Ensimmäinen LSD-kokemus

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Siva
Kameleontti

Ensimmäinen LSD-kokemus

Post by Siva »

Ensimmäinen LSD-kokemukseni, yksi fillari (siitä tosin mystisesti puuttui yksi pieni kulma..) kielen alle, olin pari tuntia ennen tätä ottanut myös amfetamiinia ja MDMA:ta. Olen nainen, ~58kg/~174cm, vaikken tiedä onko tuolla pituudella nyt niin merkitystä(?) Ja ottakeehan huomioon, tästä on nyt vajaa vuosi, aivan tarkkoja yksityiskohtia en muista..

Kaverit tupsahti kylään silloisen poikaystäväni (nykyisen avomieheni) kämpille kaljoittelemaan happopäissään, olivat vetäneet monta lappua jo ennen saapuessaan ja ottivat lisää. Sanoin etten ole koskaan aiemmin LSD:tä testannut, ainoastaan sieniä, ja eräs kavereista heitti sitten yhden. Pistin kielelle ja aloin kyselemään muiden fiiliksistä. En tiedä kuinka kauan meni kun aloin kelailemaan että "nyt alkaa tuntua", tuli aika rento mukava fiilis, join pari bisseäkin sivussa. Siinä sitten puhuttiin jtn tavallista smalltalkia, ja joku ehdotti lähikapakkaan lähtemistä. Mieheni, joka ei tänä iltana ollut ottanut happoja, kysyi multa että "ootko varma että pystyt lähtee ulos?" ja kun ei sen ihmeellisemmät olot yhdestä lapusta muutenkaan tuu, niin lähettiin.

Matkalla alko kikatuttaa niin saatanasti, naurettiin ohikulkijoille ja huudeltiin jtn läppää näille, oli tosi hyvä fiilis. Ei halluja, vaan semmonen ylivoimasen mahtava ja hauska olo. Päästiin kapakkaan niin näin kaverin baaritiskillä istumassa, varmaan jtn ensimmäistä bisseä venaamassa ja päätin mennä juttelemaan. Menin kaverin luo, sanoin "moi", ja aivoissa tapahtui totaalinen BLANK. Seison tyhmän näköisenä siinä ja aivot eivät ajatelleet mitään, tajusin etten muista enää mitä olin sanomassa, lähdin kikatellen takasin porukkamme luo. Loppuillasta baarissa ei ole mitään muistikuvia.

Kun lähdettiin kotio päin, pysähdyttiin isolla parkkipaikalla kun joku ihme heebo huuteli jtn päänaukomisia jostain kaukaa, ja mieheni lähti hänen peräänsä, muu porukka oli kadonnut jonnekin, niin jäin siihen keskelle parkkipaikkaa kaksistaan kaverin kanssa seisomaan semmosen asuntovaunun vierelle. Huudeltiin kaikkea "vedä turpahan!" ym tyhmää jonkin aikaa, kikateltiin ihan hervottomasti edelleen. Sillä aikaa kun mieheni piti sanaharkkaa sen random-tyypin kanssa kaukana jossain, ruvettiin miettimään että "kelaa jos tossa asuntovaunus nukkuis joku oikeesti", "kikakika", jne. Repeiltiin ja repeiltiin niin että vatsaan sattui, tuntui ettei koskaan elämässään ole ollut hauskempaa. Kohta asuntovaunusta sitten kuului: "PAINUKAA NYT VITTUUN TÄÄLTÄ!", hajottiin ihan helvetisti notta olihan siellä joku, ja sitten alettiin vainoilemaan. Luultiin että ohno, kytät on kohta täällä, ja huudettiin miehelleni "tuu, kytät on kohta täällä!" ja lähettiin juoksemaan vitun lujaa johonkin suuntaan mihin jalat veivät. Parinsadan metrin jälkeen revettiin kaverin kanssa, joka oli jonkun viisi lappua jo sinä iltana ottanut, että eihän tänne mitään kyttiä ole tulossa, että vittu me ollaan sekasin. Loppumatka meni hihitellessä ja alkoi jo vähän väsyttämään, mutta löysimme tien takaisin kotiin.

Kun olimme päässeet miehekkeeni kämpille, muut puhuivat niitä näitä ja olin itse aika happojen vaikutuksen alaisena vieläkin, nauroin ja nauroin ei-millekään, ja muita rupesi jo ärsyttämään se kikatus. Ei se mitään haitannut, kunhan mulla on hauskaa, kelasin päässäni. Tästä en muista enää mitään mitä loppuaikana on tapahtunut, kaikki vain katosivat jonnekin. Naurukohtaus oli loppunut, ja huomasin mieheni menneen nukkumaan. Laskut alkoivat, ei tuntunut yhtään mukavalta, rupesin kelaamaan ettei ois pitänyt magmaa ja piriä ottaa samanaikaisesti happojen kanssa. Ahdistuin. Lähdin naapuriin kun mies kuitenkin oli jo mennyt nukkumaan pitkän illan jälkeen, ja sain sieltä sitten subuxone-nokat jotka auttoivat huomattavasti inhottavaan ahdistuneeseen fiilikseen.

