Faaraon tanssi (Bro-DFLY)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
frapathea

Faaraon tanssi (Bro-DFLY)

Post by frapathea »

Nainen, 45kg
Bromo-Dragonfly n. 600ug, lappu kielen alle.
Elämäni toinen psykedeelikokemus.

(Sori, tuli lyhyt, kirjallinen ilmaisu on mun heikoimpia puolia)

Sain yhtenä päivänä aika oudon tarjouksen. Se kuului jotakuinkin, että saanko tarjota sulle ja miehelles bromoa, kirjotat sitte nettiin siitä. No hei, tämä selvä, ilmasia HUUMEITA, jee.

Otin sitte bromot naamaan viime perjantaina, iltapäivällä, joskus vähän vaille kaks. Otettiin ensin poikaystävän (W) kanssa puolikkaat 500ug lapusta. Lähdettiin ulos, haettiin vähän safkaa, vaikutuksia ei kuulunut. Alle tunnin päästä alkoi jo epäilyttää, joten otimme hätäisesti toiset puolikkaat, mulle lipsahti vähän enemmän, ehkä kuutisen sataa mikkiä kokonaisuudessaan. Mielummin överit ku vajarit, olin kuullu sanottavan. Joojoo...

Jossain välissä vaikutus alkoikin sit puskea päälle ja suunnilleen siinä kohtaa multa katosi aikakäsityskin. Nauroin hysteerisenä, värit alkoivat voimistua ja katto väreillä. Makasimme W:n kanssa sängyllä, W ihan hiljaa. Mä nauroin, nauroin, nauroin niin vitusti. Katossa näkyi kaikki sateenkaaren vitun värit, kaikki oli hullua. Teki mieli maalata, mutten jaksanut nousta maalaustelineelle, puhumattakaan maalien kanssa läträämisestä, joten kaivoin luonnoslehtiön ja lyijykynän esiin ja yritin piirtää. Kynä jätti jälkeensä vaan rumaa, tasapaksua ja lapsenomaista viivaa, käsi ei totellut mua, enkä muutenkaan edes muistanut, miten piirretään. Sotkin lehtiötä raivoissani ja heitin sen tuolille. Menin kuselle, seinät hohkas värejä. Ihan jännää se oli, kai. Ihan jännää. Miten mä kävelen takas sängylle, hei, ovi on punavihree!

Menin takas sängylle makaamaan, ja sängyllä mä vietinkin tunteja. En oikestaan muista paljoa niistä tunneista. Lähinnä nukuin ja heräsin välillä tähyilemään W:n pelaamisia tai oksentamaan. Korvissa surahteli ja humisi, kuulin siinä koomaisessa tilassa puhetta, tiesin et se oli harhaa. Vitusti ajatuksia päässä, mutta en mä niitä herättyäni enää muistanu. Jossain vaiheessa heräsin ja jouduin kauheeseen paniikkiin, että W lähtis pois, koska sillä ei koko aine toiminut (varmaankin neuroleptien takia), mutta paniikki meni nopeasti ohi. Tuntui kuitenkin hetken ajan, että kaikki haluis pahaa mulle, W:kin. Sen kasvot vääntyili vitun ilkeesti. Mutta se tuli lopulta makaamaan mun viereen, eikä enää näyttäny pahalta. Kaikki hyvin.

Olin vitun heikkona, tärisin ja laattailin, suu ihan kuiva. Otin jossain vaiheessa kai temestan. Ei paljoo auttanu.

Aloin jossain vaiheessa "toipumaan" sellaseen kuntoon, että pystyin pitämään silmiä auki pidempään kuin 10 sekuntia kerralla, ja puhumaan. W oli sammuttanu valot. Puhuttiin kauhuleffoista, jostain Freddystä ja Jasonista, W:n naama vääntyili läppärin näytön valossa ja kaapista nousi jotain saatanan kummitusolentoja. Ei ne kuitenkaan ahdistanu mitenkään pahemmin. Lähinnä se oli hauskaa. Nousin ylöskin. Tein jotain, en muista mitä. Makasin lisää. Visuaaleja, pimeitä ajatuksia, sekoamista.

