Neitsyys (2C-E)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Dexma
Moderator

Re: 2c-e (Neitsyys)

Post by Dexma »

frapathea wrote:Emmätiiä, ei mua sillai pelota et jäis "matka päälle" tai mitään. Mua vaan alkaa ahdistaa et entä jos mun maailmankuva on oikeesti näin vitun ahdistava ja synkkä ja nyt mun pitää tajuta se.
Tajua se.
frapathea

Post by frapathea »

Dexma wrote:
frapathea wrote:Emmätiiä, ei mua sillai pelota et jäis "matka päälle" tai mitään. Mua vaan alkaa ahdistaa et entä jos mun maailmankuva on oikeesti näin vitun ahdistava ja synkkä ja nyt mun pitää tajuta se.
Tajua se.
Ei mua oikestaan kauheesti hotsita ajatus siitä et mul olis vaan vitun synkkä kuva elämästä ja maailmasta.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Swampthing wrote:Muista että sekoava ei voi ajatella "nyt sekoan". Psykoosiin joutuva ei voi tarkastella omaa psykoosiin joutumistaan, hullu ei voi tiedostaa tulevansa hulluksi tai olevansa hullu niinä hetkinä kun nämä tapahtuvat..
Psykoosin tarpeeks monta kertaa kokeneena voin sanoa että pystyn hyvinkin tietämään että nyt ollaan psykoosissa. Metkoja kokemuksia jälkeenpäin ajateltuna.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

sxoxyvg
mielenkiinnosta, millaista on psykoosissa?
45/44/43/42
palekastro

Post by palekastro »

sxoxyvg wrote:
Swampthing wrote:Muista että sekoava ei voi ajatella "nyt sekoan". Psykoosiin joutuva ei voi tarkastella omaa psykoosiin joutumistaan, hullu ei voi tiedostaa tulevansa hulluksi tai olevansa hullu niinä hetkinä kun nämä tapahtuvat..
Psykoosin tarpeeks monta kertaa kokeneena voin sanoa että pystyn hyvinkin tietämään että nyt ollaan psykoosissa. Metkoja kokemuksia jälkeenpäin ajateltuna.
mun mielestä psykedelia muuttuu psykoosiksi nimenomaan silloin kun sitä yrittää hahmottaa loogisesti/ kontrolloida... jos psykedelian keskellä panikoituu seurauksena voi olla päämäärätöntä säntäilyä ja paniikkikohtauksia = psykedelian luonne muuntuu.... näin voi pilata just hyvän psykedelia-moodin! varsinki jos sitä alkaa juosta karkuun nii etee lentelee vaikka mitä... Let it be n enjoy the ruins <3

mun mielestä tripille jääminen on tavoittelemisen arvoinen asia,..kai
mauseri
LD50

Re: Neitsyys

Post by mauseri »

dredi wrote:Tosta tulee mieleen ku joskus vedin 2CI:tä suoneen... jännä juttu, 5mg toimii samoin kuin 20mg syötynä. Mitään muita vaikutuksia ei juuri tule kuin himmeät visuaalit saman tien.

Tosin eipä noista 2Cx:istä mistään tule paljoa visuaaleja kummempaa. Luulen että enemmän siinä toi piri teki tota mindfuckia, se tosiaan noitten 2Cxien kanssa pistää vähän härömmiksi kun ne muuten on lähes pelkkää silmäkarkkia...

Hmm tästä tuleekin mieleen, että se varmaan johtuu (ainakin osittain) ihan tosta pirin MAOI vaikutuksesta... siis sen takiahan nuo DOx:t on 2C:tä stydimpejä kun se alfametyyli blokkaa MAO:t. Täytyypä testata teoria vetämällä jotain MAOI:ta ja 2C-jotain.
kiitos ideasta. paljonkohan laittas harmalaa 2c-i, e tai d?

jaa: teksiti muuttaa kokoaj ctrl+?. opin vahinkossa jotain.jee

perkele. sehän muuttaa koko ikkunan koon.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Nii, mulla nousee paniikki just silloin ku yritän kertoa itelleni et "ei mitää hätää, pysy rauhallisena, kaikki hyvin, et sä panikoi, et sä ole yhtään hullu, ajattele nyt normaalisti vähän!!"... hahaha
Joo kun niin ei pitäisi tehdä. Ei mikään ihme että alkaa hätäilemään jos ajattelee noin hätäisiä juttuja.

Tärkeintä olisi vain päästää irti, antaa mennä vaan eikä taistella vastaan. Se on hieman hankalaa aluksi mutta kannattaa harjoitella sitkeästi.

Älä yritä hallita matkaa, vaan: Ole Matka.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:
Nii, mulla nousee paniikki just silloin ku yritän kertoa itelleni et "ei mitää hätää, pysy rauhallisena, kaikki hyvin, et sä panikoi, et sä ole yhtään hullu, ajattele nyt normaalisti vähän!!"... hahaha
Joo kun niin ei pitäisi tehdä. Ei mikään ihme että alkaa hätäilemään jos ajattelee noin hätäisiä juttuja.

Tärkeintä olisi vain päästää irti, antaa mennä vaan eikä taistella vastaan. Se on hieman hankalaa aluksi mutta kannattaa harjoitella sitkeästi.

Älä yritä hallita matkaa, vaan: Ole Matka.
Puhut täyttä asiaa. ihan kuin lukis omii ajatuksia.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"