Oraalisesti ja sieraimeen
Ensimmäinen kerta...
Menin maailmaa pakoon yksi ilta tuossa. Kaverilta ostin ihan hyvän verran kyseistä kemikaalia, ja vetäsin heti nokkiin jonkun ~40mg. Muistan ensimmäiseksi jumalattoman kivun sieraimessa.
Tripit pärähti hyvin heti alkuun, mutta kun kipu piti saada loppumaan. Menin vessaan, pyörin siinä ja huusin jotain "aijaijai kun sattuu"
Siirryin takaisin makuuhuoneeseen kun kipu oli hellittänyt, ja tripit tuntui vain nousevan. En oikein tiennyt miten suhtautua niin nopeaan toimintaan koska ei ole aiempaa kokemusta tutkareista, lukuunottamatta 2ct2:sta... Menin tämän tutun viereen makaamaan, totesin että nyt toimii ja nostin peiton päälleni, sain jotain vahvoja kouristuksia ja pakkoliikkeitä. Jossain vaiheessa ne kyllä loppuivat. En tiedä, muisti on hämärää, ja katkeaa näillä main.
Ajantaju oli aivan vituillaan. Kuulin näin myöhemmin että olin viettänyt peiton kanssa herkkää hetkeäni jonkun parisen tuntia. Tuntui vain jotenkin hyvältä mennä kaikkialta pois, pois kaikkien luota, edes hetkeksi, olla niissä tripeissä yksin. Johtunee varmaan siitä kun olen reilun kuukauden reissannut enkä saanut omaa aikaa aikoihin. Kun trippi oli hitusen laskenut, ja rupesin nauramaan: "hahah, tätä lisää, vähän skitsoooo sairasta hehaha!"
En kokenut mitään 'hengellistä', syvempiä kelailuja. Mutta tämän jälkeen olen pystynyt olla häiritsemättä ajatuksiani eräästä ihmisestä, joka on piinannut mun päätäni jo pitkään. Mitäköhän? Hmmm.