En jostain syystä saanut unta ollenkaan koko loppuyönä, menin kai seuraavana iltapäivänä nukkumaan tai jtn... Mutta positiiviset fiilikset jäi tuolloin, ja tuon jälkeen olenkin ollut happojen ylin ystävä. =)
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Siva
Kameleontti

Re: Ensimmäinen LSD-kokemus

Post by Siva »

Tuli väärään kategoriaan, ei näköjään kannata ajatuksissaan tämmösiä pistellä...
I'm maybe bad
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Voitko kertoa että mikä siinä vituttaa?
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

wrote:Sekakäyttö puistattaa mua, vituttaa kuulla. Tää ei oo hyökkäys sua kohtaan enkä myöskään tuomitse, avaudun vaan rehellisesti tunteistani.
Ensinnäkin, en ole sellainen (sekakäyttäjä..) joka syyttää kaikkia muita paitsi itseään tilanteesta mihin on itse itsensä pistänyt. En ottanut tuota hyökkäyksenä, sehän on sun mielipide ja se mitä sä oot itse kokenut tai nähnyt.
wrote:Ja sit se, että tuntuu että tosi usein stimupäät on paranoideja eivätkä saa mitään aikaan koska haluavat saada liikaa aikaan, ja jarrupäät taas käsittämättömän homeisia, jumissa ja valittavat siitä kuinka maailma on niin saatanan paska paikka, kykenemättä ottamaan itse vastuuta tekemisistään.
En ole mitään noista. Kuten tuossa ylempänä sanoin, niin en ole sellainen ihminen joka ei ota just vastuuta tekemisistään. Päätän itse mitä otan ja miten.
wrote:Ja sit kun nää vielä yhdistetään, ja luen happotripistä jossa tyypit lähtee kamapäissään jonkun random-huutelijan perään kuumottaakseen, niin. Öh. Se vaan tuntuu jotenkin vammaselta. En mä osaa näitä mitenkään laajasti selittää, tunteet on tunteita.
Olihan se vammasta, mutta siinä mielentilassa se oli jotenkin äärettömän hauskaa, kikatutti. Mun lähipiiri on täynnä sekakäyttäjiä, mutta mun mielestä helvetin hyviä tyyppejä. Mut ymmärrän sun mielipitees kyllä, ja oon monesta asiasta samaa mieltä.

Eikä toi todellakaan mullakaan mikään loppujenlopuksi hyvä kokemus ollut, olin typerä, enkä tule tuota comboa suosittelemaan kenellekään. :?
Ja sain susta ihan hyvän kuvan, en ota yhtä herkästi tollasia mielipiteen ilmaisuja kuin tietyt nimeltämainitsemattomat.. Vaikutat ihan hyvältä jätkältä. \o :mrgreen:
Last edited by Siva on Tue 24 Mar 2009, 21:54, edited 1 time in total.
I'm maybe bad
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wrote: Aika paljolti kyse lienee myös jatkuvan alitajuisesta psykedeelifasismista - mun mielestä useimmat muut päihteet vaan vaikuttaa ihmisiin vammasilla tavoilla.
Vastuuta itsestään...

Itselläni hitaat on se ns maadoittava voima, niitä otan silti vain silloin tällöin. viikossa kerran tyyliin. Nopeat, kahvi on ainut tällä hetkellä joka menee sillä juurikin saa aikaan itsensä heräämään kun on aamu vuoroja. Hitto onhan mulla mephee tuolla jossain no anyway.

Deelit taas nykyään tuntuu just siltä mitä pitää. Mielen kirkkaus on TÄRKEÄÄ.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Musta vaan tuntuu että koko elämä on sekapäihtymistä. Kaikki on psykoaktiivista.

Ei sillä, että itsekkään olisin mikään suuri sekapäihtyjä, mutta ainakaan ajatuksena se ei minua puistata.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

h.s.t. wrote:Musta vaan tuntuu että koko elämä on sekapäihtymistä. Kaikki on psykoaktiivista.

Ei sillä, että itsekkään olisin mikään suuri sekapäihtyjä, mutta ainakaan ajatuksena se ei minua puistata.
Ei munkaan puistatus tosiaan varmaan tuu mistään dogmaattisesta "tietty asia on väistämättä y", koska tosiaankin äärimmäisen monet asiat ovat psykoaktiivisia.