No, lähettiin kauppaan, kun olin tullu siihen kuntoon, että pystyin kävelemään ja puhumaan isommitta ongelmitta. Kaikki vastaantulijat kuumotti mua ihan vitusti, tuntu että kaupan kassa oli soittamassa poliiseja, kauheet vainot. W huitoi mulle, että älä mene liian lähelle ihmisiä, jos pelottaa. Musta alkoi tuntua, ku olisin ollu jossain saatanan piripsykoosissa. Kaikki vainotti ja hampaat narskutti yhteen ja pupillit ihan lautasina. Himaan. Söin kai pari siivua kanaa. Se maistui lähinnä rasvalta. Erehdyin irkkiin. Päässä soi Miles Davisin Pharaoh's Dance, ja kun avasin musiikkisoittimen katsoakseni kelloa (josta en sitten ymmärtänyt hevonvittuakaan), oli siinä kyseinen biisi kesken. Hui, olipa pimeetä! Mistä se soitin ties mitä mulla soi päässä! Hä, mitä tää on. Hei irc, hei irc, mitä tää on. Vikisin jotain irkissä pidemmän aikaa. Ahdisti, pää oli jumissa, halusin koko paskan loppuvan. Entä jos jään tähän tilaan, entä jos tuun hulluks, entä jos uppoon johonkin vitun psykoosiin, johonkin vitun ahdistavaan psykoosiin.

W otti lääkkeensä ja nukahti, mä jäin irkkaamaan. Tyhmää sikäli. Irkkituttu kertoi, että parilta sen kaverilta oli "kiehunu aivot" bromosta. Pelästyin saatanasti, menin kauheeseen paniikkiin, että kuivun pois ja pää räjähtää. Ei saa antaa paniikin ottaa valtaa, joo, kyllä mä sen tiesin, mutta vittuako sitä oli helppoa toteuttaa siinä kohtaa. Pitkän vauhkoamisen jälkeen sain kuitenkin sen verran rauhoituttua, että kävin lepäämään sängylle. Olo oli levoton. Lähdin ulkoilemaan koiran kanssa. Ulkona mä lähinnä skitsosin, että eksyn pihalle enkä tajua mistään mitään. Kävelin pientä tienpätkää eestaas. Apua, mä eksyn. Sorsat, pahoja. Kiersin kehää. Eksyn. Eksyn. Hukun sateeseen. Pääsin mä kuitenkin sisälle, loppujen lopuks. Paniikki kuristi edelleen kurkkua. Yritin kuitenkin parhaani mukaan ottaa itteäni niskasta kiinni, jotain tolkkua hommiin. Menin suihkuun.

Pharaoh's Dance soi edelleen vahvasti päässä. Mä istuin valkosen kylppärin lattialla suihkun hanan alla lämpimässä vesisuihkussa. Se tunti hyvältä, tutulta rauhoittavalta. Haistoin jotain kasveja ja yrttejä, vittu mä olin Kleopatra. Istuin siellä pitkään, olin niin kaunis, rauhallinen, vitun kuningatar. Hinkkasin itteäni jollain aloe vera-geelillä. Ja olin niin vitun Kleopatra, ihan tosissaan. Kaunis, valkoinen laatoitettu kylppäri, mun palatsi, maitokylpy, Niili!

Jossain vaiheessa kompuroin pois suihkusta ja olin taas oma itteni. Paniikki alkoi nousta. Minä, vittu minä, ei Kleopatra, vaan minä. Peilikuva oli kuitenkin ok. En mä ole niin paha. Kuivun vaan kokoon. Apua, kuivun. Vettä. Minä, vettä, aivot, kiehuu. Vettä. Sotku. Siivosin, tai ainakin yritin. Valot pois, valot päälle, valot pois. Väsytti. Kelasin, että uni tulis, ihan varmasti. Menin makaamaan sängylle, peiton alle, kylmä, kipeä olo, kuiva suu. Kuivun! Kuumenen. Vettä, lisää vetää. Kusihätä, oho, ei olekaan. Uni tulee, varmasti, väsyttää jo. Uni tulee nyt.

Vaan ei tullu. Nukahtelin tosi lyhyiksi ajoiksi, ja heräsin aina siihen, kun olin saamassa unen päästä kiinni, koska jotenkin mun mielestä mun unet oli liian typeriä, en halunnu nähdä niitä. Kommunikoin unissani tuttujen kanssa, ja heräsin välillä sättimään itteäni. Ei tääl o ketään, vitun hullu, tyhmä. Pimeessä näkyi vieläkin jotain visuaaleja, paniikki alkoi taas hiipiä päähän. Yritin pitää sitä alhaalla, söin puolikkaan temestan ja stilkkareita.

Heräsin aurinkoiseen lauantaiaamuun. Koko perjantaista oli jäljellä enää tyhjä ja masentava olo.

