LSA- Keho&mieli suli yhteen, sädehtivää kauneutta, puhdistus

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
tropic
Apteekki

LSA- Keho&mieli suli yhteen, sädehtivää kauneutta, puhdistus

Post by tropic »

LSA - Kehon ja mielen sulautuminen yhteen, sädehtivää kauneutta, puhdistautuminen

Valmistauduin tähän LSA matkaan 2 päivää ennen tätä mystistä kokemusta. Latasin itseni täyteen positiivisella energialla. (Huom. Nautin yopoa, harmalaa ja ganjaa maltillisesti kahden päivän ajan.)
Keskustelin ystäväni kanssa syvällisiä ja kaikkea siltä väliltä olevia asioita LSA trippiäni edeltävänä päivänä. Olin myös yopoharmalaganja afterglow:issa edellisenä iltana itämäisen kamppailulajia harrastamani lajin 1,5h mittaisissa treeneissä. Tuntui hyvälle. Sen jälkeen 1,5h ohjattu hathajooga harjoitus. Kotiin tultuani menin saunaan ja hengitin itsestäni pois kaiken negatiivisen energian. Venyttelen vielä huolellisesti ja meditoin n.1h. Mieli ja keho valmiina seuraavan päivän koitokseen. Nukuin 8h syvät yöunet jossa näin unessa ihmisten kasvoja, hetken tuijotin myös jonkun tytön kauniita silmiä jossa näin jonkinlaisen paratiisin vesiputouksineen.

Aamulla heräsin ja tunsin itseni onnelliseksi, mutta myös jollain tapaa levottomaksi. Söin kevyesti hedelmiä ja puuroa. Päätin että pyhitän tämän vapaapäivän LSA:lle, sillä varsinkin edellinen ilta oli mahtava ja ehkä paras mahdollinen ainakin mulle, jos haluaa kokea henkisen ja mystisen kokemuksen psykedeeleillä. Eli latasin itseni tietämättä edeltävänä päivänä äärettömän positiivisella tavalla tähän kokemukseen johon en siis ollut suunnitellut erikseen ottavani LSA:ta. Se vaan tuntui oikealta juuri nyt, näin sen kuului mennä. Kuinkas muutenkaan.

14:00: Kuorin huolellisesti 6 HBWR siidua, otin inkivääriä jugurtin seassa vatsanpohjalle, murskasin siemenet hienoksi ja kulautin vedellä kurkusta alas.

Ystäviäni oli tulossa käymään jossain vaiheessa, mutta yksin trippaaminen ei yhtään haitannut, kysyin seuraa ennen trippiä, mutta ihmiset olivat kiireisiä. No problem.

Jongleeraus: Sekalaisesti soundina oli psybientia, ambientia, trancea, progea, oikeastaan halusin kokeilla jonkkausta kaikentyyppisen soundin tahtiin, 3 palloa pyöri ilmassa sulautuen käsiini josta lähetin tarkkoja heittoja mitä erikoisemmin johon en ole ennen pystynyt. Tunsin pallot käsissäni, ne säihkyivät valojuovia. Jatkoin nautinnolla superpallojen heittelyä värikkäässä maailmassa. Flowerstickit sulautuivat vielä vahvemmin käsiini kiinni kuin pallot. Pyörittelin niillä mitä ihmeellisimpiä kuvioita ilmassa joiden onnistuminen oli uutta mulle. Vau mä osaan!

Rauhoittuminen: Makailin ja tutkin mieltäni ja kehoani, etsin itseäni peilistä. Peilistä heijastuu (kuvastani) voimakaspiirteinen kaunis olento. Mikä se on? Tunnen tulleeni ulos kehostani ja mielestäni ja hahmon joka olen minä, mutta syvällisessä muodossa. Suojelushenkeni joka näyttäytyy minulle katsomalla itseäni peilistä.

Bongorummut ja ocarina: Käteni, sormeni taputtelevat kaunista bongorumpuani jonka kanssa tunnen sulautuvani yhteen. Taputus komppi vie mut transsin kaltaiseen tilaan. Olen vain minä ja ääni joka tulee hiljaisuudesta ja katoaa sinne taas. Ocarinaa soittaessani tunsin olevani Link legendaarisesta The Legend Of Zelda pelisarjasta. Vihellän vihellän. Miten kaunis ääni. Mä olen Link! Ja olen fantasia sadussa!

Rakkaus: Aloin tuntemaan rakkautta kaikkea kohtaan. Herkistyin ja halusin itkeä pois lähi ja viimeaikoina mieltäni häirinneet asiat. Tutkin niitä tarkemmin ja halusin käsitellä ne asiat tässä ja nyt. Laitoin musiikkia joka herättää mussa mahdollisimman paljon muistoja ja vahvoja tunteita esiin. Pyöritin mielessäni henkilökohtaisia haastavia asioita joita en ole uskaltunut kohdata vähään aikaan, vaikka luulin että ne oli jo kohdattu. Itkin itkin ja itkin syvään isoja kyyneliä. Kyyneleeni muodostuivat silmissäni kupliksi jotka leijailivat ympäriinsä näkökentässäni, aivan kuin sadepisarat. Se tuntui hyvälle, juuri sille minkä halusin kokea ja jolla tunsin olevani mulle tällähetkellä merkittävin vaikutus kaikkeen juuri NYT. Lopulta itkin ja nauroin samaan aikaan, koska tiesin käsitelleeni juuri itselleni eräitä konkreettisesti merkittäviä asioita.