Ehkä tää liittyy enemmän tietynlaiseen käyttökulttuuriin?
CharlieBigPpotato3
Lepakko

Post by CharlieBigPpotato3 »

wrote:Sekakäyttö puistattaa mua, vituttaa kuulla. Tää ei oo hyökkäys sua kohtaan enkä myöskään tuomitse, avaudun vaan rehellisesti tunteistani.
LSD+IM Methedrine threapy~1960:
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=421992
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
dredi
LD50

Post by dredi »

Aika paljolti kyse lienee myös jatkuvan alitajuisesta psykedeelifasismista - mun mielestä useimmat muut päihteet vaan vaikuttaa ihmisiin vammasilla tavoilla.
"Mun aine on hyvä. Sun aine on paha. "
Alkava claridad-syndrooma? ;)

:D

No ei vaan. Ymmärrän kyllä oikeastaan mitä ajat takaa, ja itseänikin on nyttemmin kun en itse pahemmin nistaile alkanut puistattaa kaikki nistihenkilöt. Siis sellaiset, jotka antavat "kaman" hallita omaa elämäänsä. Eivätkä ota vastuuta mistään. Tulee paha mieli sellaista kattoa kyllä joo.

Mutta on myös muistettava ettei mikään aine itsessään ole sinänsä hyvä tai paha. Kaikkia aineita voi käyttää... hmm, en tiedä voiko ihan sanoa että "oikein" tai "väärin", paremmin olisi ehkä sanoa "rakentavasti tai tuhoisasti". Psykedeelejä voi myös käyttää väärin siinä missä muitakin psykoaktiiveja, ja monia ei-psykedeelisiä aineita pystyy myös käyttämään hyödyllisesti. Mikäli omaa tarpeeksi luonnetta moiseen toimintaan.

Eipä muuta.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Mä sanoisin tohon dredin hienoon postiin lisätäkseni että kaikkein tärkeintä on -olipa aine mikä tahansa- ,että on tyytyväinen kokemukseensa. Ei pidä ottaa mitään sellaista mistä jää itselle ristiriitoja. Simppeliä.
Image
dredi
LD50

Post by dredi »

Joo, ristiriidat repii psyykettä. Ne rasittaa ja estää näkemästä selkeästi, mutta samalla ne kuitenkin ovat elämän suola...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ehkä voisi sanoa näin, että se päätös, että en juo alkoholia ja lopettanu kannabiksen on tuntunut parantavan psykdeelisiä kokemuksia ja tehnyt elämästä paljon psykedeelisempää.

Oppareita en ole nyt käyttänyt pitkään aikaan, mutta en silti niihin ota kantaa, mutta bentsot ainakin on tuntunut turruttavan psykedeelistä elämäntapaa, eli matka ei todellakaan jää sillä tavalla päälle.

Mitä muuten ootte mieltä kahvin juomisesta deelimatkoilla, itse tykkään kahvin stimu puolesta erittäin paljon yleensä pitempään toimivien deelien kanssa niinkuin lsd, bromo ja meo-amt... Viime aikoina miettinyt esim, kun tulee sienimäinen trypta euforia niin miltä tuntuisi siinä alku nousee silti haukottaa vaiheessa otta kuppi kahvia. Mihinkä suuntaan veisi kokemusta?
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Dexma wrote:Mitä muuten ootte mieltä kahvin juomisesta deelimatkoilla, itse tykkään kahvin stimu puolesta erittäin paljon yleensä pitempään toimivien deelien kanssa niinkuin lsd, bromo ja meo-amt... Viime aikoina miettinyt esim, kun tulee sienimäinen trypta euforia niin miltä tuntuisi siinä alku nousee silti haukottaa vaiheessa otta kuppi kahvia. Mihinkä suuntaan veisi kokemusta?
Mä en ainakaan uskaltaisi, oon sen verran kofeiiniherkkä, voisi mennä liian sekavaksi. :roll: Enkä kyllä pitänyt piristäkään hapon kanssa, kai ihan ymmärrettävää.
I'm maybe bad
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

barbababa wrote:
Dexma wrote:Mitä muuten ootte mieltä kahvin juomisesta deelimatkoilla, itse tykkään kahvin stimu puolesta erittäin paljon yleensä pitempään toimivien deelien kanssa niinkuin lsd, bromo ja meo-amt... Viime aikoina miettinyt esim, kun tulee sienimäinen trypta euforia niin miltä tuntuisi siinä alku nousee silti haukottaa vaiheessa otta kuppi kahvia. Mihinkä suuntaan veisi kokemusta?
Mä en ainakaan uskaltaisi, oon sen verran kofeiiniherkkä, voisi mennä liian sekavaksi. :roll: Enkä kyllä pitänyt piristäkään hapon kanssa, kai ihan ymmärrettävää.
Joo ei mullakaan sienet ja kahvi ole ollu tmitenkään hyvä kokemus. Kerran otin, meni hulluudeks, toisen kerran varmistin ja meni vielä enemmän hulluudeks. Ei hyvä, ei mulle. Kahvi on toki kivaa harvoin/tarpeeseen ja ihan ilman psykedeelejä. Alkaa suu käymään kivasti ja piristyy/mieliala nousee.
Image
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~