I MISS MY VEINS!!!!

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
jxx
Psykonautti

I MISS MY VEINS!!!!

Post by jxx »

kERTOKAA JOKU,MIKSI MULLA EI OLE SUONIA?!? tai no onhan ne,mutta ne on maailman vaikeimmat. Niitä on sorkkinut vaikka kuka; "no minä saan ihan varmaan,kaikille oon aina saanut" ja ittensä piikittänyt sen 15 vuotta parhaimmillaan. Mut mun lisäks on tasan yks ihminen joka mulle saa laitettua silonkin jos mä en ite saa. Joskus menee niin helvetin näppärästi,joskus ei vittu millään.
Ja kukaan ei ikinä usko ettei hän muka sais pistettyä,mut jokainen on joutunut luovuttamaan,ja joutuneet myöntämään et ei se vaan mene,et kaikenlaista on nähny mut ei tämmösiä suonia koskaan.
Pari ihmistä on joskus saanut pistettyä jos oon ite ollut turhan sekasin tai suonet hirveen supistuneet,mutta toinen joutui laittamaan kämmenselkään,kun ei muualle mennyt. se niinkun oli suonessa,mut ei silti ollut. Mut dropsit tälle mun naispuoliselle ystävälle,ei ollut koskaan pistänyt kämmenselkään edes itselleen,vaikka monta vuotta iv-käyttöä takana,mut ei ole ollut tarvetta kun jollain menee aina saatana (en mä mitenkään katkera oo) ja pirun nätisti kyllä laitto vaikka olikin ihan et en mä osaaa apuaaaaa (:.
Kukaan ei tätä koskaan usko,mut totta se vaan on. Eikä yhtään vituta pistää jollekin jolle menee niinku ei mitään,antaka mulle pliis ees yks kunnon suoni.

Onks kellään muilla tämmöstä vai oonko ainoa?? Pistää toisinaan nimittäin aika hiljakseen vituttamaan.

Ja kai mun nyt on helppo pistää ihmisille joilla näkyy suonet,oikeen pullottaa,kun itellä ei näy vaikka ois minkälaiset stasit yms. käytössä.
Sit joudun jeesaan muita enkä vaan tajua miten ne ei muka saa niihin suoniin joihin ei tarvii kun neulan kärki vähän oua niin se on siinä!! ja sen jälkeen kaivelet ittees sen vartin. Prkl.
Ei täs mitään järkee ollu,rupes vaan vituttaan,kun juuri äsken tuossa oli vastaavanlainen tilanne.
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
jxx
Psykonautti

Re: I MISS MY VEINS!!!!

Post by jxx »

ps. No eihän tässä ollu yhtään mitään pointtia. No mut en oo ihan selvinpäin,eikä oo pakko lukee.
Ahab

Post by Ahab »

Jumala on nähnyt etukäteen että sä olet menossa pahoille teille niin se on antanut sulle suonet joilla on vaikea narkata.
Thoxium

Post by Thoxium »

Ahab wrote:Jumala on nähnyt etukäteen että sä olet menossa pahoille teille niin se on antanut sulle suonet joilla on vaikea narkata.
Heh. :D
Itselläni on paksut pullottavat suonet, oikein mehevän näköiset. Verenluovutus onnistuu nopeasti tarvittaessa.
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Niin. Mä oon kavereille sanonutkin että suonetkin on mun narkkaamista vastaan.
dredi
LD50

Post by dredi »

Voi ärpäle. Kyllä niitä suonia on. Etsi jaloista, selästä, rintakehästä, kaulasta...

Voin lisäksi kertoa yhden paikan johon takuuvarmasti saa lyötyä, jos osaa: maksalaskimo.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!