Mut se meni ohi.
Dexma
Moderator

Re: Faaraon tanssi (Bro-DFLY)

Post by Dexma »

Kuulostaa aika bromolta vaikka aika negatiivisia asioita koit. Miksi niitä koit, miten pystyt niitä kehittään?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Alko tekee mieli bromoa.. Kummasti 500mcg annoksella noin stydit vaikutukset vaikka ei psykedeeleistä paljon kokemusta olekaan, vaihtelee näköjään hemmetisti ihmisten välillä.
frapathea wrote: Irkkituttu kertoi, että parilta sen kaverilta oli "kiehunu aivot" bromosta.
...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Thoxium

Post by Thoxium »

Eiks sun eka deelikerta ollu kans vähä ton tyylistä? Ehkei sulle psykedeelit sovi, tai ainakaan tällä hetkellä. Jäitkö kelailee mistä paniikkikohtaus johtui ja miksi ahdisti?
frapathea

Post by frapathea »

Thoxium wrote:Eiks sun eka deelikerta ollu kans vähä ton tyylistä? Ehkei sulle psykedeelit sovi, tai ainakaan tällä hetkellä. Jäitkö kelailee mistä paniikkikohtaus johtui ja miksi ahdisti?
Mulle jäi 2c-e:stä kuitenki ihan positiiviset jälkifiilikset vaikka se oli etenki sen iv-ottamisen takia tosi shokki aluks ku menin nii auttamattoman pihalle. Must tuntuu et toi bromo oli vaan vitun liian sekavaa ja pitkävaikutteista. Ja mulla on ehkä MAHDOLLISESTI :D:D jotenki tosi herkästi reagoiva pää, kantsis varmaa ottaa varovaisesti. Emmä usko et tää jäi viimeseks kokeiluks mutta ehkä jatkossa mietin vähän että millasia aineita syön ja... Emt, opettelen olee friikkaamatta.

Mä en tiedä, mua on viimeaikoina muutenki painanu monet pikkujutut, ehkä ne aiheutti tota pahaa oloa.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

frapathea wrote:Mä en tiedä, mua on viimeaikoina muutenki painanu monet pikkujutut, ehkä ne aiheutti tota pahaa oloa.
Eikös ole ykkössääntö, ettei tuommoisia kannata ottaa jos on stressiä/muuta huonoa fiilistä? ;O
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Ahab

Post by Ahab »

Hmm jo bromossa on kyllä ikävän voimakkaat noi fyysisen stimulaation sivuvaikutukset. Itsellänikin on ollut muutaman kerran tosi nihkeetä ja mennyt huonoon kuntoon. Ei silti aina. Pitää kyllä varoa kenelle tota tarjoilee.
frapathea

Post by frapathea »

Ahab wrote:Hmm jo bromossa on kyllä ikävän voimakkaat noi fyysisen stimulaation sivuvaikutukset. Itsellänikin on ollut muutaman kerran tosi nihkeetä ja mennyt huonoon kuntoon. Ei silti aina. Pitää kyllä varoa kenelle tota tarjoilee.
Mä en oikee osannu erottaa et oliks se tärinä iha vaa fyysisperäistä vai jostai sisäisitä JÄNNITTEIST>Ä kiinni tai jotain. Tollasta. Ni friikkasin siitäki. Et miks meizi vapisee nii hulluna.

Ai hä mitä meinaat 8(
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

frapathea wrote:Emmä usko et tää jäi viimeseks kokeiluks mutta ehkä jatkossa mietin vähän että millasia aineita syön ja... Emt, opettelen olee friikkaamatta.

Mä en tiedä, mua on viimeaikoina muutenki painanu monet pikkujutut, ehkä ne aiheutti tota pahaa oloa.
Mun mielestä tämä kuulosti siltä, että oikeasti sulle vain jäi paljon käteen tripistä. Tutki nyt niitä käsiä rauhassa et sää mitenkään vialla mun mielestä deelejä syömään ole. Sulla on vain paljon juttuja joita pitää käydä läpi...

Älä pelkää muuttaa elämääsi...
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

barbababa wrote:
frapathea wrote:Mä en tiedä, mua on viimeaikoina muutenki painanu monet pikkujutut, ehkä ne aiheutti tota pahaa oloa.
Eikös ole ykkössääntö, ettei tuommoisia kannata ottaa jos on stressiä/muuta huonoa fiilistä? ;O
Mä olin yhessä vaiheessa jotenkin vähän hermostunut ja ihan älyttömän huomionhaluinen, ja sinä iltana kun tää huomionhalu manifestoitui ehkä kaikkein eniten, otin happoa.