Onnellisuus: Kyynelten aika oli ohi. Hymyilin ja nauroin ja tunsin kuinka negatiivisyys on poistumassa mielestäni ja kehostani pois. Tunsin tasapainoista harmoniaa. Kävelin auringon paisteessa ulkona hengitin sisääni hyvää energiaa ja puhalsin huonon voimia kuluttavan energian ulos. Aah. Puhdistun puhdistun.

Ystävät: Ystäviä tuli kylään ja poltimme hieman pilveä. Trippi muuttui tässä vaiheessa aika voimakkaan intensiiviseksi ja kello oli n.19:00. Ystäväni päräyttivät mua piirtämällä taidetta papereille ja toiset halusivat luoda musiikkia tietokoneellani. Wuuh. Inspiraatio huipussaan kiitos näille ystävilleni, joista imin itseeni energiaa. Ystäväni poistuvat omiin toimiinsa. Muistin taas ystävieni merkityksen. <3

Jooga ja meditaatio: Kääntelen kehoani mitä kutkuttavimpiin asentoihin ja tietyissä asennoissa hengitän syvään pitkään tietoisesti ja varmasti. Olen asennossa jossa on hyvä olla, vaikka en enää edes tiedä mitenpäin olen ja miten tästä pääsee pois? Tuntuu hyvälle. Mä sulaudun yhteen mieleni ja kehoni kanssa..! <3 Kaikki ajatukset ovat kadonneet mielestäni. Tunnen vain suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta kaikkea kohtaan. Mieli on avoin tyhjä kirkas. Puhdas!

Lenkki: 22:30 Toki tässä vielä puolen tunnin kevyt hölkkä pitää tehdä ja juoksen aivot täydessä terässä katse kohti tähtitaivasti. Siinä vaiheessa muistin, että mitä euforia on. Juoksin syrjäiseen puistoon, istuin penkille ja katselin pimeää, mutta kirkasta avaruutta jossa tähdet loistivat. Tässä vaiheessa visuaalit olivat kauniita. Tunsin kuinka lennän tajuntani mukana galakseilta toisille valonnopeudella. Olen taas yhä enemmän yhtä maailmankaikkeuden äärettömyyden kanssa. Hölkkään takaisin itsevarmasti venyttelemään. Palautan hengitykseni tasapainoon. Juon vettä. Mä tein sen lenkin! Wuhuu!

Kuvataide: Piirsin paperille pari tuntia yhtä kuvaa tusseilla jonka julkaisen tässä topicissa heti kun ehdin.

Musiikkina kolmessa viimeissä aktiviteetissä oli Kitaro - Spritual Garden ja Aeoliah - Angels Of Healing 1

Lopuksi söin hedelmiä, leipää ja vihanneksia ja join mehua, sekä maitoa. Menin pitkälleni koitin saada unta, mutta ei oikein tullut uni, se toki haitannut sillä afterglow oli niin nautinnollinen että siinä tilassa voin olla vaikka loppuelämäni.

En nukkunut. Olin lähdössä yhden tuttavani, intialaisen tytön luoksi hierottavaksi ja kasvojen puhdistushoitoon. Nukahdin tunniksi ja neiti soittaa ja kysyy missä viivyn. Poljen fillarilla 5 kilometriä samantienhetkessä hänen luokseen ja rakastuin niin täysin siihen neitiin, että en voinut muuta kuin hymyillä hänen kauniita kasvoja katsoessani.

Nyt olen tässä ja kirjoitin suoraan lennokkaan trippistoorin.
(Lisään tähän ainakin sen piirtämäni kuvan ja joitain asioita joita en juuri nyt muista ja korjaan mahdolliset kirjoitusvirheet.)

Päätin kirjoittaa ja julkaista tämän samantien.

tropic kiittää ja kumartaa.
Can it be all so simple?
Dexma
Moderator

Re: LSA- Keho&mieli suli yhteen, sädehtivää kauneutta, puhdistus

Post by Dexma »

Jotenkin on outoa, mutta kaikki VAAN TUNTUU KOVEMPAAN TRIPILLÄ.

Se onkin se pointti ehkä.
bol
Kameleontti

Post by bol »

euforista 8)
Ahab

Post by Ahab »

Mahtava tarina. Tuli hyvä mieli.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Muakin hymyilytti paljon. Pitää kyllä tuota LSA:ta joskus testailla. ;)
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Kiitos kommenteista. Mainiota jos herätti positiivisesti värähtelevää fiilistä.

Psykedeelisen matkan aikana kaikki arkinenkin tekeminen ja omat kiinnostuksen kohteet, sekä harrastukset ja yleensäkin kaikki tekeminen saattaa saada ihan uuden tunnelman, joka on parhaimmillaan äärettömän kaunista.
Can it be all so simple?
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Hiano trippistoori! Asiaa.

Tunsin kans samankaltaista yhteenkuuluvuutta ja lapsentapaista puhtautta ekalla kerralla kun otin ketamiinia. Siis vähän siisti fiilis. :> Ainakin sen kohdan lukiessani luulin ymmärtäväni just tasantarkkaan millasta fiilinkiä meinasit. Cool.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.