai estääkö greippi jotenkin sen itse "trippailun", deksma ainaki tietää mitä tarkotan trippailullaDexma wrote:Pidempi. Vaikutus pitäisi olla enemmän dissosiatiivinen sekaisempi ja vähemmän nautittava...NarkkiParkki wrote:Jos buustaa dexmiä greipillä, niin onko trippi lyhyempi?
-
jermus
- Psykonautti
On muutes aivan mahtavaa kuunnella jotaa elektronista musaa samal ku trippaa, itellä ainakin se musa itessää ohjaa ihan täysin trippejä, just ku joku kuvio loppumaisillaa nii biisissäkin tulee hiljanen kohta ja alkaa seuraava.
Kannattaa kuunnella ainakin Tangerine Dreamii, toimii aivan jumalaisen hyvin trippimusana
Kannattaa kuunnella ainakin Tangerine Dreamii, toimii aivan jumalaisen hyvin trippimusana
-
freakmatic
- Psykonautti
deksmeissä kaikki "robotti" musa ja trippi musa toimii ^^jermus wrote:On muutes aivan mahtavaa kuunnella jotaa elektronista musaa samal ku trippaa, itellä ainakin se musa itessää ohjaa ihan täysin trippejä, just ku joku kuvio loppumaisillaa nii biisissäkin tulee hiljanen kohta ja alkaa seuraava.
sit voi kans säveltä itelleen piiisejä tripille, tein yhen, lopussa oksensin
-
jermus
- Psykonautti
En sanois kaikki, ainakaa trippimusa. Esim Porcupine Treen Voyage 34 ei toiminu, vaikka se on oikeestaa kai vähä niiku tarkotettuki trippimusaks. Kannattaa muuten tsekata se levy, mun mielestä yksi parhaimpia koskaan. Kohta pullo juotu (hyi helvetti tota ressun makua), sitte saunaa ja sen jälkee maailman ihanin olo.freakmatic wrote:deksmeissä kaikki "robotti" musa ja trippi musa toimii ^^jermus wrote:On muutes aivan mahtavaa kuunnella jotaa elektronista musaa samal ku trippaa, itellä ainakin se musa itessää ohjaa ihan täysin trippejä, just ku joku kuvio loppumaisillaa nii biisissäkin tulee hiljanen kohta ja alkaa seuraava.
sit voi kans säveltä itelleen piiisejä tripille, tein yhen, lopussa oksensinD
Myönnän että saunaa ku menee nii se on aika helvettiä olla siel mut sen jälkee, aijjai. Teen aina sillee et otan deksmit alle, siit heti suoraa saunaa ennenks alkaa kunnol vaikuttaa ja sit nauttii vaikutuksist
-
Dexma
- Moderator
Kokeilkaa. Pistäkää sauna PIMEÄKSI ja menkää dexmeissä sinne vaikutusten aikana.
hajoo meinaan hieman todellisuus, kun ei kuule, näe, maista mitään ja on dexmeissä. Kerran meinasin kiukaaseen luultavasti koskea. Mutta siis erittäin mielenkiintoinen tilanne aina.
hajoo meinaan hieman todellisuus, kun ei kuule, näe, maista mitään ja on dexmeissä. Kerran meinasin kiukaaseen luultavasti koskea. Mutta siis erittäin mielenkiintoinen tilanne aina.
-
Dexma
- Moderator
Mitä eroa on dissosionnilla ja meditoinnilla?
-
jermus
- Psykonautti
En tiä mut ai jumankauta mikä fiilis iski ku otin greippimehuu alle. kaikki on kirkkaampaa, kirjottaminen vaikeeta, tajunta laajenee äärettömyyksiin, tää on nautintoa tästä eteenpäin. Naisjutttujen takia tätä täl kertaa orin ja kaikkee, ai vittu.ajatus luistaa mut hyvä ny deksmeis kirjotella. jooo palaan myöhemmin paikalle, ny tulee aivan mhtava trippi meinaan
-
W10
- Kameleontti
Dissosiaatio voi tuntua meditaatiolta, mutta voiko meditaatio tuntua dissosiaatiolta?Dexma wrote:Mitä eroa on dissosionnilla ja meditoinnilla?
DXM kyllä pistää kehon kemialliseen aistieristystankkiin, jossa voit miettiä asioita rauhassa, ehkä joku saavuttaa tällaisen olotilan myös meditoimalla. Siitä vaan harjoittelemaan, niin säästätte rutkasti rahaa.
Trippimusana itse suosin jotain noisea tai sellaista missä on paljon säröä, mutta ei mitään synkistelyä tai melankoliaa.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
bom
- Lepakko
Mun käsityksen mukaan meditaatio on eheyttävää, dissosisaatio puolestaan eriyttävää.Mitä eroa on dissosionnilla ja meditoinnilla?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Dexma
- Moderator
Itse mietin juuri, että eikös meditoinnin yksi tavoitteista ole tietynlainen aistien kitkeminen pois, tai sanotaan näin, että enemmän saat ne päälle jos haluat, mutta silti voidaan edistävinä askelina ottaa se, että aistit pystytään kitkemään. Olen myös huomannut putoavani usein dissosiaation aikana, maailmaan jossa en ajattele turhia keskityn vain tuntemiseen ja en anna turhia käsitteitä asioille.W10 wrote:DXM kyllä pistää kehon kemialliseen aistieristystankkiin, jossa voit miettiä asioita rauhassa, ehkä joku saavuttaa tällaisen olotilan myös meditoimalla. Siitä vaan harjoittelemaan, niin säästätte rutkasti rahaa.Dexma wrote:Mitä eroa on dissosionnilla ja meditoinnilla?
Mikä on meditaation tarkoitus?
Itse tunnen sanan eheytyä korjaamisena ja eriytyvän jonain muuna voitko tarkentaa?bom wrote:
Mun käsityksen mukaan meditaatio on eheyttävää, dissosisaatio puolestaan eriyttävää.