Hyi vittu että se kokemus kävi superahdistavaksi loppua kohden. Tuli tajuttua miten vitun huomionhaluinen olin, sillee sellasen silmäluomien takana vilkkuvan vittumaisen happosirkuksen ja muun hullun mulle ilmoittamana. Olin seuraavana päivänä ihan vitun paskana ja itkin. Sit oli hyvä olo.

Summa summarum: mun ihan vitun ehdottomasti kannatti ottaa happoa huonojen fiilisten keskellä. Tuo jostain syystä varsin yleinen lause pitäis muotoilla "jos haluat että sulla on hauskaa, ei kannata ottaa deelejä stressin tai huonojen juttujen keskellä". Toisaalta silloinkaan ei välttämättä ole deeleissä hauskaa. Ehkä ei kannata ottaa deelei jos haluu vaan ett on hauskaa. En kyl tiedä toimiiko se muillakaan huumeilla? Kerran join viina kun oli vittumaista ja halusin että ois hauskaa, mutta hauskaa ei ollut.

Mutta hyvä tarina oli tämä, arvostan ajatuksenomaista pätkintätyyliä.
Mieli on mukava paikka asua.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Frapa, sut tuntien kannattais vaikka miedommilla dissosiatiiveilla aloittaa, ja muistaa se, että sillä tavalla sä laajennat sun tajuntaasi, eikä ajatella että "nytmäsekoonnytmäsekoon", koska siitä varmasti seuraa huono trippi, tai ainakin vähän epämiellyttävä.. Oot kuitenkin nuori eikä sulla sitä kokemusta ole niinkään paljon psykedeeleistä tai dissosiatiiveista, ei ole sen arvoista jäädä matkoille tai vaipua psykoosiin...
I'm maybe bad
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

"Huonot"/epämiellyttävät tripit on hyvästä.

Jäädä tripille? Hä?
Mieli on mukava paikka asua.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Jepppistä jee. Onko "vittu" muuten välimerkki nykyään?

Mulle ainakin dissosiatiiveista dxm on ollut lempeämpää, kuin deelit noin ensimmäisillä kerroilla. Dissoista jotenkin tajuaa että on ihan helvetin kujalla siitä aineesta, kun taas deeleissä ajatukset tuntuvat selvemmiltä ja siksi vaikka negatiiviset tuntemukset on helpompi ottaa tosina. Nykyään kyllä ei enää ole ollut mitään negatiivisia ajatuksia tai paniikkia, tosin eipä ole visuaalejakaan (tähänkö se matkailu johtaa). Itse suosittelen tatteja kaikille. Pienellä annostuksella liikkeelle. Feed your head.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Dissot ja deelit puhetta? Ei niitä pysty edes rinnastamaan mun mielestä... Tai ainakin nykyään ajattelen näin...

Dissot on waaayyyy tooo much kierompia kuin deelit, dissoissa on se, että jos niille "antautuu" niin varmasti kokemus on mukavamman oloinen, EHKÄ.

Deeleissä tulee mielötön informaatiotulva ja dissoissa ei sillä tavalla. En suosittele kumpaakaan ne näyttää ihan eriasioita ja käyttäytyy erilailla...
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Deelit, aivan. (Eiköhän tämmöisellä foorumilla oo aikasemminkin sekasin kirjoteltu :mrgreen: )

Hmm, mulla on kokemusta vain psykedeeleistä, ei deeleistä taikka dissoista, mutta frapan kirjoitus vaikutti ainakin siltä ettei hän hakis hirveän.. extreme-trippejä.
I'm maybe bad
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

barbababa wrote:Hmm, mulla on kokemusta vain psykedeeleistä, ei deeleistä taikka dissoista
Hmm, siis psykedeeli=deeli, vai oliks tää liian hämyä huumoria mulle? :D
Ahab

Post by Ahab »

frapathea wrote:Ai hä mitä meinaat 8(
Sitä että ei taida olla paras vaihtoehto jos on vielä melko kokematon deelien kanssa ja sitten on vielä noin kevyt kuin sinä tai suhteessa yhtä kevyelle miehelle. Tuntuu vievän voimia aika roimasti.
Oon huomannu että mitä epäterveellisemmin elän noin muuten niin sitä enemmän voi tripillä tulla tollasta pahoinvointia jos yhtään jollain aineella on taipumusta sitä aiheuttaa. Ja bromolla tuntuisi olevan. En tiedä toimiiko muilla tälläinen diagnosointi.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Aukikco wrote:
barbababa wrote:Hmm, mulla on kokemusta vain psykedeeleistä, ei deeleistä taikka dissoista
Hmm, siis psykedeeli=deeli, vai oliks tää liian hämyä huumoria mulle? :D
Ei vittu oikeesti. Mun moka oli. :roll:
I'm maybe bad
frapathea

Post by frapathea »

W10 wrote:Jepppistä jee. Onko "vittu" muuten välimerkki nykyään?
Kyllä!
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Vaikka et halua uudestaan, oliko se kokemisen arvoista edes?
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
frapathea

Post by frapathea »

Jussi wrote:Vaikka et halua uudestaan, oliko se kokemisen arvoista edes?
Eemmää oikeestaan mitään tapahtumia mun elämässä kadu tai mitään. oli se tietenkin, eikä se ollu epämukavaa kokoaikaa. Ja kyllä mä ymmärsin pienenpieniä asioita itsestäni tuon ansiosta. Kyllä se oli, yhen kerran arvoista, kai? tai jotain sellasta
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Bromon taikaa on hankala tajuta, en itse voisi sanoa tajunneeni, mutta silti tuntuu, että niissä on jotain...

Sinällään jos ajattelee tryptamiinien ja fenetyliamiineiden eroa on mun mielestä siinä, että tryptamiinit ovat luovempaa ajattelua parantavat taas fenetyliamiinit onnistuu enemmän jonkinlaisen systemaattisen toiminnan ajatteluun. ESIM. fenetyliamiineissa kerran kelasin koko hiton huumekaupan kulkua tosi tarkasti ja kehittelin erilaisia teorioita ja katsoin sitä monesta näkökulmasta, taas esim tryptamiineissa en muuta pysty kuin soittaan skittaa ja sitten niiden aikana PANETTAA.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

itellä tästä tuli yhen tutun sanoin kuvaillen just sellanen olo.. ja oli niitä hoffmannin fillari printillä olleita bromo.lappuja. niin tosiaan tuli semmone olo niinku ois ollu IHAN kaikissa lempipäihteissä yhtäaikaa._> sienissä, savuissa, lakkapäissää, essoissa, poreissa, lapuissa, bentsoissa :D:D hahah ja tosi hauskaa oli. puut kasvo taivaalle ja ainut mikä oli negatiivista oli se kylmyys ulkona ku alko tärisyttää stna ku meinas jäätyy ja sit tuli semmone epilepsiakohtauksen tapanen tärinä ku psyykkas sitä kylmyyttä. Tosin tuona aikana ku pari vuotta sitte takaperin otin sen mun psyyke oli kohillaan. nykyään en koskis kyllä pitkällä tikullakaan ku tässä on pari psykoosiaki vedetty pirillä niin eiiijei. pitää saaha pää kuntoon ennenku ottaa mitn deelejä. Ja kaikki stressi pois. Mut tykkäsin kovasti bromosta. aivan ihana aine ja ainut miinus siinä oli se kuse valvotti jotain 40h ainaki itellä tuntu et on sen loppuajan ihan pireiss. onneks oli teemuja niin sai vähä rauhoteltuu ettei tarttenu täpistä kokoaikaa :) ja sit lopuks sirkkoilla taju pois 8mg ja aamulla oli erittäin hieno fiilis ja kunnon after-glow emmä tiijä oliko se kuviteltuu mut munmielestä se oli toisi hieno tunne. väsyny mut hieno

Edit: Mut tosiaan ettei tää menny ihan täysin offiks niin kuulostaa aika negatiiviselta toi sun trippis. tosin ei kukaan oo sanonu etteikö ne negatiiviset meiningit ois paljon opettavaisempia tai antavampia ku noi iloset. tosin ite oon niin slomussa että en saa selvinpäin ajateltua asioita. sitku alan miettii kuoseissa niin tulee hirveet suunitelmat kaikelle ja sit ne unohtuu ja katoaa eli ihan turhaan. Mut set& setting on tosi tärkee. sienistä on itellä tullu pahimmat negatiiviset olot ja neki sentakiaku on tajunnu että oon syöny jo 20h näitä ja aina boostia vaan ja sit on tullu semmone olo et "taitaapa ahneela ollu paskanen loppu" et flippaan ja jouvun lataamoon. mut noh. eipä bromosta mitn negatiivista tullu siis tripin puolesta muutako se valvominenl. värien loistoa se oli ja vitunmoista euforiaa<3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma